Ik vind de kwaliteit op alletwee de foto's kutquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
Jonges, geen psp 3000 kopen!
ivm. screen interlacing.
Schandalig dat Sony het interlacing scherm van de psp3000 een 'feature' durft noemen.
En het schijnt hardware matig te zijn, dus geen software update voor uit te brengen!
Dat ze zo'n grote fout in't apparaat over het hoofd hebben kunnen zien!
hier een update:
http://pspupdates.qj.net/(...)xed/pg/49/aid/125164
En het eerste bericht:
PSP Centraal # 52 Ultimate Chains
En hier foto's:
[ afbeelding ]
mixed mode dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
Ah, het is WPA/WPA2 personal. Apple router.
Ja, op beide antwoordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit op alletwee de foto's kut
[..]
mixed mode dus
Lelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
ivm. screen interlacing.
Schandalig dat Sony het interlacing scherm van de psp3000 een 'feature' durft noemen.
En het schijnt hardware matig te zijn, dus geen software update voor uit te brengen!
hier een update:
En het eerste bericht:
En hier foto's:
[ afbeelding ]
Zoiets had ik gelezen ja, daarom ben ik ook maar voor de vorige versie gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
ivm. screen interlacing.
hier een update:
En het eerste bericht:
En hier foto's:
[ afbeelding ]
Ik heb een 3000, maar heb er tot nog toe geen last van gehad. Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:17 schreef voetballeh het volgende:
ivm. screen interlacing.
[...knip...]
Inderdaad, al moet ik wel zeggen dat de PSP3000 beroerder is dan de anderequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit op alletwee de foto's kut
Heb ik ook thuis, en werkt als een zonnetje. Net firmware weer eens geupgrade, was gelijk een mooie testquote:[..]
mixed mode dus
Nee, kan niet. Heb je 'speciale' kabeltjes voor, met zo'n USB aansluiting voor je PSP en een oplaad aansluiting.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets had ik gelezen ja, daarom ben ik ook maar voor de vorige versie gegaan.
LocoRoco is echt gruwelijk verslavend.
Trouwens, kun je de PSP met een USB-kabel ook opladen via de PC of is zo'n kabeltje alleen voor bestandsoverdrachten?
Goed he, van sony. Dat ze gewoon een standaart miniusb plug gebruiken ipv weer een nieuw gaatje uitvindenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet zeggen, heb het voor bijna al mijn apparatuur wat via USB aan de PC/laptop te knopen is...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Heb je 'speciale' kabeltjes voor, met zo'n USB aansluiting voor je PSP en een oplaad aansluiting.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Heb er zelf ook zo een, loop ik niet met allemaal opladers te slepen.
Moet zeggen, heb het voor bijna al mijn apparatuur wat via USB aan de PC/laptop te knopen is...
Jep, maar als je aan het werk bent o.i.d. heb je daar toch geen last van, dan speel je toch niet als het goed is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:41 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Klopt het dat opladen via de pc wel langer duurt dan via huisstroom?
Jep, heb liever dat ze het allemaal zo houden. M'n Nokia N95 heeft ook een miniusb aansluitingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Goed he, van sony. Dat ze gewoon een standaard miniusb plug gebruiken ipv weer een nieuw gaatje uitvinden
Maar goed, sinds 5.0 niet meer nodig. En komende tijd ook niet aangezien zoals roy al zegt, er geen games meer komen op de psp
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar Patapon vond ik daar dan ook nog wel bijhoren. Het wordt voor mij weer wachten tot volgend jaar wanneer er weer wat gave games uitkomen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, de PSP heeft dit jaar twee toppers gehad (God of War en Crisis Core), maar naast Lumines was het dat wel. Er komt NIETS aan dat mijn interesse heeft verderHet valt me zwaar tegen eigenlijk, alsof developers zich enkel nog maar richten op de grote consoles (de DS heeft namelijk ook niet meer dan 3 games aangekondigd die ik wil hebben)...
http://psp.ign.com/index/(...)nt.eq.game.locale=us
Toch maar eens kijken naar SNES emulation...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |