watskebeurt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:30 schreef Logician het volgende:Ik ga dus v.a morgen serieus op zoek naar iets anders.
quote:
Ik blijf het zeggen, apart volk hierquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel een prutser,
maar wat is een prutser precies?
Iets wat mij het licht deed zien dat het weer tijd word voor een normale baan waar niet iedereen vervangbaar is en alleen naar 1 ding gekeken wordt. En waar mensen met lhno niet leidinggevenden worden enzowquote:
het heet niet voor niks EDIT FRIDAYS!quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:31 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, apart volk hier
2... je borsten?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Iets wat mij het licht deed zien dat het weer tijd word voor een normale baan waar niet iedereen vervangbaar is en alleen naar 1 ding gekeken wordt.
lol, zelfde gedachtenquote:
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
[..]sorry... (kan je iets hoger slaan? kheb jeuk)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
[..]sorry... (kan je iets hoger slaan? kheb jeuk)
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:31 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, apart volk hier
Pics or it didn't happenquote:
quote:
Kwaliteitsposterquote:
hmm denkt na.. wacht.. dat moet ik niet doen op maandag.. verdorie.. het werkt nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Iets wat mij het licht deed zien dat het weer tijd word voor een normale baan waar niet iedereen vervangbaar is en alleen naar 1 ding gekeken wordt. En waar mensen met lhno niet leidinggevenden worden enzow![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |