Ik ben geboren en getogen in een je op zo'n 10 minuten van de Rotterdamse kuip. Ik ben daarom ook eigenlijk vaker in Rotterdam, dan in mijn eigen dorpje te vinden. Waarom ik Ajacied ben geworden is een lang verhaal, maar het is gewoon zoquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat doe je ook als ajacied in Rotterdam. Dat is vragen om dat soort dingen.
* awkward met zijn armen en benen zwaait terwijl hij nog een biertje naar binnen kieptquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
"Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen!"
ah.. jij kent mijn danstechnieken ook?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* awkward met zijn armen en benen zwaait terwijl hij nog een biertje naar binnen kiept
Hmm, het klinkt onlogisch eigenlijk maar zolang je het maar leuk vind hequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in een je op zo'n 10 minuten van de Rotterdamse kuip. Ik ben daarom ook eigenlijk vaker in Rotterdam, dan in mijn eigen dorpje te vinden. Waarom ik Ajacied ben geworden is een lang verhaal, maar het is gewoon zo
Tja, zelfde stylo, echte chickmagnet-stylequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah.. jij kent mijn danstechnieken ook?
Welk plaatje?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
"Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen!"
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, zelfde stylo, echte chickmagnet-style
deze.. je weet zelluf..quote:
Natuurlijk wel met een pimpass zonnebril in da club, tegen een muurtje aan je apple-tini sippen. Da's gangsta man. Alle chickies diggen die shit, je weet.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk wel met een pimpass zonnebril in da club, tegen een muurtje aan je apple-tini sippen. Da's gangsta man. Alle chickies diggen die shit, je weet.
word!quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk wel met een pimpass zonnebril in da club, tegen een muurtje aan je apple-tini sippen. Da's gangsta man. Alle chickies diggen die shit, je weet.
Bij een textieldrukkerquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:21 schreef Puala het volgende:
Weet iemand toevallig waar je goedkoop een dekbed kunt laten bedrukken? Of alleen maar de kussenslopen?
Ik heb geen idee namelijk. Bij de hema kun je alleen maar een foto van een A-4 doen en ik wil eigenlijk groter..
Nietquote:
Wat een pokkeherriequote:
Hmm heb de plaatselijke drukker ook al gemaild maar die doen dat dus niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:23 schreef PteV het volgende:
[..]
Bij een textieldrukkergeen idee waar je woont maar ze staan vast in de telefoongids/gouden gids
Oi, doe jij mij soms checken als ik uit ga?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:29 schreef Reflectionne het volgende:
Dans maar en sjans maar ook als je helemaal geen kans maakt
Heb je al een goeie foto van mij gevonden dan..?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:21 schreef Puala het volgende:
Weet iemand toevallig waar je goedkoop een dekbed kunt laten bedrukken? Of alleen maar de kussenslopen?
Ik heb geen idee namelijk. Bij de hema kun je alleen maar een foto van een A-4 doen en ik wil eigenlijk groter..
Ik check je overal en altijdquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, doe jij mij soms checken als ik uit ga?
Niet aardig van je hoor
Haha.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je al een goeie foto van mij gevonden dan..?
waarschijnlijk wil ze gewoon lekker slapen en geen nachtmerries krijgenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je al een goeie foto van mij gevonden dan..?
En toen ging het vanquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
I know what you did last summer
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En toen ging het vanrichting
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
I know what you did last summer
Het is toch een cadeautje voor een anderquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarschijnlijk wil ze gewoon lekker slapen en geen nachtmerries krijgen
Aha, vervroegde ejaculatie uitstellenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is toch een cadeautje voor een ander
Voorkeur voor een bepaalde pose?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha.
Nou nee eigenlijk niet. Heb je nog een mooie voor me?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is toch een cadeautje voor een ander
ik zie een verbandquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aha, vervroegde ejaculatie uitstellen
is het eigenlijk voor een hij of een zij..?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, maar wel een geile natuurlijk. Wil wel dat die lekker kan slapen
Dat maakt niet uit, maak nou maar een sexy picquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
is het eigenlijk voor een hij of een zij..?
Ik ben niet van de slappe polsenkant hè..quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maak nou maar een sexy pic
Ik ben *stop*quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef wschravendijk het volgende:
ik loop stage in , barcelona opleiding ict mederwerker blijf 4 maanden hier
en het feesten is hier behoorlijk goed te doen:P
AaaH :pquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
jeej!
Ik moet nog de rest van mijn leven...
Nice! Jij trakteert dus?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja erg he.. maar een voordeel vandaag. het is weer pay-day!!
Haha altijd goed!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja erg he.. maar een voordeel vandaag. het is weer pay-day!!
Na werktijd straks een biertjequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:14 schreef PteV het volgende:
[..]
Nice! Jij trakteert dus?Ik moet nog 6 dagen wachten
Hoi G.!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben vanavond weer bij mijn schatje
Ik heb er zo'n zin in ! !!
Hoi Yesse![]()
Aaaah.. Ik kijk altijd met plezier naar mijn bankrekening rond deze dagen. En dan verbaas ik me weer dat het weer eens in het zwart staat ipv roodquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:14 schreef PteV het volgende:
[..]
Nice! Jij trakteert dus?Ik moet nog 6 dagen wachten
Dat krijg ik niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha altijd goed!!![]()
Stufi ook weer binnenkort
kom maar halenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Na werktijd straks een biertje
klote.. Wel bizar trouwens, slapen in een draaiende betonmolen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:27 schreef Puala het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik vannacht heb geslapen in een draaiende betonmolen.
Denk dat ik zo in mijn pauze maar naar huis ga en eens goed ga slapen. Kan nu toch niet nadenken
Denk toch wel dat je je dan zo beroerd kunt voelen als ik nou. Morgen weer fysio, hopelijk kan zij het een beetje veranderen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
klote.. Wel bizar trouwens, slapen in een draaiende betonmolen.
Wanneer kunnen jullie?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoi G.!Wanneer gaan we Max Payne nou zien?
altijd knap wat ze kunnen door een beetje kneden en trekken..quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk toch wel dat je je dan zo beroerd kunt voelen als ik nou. Morgen weer fysio, hopelijk kan zij het een beetje veranderen.
uhm.. niets in de aanbieding. Albert Heyn zit om de hoekquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wat voor bier heb je in de aanbieding??
Geen bier in huis?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. niets in de aanbieding. Albert Heyn zit om de hoek
HJ as usualquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wat voor bier heb je in de aanbieding??
Ik hoop die tijden ook nog eens mee te makenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Aaaah.. Ik kijk altijd met plezier naar mijn bankrekening rond deze dagen. En dan verbaas ik me weer dat het weer eens in het zwart staat ipv rood
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Is goed! Maar niet het beste..![]()
quote:
Ja maar de weken erna zijn we vaak wegquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:40 schreef G.Fawkes het volgende:
Vrijdagavond? Ik heb een bedrijfuitje. Ik weet niet hoelaat ik thuis ben. We moeten gewoon ff een dag prikken en dan gaan!
Doordeweeks niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar de weken erna zijn we vaak weg
nou ja, gewoon een standaard kratje heineken dat in de aanbieding wasquote:
komt goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:37 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik hoop die tijden ook nog eens mee te maken
Door de weeks kan ik ook prima.quote:
Grolsch!quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom maar op met een beter suggestie
Heinekenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou ja, gewoon een standaard kratje heineken dat in de aanbieding was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |