abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:43:10 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62527291

Het vorige deel: Slank de herfst in @ 277: Waar we ontbijten met chocoladeijs

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:43:43 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62527305
Fipo.
Niet meer actief op Fok!
pi_62527323
Jeej gaat het topic net dicht als ik wil posten .

Ik had ooit ook een lijstje waar een jongen aan moest voldoen, werd tot mijn stomme verbazing verliefd op mijn vriend en heb het lijstje toen weggeflikkerd . Hij was gewoon te leuk om te negeren. Ondertussen voldoet ie volgens mij wel aan de meeste punten .
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:31 schreef Miss_S het volgende:
ben ik trouwens de enige die spierpijn kreeg van het sportschema van SHE?
wou vandaag gaan hardlopen maar dat zal dan rustig aan moeten
Ja ik . Traplopen was niet leuk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:45:57 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62527341
Oh ja, wat een homodiscriminerende TT .

Ik heb gisteravond Josh Groban ontdekt trouwens, dus ik ga nu eens proberen wat muziek van hem op m'n mp3-speler te krijgen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:46:27 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62527350
Viking! Het was niet mogelijk om "man schuine streep vrouw " te schrijven, maar je snapt de bedoeling, hè?
Wel balen dat je misschien niet geopereerd kan worden. Ik duim voor je dat je oren slechter worden, of is dat ook niet de bedoeling?
pi_62527371
ik ben niet perfect en mijn is dat ook niet

daarom zijn we zo perfect voor elkaar

nu maar weer hard aan de slag Posters ophangen voor het studievereniging-weekend en daarna naar college
Ja doei.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:48:18 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62527392
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
Viking! Het was niet mogelijk om "man schuine streep vrouw " te schrijven, maar je snapt de bedoeling, hè?
Wel balen dat je misschien niet geopereerd kan worden. Ik duim voor je dat je oren slechter worden, of is dat ook niet de bedoeling?
Nou, mijn ideale scenario is: hoorapparaat op links, implantaat op rechts en als het aan mij ligt, gaat dat ook zo gebeuren. Als mijn gehoor op links dan wegvalt, dan heb ik altijd mijn implantaat nog, dus val ik niet meteen in een zwart gat (juist dat zwarte gat maakt m'n toekomst zo onzeker ). Maar goed, ik dacht net idd wel ff: "Had ik me maar aangemeld voor een CI toen ik net doof was geweest "
Niet meer actief op Fok!
pi_62527401
goeiemiddag

wat een leuke lijstjes maken jullie als wishlist voor man/vrouw

mijn mr kwam ik tegen toen ik 22 was en alto en hij was zo niets wat mij leuk leek in een man en dus geen goeie voor mij, Maar al snel bleek dat hij dat juist wel was en dus nu nog steeds is.... raar gedoe verliefd worden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62527423
Ik begrijp het ook niet, Viking. Kunnen ze de 'sterkte' dan niet aanpassen van je implantaat als je gehoor later slechter wordt dan?
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:49:36 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62527428
Hou me tot op heden trouwens keurig aan mijn lijstje. *Trots*
En zoals ik als afsluiter in het andere topic schreef; mijn man benadert mijn gevoel voor perfectie. Qua karakter dan. Hij is helaas niet de jonge god die ik eigenlijk in gedachten had, maar waarschijnlijk heb ik qua uiterlijk ook weinig overeenkomsten met zijn gedroomde sekssletje
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:50:12 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62527438
Ja hoi, ik maak geen wishlist. Het is geen wensenlijstje maar een eisenlijstje . Vooral op vrouwen die taalfouten maken knap ik verschrikkelijk af .
Niet meer actief op Fok!
pi_62527453
Oh en K_I_M, je had gelijk! Opoe kwam en heeft die extra kilo + nog een kilootje als troost weer meegenomen. .

Ik zit vandaag even in een positive flow. Leuk gesprek, weegschaal was lief voor me, Helga is ziek.
Ik ga er even van genieten, voelt zowaar als spijbelen van mn herfstdepressie.
Fok!bejaarde
pi_62527533
Tof dat het een leuk gesprek was Anosmie!
Leuke sollicitatiegesprekken zijn erg tof.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:56:35 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62527577
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:49 schreef Laureline het volgende:
Ik begrijp het ook niet, Viking. Kunnen ze de 'sterkte' dan niet aanpassen van je implantaat als je gehoor later slechter wordt dan?
Zo werkt een implantaat niet . Er is gewoon een bepaalde grens vastgesteld, want ze willen (natuurlijk) alleen mensen opereren die er met een CI duidelijk op vooruitgaan. En op dit moment zou ik idd qua gehoorkwaliteit niet zoveel vooruit gaan met een CI. Met een CI zou ik niet méér gaan horen dan wat ik nu hoor.
Mijn reden om voor een CI te kiezen is echter dat ik graag een stabiel gehoor wil, want dat heb ik nu niet. Ik kan zomaar weer doof worden. Ws zeggen ze in het ziekenhuis: "Kom maar terug als je gehoor weer wegvalt", maar intussen heeft de angst dat mijn gehoor weer wegvalt nu wel een enórme impact op de manier waarop ik in het leven sta: onzeker, afhankelijk van andere mensen, weinig zelfvertrouwen om met vreemde mensen in gesprek te gaan... Ik vind dat ze dat zeker ook in overweging moeten nemen. Ik zit echt op die operatie te wachten, omdat ik dan op mijn oren kan vertrouwen en dus ook precies weet wat ik wel en niet kan. Nu is het zo dat ik datgene dat ik vandaag kan morgen misschien wel helemaal niet meer kan en dat maakt me natuurlijk erg onzeker...
Niet meer actief op Fok!
pi_62527602
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:50 schreef Anosmie het volgende:

Ik zit vandaag even in een positive flow. Leuk gesprek, weegschaal was lief voor me, Helga is ziek.

Chico, ik voel vooral mijn buikspieren. En ik ga na 't werk weer zwemmen.
pi_62527604
Mijn ideale man:

-sportief
-mooi (liefst donker haar, graag ook krullen, met donkere ogen. Goed gebouwd lichaam, sixpack is HOT)
-lief en zorgzaam
-veel aandacht te geven (ik kan nogal aandacht vragen namelijk)
-niet egoistisch in bed, dus ook lekkere sex voor mij
-intelligent en liefst beetje slimmer/meer kennis dan ik (vind het geil als ik nog wat van iemand kan leren)
-als ideaal GEEN burgelijk leven willen, maar vrijheid, blijheid en veel reizen. lichtelijk impulsief kunnen zijn
-goed verdienen zodat we die reizen kunnen betalen en ik lekker kan shoppen
-ambitieus zijn, maar niet TE want ik ben natuurlijk veel belangrijker dan andere zaken
-sociaal vaardig, grappig en spontaan zijn, zodat ik 'm ook bij mijn vriendinnen kan neerzetten zonder me dood te hoeven schamen.

Denk dat we dan een heel eind komen...
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:59:03 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62527651
quote:

.
Niet meer actief op Fok!
pi_62527770
Oh, en ik heb een heul leuke vent. Maar hij spelt niet altijd foutloos. En koken doet ie liever niet
  Vis een optie? maandag 20 oktober 2008 @ 14:04:44 #19
70532 loveli
N
pi_62527785
Mijn wishlist is erg lang, de eisenlijst flink korter. Een goed hart, goed hoofd en goede handen. En hij moet handiger/mannelijker zijn dan ik.
Om de een of andere reden schijnt vooral dat laatste erg moeilijk te zijn.
crap in = crap out
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:05:43 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62527816
Maar viking, hoe moet het nou als je een leuke buitenlandse ontmoet? Mag ze je bed pas in na een spellingcursus of knijp je een oogje toe?
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:06:41 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62527833
Mijn eisenlijst was erg kort:
- betrouwbaar
- vriendelijk
- van mij houden
pi_62527845
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:04 schreef loveli het volgende:
Mijn wishlist is erg lang, de eisenlijst flink korter. Een goed hart, goed hoofd en goede handen. En hij moet handiger/mannelijker zijn dan ik.
Om de een of andere reden schijnt vooral dat laatste erg moeilijk te zijn.
Nogal, ja. Handiger dan. Mannelijk valt toch wel mee?
Maar waarom moet hij handiger zijn? Ben ik de enige die er vanuit gaat dat je elkaar op bepaalde vlakken moet kunnen aanvullen?

Ik tref het met een vent die veel aardiger is dan ik; dat heeft mij ook weer aardiger gemaakt.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:08:32 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62527868
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Tinkepink het volgende:
Maar viking, hoe moet het nou als je een leuke buitenlandse ontmoet? Mag ze je bed pas in na een spellingcursus of knijp je een oogje toe?
Haha, grappig dat je dat vraagt, want ik heb een tijdje geleden nog gedate met een Braziliaanse vrouw . Ik vond haar gebrekkige Nederlands toch wel irritant, maar misschien dat ik eroverheen had kunnen stappen als ze echt heel, heel, heel erg leuk was . Maar ik val doorgaans toch op blond en blauwogig, dus zo'n situatie zal zich niet zo snel weer voordoen .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 20 oktober 2008 @ 14:10:36 #24
70532 loveli
N
pi_62527909
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nogal, ja. Handiger dan. Mannelijk valt toch wel mee?
Maar waarom moet hij handiger zijn? Ben ik de enige die er vanuit gaat dat je elkaar op bepaalde vlakken moet kunnen aanvullen?

Ik tref het met een vent die veel aardiger is dan ik; dat heeft mij ook weer aardiger gemaakt.
Mwah, ik heb me jaren als een halve vent geprofileerd, het is nu tijd dat ik meer mezelf ga worden. Aanvullen is prima, maar ik krijg gewoon jeuk als een vent onhandig bezig is.
Besides, ik heb iemand op het oog die aan alles voldoet en er per ongeluk nog geweldig uitziet ook.
crap in = crap out
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:11:45 #25
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62527941
quote:
Oh en K_I_M, je had gelijk! Opoe kwam en heeft die extra kilo + nog een kilootje als troost weer meegenomen. .

Ziejewel .

Ik heb ook weer wat hoor. Ik zweet me al een paar nachten helemaal de tyfus. Ga ik wat Googelen, kom ik echt de meest verschrikkelijke ziektes tegen . En dat terwijl ik alleen maar wilde weten of het nog bij het ontzwangeren hoort .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')