quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:36 schreef Scaurus het volgende:
Wat is er mis met het Utrechts masterprogramma dan? Te weinig variatie?
Zuerst nach Osten! Volgend jaar in Berlijn verder studeren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:14 schreef Lennox het volgende:
Dan ben ik op mijn punt benieuwd welke richting je op wilt![]()
Eerste week nu ook overleefd. Morgen al mn eerste spullen weer inleveren.
God, herkenbaarquote:Op woensdag 10 september 2008 00:33 schreef Knevelt het volgende:
Het eerste college over de Oudheid begon al goed, gezien de afbeelding van Socrates' dood. Niet om zijn dood op zich natuurlijk, maar om de betekenis.![]()
Promovendus? Anyway, hoe zie jij je toekomst voor je? Maar een deel van de promovendi weet een academische carrière en Oude Geschiedenis is niet echt een vakgebied waar het bedrijfsleven om zit te springen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:31 schreef SaskiaR het volgende:
TVP: open voor al uw vragen over promoveren en Oude Geschiedenis
En de gemaakte fout, was weer een fout op zichzelf. Want na een korte inspectie bleek dat mijn inschrijfformulier er wel gewoon was.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ja. Maar goed, maandag ontplof ik echt bij de onderwijsbalie. Ik heb het zo gehad met de bureaucratische kant van de UvA
Je hebt je vuurdoop wel gehadquote:Op maandag 15 september 2008 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En de gemaakte fout, was weer een fout op zichzelf. Want na een korte inspectie bleek dat mijn inschrijfformulier er wel gewoon was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |