En Mellowwwwwwwwwwwwquote:
Was gewoon een kwestie van toeval, hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:26 schreef Biermeisje het volgende:
Niet te geloven!
Zitten jullie de hele dag met CTRL F in de aanslag, dat op het moment dat iemand ergens "tieten" post, je er bij kan zijn als een malle?
Joenequote:Op dinsdag 6 april 2010 13:20 schreef Joene het volgende:
Dat hoeft opzich niet als je gewoon je tieten potst !
Dat!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Was gewoon een kwestie van toeval, hoor..
Echtecht.
Niet liegen,quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Was gewoon een kwestie van toeval, hoor..
Echtecht.
Voor tieten doen we allesquote:
Waarom geloof je Tally wel en mij niet? Zo groot is mijn obsessie voor tieten ook weer niet hoor.quote:
Misschien kan hij zijn ass posten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:15 schreef Biermeisje het volgende:
Ik wou dat ik piemels leuk vond om naar de kijken, maar dat is niet zo...
Anders zei ik: Joene! Post je piemel!
Maar ik ga het niet zeggen.
Wenkbrauwen *check*quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:18 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Ik heb meer een zwak voor wenkbrauwen, een goed gebit en een mooie rug.
Recht met zo een V-vorm JK (volgens mijn vriendin dan). breder bij de schouders en dan zo smal bij de bips.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
WTF is een "mooie rug"? Dat-ie niet open is ofzo?
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
WTF is een "mooie rug"? Dat-ie niet open is ofzo?
Oh dan heb ik dat niet !quote:Op woensdag 7 april 2010 09:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Recht met zo een V-vorm JK (volgens mijn vriendin dan). breder bij de schouders en dan zo smal bij de bips.
Ola!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef Joene het volgende:
Hallo ik ben dr weer dus
Zoals een echte burgerlul ben ik nu wieisdechef aan het kijken.
Zeker lekker!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:14 schreef Joene het volgende:
Het is de finale avond , dus een mixje van de hele week.
Lekker sushi.
Ik had lasagne gemaakt voor de vrouw en mezelf.
Hou ik van VIS? MAN! Ik leef voor VIS!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef Joene het volgende:
Ik heb geen specialiteit maar als je van VIS hou heb ik nog wel een aantal niet te versmaden receptjes voor je hoor
Soms.quote:
Je leeft nog ! Mellowquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:38 schreef Biermeisje het volgende:
Er is al 438 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Ja duh! Waar blijven die visrecepten?
Onkruid vergaat niet!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |