Goed hoor. Hoewel ik vrijwel nooit meer gebruikt word.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:05 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Hoe gaat met je?
Heb jij nu mijn scooter?
Zovty toch!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:07 schreef -Melodie- het volgende:
[..]
Goed hoor. Hoewel ik vrijwel nooit meer gebruikt word.
Je scooter, de matteklopper, de hele rambam.
Nee, geen zovty.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:12 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Zovty toch!
Ah arme ik, ik was het allemaal al kwijt ja. Nou goed, ik mag het houden. Ik heb inmiddels mijn rijbewijs en mijn moeder heeft een stofzuiger gekocht.
Krijg er bijna een stoornis van.
Fuck wat irritant dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:25 schreef -Melodie- het volgende:
[..]
Nee, geen zovty.![]()
Ok, mocht je het ooit nog eens terug willen, we wonen nu niet meer zo ver uit elkaar.
Onder de grote rivieren.quote:
Oh, ik zal er even naar gaan kijken. Bedankt!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:08 schreef zovty het volgende:
De link naar je site is fout. Maar daar laat ik me natuurlijk niet door afleiden.
Je schrijft zowaar leuk. Ongelofelijk, een blog van een vreemde die leuk is om te lezen. Msischien komt het ooit toch nog goed met internet.
Alles is naar - Melodie- gegaan..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:08 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe gaat het met je leipe oorbellen?
Dat zal ik zo maar eens gaan doen dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:53 schreef n00cL30n het volgende:
hmmm... ja, euh... heb plezier, denk ik?
Ik ben bekeerd. Neuken?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:41 schreef Biermeisje het volgende:
En hoe gaat het met jou, ouwe relnicht?
Hij mot gewoon vaker neuken!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:51 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad tante Von. Die cerror moet een paar rotklappen hebben met z'n overbodige slotjes.
Niks verandert, nog steeds mooi!quote:
Ja, Arma een meidquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ook dat! Maar ook niet te vaak want voor je het weet zit je met een dochter.
Als ze 16 is dan stuur ik d'r naar jou met vragen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, Arma een meid
Nu kan ik terug wraak nemen
Tegen die tijd ben je al overspannen hoor, dan is ze al 3 jaar aan het puberenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ze 16 is dan stuur ik d'r naar jou met vragen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ook dat! Maar ook niet te vaak want voor je het weet zit je met een dochter.
Ik oooook....Nou ja...Ooit, lang geleden... (mijn vader is daar nog ooit tennisleraar geweest, maar da's heul lang geleden)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kum ja van op 't Harde vandoan weg!
Da's vlakbie, vrôger gingk altiet zóep'n in Ellendeburg!
Stronk'nbar en doar op 't hoekien bie de Markt.
Toen za'k ook nog op 't LFC.
Vrôger, mooi spul wasda.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |