quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:25 schreef zovty het volgende:
Pics?
Da's uit die serie van Nikky, toch?quote:
Doe eens even een up to date foto dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:28 schreef Biermeisje het volgende:
Hoe kun jij nou pics van me hebben?
Ik ben inmiddels 8 jaar ouder. OMG! Dat klinkt ineens heel oud.
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:34 schreef Treces het volgende:
Deed mij meteen denken aan: Have you ever been mellow..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:34 schreef Treces het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:47 schreef n00cL30n het volgende:
*~insert oktoberfest-biermeisje foto~*
Welkom terug!
Woar kumpie vandoan dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doar kum ik vlakbie vandoan weg!
je wil wat?quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:48 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Hahaha! Wat ben ik een lekker ding zeg, niet verwacht.
Jawel, maar ik heb geen spiegel voor Arma waarin zijn waanbeelden tevoorschijn komen voor de buitenwereld, dat ben ik niet op die foto namelijk.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:56 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb geen spiegel voor Arma waarin zijn waanbeelden tevoorschijn komen voor de buitenwereld, dat ben ik niet op die foto namelijk.
Mij ook, maar dat is dan ook wel een geniaal nummerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:34 schreef Treces het volgende:
Ik kum ja van op 't Harde vandoan weg!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:51 schreef Biermeisje het volgende:
Woar kumpie vandoan dan?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kum ja van op 't Harde vandoan weg!
Da's vlakbie, vrōger gingk altiet zóep'n in Ellendeburg!
Stronk'nbar en doar op 't hoekien bie de Markt.
Toen za'k ook nog op 't LFC.
Vrōger, mooi spul wasda.
Epe City representeert!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vrōger, mooi spul wasda.
Hé halloquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:49 schreef Biermeisje het volgende:
Scooter-Elburg-Mellow ja.
Of eigenlijk Rijbewijs-Tilburg-Mellow ja.
in progressquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef Biermeisje het volgende:
Allemaal boeren hier!
Zijn Epe en 't Harde ook zo verstandig geweest om te vluchten naar een leuke stad?
De HEERES HEERE heeft mij inmiddels de gezegende leeftijd van 32 laten bereiken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:07 schreef Biermeisje het volgende:
Misschien kennen wij elkaar wel in real life.
Hoe oud ben je?
Hai Yvonne!quote:
Mijn kleine meisje is nu op vakantie in Egypte met d'r vriendjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:11 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Hai Yvonne!
Zolang geleden al ja, nou vooruit, misschien 7.
Kleine meisjes worden groot! Jouw meisje zal inmiddels ook wel wat gegroeid zijn of niet?
Hoestie?
Spreek je bfm nog wel eens?
Hmm... ik ben het omgekeerde!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De HEERES HEERE heeft mij inmiddels de gezegende leeftijd van 32 laten bereiken.
Jep. Eerst Delft, nu Rotterdam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef Biermeisje het volgende:
Allemaal boeren hier!
Zijn Epe en 't Harde ook zo verstandig geweest om te vluchten naar een leuke stad?
038quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:12 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Good for you!Waarheen leidt de weg?
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn kleine meisje is nu op vakantie in Egypte met d'r vriendje
Dus ja, die is ook al groot.
Nee, bfm hebben we ook niet meer gezien.
Maar vertel, rijbeijs, Tilburg, je doet daar een opleiding?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De HEERES HEERE heeft mij inmiddels de gezegende leeftijd van 32 laten bereiken.
23?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:14 schreef Biermeisje het volgende:
Hmm... ik ben het omgekeerde!
De Stronkenbar, haha! Goeie ouwe tijden. Inmiddels loopt dat niet meer zo, na die fantastische feestjes die ik daar heb georganiseerd.![]()
Nou, dat is een hele vooruitgangquote:
Last van heimwee?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jep. Eerst Delft, nu Rotterdam.
Waarom staat die dan in je fotoboek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:56 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb geen spiegel voor Arma waarin zijn waanbeelden tevoorschijn komen voor de buitenwereld, dat ben ik niet op die foto namelijk.
MILF.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:28 schreef Biermeisje het volgende:
Hoe kun jij nou pics van me hebben?
Ik ben inmiddels 8 jaar ouder. OMG! Dat klinkt ineens heel oud.
Dat was mijn stamkroeg, zeker voor de verbouwing. Samen pilsen met Jan Jansen en kornuiten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:14 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Hmm... ik ben het omgekeerde!
De Stronkenbar, haha! Goeie ouwe tijden. Inmiddels loopt dat niet meer zo, na die fantastische feestjes die ik daar heb georganiseerd.![]()
Heerde wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef Biermeisje het volgende:
Allemaal boeren hier!
Jouw nick does ring a bell.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was mijn stamkroeg, zeker voor de verbouwing. Samen pilsen met Jan Jansen en kornuiten.
Goede oude tijd.
ik was er zondag ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:25 schreef Q. het volgende:
JK, ik was zondag nog in 't Harde. Ik moest niet eens aan je denken..
Details.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:28 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Haha! Een kinderloze MILF van 23 dan wel.
Eten bij het Wokrestaurant aan het spoor natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:29 schreef Q. het volgende:
Wat deed je daar?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Stond je op de taxi te wachten na een flinke avond stappen in The Break?
Hoho, inmiddels "The New Break", hč!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef Biermeisje het volgende:
Stond je op de taxi te wachten na een flinke avond stappen in The Break?
nee mijn aanhang woont in die regioquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eten bij het Wokrestaurant aan het spoor natuurlijk.
Lekker veul voor weinig geld.
Ik ben er inmiddels ook al 5 jaar niet meer geweest. , rustig maar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben een jaar ouder dan jou en al 3 jaar niet meer naar the break geweest
ze hebben nu het concept aangepast dat je 18 moet zijnlike thats gonna help!
Date je een Boedelbak uit 't Harde?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee mijn aanhang woont in die regio
Heb ik een fotoboek dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom staat die dan in je fotoboek?
Ach kienders, ik ben er voor het laatst geweest toen het nog "The Break" was, voor de verbouwing dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:36 schreef Biermeisje het volgende:
Ik ben er inmiddels ook al 5 jaar niet meer geweest. , rustig maar.
vroegah ging je gewoon nog naar de red!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach kienders, ik ben er voor het laatst geweest toen het nog "The Break" was, voor de verbouwing dus.
Ik gok zeker 10 jaar geleden.
Daar kom ik nu heel sporadisch met goud van oud! Dat vind ik altijd wel leuk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vroegah ging je gewoon nog naar de red!![]()
Dat is 15 jaar geleden, denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Heb nu een nieuwequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef Armageddon het volgende:
Dan zat ik dus in het verkeerde fotoboek
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet in de Red.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
En waar wonen ze nu?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet in de Red.!
Heerde dus.quote:
Doornspijk! Oh dear.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerde dus.Mn moeder is een Doornspijkse. Mn ouders zijn getrouwd in Elburg.
.
Bier?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:38 schreef Biermeisje het volgende:
Ja inderdaad! Een beetje te knus.
Laten we het over iets anders hebben!
Hier ook al? Mijn hele FoBo wordt volgespamd met biervragen!quote:
No. #132619.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:54 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Hier ook al? Mijn hele FoBo wordt volgespamd met biervragen!![]()
Laten we het eens over jou hebben! Wie ben jij?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:00 schreef DutchieBre het volgende:
ja, hallo, moet ik nu hier ouwe hoeren
Net een dag op Fok! terug en gelijk meetings? Don't think soquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
No. #132619.
Vrijdag ook present op ons gezellige avondje bier tanken in de stairway?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:51 schreef Dakota het volgende:
Jaha, nog 8/9 weekjes en dan is er een mininymphje (t is een meiske)
Jaja, alweer ruim 7 jaar oud.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:02 schreef Biermeisje het volgende:
Hey wat leuk, mijn geest uit het verleden!
Goed hoor. Hoewel ik vrijwel nooit meer gebruikt word.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:05 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Hoe gaat met je?
Heb jij nu mijn scooter?
Zovty toch!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:07 schreef -Melodie- het volgende:
[..]
Goed hoor. Hoewel ik vrijwel nooit meer gebruikt word.
Je scooter, de matteklopper, de hele rambam.
Nee, geen zovty.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:12 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Zovty toch!
Ah arme ik, ik was het allemaal al kwijt ja. Nou goed, ik mag het houden. Ik heb inmiddels mijn rijbewijs en mijn moeder heeft een stofzuiger gekocht.
Krijg er bijna een stoornis van.
Fuck wat irritant dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:25 schreef -Melodie- het volgende:
[..]
Nee, geen zovty.![]()
Ok, mocht je het ooit nog eens terug willen, we wonen nu niet meer zo ver uit elkaar.
Onder de grote rivieren.quote:
Oh, ik zal er even naar gaan kijken. Bedankt!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:08 schreef zovty het volgende:
De link naar je site is fout. Maar daar laat ik me natuurlijk niet door afleiden.
Je schrijft zowaar leuk. Ongelofelijk, een blog van een vreemde die leuk is om te lezen. Msischien komt het ooit toch nog goed met internet.
Alles is naar - Melodie- gegaan..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:08 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe gaat het met je leipe oorbellen?
Dat zal ik zo maar eens gaan doen dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:53 schreef n00cL30n het volgende:
hmmm... ja, euh... heb plezier, denk ik?
Ik ben bekeerd. Neuken?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:41 schreef Biermeisje het volgende:
En hoe gaat het met jou, ouwe relnicht?
Hij mot gewoon vaker neuken!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:51 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad tante Von. Die cerror moet een paar rotklappen hebben met z'n overbodige slotjes.
Niks verandert, nog steeds mooi!quote:
Ja, Arma een meidquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ook dat! Maar ook niet te vaak want voor je het weet zit je met een dochter.
Als ze 16 is dan stuur ik d'r naar jou met vragen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, Arma een meid
Nu kan ik terug wraak nemen
Tegen die tijd ben je al overspannen hoor, dan is ze al 3 jaar aan het puberenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ze 16 is dan stuur ik d'r naar jou met vragen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ook dat! Maar ook niet te vaak want voor je het weet zit je met een dochter.
Ik oooook....Nou ja...Ooit, lang geleden... (mijn vader is daar nog ooit tennisleraar geweest, maar da's heul lang geleden)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vrōger, mooi spul wasda.
Hardenees.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vrōger, mooi spul wasda.
Dood.quote:Op maandag 5 april 2010 19:25 schreef Biermeisje het volgende:
Waar zijn eigenlijk al die oldbees van toen gebleven?
Imi?
Kissinggirl?
Morpheus?
Chandler?
Ach ja, niks ook eigenlijk. Wij gingen vroeger ook wel eens ouderwets drinken in 't Harde. Toen bestond The Flash nog, 1 bier was 1 gulden.quote:
Wow, jij bent wel echt antiek of niet?quote:Op maandag 5 april 2010 19:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach ja, niks ook eigenlijk. Wij gingen vroeger ook wel eens ouderwets drinken in 't Harde. Toen bestond The Flash nog, 1 bier was 1 gulden.
Ik ken mensen die er expres voor op het spoor gingen staan.quote:Op maandag 5 april 2010 20:01 schreef tong80 het volgende:
I
Daar wil je nog niet dood worden gevonden.
En wat voor een spoor ? Echt doods.quote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Ik ken mensen die er expres voor op het spoor gingen staan.
Imiquote:
Geen van dit allen bovenstaande.quote:Op maandag 5 april 2010 20:42 schreef Joene het volgende:
Het zou kunnen
Hoe is het met jou ?Verkering
Samenwonend ?
Getrouwd
Gefeliquote:Op maandag 5 april 2010 20:49 schreef Joene het volgende:
Ja goed hoor , ben idd getrouwd
Verder gewoon zo een druk werkend leven
Wat dacht ik eigenlijk, ja.quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Joene het volgende:
en opeens dacht je kom laat ik is op fok!kijken ?
Chandler post nog regelmatig.quote:Op maandag 5 april 2010 19:25 schreef Biermeisje het volgende:
Waar zijn eigenlijk al die oldbees van toen gebleven?
Imi?
Kissinggirl?
Morpheus?
Chandler?
Imi was okayquote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Chandler post nog regelmatig.
Imi mis ik.
Imi.
Kutn00bquote:Op maandag 5 april 2010 21:26 schreef aight1 het volgende:
Ik kan wel doen alsof ik imi ben
Wie is imi
ik weet het nietquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 22:06 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Omdat ik daar zin in had! En het eigenlijk ook mijn topic is. <3
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op maandag 5 april 2010 21:26 schreef aight1 het volgende:
Ik kan wel doen alsof ik imi ben
Wie is imi
Lul niet zo stom!quote:Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Huppelen dan maar?
Gaat wel iets minder soepel tegenwoordig...ouderdom..
quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef Merel het volgende:
[..]Ik moet m'n mail nog even lezen straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kent me tochquote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lul niet zo stom!
Gaat goed hier hoor! Celine is alweer een jaar oud.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Je kent me toch![]()
Oeh, wat schattig!! FOTOOOO
En Mellowwwwwwwwwwwwquote:
Was gewoon een kwestie van toeval, hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:26 schreef Biermeisje het volgende:
Niet te geloven!
Zitten jullie de hele dag met CTRL F in de aanslag, dat op het moment dat iemand ergens "tieten" post, je er bij kan zijn als een malle?
Joenequote:Op dinsdag 6 april 2010 13:20 schreef Joene het volgende:
Dat hoeft opzich niet als je gewoon je tieten potst !
Dat!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Was gewoon een kwestie van toeval, hoor..
Echtecht.
Niet liegen,quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Was gewoon een kwestie van toeval, hoor..
Echtecht.
Voor tieten doen we allesquote:
Waarom geloof je Tally wel en mij niet? Zo groot is mijn obsessie voor tieten ook weer niet hoor.quote:
Misschien kan hij zijn ass posten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:15 schreef Biermeisje het volgende:
Ik wou dat ik piemels leuk vond om naar de kijken, maar dat is niet zo...
Anders zei ik: Joene! Post je piemel!
Maar ik ga het niet zeggen.
Wenkbrauwen *check*quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:18 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Ik heb meer een zwak voor wenkbrauwen, een goed gebit en een mooie rug.
Recht met zo een V-vorm JK (volgens mijn vriendin dan). breder bij de schouders en dan zo smal bij de bips.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
WTF is een "mooie rug"? Dat-ie niet open is ofzo?
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
WTF is een "mooie rug"? Dat-ie niet open is ofzo?
Oh dan heb ik dat niet !quote:Op woensdag 7 april 2010 09:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Recht met zo een V-vorm JK (volgens mijn vriendin dan). breder bij de schouders en dan zo smal bij de bips.
Ola!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef Joene het volgende:
Hallo ik ben dr weer dus
Zoals een echte burgerlul ben ik nu wieisdechef aan het kijken.
Zeker lekker!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:14 schreef Joene het volgende:
Het is de finale avond , dus een mixje van de hele week.
Lekker sushi.
Ik had lasagne gemaakt voor de vrouw en mezelf.
Hou ik van VIS? MAN! Ik leef voor VIS!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef Joene het volgende:
Ik heb geen specialiteit maar als je van VIS hou heb ik nog wel een aantal niet te versmaden receptjes voor je hoor
Soms.quote:
Je leeft nog ! Mellowquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:38 schreef Biermeisje het volgende:
Er is al 438 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Ja duh! Waar blijven die visrecepten?
Onkruid vergaat niet!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |