De spelregelsquote:Naam deelnemer
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
We hadden het er al eens over gehad om het te promoten op FOK!sport, en dat is voor dit seizoen een beetje op de lange baan geschoven, en dus nu niet meer echt van toepassing.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:42 schreef ColtZ40 het volgende:
De laatste race van het jaar.Je kan je in dit topic aanmelden voor deelname voor het seizoen 2009, deelnemers van 2008 hebben voorrang op nieuwe deelnemers.
![]()
Als er genoeg animo is maken we idd 2 topics.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
We hadden het er al eens over gehad om het te promoten op FOK!sport, en dat is voor dit seizoen een beetje op de lange baan geschoven, en dus nu niet meer echt van toepassing.
Maar zou dat voor 2009 kunnen? En dat er mss meerdere topics zijn omdat er maar 20/22 zitjes zijn?
Top! Even kijken wanneer we dit online kunnen gooien. Ik zal even overleggen met de andere SA's Sportquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als er genoeg animo is maken we idd 2 topics.
En ik natuurlijk ook weer. Nu het zo goed gaat kan ik niet achterblijven.quote:
Het max aantal punten is 70, meer dan 49 heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:04 schreef Szura het volgende:
is er ooit weleens iemand geweest die het maximum aantal punten heeft gehaald?
Dat doe ik altijd op Donderdag avond met moppie onder het genot van een pilsje.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:25 schreef Sally het volgende:
Vergeet je het zelf niet, ColtZ?
Oh nee, ik moet dat niet zeggen tegen de concurrentie natuurlijk
en een wijntjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd op Donderdag avond met moppie onder het genot van een pilsje.
En wij gaan lekker sas, we hebben allebei (geheel onafhankelijk van elkaar, trouwens) Massa, Hamilton Raikkonen voor de kwali, dat is het hoogste aantal punten van deze voorspellingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
1:12.333
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |