Ooooh de pizza's in Mexico zijn best lekker hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:55 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat zeg ik dusJe probeert het een keer, omdat je soms toe bent aan iets anders/nostalgisch. Ik ging ook wel eens naar de McDonalds en bakte ook wel eens pannenkoeken in Mexico. En in Ecuador had ik weleens zin in Chili...
Maar Pizza's bakken en pasta maken, kunnen ze dus niet in Mexico. In Guatemala zijn de pizza's dan weer wel OK, maar de rest van het eten is natuurlijk 10x beter in Mexico. Perfecte nationale keuken!
Dan weet ik niet waar jouw smaakpapillen zitten...quote:Op maandag 13 april 2009 16:21 schreef la_guera_loca het volgende:
[..]
Ooooh de pizza's in Mexico zijn best lekker hoor!
Eigenlijk zelfs de beste die ik ooit gegeten heb (en ben nog wel in Rome geweest!)
Gewoon ff langs de Pizza Pazza gaan en smullen maar!!
En wat kom je hier doen?! Werken?! Vakantie?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:41 schreef BlaZ het volgende:
Volgende week vrijdag vlieg ik er ook weer eens heen.
Mexicaanse vriendin hé dus gaan we gezellig samen haar familie opzoeken.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:56 schreef Quacker het volgende:
[..]
En wat kom je hier doen?! Werken?! Vakantie?!
Toch zeker op de goede plek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef Quacker het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jouw smaakpapillen zitten...
No mames wey!!! Vives en Mexico!! Que chido!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:41 schreef la_guera_loca het volgende:
[..]
Toch zeker op de goede plek.
Ik heb er een jaar gewoond, en toch ging er minstends wel elke week een pizza in. Van Pizza Pazza natuurlijk!
(Woon jij ook in Mexico dan?? Als dat zo is, is dat wel heel tof)
Ik woon er nu ook al een jaar, maar eet amper pizza. En die zijn amper te eten. En Pizza Pazza ken ik niet eens, maar heb wel verschillende geprobeerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:44 schreef la_guera_loca het volgende:
[..]
No mames wey!!! Vives en Mexico!! Que chido!!
Hmmm ja dat is een beetje uit de buurt. In Nederland toen ik daar ff was, had ik zelf Mexicaans gekookt. Had ik tenminste nog iets fatsoenlijks. De Mexicaanse restaurants in NL zijn ook bagger.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:57 schreef la_guera_loca het volgende:
Pizza Pazza is te vinden in de Riviera Maya, dus misschien ligt het daaraan.
Maar je hebt gelijk, ik geef ook de voorkeur aan de taco's en de rest als guacamole.
Mis dat eten echt wel, want hier in Nederland is echt niets vergelijkbaar met alles van daar wat betreft het mexicaanse eten..
güey dus...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:44 schreef la_guera_loca het volgende:
[..]
No mames wey!!! Vives en Mexico!! Que chido!!
maar iedereen doet wey want dat typt makkelijkerquote:Op woensdag 22 april 2009 08:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
güey dus...
maar Mexicaanse slang is leuk
Mexicaanse pizza en pasta niet te vreten...
Ahhhh er is een heeeele lekkere tent op Masaryk nr 178. Pizza voor 110 pesos, en lekkaaaaaaaa!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
güey dus...
maar Mexicaanse slang is leuk
Mexicaanse pizza en pasta niet te vreten...
Is mij te ver weg voor die 110 pesos.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:12 schreef runaway het volgende:
[..]
Ahhhh er is een heeeele lekkere tent op Masaryk nr 178. Pizza voor 110 pesos, en lekkaaaaaaaa!
idd. Maar gebruiken de Mexicanen zelf ook regelmatig wey in geschreven teksten?quote:
Jeps doen ze ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
idd. Maar gebruiken de Mexicanen zelf ook regelmatig wey in geschreven teksten?
Aangezien ze nauwelijks een W gebruiken in de hele taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |