Ja ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:31 schreef Miss_S het volgende:
ben ik trouwens de enige die spierpijn kreeg van het sportschema van SHE?
wou vandaag gaan hardlopen maar dat zal dan rustig aan moeten
Nou, mijn ideale scenario is: hoorapparaat op links, implantaat op rechts en als het aan mij ligt, gaat dat ook zo gebeuren. Als mijn gehoor op links dan wegvalt, dan heb ik altijd mijn implantaat nog, dus val ik niet meteen in een zwart gat (juist dat zwarte gat maakt m'n toekomst zo onzekerquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
Viking! Het was niet mogelijk om "man schuine streep vrouw " te schrijven, maar je snapt de bedoeling, hè?
Wel balen dat je misschien niet geopereerd kan worden. Ik duim voor je dat je oren slechter worden, of is dat ook niet de bedoeling?
Zo werkt een implantaat nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:49 schreef Laureline het volgende:
Ik begrijp het ook niet, Viking. Kunnen ze de 'sterkte' dan niet aanpassen van je implantaat als je gehoor later slechter wordt dan?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:50 schreef Anosmie het volgende:
Ik zit vandaag even in een positive flow. Leuk gesprek, weegschaal was lief voor me, Helga is ziek.
Ik ga er even van genieten, voelt zowaar als spijbelen van mn herfstdepressie.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:50 schreef Anosmie het volgende:
Ik zit vandaag even in een positive flow. Leuk gesprek, weegschaal was lief voor me, Helga is ziek.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:04 schreef loveli het volgende:
Mijn wishlist is erg lang, de eisenlijst flink korter. Een goed hart, goed hoofd en goede handen. En hij moet handiger/mannelijker zijn dan ik.
Om de een of andere reden schijnt vooral dat laatste erg moeilijk te zijn.
Haha, grappig dat je dat vraagt, want ik heb een tijdje geleden nog gedate met een Braziliaanse vrouwquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Tinkepink het volgende:
Maar viking, hoe moet het nou als je een leuke buitenlandse ontmoet? Mag ze je bed pas in na een spellingcursus of knijp je een oogje toe?
Mwah, ik heb me jaren als een halve vent geprofileerd, het is nu tijd dat ik meer mezelf ga worden. Aanvullen is prima, maar ik krijg gewoon jeuk als een vent onhandig bezig is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Nogal, ja. Handiger dan. Mannelijk valt toch wel mee?
Maar waarom moet hij handiger zijn? Ben ik de enige die er vanuit gaat dat je elkaar op bepaalde vlakken moet kunnen aanvullen?
Ik tref het met een vent die veel aardiger is dan ik; dat heeft mij ook weer aardiger gemaakt.
Ziejewelquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:50 schreef Anosmie het volgende:
Oh en K_I_M, je had gelijk! Opoe kwam en heeft die extra kilo + nog een kilootje als troost weer meegenomen..
Ik ga er even van genieten, voelt zowaar als spijbelen van mn herfstdepressie.
Nicequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Besides, ik heb iemand op het oog die aan alles voldoet en er per ongeluk nog geweldig uitziet ook.
Googlen is echt vreselijk, ja. Maar moet er per se een verklaring zijn voor zweten? Ik heb het ook weleens... Gaat wel weer over.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook weer wat hoor. Ik zweet me al een paar nachten helemaal de tyfus. Ga ik wat Googelen, kom ik echt de meest verschrikkelijke ziektes tegen. En dat terwijl ik alleen maar wilde weten of het nog bij het ontzwangeren hoort
.
Taalfouten kan gebeuren, maar mensen die niet meer uit hun msnfase komen vind ik echt afschrikwekkend. Woorden als tog, effe, wete / kenne, ofsow etc. Ik kan me vreselijk irriteren aan mensen die vaak "het is toch zeker zo!" gebruiken als argument. Of woorden gebruiken waarvan ze de betekenis niet helemaal weten en dus het woord evrkeerd gebruiken. En mensen die zo praten: "En toen was hij zo van jah hallo, weet je? Maar goe zij wist dus nie dat t zn mening verder was ofsow. Dus zij zegt zo op msn dingen tegen hem dus, weetje. Zooo niet chill weet je." Die mensen hebben cursus nodig. Verplicht.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:50 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoi, ik maak geen wishlist. Het is geen wensenlijstje maar een eisenlijstje. Vooral op vrouwen die taalfouten maken knap ik verschrikkelijk af
.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nice
Viking, jouw eisenpakket is wel flink uitgebreid, zeg... Geen wonder dat het lang duurt voordat je de ware vindt
Hoe kan ik dit uitleggen? Ik kan vandaag absoluut niet communiceren, in geen enkele taal. Geen engels, geen nederlands en al helemaal niet in het zweeds. Quote van de dag: "Hey, look, die winkel daar, that's such a nice winkel!"quote:
Ik kan me vreselijk ergeren aan mensen die 'irriteren' verkeerd gebruikenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Taalfouten kan gebeuren, maar mensen die niet meer uit hun msnfase komen vind ik echt afschrikwekkend. Woorden als tog, effe, wete / kenne, ofsow etc. Ik kan me vreselijk irriteren aan mensen die vaak "het is toch zeker zo!" gebruiken als argument. Of woorden gebruiken waarvan ze de betekenis niet helemaal weten en dus het woord evrkeerd gebruiken. En mensen die zo praten: "En toen was hij zo van jah hallo, weet je? Maar goe zij wist dus nie dat t zn mening verder was ofsow. Dus zij zegt zo op msn dingen tegen hem dus, weetje. Zooo niet chill weet je." Die mensen hebben cursus nodig. Verplicht..
Ik las laatst een Engels onderzoek waaruit was gebleken dat de jeugd van nu een veel kleinere woordenschat heeft als de jeugd van pak 'em beet 20 jaar geleden. Terwijl het grootste gedeelte van je woordenschat in je jeugd wordt opgebouwd.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:54 schreef Liejannuh het volgende:
Tof dat het een leuk gesprek was Anosmie!![]()
Leuke sollicitatiegesprekken zijn erg tof.
quote:
quote:
Maar met een slimmere èn oudere vrouw roep je dat 'schattig' toch over jezelf afquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
Maar die vrouwen krijgen er ook iets geweldigs voor terug
![]()
.
Nee serieus: ik vind het wel meevallen eigenlijk. Als ik er langer over nadenk, is m'n lijstje nog veel langer, denk ik. Ik weet ook wel dat deze vrouwen er zijn, alleen vinden ze mij altijd leuk, lief en schattig, maar ook altijd te jong
. Hoe vaak ik wel niet gewenst heb dat ik ook maar 30 was
. Nog 5 jaar!
.
Ja, i knowquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Googlen is echt vreselijk, ja. Maar moet er per se een verklaring zijn voor zweten? Ik heb het ook weleens... Gaat wel weer over.
Ook niet tof: googlen op oorzaken van snel blauwe plekken oplopen
Zolang ik jeuk van ze krijg is irriteren geoorloofd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan me vreselijk ergeren aan mensen die 'irriteren' verkeerd gebruiken
O ja, ik maak ook wel eens een taalfout, maar als iemand consequent 'ik wordt' en 'ik vindt' blijft schrijven, dan is dat voor mij toch wel een reden om heel hard weg te rennenquote:
Mmm, ben je recentelijk overgestapt naar een ander dekbed? Heb je je winterdekbed erop gegooid? Heb je een nieuwe of warmere pyjama? Staat de CV 'snachts aan? Iets veranderd in je avond patroon (drank ingeruild voor thee of andersom?) Heb je een bult onder je oksel?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ziejewel.
Ik heb ook weer wat hoor. Ik zweet me al een paar nachten helemaal de tyfus. Ga ik wat Googelen, kom ik echt de meest verschrikkelijke ziektes tegen. En dat terwijl ik alleen maar wilde weten of het nog bij het ontzwangeren hoort
.
Uhm, in mijn woordenboek is dat juist gespeld.....quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, ik maak ook wel eens een taalfout, maar als iemand consequent 'ik word' en 'ik vind' blijft schrijven, dan is dat voor mij toch wel een reden om heel hard weg te rennen.
ik wou net zeggen...ehhh "Ik las laatst een Engels onderzoek waaruit was gebleken dat de jeugd van nu een veel kleinere woordenschat heeft als de jeugd van pak 'em beet 20 jaar geleden."quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan me vreselijk ergeren aan mensen die 'irriteren' verkeerd gebruiken
En toch is dat het soort vrouw dat ik al sinds mijn puberteit wilquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar met een slimmere èn oudere vrouw roep je dat 'schattig' toch over jezelf af
Nou, volgens mij doen ze het dan toch redelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, ik maak ook wel eens een taalfout, maar als iemand consequent 'ik word' en 'ik vind' blijft schrijven, dan is dat voor mij toch wel een reden om heel hard weg te rennen.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, in mijn woordenboek is dat juist gespeld.....
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, volgens mij doen ze het dan toch redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |