Ik ging net chillen met 3 van me matties in Downtown Purra jwz.
Opeens komen er 2 mensen naar ons toe lopen. Ze zagen er ongeveer zo uit:
![]()
Eentje zegt tegen me: Heyuhh jij bent toch ****CENSUUR**** ofnie?
Aangezien dit inderdaad het geval is, geef ik bevestigend antwoord, waarop deze persoon begint te schelden over een meisje waar hij kennelijk een groot zwak voor heeft. Geen probleem, liefde is nou eenmaal een vreemde ziekte, aldus deze personen:
Terug naar de situatie. Ik vertelde de betreffende persoon dat ik hem niet ken en dus zijn situatie niet ken. Ik blijf uiteraard beschaafd en leg hem, zoals twee mannen dat onder elkaar horen te doen, netjes uit dat het me voor hem spijt dat ze hem niet ziet staan. Hierop pakt de persoon me bij mn kraag, en hij zegt 'hey kankermooiboy (

), als je met één vinger aan haar komt, weet ik je te vinden.'
Dit gaf nogal een komisch gezicht, aangezien de persoon in kwestie er nogal zwakzinnig uitzag. Zoals vaker bij komische dingen, barst ik in lachen uit. Toen sloeg de stemming echter geheel om! De persoon duwde me weg, en baas als ik ben kan ik dat natuurlijk niet over m'n kant laten gaan. Ik heb hem, geheel tegen mijn karakter in, op zijn neus geslagen

. Uiteraard neem ik normaal gesproken, zoals jullie weten, nooit zulke radicale maatregelen, maar hij liet me geen andere optie.
Tot zover mijn verhaal.
Klacht 1: Lonsdale-bomberjack-dragende kutmongool die me lastigvalt.
Klacht 2: niet van toepassing.
Samenvatting: Ik heb iemand geslagen, ik ben stoer.