Ooooh de pizza's in Mexico zijn best lekker hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat zeg ik dusJe probeert het een keer, omdat je soms toe bent aan iets anders/nostalgisch. Ik ging ook wel eens naar de McDonalds en bakte ook wel eens pannenkoeken in Mexico. En in Ecuador had ik weleens zin in Chili...
Maar Pizza's bakken en pasta maken, kunnen ze dus niet in Mexico. In Guatemala zijn de pizza's dan weer wel OK, maar de rest van het eten is natuurlijk 10x beter in Mexico. Perfecte nationale keuken!
Dan weet ik niet waar jouw smaakpapillen zitten...quote:Op maandag 13 april 2009 16:21 schreef la_guera_loca het volgende:
[..]
Ooooh de pizza's in Mexico zijn best lekker hoor!
Eigenlijk zelfs de beste die ik ooit gegeten heb (en ben nog wel in Rome geweest!)
Gewoon ff langs de Pizza Pazza gaan en smullen maar!!
En wat kom je hier doen?! Werken?! Vakantie?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:41 schreef BlaZ het volgende:
Volgende week vrijdag vlieg ik er ook weer eens heen.
Mexicaanse vriendin hé dus gaan we gezellig samen haar familie opzoeken.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:56 schreef Quacker het volgende:
[..]
En wat kom je hier doen?! Werken?! Vakantie?!
Toch zeker op de goede plek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef Quacker het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jouw smaakpapillen zitten...
No mames wey!!! Vives en Mexico!! Que chido!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:41 schreef la_guera_loca het volgende:
[..]
Toch zeker op de goede plek.
Ik heb er een jaar gewoond, en toch ging er minstends wel elke week een pizza in. Van Pizza Pazza natuurlijk!
(Woon jij ook in Mexico dan?? Als dat zo is, is dat wel heel tof)
Ik woon er nu ook al een jaar, maar eet amper pizza. En die zijn amper te eten. En Pizza Pazza ken ik niet eens, maar heb wel verschillende geprobeerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:44 schreef la_guera_loca het volgende:
[..]
No mames wey!!! Vives en Mexico!! Que chido!!
Hmmm ja dat is een beetje uit de buurt. In Nederland toen ik daar ff was, had ik zelf Mexicaans gekookt. Had ik tenminste nog iets fatsoenlijks. De Mexicaanse restaurants in NL zijn ook bagger.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:57 schreef la_guera_loca het volgende:
Pizza Pazza is te vinden in de Riviera Maya, dus misschien ligt het daaraan.
Maar je hebt gelijk, ik geef ook de voorkeur aan de taco's en de rest als guacamole.
Mis dat eten echt wel, want hier in Nederland is echt niets vergelijkbaar met alles van daar wat betreft het mexicaanse eten..
güey dus...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:44 schreef la_guera_loca het volgende:
[..]
No mames wey!!! Vives en Mexico!! Que chido!!
maar iedereen doet wey want dat typt makkelijkerquote:Op woensdag 22 april 2009 08:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
güey dus...
maar Mexicaanse slang is leuk
Mexicaanse pizza en pasta niet te vreten...
Ahhhh er is een heeeele lekkere tent op Masaryk nr 178. Pizza voor 110 pesos, en lekkaaaaaaaa!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
güey dus...
maar Mexicaanse slang is leuk
Mexicaanse pizza en pasta niet te vreten...
Is mij te ver weg voor die 110 pesos.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:12 schreef runaway het volgende:
[..]
Ahhhh er is een heeeele lekkere tent op Masaryk nr 178. Pizza voor 110 pesos, en lekkaaaaaaaa!
idd. Maar gebruiken de Mexicanen zelf ook regelmatig wey in geschreven teksten?quote:
Jeps doen ze ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
idd. Maar gebruiken de Mexicanen zelf ook regelmatig wey in geschreven teksten?
Aangezien ze nauwelijks een W gebruiken in de hele taal.
Zócalo dan waarschijnlijk...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef JedaiNait het volgende:
In Merida is 'Hostel Zocolo' een leuk hostel. Deze staat midden in de stad direct aan het grote plein (ook wel logisch, gezien de naam...). Erg leuk en goedkoop hostel! Staat wel in de LP.
Reis naar naar Jalicso, drink tequila in Tequila, bezoek Guadalajara en vandaaruit Zacatecas en Guanajuato en ga nog een weekje op een strand zitten in de buurt van Puerto Vallarta. Vlieg vervolgens naar de Caribische kust en pak daar ook een strand en wat Maya-cultuur mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef MoltiSanti het volgende:
ZO!
Maar eens in de gaten houden dit topic.
Ondergetekende zit voor studie van augustus tm december in DF. Daarna heb ik nog een maand om een beetje rond te reizen.
Kan ik natuurlijk gaan rondreizen, maar ik zie het ook wel zitten om een maandje aan een of andere chille playa te gaan zitten. Keuzes.....
kijk uit voor de Mexicaans vrouwen iigquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:12 schreef MoltiSanti het volgende:
ZO!
Maar eens in de gaten houden dit topic.
Ondergetekende zit voor studie van augustus tm december in DF. Daarna heb ik nog een maand om een beetje rond te reizen.
Kan ik natuurlijk gaan rondreizen, maar ik zie het ook wel zitten om een maandje aan een of andere chille playa te gaan zitten. Keuzes.....
Puerto Vallarta is lelijk, beter Nuevo Vallarta of Punta de Mita of iets verder weg Barra Navidad, Mazatlan of Manzanillo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef Lemans24 het volgende:
Reis naar naar Jalicso, drink tequila in Tequila, bezoek Guadalajara en vandaaruit Zacatecas en Guanajuato en ga nog een weekje op een strand zitten in de buurt van Puerto Vallarta.
Ik zei ook 'in de buurt'... Ik zat een week in Mismaloya, net ten zuiden van P.V. Absoluut niet lelijk daarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:25 schreef Quacker het volgende:
[..]
Puerto Vallarta is lelijk, beter Nuevo Vallarta of Punta de Mita of iets verder weg Barra Navidad, Mazatlan of Manzanillo.
Sayulita is ook echt een VS/Canada surfers dorp.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zei ook 'in de buurt'... Ik zat een week in Mismaloya, net ten zuiden van P.V. Absoluut niet lelijk daar
Ook nog een paar dagen Sayulita gedaan, is toch wat gewoontjes, vergeleken met Mismaloya.
Tenacatitas is inderdaad mooi, over een maand ben ik daar ook weer, althans ga in Cuastecomates overnachten dan van daaruit naar Tenacatitas en Boca de Iguanas met z'n aligators.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:44 schreef runaway het volgende:
Tenacacita (ofzoiets, nooit onthouden hoe je het schreef) tussen Puerto Vallarta en Manzanillo is mooooooi
!!!
(Alleen beetje lastig om te komen, wij hebben een stukkie gelift)
Lupita scheelt 700 euro met Tequila op basis van 2 weken. Geld ook voor de overige RIU's. Het verschil is mij te groot. Nadeel van Lupita is de afstand, ik weet niet of het in playacar ligt? Als je s'avonds nog een keertje naar het stadje wilt gaat het busje niet meer. Ik weet niet of ze ook een taxi standplaats hebben maar dat zal wel lukken hoop ik. Ik ben ook aan het kijken voor Viva Maya Wyndham. (Goedkope) tips zijn welkom. All in is wel gewenst.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:45 schreef sanger het volgende:
Mensen bij ons in het vliegtuig kwamen met de Riulette in Lupita terecht. Het hotel hadden ze geen klachten over, enige minpunt was de afstand naar het strand (ca. 4-5 km).
Riu is nooit slecht, anders is het geen Riu
Mijn mening; betaal liever iets meer en zit direct aan het strand of een stuk dichterbij. Bij Riu Tequila is niet heel veel duurder en dan zit je 800 m van het strand en midden in de hotelzone.
Lupita ligt niet in Playacar. Dat is waar Tequila oa ligt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:15 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Lupita scheelt 700 euro met Tequila op basis van 2 weken. Geld ook voor de overige RIU's. Het verschil is mij te groot. Nadeel van Lupita is de afstand, ik weet niet of het in playacar ligt? Als je s'avonds nog een keertje naar het stadje wilt gaat het busje niet meer. Ik weet niet of ze ook een taxi standplaats hebben maar dat zal wel lukken hoop ik. Ik ben ook aan het kijken voor Viva Maya Wyndham. (Goedkope) tips zijn welkom. All in is wel gewenst.
Van het prijsverschil schrok ik ook. Lupita is in de uitverkoop gegooid. 2 weken 1.200 inclusief vlucht. Tequila 1.800-2.000. Sandos is ook een mogelijkheid. Maar dat ligt eveneens buiten Playacar, zo'n 5 km. Ik wacht nog maar even, wie weet dalen de prijzen van de overige riu's.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Lupita ligt niet in Playacar. Dat is waar Tequila oa ligt.
Taxi 's avonds weet ik niet. Dat is wel behoorlijk te doen daar.
Prijsverschil valt me tegen. Dat was toen wij gingen (2006) niet zo volgens mij.
Wat kost de Riulette? Het slechtste dat kan gebeuren is dat je in Lupita komtquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:09 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Van het prijsverschil schrok ik ook. Lupita is in de uitverkoop gegooid. 2 weken 1.200 inclusief vlucht. Tequila 1.800-2.000. Sandos is ook een mogelijkheid. Maar dat ligt eveneens buiten Playacar, zo'n 5 km. Ik wacht nog maar even, wie weet dalen de prijzen van de overige riu's.
Geen idee. Op internet is er behalve recensies niks te vinden over Riulette. Het is ook niet online te boeken. Ik denk dat je Riulette bij het reisbureau boekt? Ik ga er eens achteraan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat kost de Riulette? Het slechtste dat kan gebeuren is dat je in Lupita komt
Het staat ook op de site van Riu zelfquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Geen idee. Op internet is er behalve recensies niks te vinden over Riulette. Het is ook niet online te boeken. Ik denk dat je Riulette bij het reisbureau boekt? Ik ga er eens achteraan.
Bovenstaande hotels liggen allemaal ver van Playa af. Ik weet niet of je dat juist zoekt. Zou je dan niet liever iets dichter bij Playa verblijven? Hier wat tips:quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef dutchdevil het volgende:
Mijn man en ik zijn dit jaar voor het eerst in Mexico geweest, hotel Blue Bay Grand Esmeralda. Dit is erg goed bevallenIk wil alleen niet graag 2 x naar hetzelfde hotel dus ben nu op zoek naar een ander (all inclusive) hotel in de omgeving van Playa del Carmen.
De volgende 5 hotels zijn de mogelijke opties:
- Gran Bahia Principe Coba (Riviera Maya)
- Ocean Maya (Puerto Morelos)
- Catalonia Yucatan Beach (Riviera Maya)
- Occidental Grand Xcaret (Riviera Maya)
- Grand Coco Bay (Playa del Carmen)
Gran Bahia Principe Coba ligt wel ver van Playa del Carmen af (40km) dus dat staat me van dat hotel een beetje tegen. Iemand die ons een bepaald hotel kan aanbevelen (of juist niet)?
Yes, arke komt als goedkoopst uit de bus na tal van zoekacties. Ik kom er zelf niet uit op de site van RIU. Kan niks vinden over Riulette...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Het staat ook op de site van Riu zelfProbeer je bij Arke te boeken?
Bedankt voor de tips. Blue Bay Grand Esmeralda ligt ook ca. 15km van Playa del Carmen af. Was ook geen probleem. Op die afstand liggen de andere hotels ook ongeveer. Ik hoef niet persé elke dag naar Playa del Carmen om te shoppen/eten/stappen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:01 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Bovenstaande hotels liggen allemaal ver van Playa af. Ik weet niet of je dat juist zoekt. Zou je dan niet liever iets dichter bij Playa verblijven? Hier wat tips:
Sandos caracol eco resport & spa (5 km van playa, direct aan het strand)
Riu lupita (2 km van playa / 4-5 km van strand)
Iberostar Tucan (3 km van playa, direct aan strand)
Iberostar Tucan is een prachtig resort. Jungle tuin met dieren en toekan. Eten is bovengemiddeld. Nadeel is teveel (verwende) Amerikanen maar die zoeken weinig contact dus je kunt ze negeren. Ga er niet meer opnieuw heen om dezelfde reden die jij opgeeft. Succes.
D-Reizen kan het ook volgens mij.quote:Op zondag 20 december 2009 14:53 schreef Vogue het volgende:
Arke en Holland International (beide TUI) zijn de enige die vooralsnog RIU aanbieden op de Nederlandse markt, omdat TUI als enige het RIU keten mag contracteren. Als je een goedkopere optie zoekt zal ik het eens via TUI Belgie proberen (Jetair), of TUI Duitsland.
Ga anders eens langs een reisbureauquote:Op zondag 20 december 2009 14:04 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Yes, arke komt als goedkoopst uit de bus na tal van zoekacties. Ik kom er zelf niet uit op de site van RIU. Kan niks vinden over Riulette...
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef Vogue het volgende:
@ Quacker: Ik mis MexicoEn ik kom binnenkort een keer bijkletsen in het KAA topic! Playita is druk bezig met de opening van een hotel en is daarom minder online op Fok.
Alvast een bienvenida(o) vanuit Mexico.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:00 schreef dutchdevil het volgende:
En ik heb inmiddels geboekt! Het is 11 dagen Ocean Coral (Puerto Morelos) geworden (vertrek 7 april)
Heb er nu al zin in!
Gracias!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef Quacker het volgende:
[..]
Alvast een bienvenida(o) vanuit Mexico.
Ook leuk is Sian Ka'anquote:Op maandag 25 januari 2010 16:29 schreef Dolfijntje1 het volgende:
Trouwens.. wat tips voor leuke excursies vanuit Playa del Carmen/Cancun:
- met de catamaran naar Isla Mujeres (deze gaat vanaf Cancun, op zee stoppen om te snorkelen, 1,5 tot 2 uur de tijd op Isla Mujeres, kun je leuk rondrijden in een golfkarretje! Daarna lekker eten op het eiland en dan weer terug op de catamaran. Daar wordt trouwens echt een feestje van gemaakt, lekkere muziek, tequila, gezellige crew aan boord)
- zwemmen met walvishaaien (echt een superervaring! Vrij prijzig, maar iets dat je nooit meer vergeet! Je gaat met de boot richting Isla Holbox om van daaruit met kleinere groepjes verder te gaan en op volle zee op zoek gaat naar de walvishaaien. Deze excursie is alleen te boeken in het hoogseizoen, in ieder geval tot september. Daarna zwemmen ze weer verder)
- Coba (de Mayastad die het langst verborgen is gebleven, ze zijn zelfs nog bezig om enkele ruines schoon te maken. Veel minder toeristisch dan Chitzen Itza en de hoogste pyramide van Yucatan, deze kun je zelfs nog beklimmen)
- zwemmen met dolfijnen (hebben wij gedaan bij Delphinus, zoals verwacht erg commercieel, maar toch ook wel weer een hele bijzondere ervaring)
Misschien heb je er wat aan!
Klopt, die leuk ons ook heel erg leuk, maar het geld was op!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Ook leuk is Sian Ka'anMet een Jeep er heen, best een leuke toch. Daar in een bootje de lagune in op zoek naar dolfijnen. Bij het rif snorkelen en met de boot weer terug
Lekker zweten in Veracruzquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef Seven. het volgende:![]()
Ik ga in april, weet nog niet precies hoe lang. Ik heb een week vakantie maar ik wil liefst twee weekjes gaan. Ik overnacht bij een vriend van een vriend in Veracruz. Wat is tof in el etorno? En waar vind ik de goedkoopste tickets?
In mei begint de hitte toch pas? Maar volgens mij is het overal aan de kust wel zo dat het 's nachts niet onder de 25-30 graden komt en het warm water regent. Weet nog wel in Juli was ik in Puerto Vallarta en dacht ook: damn regen :/ , maar was gewoon warm, was gewoon lekker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef BlaZ het volgende:
Lekker zweten in VeracruzApril zal misschien nog meevallen maar in de zomer wil het daar snachts met regen nog niet onder de 30 graden gaan.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:42 schreef Vogue het volgende:
Jeuj! Ik kom weer naar Mexico, alleen moet ik nog wel 4 maanden wachten. Heb begin juni een congres in Veracruz en 2,5 week later één in Venezuela. Tussen de 2 congressen in heb ik 12 volle dagen de tijd om mijn vrienden daar weer op te zoekenLater dit jaar moet ik wederom naar Mexico dus daar ben ik erg blij mee!
Ga dan iig naar Xalapa, leukste stad van de staat Veracruz. Met bergen en een mooie waterval dichtbij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef Seven. het volgende:![]()
Ik ga in april, weet nog niet precies hoe lang. Ik heb een week vakantie maar ik wil liefst twee weekjes gaan. Ik overnacht bij een vriend van een vriend in Veracruz. Wat is tof in el etorno? En waar vind ik de goedkoopste tickets?
Ziet er goed uit, dat gaat iig een zeer afwisselende reis worden!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:29 schreef DiMacho het volgende:
Yes een topic over Mexico. Wij hebben plannen om een flydrive te nemen. De planning is als volgt (Geen Yucatan dus!)
Reisroute
dag 1: Vliegreis naar Mexico
dag 2: Mexico Stad
dag 3: Mexico Stad
dag 4: Mexico Stad – Puebla
dag 5: Puebla – Veracruz
dag 6: Veracruz
dag 7: Veracruz – Catemaco
dag 8: Laguna Catemaco
dag 9: Catemaco - La Venta
dag 10: La Venta
dag 11: La Venta – Palenque
dag 12: Palenque
dag 13: Palenque – San Cristóbal de las Casas
dag 14: San Cristóbal de las Casas
dag 15: San Cristóbal de las Casas – Tuxtla Gutiérrez
dag 16 : Tuxtla Gutiérrez – Tehuantepec
dag 17: Tehuantepec – Oaxaca
dag 18: Oaxaca
dag 19: Terugreis naar Mexico Stad
dag 20: Vertrek naar A'dam
Missen jullie nog wat of hebben jullie tips? Is het autorijden goed te doen?
Edit: Zijn er nog adviezen qua reisgidsen?
Ik vergat nog:quote:Op maandag 8 februari 2010 14:53 schreef perro. het volgende:
ik vond xalapa niet heel bijzonder eigenlijk, wel mooie ligging, dat dan weer wel.
Die waterval heet Salto de Eyiplanta en is ook gebruikt in de film Apocalypto. Leuk, maar erg toeristisch (bijna alleen Mexicanen, net als in de hele regio).quote:Op maandag 8 februari 2010 23:50 schreef Seven. het volgende:
ik wil de waterval bij Veracruz zien en ik wil tempels zien. Kun je in de buurt ook een beetje relaxt snorkelen?
VeraCruz ligt niet aan de Atlantische kant of bedoel je niet met de andere kant: Pacifische kant?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:25 schreef Lemans24 het volgende:
Snorkelen heb ik alleen aan de Atlantische kant gedaan.
Klinkt erg gaaf. Vooral die vulkaan in het centrum. Ik zal eens kijken of we een dagje die kant op kunnen gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 17:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik vergat nog:
Het antropologisch museum, bijna Utrechts aandoende kelderrestaurantjes, Mexicaanse hamburgers op het plein en een echte vulkaan in het stadscentrum(!)
Sorry, bedoel idd Pacifische kant...quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:54 schreef Quacker het volgende:
[..]
VeraCruz ligt niet aan de Atlantische kant of bedoel je niet met de andere kant: Pacifische kant?
Zoals Lemans24 zegt is Tajin een mooi tempelcomplex tussen Poza Rica en Papantla. La Venta zou ik een dag minder doen. Je zou dan in Veracruz een dag langer kunnen blijven en vanuit Veracruz een dagtrip kunnen nemen naar Tajin of anders mischien de route alsvolgt doen waarbij je Puebla als laatste aandoet.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:29 schreef DiMacho het volgende:
Yes een topic over Mexico. Wij hebben plannen om een flydrive te nemen. De planning is als volgt (Geen Yucatan dus!)
Reisroute
dag 4: Mexico Stad – Puebla
dag 5: Puebla – Veracruz
dag 10: La Venta
dag 11: La Venta – Palenque
dag 12: Palenque
dag 13: Palenque – San Cristóbal de las Casas
dag 14: San Cristóbal de las Casas
dag 15: San Cristóbal de las Casas – Tuxtla Gutiérrez
dag 16 : Tuxtla Gutiérrez – Tehuantepec
dag 17: Tehuantepec – Oaxaca
dag 18: Oaxaca
En dan is de vraag, waar ergens aan de Pacifische kant, ik heb zelf bij Puerto Vallarta gesnorkeld, wat overigens erg leuk was maar erg kort.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Sorry, bedoel idd Pacifische kant...
Wat ednet94 al zij let op de drempelsquote:Op maandag 8 februari 2010 09:29 schreef DiMacho het volgende:
Thanks voor de tips. Ik zal het eens bekijken. Ik vind dat stukje naar Puebla de eerste rit ook wel wat kort.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef ednet94 het volgende:
[..]
Zoals Lemans24 zegt is Tajin een mooi tempelcomplex tussen Poza Rica en Papantla. La Venta zou ik een dag minder doen. Je zou dan in Veracruz een dag langer kunnen blijven en vanuit Veracruz een dagtrip kunnen nemen naar Tajin of anders mischien de route alsvolgt doen waarbij je Puebla als laatste aandoet.
dag 4: Mexico Stad – Tajin
dag 5: Tajin - Veracruz
dag 10: La Venta – Palenque
dag 11: Palenque
dag 12: Palenque – San Cristóbal de las Casas
dag 13: San Cristóbal de las Casas
dag 14: San Cristóbal de las Casas – Tuxtla Gutiérrez
dag 15 : Tuxtla Gutiérrez – Tehuantepec
dag 16: Tehuantepec – Oaxaca
dag 17: Oaxaca
dag 18: Oaxaca - Puebla
Zul je mischien allemaal al hebben geweten, maar noem het toch maar even op:
Bij Palenque de ruines van Palenque natuurlijk, de watervallen van Agua Azul wat tussen Palenque en San cristobal ligt en de waterval Misol-Ha halverwege Palenque - Agua Azul.
Tuxtla Gutiérrez: Cañon del Sumidero
Bij Oaxaca: Monte Alban.
Verder delen van de routes Mexico Stad - Tajin, Palenque tot aan Oaxaca kunnen erg bochtig zijn en dus langzaam zijn. Autorijden is over het algemeen goed te doen. Kijk alleen even goed uit wanneer je met je auto in Mexico stad mag rijden. En probeer het rijden in het donker te vermijden ivm drempels en gaten in de wegen. Je zal niet de eerste zijn die gelanceerd wordt door een niet aangegeven drempel.
Nou, wanneer gaan we boeken?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:53 schreef perro. het volgende:
ik vond xalapa niet heel bijzonder eigenlijk, wel mooie ligging, dat dan weer wel.
De autohuur valt mee. je kan zelf bij Europcar al online boeken. Kost meestal 20 euro per dag.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:37 schreef Seven. het volgende:
Hoe zit het trouwens met autohuur? Is dat een beetje betaalbaar? Ik wil er in Mexico City eentje huren voor een weekje of zo. Beter hier regelen of daar?
Even gegoogeld:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:20 schreef Seven. het volgende:
Mag je met een Nederlands rijbewijs gewoon rondknallen daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |