Dat vind ik nog tot daar aan toe. Een PC kan gebruikt worden voor monsterboard.nl of nationalevacaturebank.nl.quote:
He bah, nuance.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:35 schreef GasTurbine het volgende:
Bij bijzondere bijstand wordt er meestal een ambtenaar naar je toegestuurd die gaat kijken of je het nodig hebt. Het is niet zo dat iedereen nu een gratis tv kan ophalen.
Waarom naar die sites als je al een baan hebt rond het minimum? Of als je van je AOW 'geniet'?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat vind ik nog tot daar aan toe. Een PC kan gebruikt worden voor monsterboard.nl of nationalevacaturebank.nl .
Ow nee een pc maakt me niet zoveel uit (moet het wel gewoon een normale zijn)quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat vind ik nog tot daar aan toe. Een PC kan gebruikt worden voor monsterboard.nl of nationalevacaturebank.nl.
Daarnaast krijgen de kinderen anders ongewenst een achterstand omdat de ouders geen computer kunnen betalen, en dat is hun niet aan te rekenen vind ik.
Zegt de gesubsidieerde luie kudtstudent:quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef ethiraseth het volgende:
Benieuwd hoeveel van die klagers hier nog nooit 1 dag in hun leven hebben gewerkt omdat ze nog op de middelbare school zitten en de hele dag geenstijl lezen.
Internetten kan je in de Bibliotheek.!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dit gaat inderdaad wel erg ver. Een TV is wat mij betreft ook geen eerste levensbehoefte.
Internet daarentegen wel. Zonder internet is het lastiger banen zoeken (dat is 1) maar voor een hoop zaken zul je ook de beschikking over internet moeten hebben.
Dus besteed het geld liever aan een goedkope PC en laat ze zelf het internet betalen.
Wat zit je nou irritant betweterig te doen, je wilt toch niet met droge ogen vertellen dat je dit een goed plan vindtquote:
BS, als jij daarvoor gewerkt hebt gaan ze je dat echt niet geven hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:21 schreef HarryP het volgende:
Als je stopt met werken. Een bijstandsuitkering aanvraagd krijg je een TV, wasmachine (misschien zelfs een droger) En nog een hoop meer bijzondere bijstand.
Ik werk 3 dagen per week ernaast.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt de gesubsidieerde luie kudtstudent:
Geschiedenis #3 Les mots et les choses
Een pc vind ik iets anders. Speciaal nu kun je erg goede tweedehands machines krijgen. Als ik kijk wat bij ons al afgeschreven is dan is dat nog prima geschikt om mee te solliciteren. P IV 2.8 Ghz, 1 GB intern en 17 Inch TFT. Kijk als ze dan ook ween een quadcore inclusief SLI 9800GTX nodig hebben dan heb ik ook zoiets van flikker maar op.quote:
Nee, het motto in Nederland is tegenwoordig zeiken over alles waar je geen verstand van hebt......quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Niet werken en veel krijgen is tegenwoordig het motto in Nederland.
Neehoor, die houding is ouder dan de weg naar Rome.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:46 schreef Croga het volgende:
[..]
Nee, het motto in Nederland is tegenwoordig zeiken over alles waar je geen verstand van hebt......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |