Ik ben geboren en getogen in een je op zo'n 10 minuten van de Rotterdamse kuip. Ik ben daarom ook eigenlijk vaker in Rotterdam, dan in mijn eigen dorpje te vinden. Waarom ik Ajacied ben geworden is een lang verhaal, maar het is gewoon zoquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat doe je ook als ajacied in Rotterdam. Dat is vragen om dat soort dingen.
* awkward met zijn armen en benen zwaait terwijl hij nog een biertje naar binnen kieptquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
"Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen!"
ah.. jij kent mijn danstechnieken ook?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* awkward met zijn armen en benen zwaait terwijl hij nog een biertje naar binnen kiept
Hmm, het klinkt onlogisch eigenlijk maar zolang je het maar leuk vind hequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in een je op zo'n 10 minuten van de Rotterdamse kuip. Ik ben daarom ook eigenlijk vaker in Rotterdam, dan in mijn eigen dorpje te vinden. Waarom ik Ajacied ben geworden is een lang verhaal, maar het is gewoon zo
Tja, zelfde stylo, echte chickmagnet-stylequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah.. jij kent mijn danstechnieken ook?
Welk plaatje?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
"Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen!"
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, zelfde stylo, echte chickmagnet-style
deze.. je weet zelluf..quote:
Natuurlijk wel met een pimpass zonnebril in da club, tegen een muurtje aan je apple-tini sippen. Da's gangsta man. Alle chickies diggen die shit, je weet.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk wel met een pimpass zonnebril in da club, tegen een muurtje aan je apple-tini sippen. Da's gangsta man. Alle chickies diggen die shit, je weet.
word!quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk wel met een pimpass zonnebril in da club, tegen een muurtje aan je apple-tini sippen. Da's gangsta man. Alle chickies diggen die shit, je weet.
Bij een textieldrukkerquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:21 schreef Puala het volgende:
Weet iemand toevallig waar je goedkoop een dekbed kunt laten bedrukken? Of alleen maar de kussenslopen?
Ik heb geen idee namelijk. Bij de hema kun je alleen maar een foto van een A-4 doen en ik wil eigenlijk groter..
Nietquote:
Wat een pokkeherriequote:
Hmm heb de plaatselijke drukker ook al gemaild maar die doen dat dus niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:23 schreef PteV het volgende:
[..]
Bij een textieldrukkergeen idee waar je woont maar ze staan vast in de telefoongids/gouden gids
Oi, doe jij mij soms checken als ik uit ga?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:29 schreef Reflectionne het volgende:
Dans maar en sjans maar ook als je helemaal geen kans maakt
Heb je al een goeie foto van mij gevonden dan..?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:21 schreef Puala het volgende:
Weet iemand toevallig waar je goedkoop een dekbed kunt laten bedrukken? Of alleen maar de kussenslopen?
Ik heb geen idee namelijk. Bij de hema kun je alleen maar een foto van een A-4 doen en ik wil eigenlijk groter..
Ik check je overal en altijdquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, doe jij mij soms checken als ik uit ga?
Niet aardig van je hoor
Haha.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je al een goeie foto van mij gevonden dan..?
waarschijnlijk wil ze gewoon lekker slapen en geen nachtmerries krijgenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je al een goeie foto van mij gevonden dan..?
En toen ging het vanquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
I know what you did last summer
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En toen ging het vanrichting
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
I know what you did last summer
Het is toch een cadeautje voor een anderquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarschijnlijk wil ze gewoon lekker slapen en geen nachtmerries krijgen
Aha, vervroegde ejaculatie uitstellenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is toch een cadeautje voor een ander
Voorkeur voor een bepaalde pose?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha.
Nou nee eigenlijk niet. Heb je nog een mooie voor me?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is toch een cadeautje voor een ander
ik zie een verbandquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aha, vervroegde ejaculatie uitstellen
is het eigenlijk voor een hij of een zij..?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, maar wel een geile natuurlijk. Wil wel dat die lekker kan slapen
Dat maakt niet uit, maak nou maar een sexy picquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
is het eigenlijk voor een hij of een zij..?
Ik ben niet van de slappe polsenkant hè..quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maak nou maar een sexy pic
Ik ben *stop*quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef wschravendijk het volgende:
ik loop stage in , barcelona opleiding ict mederwerker blijf 4 maanden hier
en het feesten is hier behoorlijk goed te doen:P
AaaH :pquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
jeej!
Ik moet nog de rest van mijn leven...
Nice! Jij trakteert dus?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja erg he.. maar een voordeel vandaag. het is weer pay-day!!
Haha altijd goed!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja erg he.. maar een voordeel vandaag. het is weer pay-day!!
Na werktijd straks een biertjequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:14 schreef PteV het volgende:
[..]
Nice! Jij trakteert dus?Ik moet nog 6 dagen wachten
Hoi G.!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben vanavond weer bij mijn schatje
Ik heb er zo'n zin in ! !!
Hoi Yesse![]()
Aaaah.. Ik kijk altijd met plezier naar mijn bankrekening rond deze dagen. En dan verbaas ik me weer dat het weer eens in het zwart staat ipv roodquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:14 schreef PteV het volgende:
[..]
Nice! Jij trakteert dus?Ik moet nog 6 dagen wachten
Dat krijg ik niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha altijd goed!!![]()
Stufi ook weer binnenkort
kom maar halenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Na werktijd straks een biertje
klote.. Wel bizar trouwens, slapen in een draaiende betonmolen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:27 schreef Puala het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik vannacht heb geslapen in een draaiende betonmolen.
Denk dat ik zo in mijn pauze maar naar huis ga en eens goed ga slapen. Kan nu toch niet nadenken
Denk toch wel dat je je dan zo beroerd kunt voelen als ik nou. Morgen weer fysio, hopelijk kan zij het een beetje veranderen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
klote.. Wel bizar trouwens, slapen in een draaiende betonmolen.
Wanneer kunnen jullie?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoi G.!Wanneer gaan we Max Payne nou zien?
altijd knap wat ze kunnen door een beetje kneden en trekken..quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk toch wel dat je je dan zo beroerd kunt voelen als ik nou. Morgen weer fysio, hopelijk kan zij het een beetje veranderen.
uhm.. niets in de aanbieding. Albert Heyn zit om de hoekquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wat voor bier heb je in de aanbieding??
Geen bier in huis?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. niets in de aanbieding. Albert Heyn zit om de hoek
HJ as usualquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wat voor bier heb je in de aanbieding??
Ik hoop die tijden ook nog eens mee te makenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Aaaah.. Ik kijk altijd met plezier naar mijn bankrekening rond deze dagen. En dan verbaas ik me weer dat het weer eens in het zwart staat ipv rood
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Is goed! Maar niet het beste..![]()
quote:
Ja maar de weken erna zijn we vaak wegquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:40 schreef G.Fawkes het volgende:
Vrijdagavond? Ik heb een bedrijfuitje. Ik weet niet hoelaat ik thuis ben. We moeten gewoon ff een dag prikken en dan gaan!
Doordeweeks niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar de weken erna zijn we vaak weg
nou ja, gewoon een standaard kratje heineken dat in de aanbieding wasquote:
komt goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:37 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik hoop die tijden ook nog eens mee te maken
Door de weeks kan ik ook prima.quote:
Grolsch!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom maar op met een beter suggestie
Heinekenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou ja, gewoon een standaard kratje heineken dat in de aanbieding was
Dankjewel. Hoop dat het morgen weer over isquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:37 schreef Reflectionne het volgende:
Puala beterschap!
(Derde keer dat ik dit probeer te zeggen, pff het werkt niet echt mee allemaal)
quote:
Zie je, je moet gewoon niet zo moeilijk doenquote:
mja.. gewoon kopen wat er in de aanbieding is. Dat is gewoon voor 's avonds af en toe een biertje. Als ik echt wat lekkers wil, ga ik wel shoppenquote:
Zo ben ikquote:
Dat zit er dus niet in hequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht dat we samen misschien een toekomst hadden
Maar KSC is ook een falerstopicquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:08 schreef OA het volgende:
Zo, jullie bespreken een evt meet?
Is dat hier al eens gelukt?
IN KSC proberen we het al 1080 topics lang...![]()
![]()
Wat dat betreft wel jaquote:
quote:
je mag ook naar de stage SC meet komen hoorquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
je mag ook naar de stage SC meet komen hoor![]()
quote:
ik welquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
mag wel...maar denk niet dat de anderen ermee eens zijn
quote:
Op je rekening kijken is wel altijd het handigst ja...quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:35 schreef nicomart het volgende:
heeeey.. loonstrookjes
tering.. 5 vellen voor alle 3 de maanden. Het ging de eerste 2 maanden namelijk niet helemaal goed en dat hebben ze nu hersteld, maar ik snap er geen hout van. Vanavond maar gewoon even kijken wat ik op mijn rekening heb gekregen
Zo erg is het nietquote:
hey....lang niet gezienquote:
Daarom.. Maar volgens mij krijg ik gewoon van de eerste 2 maanden nog wat extra geld.. of ik het moet het aan het einde van het jaar van de belasting terugvragen, maar in ieder geval is het nu voor deze 3e maand eindelijk goed geregeld.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:37 schreef OA het volgende:
[..]
Op je rekening kijken is wel altijd het handigst ja...
en dat is niet hard werken nee....quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo erg is het niet
Werd net gebeld of mijn werkbriefje wel correct was.
paar dagen 14 uur gewerkt
Zonder pauze.
Ik zou het weigerenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:43 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat is niet hard werken nee....ik zou omvallen na 1 dag
k ook maar ik denk niet dat iemand hem dwingt zolang te werkenquote:
Ik heb het zelf aangeboden.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:48 schreef Californium het volgende:
[..]
k ook maar ik denk niet dat iemand hem dwingt zolang te werken
Nice.... extra geld is nooit weg uiteraardquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb het zelf aangeboden.
Maar het ging prima hoor, zal het niet heel snel weer doen maar het was nu echt effe nodig.
Staat ook gratis eten + extra geld tegenover, dus gaat mij goed
Terug van vakantiequote:Op maandag 20 oktober 2008 13:42 schreef Californium het volgende:
[..]
hey....lang niet gezienalles goed?
quote:
Nicequote:Op maandag 20 oktober 2008 13:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Terug van vakantie. Alles is goed, bruin, bruiner, bruinst
.
Awhquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Primahongerig
wachten op mensen om mee te lunchen... op maandag is er een seminar
dus nu moet ik wachten totdat collega's daarvan terug zijn
anders moet ik in me eentje eten en geen zin in
ja wel okquote:
Extra centen zijn natuurlijk altijd welkom, maar toch blijft het abnormaal om 14 uur te werken op een dag...quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb het zelf aangeboden.
Maar het ging prima hoor, zal het niet heel snel weer doen maar het was nu echt effe nodig.
Staat ook gratis eten + extra geld tegenover, dus gaat mij goed
Hounietquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Terug van vakantie. Alles is goed, bruin, bruiner, bruinst
.
ik hoop hetquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
AwhZe zullen zo wel komen toch?
[..]
ja wel okNogal moe
kon niet inslaap komen dus heb maar 2uur geslapen
Maar ik overleef het wel
Nee ik wil ook nog niet dat je dood gaatquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:06 schreef Californium het volgende:
[..]
ik hoop hetik wil nog niet dood van de honger
en kusje erop
Ach, het maakt me niet zoveel uit.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Extra centen zijn natuurlijk altijd welkom, maar toch blijft het abnormaal om 14 uur te werken op een dag...
hmmm.. mijn collega's kijken me in ieder geval raar aan..quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:21 schreef eer-ik het volgende:
mOet je eens keihard met je scrollding op je muis deze pagina naar boven en beneden scrollen.
En dan proberen te lezen wat er staat.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:21 schreef eer-ik het volgende:
mOet je eens keihard met je scrollding op je muis deze pagina naar boven en beneden scrollen.
En dan proberen te lezen wat er staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:29 schreef OA het volgende:
[..]whehe, goeie post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Ik heb sinds een week een eigen kantoor, niet zo'n last van.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmmm.. mijn collega's kijken me in ieder geval raar aan..
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:29 schreef OA het volgende:
[..]AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mazzelaarquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb sinds een week een eigen kantoor, niet zo'n last van.
Immerquote:
Nooit anders gehad!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb sinds een week een eigen kantoor, niet zo'n last van.
Tsja, soms slaat de verveling toe...quote:
Vast wel ja...quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
mijn post was niet af.. ik bedoelde "Cali overflow.. wat een liefde"
Heb je echt een kantoor voor jezelf?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
Immer![]()
[..]
Nooit anders gehad!![]()
[..]
Tsja, soms slaat de verveling toe...
*kuch* Slijmbal *kuch*quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
mijn post was niet af.. ik bedoelde "Cali overflow.. wat een liefde"
quote:
quote:
Egyptequote:Op maandag 20 oktober 2008 13:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Nicewaar ging de reis heen?....je hebt het vast al eens genoemd maar
OAquote:
loop je stage?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:09 schreef Kersje86 het volgende:
mag ik hier komen kijken.... de school SC is te SLOW
we wachten even de foto's afquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:09 schreef Kersje86 het volgende:
mag ik hier komen kijken.... de school SC is te SLOW
Net even opgemeten (je moet wat als het rustig is.)quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je echt een kantoor voor jezelf?
Ik zit nu op iets van 18 vierkante meter, knettergroot bureau, 100% voor mijzelf
we hebben onze momentenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:10 schreef Californium het volgende:
[..]
loop je stage?
En verder gaat het hier ook niet meer wonderbaarlijk snel
das waarquote:
Watquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:12 schreef Californium het volgende:
meeste mensen hiet lopen geen stage
quote:
Edinburgh isquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:13 schreef Kersje86 het volgende:
fotos... fotos van?
Beetje leuk in Edinburgh Californium
foto's van uw persoontje natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:13 schreef Kersje86 het volgende:
fotos... fotos van?
Beetje leuk in Edinburgh Californium
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Net even opgemeten (je moet wat als het rustig is.)
4,6 x 5,5 meter = ruim 25m2. Wandkast over de hele breedte, 2 bureau's, 1 'vergadertafel' en een megagrote plant.
Een andere collega heeft een even groot kantoor. De andere kantoren worden gedeeld of zijn kleiner!quote:
Ben jij al door de keuring heen danquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Californium het volgende:
Foto's van jou... je moet door de keuring heen![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaa.. eigenlijk zijn we heeeeeel lief
ik ook niet van jouquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben jij al door de keuring heen dan? Heb nog geen pic van je gezien
!
jij niet?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben jij al door de keuring heen dan? Heb nog geen pic van je gezien
!
Hij heeft geen hyvesquote:
sorryquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:26 schreef PteV het volgende:
[..]
da meiske is amper 5 minuten binnen en jullie presteren het al om haar weg te pesten
wie? houniet of kersje?quote:
kersje....profiel, naam, woonplaats --> hyvesquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
sorry
[..]
wie? houniet of kersje?
Nee, of toch welquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, of toch wel. Voor jou een vraag, voor mij een weet, jweet.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden...m'n kamer hier is groter dan m'n studentenkamerquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Net even opgemeten (je moet wat als het rustig is.)
4,6 x 5,5 meter = ruim 25m2. Wandkast over de hele breedte, 2 bureau's, 1 'vergadertafel' en een megagrote plant.
oooh sneakyquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Californium het volgende:
[..]
kersje....profiel, naam, woonplaats --> hyves
shit, krijg je zo'n reactie. Ik wou net gaan pimpen dat ik wel een foto had gezien van Caliquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, of toch wel. Voor jou een vraag, voor mij een weet, jweet.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit, krijg je zo'n reactie. Ik wou net gaan pimpen dat ik wel een foto had gezien van Cali
oja... er is goedkeuring nodig om deze topic te betredenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Edinburgh isDe OP bekeken?
![]()
Foto's van jou... je moet door de keuring heen![]()
Opleiding? jaar? school? ga je binnenkort nog stage lopen
ik keur ook goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:30 schreef Californium het volgende:
[..]
kersje....profiel, naam, woonplaats --> hyves
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
oja... er is goedkeuring nodig om deze topic te betreden
ik zal eens kijken wat ik kan doen
post eens een pic, ik kan hier niet op hyvesquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
kijk maar op http://kersje1986.hyves.nl
Plaats die dan even hier. Ik heb ook geen Hyves(quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit, krijg je zo'n reactie. Ik wou net gaan pimpen dat ik wel een foto had gezien van Cali
die hadden we stiekem al gevondenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
kijk maar op http://kersje1986.hyves.nl
neenee... dat gaat ze niet lukken, moest even van lokaal switchenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:26 schreef PteV het volgende:
[..]
da meiske is amper 5 minuten binnen en jullie presteren het al om haar weg te pesten
Ik vind hyves niet leukquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:33 schreef Californium het volgende:
ik wil foto van jou
waarom heb jij geen hyves
ja kan mijn profielfoto wel zienquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Plaats die dan even hier. Ik heb ook geen Hyves()
mag ik vast nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Plaats die dan even hier. Ik heb ook geen Hyves()
en op basis van welke criteria ben ik gekeurd wil ik wel eens wetenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
die hadden we stiekem al gevonden
Krijg je ook geen fotoquote:
dan is het goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
neenee... dat gaat ze niet lukken, moest even van lokaal switchen
dat je hyves hebt isquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
en op basis van welke criteria ben ik gekeurd wil ik wel eens weten
Ik zit achter een blocker die hyves niet toelaatquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef Californium het volgende:
[..]
ja kan mijn profielfoto wel zien![]()
Wat wil je horenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
en op basis van welke criteria ben ik gekeurd wil ik wel eens weten
Whehequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:33 schreef PteV het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden...m'n kamer hier is groter dan m'n studentenkamer
nee dat mag nietquote:
Tsss, gaan jullie bij iedereen zo de hyves af?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
die hadden we stiekem al gevonden
ojaquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:39 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik zit achter een blocker die hyves niet toelaat
jahquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsss, gaan jullie bij iedereen zo de hyves af?
Mij nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:41 schreef Californium het volgende:
[..]
jahheb ook merendeel van hier als hyves vriend
![]()
Link?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef Californium het volgende:
[..]
ja kan mijn profielfoto wel zien![]()
564 vriendenquote:
PMquote:
quote:
hyves is alleen voor de pimp!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:45 schreef Kersje86 het volgende:
hoeveel daarvan zijn ook ECHTE vrienden waar je nog vaak mee omgaat, ipv mensen die je net kent en toevoegd en vervolgens nooit meer spreket (A)
Euhm laten we zo stellen dat ik op 3 middelbare scholen heb gezeten en daarvan nog steeds ontzettend veel mensen zie en dat ik ook alle mensen van mijn basisschool er tussen heb staan en ook nog eens weet ik hoe veel van die meiden en jongens die bij ons over de vloer komen vanwege mijn zusjes.. En dan ook nog eens de mensen die ik met uitgaan heb ontmoet of die uit de vriendenkring van mijn vriend komen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:45 schreef Kersje86 het volgende:
hoeveel daarvan zijn ook ECHTE vrienden waar je nog vaak mee omgaat, ipv mensen die je net kent en toevoegd en vervolgens nooit meer spreket (A)
Check.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
PMcalifornium zoeken werkt ook niet nee
Jo man, vrienden zijn de bom! Heb zaterdag twee salontafeltjes, een bank en een koelvriescombinatie gekregen voor mijn nieuwe cribquote:
jaaaah... Ik zal je toevoegenquote:
Of ben je juist pimp zonder hyvesquote:
nee..quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Of ben je juist pimp zonder hyves?
Nice manquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:47 schreef Deansensitized het volgende:
Jo man, vrienden zijn de bom! Heb zaterdag twee salontafeltjes, een bank en een koelvriescombinatie gekregen voor mijn nieuwe crib![]()
En heb, voor ik het goed en wel in de gaten had, het aanbod aangenomen om met twee of drie vriendinnen naar de Ikea![]()
![]()
Nee dan ben je zieligquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
zelfs Hosti is overstag manquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer... Is het zo schokkend?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zorg wel dat je zit als je gaat kijken
quote:
haha.. kijk maar uit dat je niet opeens een roze huis hebtquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ja echt!
Ach, krijg ik tenminste wat moderne/in de mode zijnde meubels en dergelijke. En passende kleuren... als ik dat zelf moet doen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer... Is het zo schokkend?
je wilt niet weten hoe eng ik benquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer... Is het zo schokkend?
Mijn ego voldoet prima, daar heb ik geen hyves voor nodig, ofniet OAquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:53 schreef Puala het volgende:
oeps de baas liep langs toen ik foto's zat te kijken van Nico gelijk commentaar
Ik zit nog...quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar wel kijken.. alleen oppassen dat je niet wegzweeft![]()
Dat valt zo mee!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe eng ik ben
Zo is het!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mijn ego voldoet prima, daar heb ik geen hyves voor nodig, ofniet OA.
je durfde te kijkenquote:
motor en niet positief? Dingen over doodrijden enzo?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:57 schreef Puala het volgende:
Nou het ging meer over de motor en was niet positief te noemen
wat een lefgozert..quote:
Ach ja, de keuze tussen een foto van een jonge vrouw of kijken naar het gezicht van mijn 60-jarige collega is niet moeilijk...quote:
echt welquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
motor en niet positief? Dingen over doodrijden enzo?![]()
[..]
wat een lefgozert..
vertelquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:57 schreef Puala het volgende:
Nou het ging meer over de motor en was niet positief te noemen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, de keuze tussen een foto van een jonge vrouw of kijken naar het gezicht van mijn 60-jarige collega is niet moeilijk....
Zó kleurenblind ben ik nog net nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha.. kijk maar uit dat je niet opeens een roze huis hebt
Idd. Ken die verhalen ook wel, want mijn pa z'n been is verbrijzeld dankzij een motorongeluk (in de buurt van het Goffert gebeurt, plek zegt weer genoeg) en die kan ook alleen nog maar negatief over die dingen praten. Hij keurt het ook af dat ik mijn scooter pimp (foto op hyves is oud ja) en dat ik er veel te hard mee rijd (90 is toch netjes?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
motor en niet positief? Dingen over doodrijden enzo?![]()
tja ongeluk zit in een klein hoekje en als je helemaal geen risico wil lopen, moet je thuis blijven.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Idd. Ken die verhalen ook wel, want mijn pa z'n been is verbrijzeld dankzij een motorongeluk (in de buurt van het Goffert gebeurt, plek zegt weer genoeg) en die kan ook alleen nog maar negatief over die dingen praten. Hij keurt het ook af dat ik mijn scooter pimp (foto op hyves is oud ja) en dat ik er veel te hard mee rijd (90 is toch netjes?)
maar dat is niet zoquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:00 schreef Californium het volgende:
[..]
missschien was ik wel heel erg eng en heel erg lelijk en kreeg je nachtmerries van mij
gelukkigquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zó kleurenblind ben ik nog net niet
Ik had vorige week al allemaal positieve reacties gelezen. Leuke naam, leuke meid, etc...quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:00 schreef Californium het volgende:
[..]
missschien was ik wel heel erg eng en heel erg lelijk en kreeg je nachtmerries van mij
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had vorige week al allemaal positieve reacties gelezen. Leuke naam, leuke meid, etc...
*zucht*quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja ongeluk zit in een klein hoekje en als je helemaal geen risico wil lopen, moet je thuis blijven.
90 op een scooter is overigens wel aardig gek. Daar zijn ze toch helemaal niet op gemaakt?
okequote:
Negeer het en accepteer niet en nodig mij uit? <3333quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:11 schreef PteV het volgende:
nu weet ik nog steeds niet wie me heeft toegevoegd op hyves
Altijd goed, toch?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:05 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
nu krijgt mijn ego weer een boost
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben er blij om hoor!![]()
Liever zo dan dit
quote:
Met mijn ego zit het ook wel snor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mijn ego voldoet prima, daar heb ik geen hyves voor nodig, ofniet OA.
ho ho.. zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:05 schreef Puala het volgende:
[..]
*zucht*
Ik heb mijn remblokken aangepast en scooters rijden in het buitenland over het algemeen als normale snelheid een km of 70-80 dus zo gek veel harder rijd ik dan niet eens. Daarnaast word mijn scooter bij elke 3000 km nagekeken (eens per maand dus) en ben ik heel erg precies op wat ik merk aan mijn scooter. Als er iets fout zit merk ik het eigenlijk altijd op voordat hij weer terug moet naar de scootermonteur. En ja ik loop risico's maar wil je zeggen dat jij met je motor nooit ook eens harder rijd als 120?
Ja het is officieel "Fleur-Cali-op"-week hoorde ik in de wandelgangenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
vooral nadat vorige week een minder leuke week was, vind ik dat wel lekker
Ik wacht daarom ook nog op die foto in labjas enzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
je weet maar nooit....misschien zie ik er stiekem zo uit en is dat niet mijn foto op hyves
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met mijn ego zit het ook wel snor.
Heb enkelt ooit een keer hyves aangemaakt maar die daar echt verdacht weinig mee
Sorry pesthumeurquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
ho ho.. zo bedoelde ik het niet
Als je er zo mee omgaat, moet het best kunnen. Het was goed bedoeld
Dat zou ik dan wel weer sympathiek vinden naar iedereen die 'jouw' foto bekijktquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
je weet maar nooit....misschien zie ik er stiekem zo uit en is dat niet mijn foto op hyves
Maak er wat moois vanquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:21 schreef OA het volgende:
Zo, even het topic volgooien en een nieuwe TT bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |