quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was je ook jaloers wegens m'n wekker die vanmorgen om 5 uur herrie ging maken?
lol.. dan had ik niet naar bed hoeven gaanquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als jij naar bed gaat moet je wel meteen in slaap vallen want als dat even duurt had je net zo goed niet kunnen slapenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. dan had ik niet naar bed hoeven gaan
Waarom is het nou weer geen vrijdagquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Fuck it. maandag is ook goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:18 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer geen vrijdag
waarom heb ik pas in januari vakantie?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:18 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer geen vrijdag
Geef hem smstegoedquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:18 schreef Guio het volgende:
Ik hoor net hier op de afdeling dat Dinges jarig is....
Say what?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fuck it. Ik pak zmokes ook in zijn aarsje maandag
Waarom heb ik in Juni pas vakantie?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom heb ik pas in januari vakantie?
No shit sherlockquote:
Ga je kat ff vragenquote:
Saai werk vandaag, ik zoek gewoon wat leuke afleiding hierquote:
euh.. ja das dus vannacht niet gebeurd.. had beter wakker kunnen blijven jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als jij naar bed gaat moet je wel meteen in slaap vallen want als dat even duurt had je net zo goed niet kunnen slapen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:18 schreef Guio het volgende:
Ik hoor net hier op de afdeling dat Dinges jarig is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |