Eetze..quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:17 schreef Guio het volgende:
Lunch!
Hf!quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:17 schreef Guio het volgende:
Lunch!
Toevallig wel ja, heb je een vraag?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Heeft iemand adners hier toevallig een ps3?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:19 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, heb je een vraag?
hij bedoeld dat hij ook een ps3 heeft snappiequote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:19 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, heb je een vraag?
I doquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Heeft iemand adners hier toevallig een ps3?
Smokez is toch geen sensaiquote:
Oh en verder ben ik best wel stabielquote:
Zou geweldig zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:24 schreef Crazy-M het volgende:
logi, ik zal mijn lijst vandaag proberen in te vullen
nu ben ik te lui voor onzin dus kan het
omgquote:
wat is je naam dan, kan ik je toevoegen als vriendquote:
Aha, zo lang kom ik nog niet op fok!quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:22 schreef Runx het volgende:
[..]
hij bedoeld dat hij ook een ps3 heeft snappie
nee, wil mijn vriendenlijst uitbreidenquote:
Moozziequote:Op maandag 20 oktober 2008 12:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat is je naam dan, kan ik je toevoegen als vriend
Japans voor leraarquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel een eindbaas,
maar wat is een sensai precies?
ik wil mijn vriendenlijst uitbreiden !quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:26 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Aha, zo lang kom ik nog niet op fok!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ARGH EDIT/QUOTE STERF *&*(&&(*&^%$$ knop![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh en verder ben ik best wel stabiel
indeed sensaiquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Japans voor leraarVooral bekend bij Vechtsporten
Thanks for the infoquote:
Oh, ok!quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wil mijn vriendenlijst uitbreiden !
m'n waterquote:
Sifu wordt regelmatig gebruikt in 't chinees.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Japans voor leraarVooral bekend bij Vechtsporten
fail...:Pquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:28 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Oh, ok!
Ik speel eigenlijk alleen offline
ik heb nog een kan vol...net gescoordquote:
quote:
Ja correct, maar hij vroeg wat Sensai betekende... en da's Japansquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sifu wordt regelmatig gebruikt in 't chinees.
yep, mijne was ter aanvullingquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja correct, maar hij vroeg wat Sensai betekende... en da's Japans
watskebeurt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:30 schreef Logician het volgende:Ik ga dus v.a morgen serieus op zoek naar iets anders.
quote:
Ik blijf het zeggen, apart volk hierquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel een prutser,
maar wat is een prutser precies?
Iets wat mij het licht deed zien dat het weer tijd word voor een normale baan waar niet iedereen vervangbaar is en alleen naar 1 ding gekeken wordt. En waar mensen met lhno niet leidinggevenden worden enzowquote:
het heet niet voor niks EDIT FRIDAYS!quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:31 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, apart volk hier
2... je borsten?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Iets wat mij het licht deed zien dat het weer tijd word voor een normale baan waar niet iedereen vervangbaar is en alleen naar 1 ding gekeken wordt.
lol, zelfde gedachtenquote:
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
[..]sorry... (kan je iets hoger slaan? kheb jeuk)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
[..]sorry... (kan je iets hoger slaan? kheb jeuk)
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:31 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, apart volk hier
Pics or it didn't happenquote:
quote:
Kwaliteitsposterquote:
hmm denkt na.. wacht.. dat moet ik niet doen op maandag.. verdorie.. het werkt nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Iets wat mij het licht deed zien dat het weer tijd word voor een normale baan waar niet iedereen vervangbaar is en alleen naar 1 ding gekeken wordt. En waar mensen met lhno niet leidinggevenden worden enzow![]()
leuk die klantenquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:41 schreef DrMarten het volgende:
ow mennnnnnn, moet hem vertellen hoe hij een adres in de adresbalk moet typen
よくされていますquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja correct, maar hij vroeg wat Sensai betekende... en da's Japans
En Sifu is puur voor vechtsportenSensai kan in japan voor elk soort leraar
Class dismissed
Rietje?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:39 schreef DrMarten het volgende:
Tering wat een kutklanten vandaag.... en ik moet gruwlijk nodig pissen en heb een klant aan de lijn.
Je kan hem in de wacht zetten om het ff "na te vragen" en dan snel ff naar 't toilet gaanquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:39 schreef DrMarten het volgende:
Tering wat een kutklanten vandaag.... en ik moet gruwlijk nodig pissen en heb een klant aan de lijn.
Ja of je neemt je eigen schijtbox meequote:Op maandag 20 oktober 2008 12:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je kan hem in de wacht zetten om het ff "na te vragen" en dan snel ff naar 't toilet gaan
*edit* te laat
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja of je neemt je eigen schijtbox mee
Trap 'm in... wacht even..ik ben ook al te laatquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:39 schreef DrMarten het volgende:
Ja maar dies niet zo geschikt om te urineren...karton enzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja of je neemt je eigen schijtbox mee
Ben blij dat jij ze ziet en wij nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:48 schreef Logician het volgende:
* Logician ziet ze weer vliegen... de rode ballen van p00p
Dat klinkt niet best!quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Iets wat mij het licht deed zien dat het weer tijd word voor een normale baan waar niet iedereen vervangbaar is en alleen naar 1 ding gekeken wordt. En waar mensen met lhno niet leidinggevenden worden enzow![]()
uhuquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:50 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best!
Maar werk je op een helpdesk/callcentre dan ofzo?
Mja daar heb je gelijk inquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar dies niet zo geschikt om te urineren...karton enzo
Heb jij geluk dat 't geen edit-friday isquote:
GMTAquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat 't geen edit-friday is
Boeiequote:Op maandag 20 oktober 2008 12:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat 't geen edit-friday is
quote:
Ok, duidelijkquote:
Logi is een beetje ziekjes, dus moet wel beetje lief voor d'r zijn enzoquote:
O, mag dat alleen op vrijdag?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat ik bij mezelfd een hark inbreng om mijn karbonkels weg te krijgen
Ohja vergetenquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Logi is een beetje ziekjes, dus moet wel beetje lief voor d'r zijn enzo
is altijd lief voor Logiquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Logi is een beetje ziekjes, dus moet wel beetje lief voor d'r zijn enzo
Nah maar op vrijdag is het een collectieve bezigheidquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:55 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
En vooral managers die nergens wat van snappen en je wel op alles beoordelen.
Ik neem die managers net zo serieus, als zij mij...niet dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:55 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
En vooral managers die nergens wat van snappen en je wel op alles beoordelen.
Nog even en jullie mogen hier wel een handleiding plaatsen met alle "rituelen"quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah maar op vrijdag is het een collectieve bezigheid
eet smakelijk!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:00 schreef Logician het volgende:
LUNCH!
Helaas is dat niet mogelijk in mijn vakgebiedquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik neem die managers net zo serieus, als zij mij...niet dus
Wat is jou vakgebied?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:06 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Helaas is dat niet mogelijk in mijn vakgebied![]()
Alles formeel ed.
Nóg een?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:07 schreef Crazyessie het volgende:
*zucht*... wie komt ff langs en houdt me de rest van de middag bezig?
Van mn collega hoef ik nix te verwachten..
Is ijzige stilte hiero..
Mededeling: Nog één uur en 20 minutenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
melding: nog 3 uur en 20 minuten
hondquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mededeling: Nog één uur en 20 minuten![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was je ook jaloers wegens m'n wekker die vanmorgen om 5 uur herrie ging maken?
lol.. dan had ik niet naar bed hoeven gaanquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als jij naar bed gaat moet je wel meteen in slaap vallen want als dat even duurt had je net zo goed niet kunnen slapenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. dan had ik niet naar bed hoeven gaan
Waarom is het nou weer geen vrijdagquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Fuck it. maandag is ook goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:18 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer geen vrijdag
waarom heb ik pas in januari vakantie?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:18 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer geen vrijdag
Geef hem smstegoedquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:18 schreef Guio het volgende:
Ik hoor net hier op de afdeling dat Dinges jarig is....
Say what?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fuck it. Ik pak zmokes ook in zijn aarsje maandag
Waarom heb ik in Juni pas vakantie?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom heb ik pas in januari vakantie?
No shit sherlockquote:
Ga je kat ff vragenquote:
Saai werk vandaag, ik zoek gewoon wat leuke afleiding hierquote:
euh.. ja das dus vannacht niet gebeurd.. had beter wakker kunnen blijven jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als jij naar bed gaat moet je wel meteen in slaap vallen want als dat even duurt had je net zo goed niet kunnen slapen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:18 schreef Guio het volgende:
Ik hoor net hier op de afdeling dat Dinges jarig is....
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:23 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Saai werk vandaag, ik zoek gewoon wat leuke afleiding hier
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
euh.. ja das dus vannacht niet gebeurd.. had beter wakker kunnen blijven ja
Wil je daar kroepoek bij?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:21 schreef Crazyessie het volgende:
Tsja dat krijg je wel es he, niet origineel genoeg om zelf wat te bedenken. 1 begint er mee, en t duurt nooit lang voor er meerdere volgen
ja dual screen, en dan op beeldscherm links gaa nzoeken naar de muis die rechts zitquote:
quote:
moet je em niet uit zijn kooitje halenquote:
er post er net een boven je!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ja..?? Waar dan.. Ik schijn ze elke x te missen!
gezellig tochquote:
wohohoho, alleen chuck gaat over de roundhouse kicks hequote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
reverse roundhouse tegen je nekje?
de eerste crazy uit dit topicquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ja..?? Waar dan.. Ik schijn ze elke x te missen!
Go Chuck Norrisquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
reverse roundhouse tegen je nekje?
quote:
chuck is een gay fatherfucker!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wohohoho, alleen chuck gaat over de roundhouse kicks he
het moet niet gekker worden hiero..quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
er post er net een boven je!
eerder tony jaa ong bak stylequote:
wat zeg jij dan? ben je jaloers dat jij geen roundhouse kick kan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
chuck is een gay fatherfucker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Dat lijkt er meer op jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eerder tony jaa ong bak style
waar in fryslan woon je dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:27 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
het moet niet gekker worden hiero..
ik zal er eens goed op gaan letten, alhoewel ik ben blond .. Dus kan ook niet teveel verwachten
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zeg jij dan? ben je jaloers dat jij geen roundhouse kick kan?
ben je jaloers dat jij mc hammer niet aan kan raken?
want chuck norris kan dat welOMG...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat Barra (zonder Chuck z'n karate ervaring te niet te doen) iets meer in z'n mars heeft dan Chuck
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Had ik dus ook last van, lastige situatie wordt het dan hequote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef Crazy-p het volgende:
volgens mij moet ik mijn naam veranderen in Normal-p.. maar das ook zo vreemd.. en klopt voor geen meter ..
Kon... toen ik 8 jaar jonger was en nog geen operaties aan m'n knie en rug had gehadquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sgele kan jij de butterfly kick?
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar in fryslan woon je dan?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zeg jij dan? ben je jaloers dat jij geen roundhouse kick kan?
quote:ben je jaloers dat jij mc hammer niet aan kan raken?
quote:want chuck norris kan dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
eerlijkheid boven alles hequote:Op maandag 20 oktober 2008 13:29 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Had ik dus ook last van, lastige situatie wordt het dan he
waar woonde je in fryslan dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:30 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Niet?![]()
![]()
Ben sinds n halfjaar verhuisd..
hehequote:
jammer ik wil hem nog eens gaan oefenen en kon wel wat tips gebruikenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kon... toen ik 8 jaar jonger was en nog geen operaties aan m'n knie en rug had gehad
Precies.. eerlijkheid duurt het langst zeggen ze togh..quote:
Als je benen goed sterk zijn moet dat geen probleem zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jammer ik wil hem nog eens gaan oefenen en kon wel wat tips gebruiken
ik ben de master in mijn bandae dollyo chagiquote:
Burgumquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar woonde je in fryslan dan?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je benen goed sterk zijn moet dat geen probleem zijnen niet teveel kracht op het been zetten wat als laatste de draai maakt... dan val je ... hard
Doen wequote:Op maandag 20 oktober 2008 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zet hem maar vast klaar!![]()
daarom tegen iedereen die me leert kennen maak ik ook de waarschuwingquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:32 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Precies.. eerlijkheid duurt het langst zeggen ze togh..
Nou ja dan maar aanvaarden wat je bent en straal het uit naar buiten, kunnen ze je ook niet verwijten dat je niet open genoeg bent
naast de wijde Ee daar..en bergumermeerquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Burgum
Wieso??
Of ben jij 1 van de "gelukkige" die dat ene kleine dorpje in Friesland kent?
Google maps ftwquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
naast de wijde Ee daar..en bergumermeer
Awwww thxquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:58 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Een beterschaps knuffel voor logician
agreed @ eindbaas!quote:
Ik moest lachenquote:
fout, ik kom wel redelijk vaak in fryslanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
hows this for color? http://grtdojw.punt.nl/
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
dat word wennen.. misschien iets lichter dan mooier..quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
Hey jijquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
wtf hebben we een website?!?!?!?!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat word wennen.. misschien iets lichter dan mooier..
wakker worden Barraquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
I wuz boredquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
llooool no shit sherlock!quote:
quote:
jij deugnietquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]![]()
BTW heb ik wat gemist..zat fakking lang aan de foonehm niet werk georiënteerd zeg maar
* Moozzie moet nog een week langer wachten op LBPquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
* Da_p00pb0x heeft nu ook eindelijk PES2009
Gelukkig jullie allemaal ook nietquote:
Had 'm vorige week voor de PCquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Die haal ik volgende week ook wel denk ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie moet nog een week langer wachten op LBP
vind hem er nu wel mooi uit zienquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
Zoiets? (F5) of toch maar grijzig?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]![]()
BTW heb ik wat gemist..zat fakking lang aan de foonehm niet werk georiënteerd zeg maar
Lijkt me een onwijs leuke party gamequote:Op maandag 20 oktober 2008 13:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die haal ik volgende week ook wel denk ik
Ik vond die vorige geel mooierquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:58 schreef Logician het volgende:
Dus dat of dit grijs?
Of moet het grijs blauwiger?
Nadat ik de vraag had gesteld vond ik em al stomquote:
hmm.. dit grijs is toch een stuk rustiger voor je ogenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:58 schreef Logician het volgende:
Dus dat of dit grijs?
Of moet het grijs blauwiger?
quote:
quote:
Ga eens doodquote:
Ja net was die oranje achtig he? Ik vind dit grijze mooier om eerlijk te zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:04 schreef Logician het volgende:
[..]
http://grtdojw.punt.nl/
Dat dus of een andere achterkleur...
foksilver achtergrond kleur tbhquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:04 schreef Logician het volgende:
[..]
Doe maar ruig!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Logician het volgende:
En als jullie te besluiteloos zijn gooi ik er gewoon een javascriptje in mag je je eige uitzoeken
Neeheee gewoon die grijze..dies mooiquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Logician het volgende:
En als jullie te besluiteloos zijn gooi ik er gewoon een javascriptje in mag je je eige uitzoeken
*kuch * geek *kuch*quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Logician het volgende:
Netjesquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:04 schreef Logician het volgende:
[..]
ik ook..heb je voor ps3quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Uiteraardquote:
je heb m terugquote:
neequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef Runx het volgende:
mensen ik ben weer terug van mijn pauze , lekker weer zeg , en hebben jullie mij gemist
"okeej"quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie gaat ff d'r tarzan ofzo pakken
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
fout, ik kom wel redelijk vaak in fryslanDan is die omgeving waarschijnlijk niet onbekend voor jouw dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koniveren is niks mis mee
doors ftw!!!!quote:
Niet echt, nu moet ik mn gsm en mn portemonnee weer in de gaten houdenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef Runx het volgende:
mensen ik ben weer terug van mijn pauze , lekker weer zeg , en hebben jullie mij gemist
Vond je 'm nie leuk ?quote:
uhuquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Niet echt, nu moet ik mn gsm en mn portemonnee weer in de gaten houden
Wat voor werk doe je trouwens?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:13 schreef Crazyessie het volgende:
Jeeej zit weer heerlijk in de ijzige stilte van het werk nog na te dromen van mn 2 sigaretjes tijdens mn pauze...
We kunnen er weer tegen aan!! ahum
graag gedaanquote:
wat is je naam dan? kan ik je ff toevoegen..ik heb ook pes btwquote:
volgens t lijstje was ik 20quote:
wie ben jij ook alweer?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef Runx het volgende:
fak ik kan waarschijnlijk mijn ps3 naam niet meer gebruiken omdat die gejat is en door iemand anders gebruikt wordtquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat is je naam dan? kan ik je ff toevoegen..ik heb ook pes btw![]()
be a legend mode is erg vet
Hooi Crazyessiequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nu nog reisadviseuse tot 8 jan..
Gelukkig dan niet meer...
wil je klappenquote:
neenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Dan is die omgeving waarschijnlijk niet onbekend voor jouw dus
Toch niet zo leuk? Lijkt me wel dat de klandizie mede door internet behoorlijk achteruit is gegaan, of niet? Wat ga je trouwens na 8 jan doen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
maar je kan me helaas niet zien, dusssquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:17 schreef Runx het volgende:
[..]
wil je klappenthomas , ik weet waar je woont
en stage loopt
ohh jawel , hoar , als het me goed uitkomt welquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar je kan me helaas niet zien, dusss
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Barraquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou essie vertel
wie ben je
wat doe je
hoe oud ben je
ben je al aan de man anders wil ik moozzie aanbevelen.
wat is je favo lollie smaak?
Wat is mis met 20quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens t lijstje was ik 20
im still im my prime... maar 20???
omg, dan condoleer ik haar bij dezequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou essie vertel
wie ben je == Gek
wat doe je == In ee ngesticht wachten op mijn medicijnen
hoe oud ben je == 6
ben je al aan de man anders wil ik moozzie aanbevelen. == sorry, mogen gee nrelatie in het gesticht
wat is je favo lollie smaak? == weed
Kom op..Barra heeft veel te veel ervaring voor een 20 jarigequote:
Ik heb ook zo'n lijstje gepost hier, en sta er niet bijquote:
laterz , luie autochtoonquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Mensen, ik vind het weer mooi geweest voor vandaag!
Werkze, en ik spreek jullie morgen weer allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |