Nou, dat is een hele vooruitgangquote:
Last van heimwee?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jep. Eerst Delft, nu Rotterdam.
Waarom staat die dan in je fotoboek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:56 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb geen spiegel voor Arma waarin zijn waanbeelden tevoorschijn komen voor de buitenwereld, dat ben ik niet op die foto namelijk.
MILF.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:28 schreef Biermeisje het volgende:
Hoe kun jij nou pics van me hebben?
Ik ben inmiddels 8 jaar ouder. OMG! Dat klinkt ineens heel oud.
Dat was mijn stamkroeg, zeker voor de verbouwing. Samen pilsen met Jan Jansen en kornuiten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:14 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Hmm... ik ben het omgekeerde!
De Stronkenbar, haha! Goeie ouwe tijden. Inmiddels loopt dat niet meer zo, na die fantastische feestjes die ik daar heb georganiseerd.![]()
Heerde wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef Biermeisje het volgende:
Allemaal boeren hier!
Zijn Epe en 't Harde ook zo verstandig geweest om te vluchten naar een leuke stad?
Jouw nick does ring a bell.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was mijn stamkroeg, zeker voor de verbouwing. Samen pilsen met Jan Jansen en kornuiten.
Goede oude tijd.
ik was er zondag ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:25 schreef Q. het volgende:
JK, ik was zondag nog in 't Harde. Ik moest niet eens aan je denken..
Details.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:28 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Haha! Een kinderloze MILF van 23 dan wel.
Eten bij het Wokrestaurant aan het spoor natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:29 schreef Q. het volgende:
Wat deed je daar?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Stond je op de taxi te wachten na een flinke avond stappen in The Break?
Hoho, inmiddels "The New Break", hè!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef Biermeisje het volgende:
Stond je op de taxi te wachten na een flinke avond stappen in The Break?
nee mijn aanhang woont in die regioquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eten bij het Wokrestaurant aan het spoor natuurlijk.
Lekker veul voor weinig geld.
Ik ben er inmiddels ook al 5 jaar niet meer geweest. , rustig maar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben een jaar ouder dan jou en al 3 jaar niet meer naar the break geweest
ze hebben nu het concept aangepast dat je 18 moet zijnlike thats gonna help!
Date je een Boedelbak uit 't Harde?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee mijn aanhang woont in die regio
Heb ik een fotoboek dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom staat die dan in je fotoboek?
Ach kienders, ik ben er voor het laatst geweest toen het nog "The Break" was, voor de verbouwing dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:36 schreef Biermeisje het volgende:
Ik ben er inmiddels ook al 5 jaar niet meer geweest. , rustig maar.
vroegah ging je gewoon nog naar de red!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach kienders, ik ben er voor het laatst geweest toen het nog "The Break" was, voor de verbouwing dus.
Ik gok zeker 10 jaar geleden.
Daar kom ik nu heel sporadisch met goud van oud! Dat vind ik altijd wel leuk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vroegah ging je gewoon nog naar de red!![]()
Dat is 15 jaar geleden, denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Heb nu een nieuwequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef Armageddon het volgende:
Dan zat ik dus in het verkeerde fotoboek
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet in de Red.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
En waar wonen ze nu?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet in de Red.!
Heerde dus.quote:
Doornspijk! Oh dear.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerde dus.Mn moeder is een Doornspijkse. Mn ouders zijn getrouwd in Elburg.
.
Bier?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:38 schreef Biermeisje het volgende:
Ja inderdaad! Een beetje te knus.
Laten we het over iets anders hebben!
Hier ook al? Mijn hele FoBo wordt volgespamd met biervragen!quote:
No. #132619.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:54 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Hier ook al? Mijn hele FoBo wordt volgespamd met biervragen!![]()
Laten we het eens over jou hebben! Wie ben jij?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:00 schreef DutchieBre het volgende:
ja, hallo, moet ik nu hier ouwe hoeren
Net een dag op Fok! terug en gelijk meetings? Don't think soquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
No. #132619.
Vrijdag ook present op ons gezellige avondje bier tanken in de stairway?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:51 schreef Dakota het volgende:
Jaha, nog 8/9 weekjes en dan is er een mininymphje (t is een meiske)
Jaja, alweer ruim 7 jaar oud.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:02 schreef Biermeisje het volgende:
Hey wat leuk, mijn geest uit het verleden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |