goedemorgen jeroen collega van logi , en p00pquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:20 schreef Guio het volgende:
Goedemorgen!
Hij's heul geen collegaquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:23 schreef Runx het volgende:
[..]
goedemorgen jeroen collega van logi , en p00p![]()
ook al ben je sgeel , heb je het toch voor elkaar gekregen om de naam juist te typenquote:
29 november? Nah, dan zit ik in Duitslandquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb voor je opgezocht
open dag HKU
29 november welkom van 10.00 tot 16.00 uur!
Kun je niet op 29 november? Op 28 maart is er weer een open dag!
Ladies and Gentlemen. We have a new mayor in FAILTOWNquote:
Yep, dat deed ie beter dan ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:24 schreef Runx het volgende:
[..]
ook al ben je sgeel , heb je het toch voor elkaar gekregen om de naam juist te typen
Mogguh renedisquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:24 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah jij hebt eigenlijk thipo![]()
wou mijnes ook al veranderen in SEPO
acupunctuur dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
29 november? Nah, dan zit ik in Duitsland
[ afbeelding ]
pinheadquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
29 november? Nah, dan zit ik in Duitsland
[ afbeelding ]
Skillz...i has themquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:24 schreef Runx het volgende:
[..]
ook al ben je sgeel , heb je het toch voor elkaar gekregen om de naam juist te typen
welke skillz? ik heb de gekke skillzquote:
Watdan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:26 schreef Logician het volgende:
Mogguh Joentje!!![]()
Sm0keZ: does niet zulke vieze dingen posten![]()
Moggug, let je wel op je gewicht vandaagquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:24 schreef Crazy-p het volgende:
zie had ik toch Guio gemist..
Mogguh Guio
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:26 schreef Guio het volgende:
[..]
Nee, die tijd hebben we gehad![]()
Awel, het is fijn in Antwerpen te zijn....amai!
lol.. zeg ik heb al 2 week niet op de weegschaal gestaan jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:27 schreef Guio het volgende:
[..]
Moggug, let je wel op je gewicht vandaag
Ik ben 2kg afgevallenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:27 schreef Guio het volgende:
[..]
Moggug, let je wel op je gewicht vandaag
Are you threatening me?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, vergadering
Tot na 11:00, en zorg ervoor dat deze dan weer vol is JAH. Anders vallen er hier klappen !!!
whoeeooe , debbie meldingen zijn terugquote:
nog 8 uur hier.. maar dat mag de pret niet drukken.. de komende 2 maand lekker om half 6 al vrijquote:
mogge eindbaasquote:
Yep, Smokie stond vanmorgen om 5 uur weer netjes naast z'n bed om vrolijk aan het werk te gaanquote:
Dat heb ik ook heul vaakquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:33 schreef Logician het volgende:
Grmbl, ik zit weer eens te F5en op pagina 1
madskillz wilde vanochtend zijn wekker kapot slaan toen die om 7 uur gingquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, Smokie stond vanmorgen om 5 uur weer netjes naast z'n bed om vrolijk aan het werk te gaan
Ik deed dat om kwart voor 7quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
madskillz wilde vanochtend zijn wekker kapot slaan toen die om 7 uur ging
ik heb niet eens tijd om te F5enquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:33 schreef Logician het volgende:
Grmbl, ik zit weer eens te F5en op pagina 1
ik sliep pas om 2 uurquote:
Godverdomme die gast die ziet geen hand voor ogen...en maar klagen over OP's...quote:
quote:
hahaha op de motor tussen het verkeer door?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, dan had je moeten zien hoe ik vanmorgen naar m'n werk reed
Nope, met de auto zelfs... alleen m'n schokbrekers maken nu een beetje raar geluidquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:36 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha op de motor tussen het verkeer door?
het laatste dat ik mij kan herinneren is dat het 3 minuten voor 2 was, dus rond 2 uur zal ik wel in slaap zijn gevallenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hoe weet je dat? Was je nog wakker
Geef je straks wel even irl updatequote:Op maandag 20 oktober 2008 09:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nee nog iets te vroeg..
hoe was gister gegaan overigens?
Helemaal goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja Debbie en Barra, hoe was die 'keiharde' date?
Ik lag al om half 11 ofzo in bedquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het laatste dat ik mij kan herinneren is dat het 3 minuten voor 2 was, dus rond 2 uur zal ik wel in slaap zijn gevallen
Hé, da's niet redelijk, ik ben ook altijd open en eerlijk tegen jullie (dus ook tegen jouquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Ik heb het al een beetje verteld, maar sommige dingen hou ik graag voor mezelf
is goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Geef je straks wel even irl update
ik ook, het engie verschil is dat ik niet in slaap vielquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik lag al om half 11 ofzo in bedik was moe enzo
hmmm.. dan moet je niet zo hard over die hobbels heen rijden!quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, met de auto zelfs... alleen m'n schokbrekers maken nu een beetje raar geluid
Er staat net aan 12.000km op de teller
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, da's niet redelijk, ik ben ook altijd open en eerlijk tegen jullie (dus ook tegen jou)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Ik heb het al een beetje verteld, maar sommige dingen hou ik graag voor mezelf
BARRAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude ik kan een aantal dingen niet vertellen...
dat zou gewoon TE zijn ja.
En ik ben eerlijk tegen jeen anders vraag je het maar aan Barra
Ow wee als hij te weinig verteld
quote:
Heeeej het is geen edit-friday hequote:Op maandag 20 oktober 2008 09:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
BARRAAAAAAAAAAAA
Vertel jij de lieve GRTDOJW mensen eens even wat Debbie niet los wil laten
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:41 schreef renedis het volgende:
[..]
![]()
die heb ik ook eens een keer geprobeerd zonder succes!
hoe wil jij je eitje in de morgen? gekookt, gebakken of bevrucht?
Tis dat ik je best wel lief vindquote:
Idemquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tis dat ik je best wel lief vind
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:42 schreef Runx het volgende:
fak ik moet me logboek bij houden voor stagehij is maar tot 2 oct bijgehouden
logboek Ramtin
Grtdojw
Grtdojw
Grtdojw
Grtdojw
etc
ghehe.. ik heb ook een stage dude onder mijn hoede.. heledag wat hij doet:quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:42 schreef Runx het volgende:
fak ik moet me logboek bij houden voor stagehij is maar tot 2 oct bijgehouden
logboek Ramtin
Grtdojw
Grtdojw
Grtdojw
Grtdojw
etc
FAILquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
lol, kan ik ook afbeelding van de pc hierop zetten?
die faalde wel hard
rookze!quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:44 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
Ik ga ook maar weer eens de stoomcabine opzoekentzzo
Whahaha..wie werkt er tegenwoordig eigenlijk nog welquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:44 schreef renedis het volgende:
[..]
ghehe.. ik heb ook een stage dude onder mijn hoede.. heledag wat hij doet:
hyves, msn, marktplaats..
ik ga hem niet grtdojw voorstellen want dan weet ie dat ik geen flikker uitvoer
das wel een erg goed idee danquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:44 schreef renedis het volgende:
[..]
ja maar het verschil is , ik heb echt niks te doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:44 schreef renedis het volgende:
[..]
gruwelijk,quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:44 schreef renedis het volgende:
[..]
ghehe.. als je je verveelt dan doe je rare dingen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:45 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar het verschil is , ik heb echt niks te doenhyves vind ik echt triest ,maar ok
hahah.. ik laat hem altijd koffie halen en de telefoon opnemen, dan doet ie iig nog iets.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gruwelijk,
laten werken die kut stagiaires
ja idd , stelletje slaven zijn hetquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gruwelijk,
laten werken die kut stagiaires
ik niet hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:47 schreef Crazy-p het volgende:
is iedereen nu pauze aan het houden ofzo? tssss
dat deed ik met mijn leraarquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:48 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah.. ik laat hem altijd koffie halen en de telefoon opnemen, dan doet ie iig nog iets.
en terecht, ik haat stagiares, runx is ook stagiair(e)quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:48 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah.. ik laat hem altijd koffie halen en de telefoon opnemen, dan doet ie iig nog iets.
Nee hoor..straks pas..dan ga ik ff roken, maar nu nog nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:47 schreef Crazy-p het volgende:
is iedereen nu pauze aan het houden ofzo? tssss
ik rook niet.. maar ga ergens tegen de middag wel ff de rookcabine inquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee hoor..straks pas..dan ga ik ff roken, maar nu nog niet
Kut stagairesquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en terecht, ik haat stagiares, runx is ook stagiair(e)
klopt, wij moesten op school project maken, hadden we 6 weken voor..laatste anderhalve week ff gewerkt..klaar..quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kut stagairesdat wij nou niks doen, maar zij moeten nog beginnen met werken. OP school doen ze al geen reet
uhhm jij volgens mij ook battie boyquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en terecht, ik haat stagiares, runx is ook stagiair(e)
haha zo ging het bij mij ook altijd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, wij moesten op school project maken, hadden we 6 weken voor..laatste anderhalve week ff gewerkt..klaar..
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, wij moesten op school project maken, hadden we 6 weken voor..laatste anderhalve week ff gewerkt..klaar..
mooi tochquote:
aslof ik dat helemaal ga lezen, ook al ben ik na 85 geborenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Toen ik nog op school zat ging je toch niet op Fok
wij zaten helemaal amper achter de pc..wij SPEELDE NOG BUITEN EN VOCHTEN MET BLOTE HANDEN.
Heb daar nog wel een mailtje van misschien kennen jullie em al:
Voor de helden die geboren zijn voor 1985!
Helden!!!!!!!!
Geboren voor 1985? Doorlezen!
Na 1985 geboren: Ophoepelen. Dit begrijp je toch niet.
Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat wij als geborenen in de 70-er/80-er jaren nog leven?
Volgens de theorieën anno 2007 zouden we toch allang dood moeten zijn?
Wij zaten in auto's zonder veiligheidsstoeltjes, gordel of airbag. Onze bedden en speelgoed waren geschilderd met verf vol lood en cadmium.
Boven aan de trap was geen hekje; wie te ver ging kukelde naar beneden.
Als je wakker werd in bed hoorde niemand dat en als er echt iets was moest je hard schreeuwen voor je ouders het merkten.
Flessen met gevaarlijke stoffen en alle apotheekflessen konden we gewoon met onze handjes en beperkte motoriek openen.
Poorten en deuren gingen gewoon dicht en als je met je vingers er tussen zat waren ze weg. Op de fiets zat je met je gat achterop de bagagedrager en probeerde je vast te houden aan de schroefveren van het zadel voor je.
Een helm hadden ze nog niet eens op een bromfiets, laat staan op een fiets.
Water dronken we uit de kraan, niet uit de fles. Brood stond stijf van de conserveringsmiddelen, na 2 weken was een half bruin nog net zo vers als in de winkel.
Kleur en smaakstoffen moeten toen ook al bestaan hebben, want zo rood, groen of geel als die limonade toen was, zie ik ze nu ook echt niet meer.
Een kauwgum legde je 's avonds op het nachtkastje en stak je 's morgens weer in je mond. Op school hadden ze maar een maat bank en met zo'n heerlijk gevaarlijke klep eraan.
Schoenen waren meestal al ingedragen door broer, zus, neef of zo, en ook je fiets was te groot of te klein.
Een fiets had geen versnellingen en als je band kapot was leerde je vader je zo snel mogelijk om hem zelf te plakken. We gingen 's morgens weg van huis en we kwamen terug als de straatverlichting aan ging.
Niemand wist in de tussentijd waar we waren en we hadden geen GSM mee! Het bos of een park was een plek om te spelen en geen vieze-mannetjes-verzamelplek.
Als we naar een vriendje gingen, liep je er gewoon naar toe, je hoefde niet aan te bellen en ook geen afspraak te maken. Er ging ook geen volwassene met je mee.
Wij aten ook al koekjes en kregen brood met heel veel boter en werden toch niet dik. We dronken uit dezelfde fles als onze vrienden en niemand werd er ziek van. Wij hadden geen Playstation, Nintendo, X-box, 64 televisiekanalen, videofilms, dvd, surround sound, eigen televisies, computer of internet. Wij hadden vrienden!
De TV begon pas om 18.00 uur. Dan kwam er een uurtje wat leuks voor kinderen en oh wee als je daarna durfde op te staan om op een knopje van een andere zender te duwen (die zaten aan het toestel vast).
Pa bepaalde wat en hoe lang je daarna nog keek. We hebben ons gesneden, botten gebroken, tanden uitgevallen en hier werd niemand voor naar de rechter gesleept. Dat waren gewoon 'ongelukken' en soms kreeg je er ook nog zelf een extra pak slaag voor.
Wij vochten en sloegen elkaar soms groen en blauw, er was geen volwassene die zich er druk over maakte, laat staan dat je een lieveheersbeestje op je jas knoopte. Pedagogisch verantwoord speelgoed maakte we zelf. Met stokken sloegen we naar ballen, we bouwden zeepkisten en merkten onder aan de heuvel dat we de rem vergeten waren.
We voetbalden op straat, en alleen wie goed was mocht mee doen; wie niet goed genoeg was moest maar blijven kijken en leren omgaan met teleurstellingen.
Op school zaten ook domme kinderen. Zij gingen en kwamen op dezelfde tijd als wij en kregen dezelfde lessen. Zij deden soms nog een klas nog een jaar en daarover waren ook geen discussies op ouderavonden. De leraar had altijd gelijk.
We smeerden onze boterhammen zelf, met grote-mensen mes, en als je ze vergeten was kon je op school niets kopen! Als je de korst niet at had je een beetje meer honger de rest van de dag. Wij gingen met de fiets naar school, helemaal zelf, ook in de winter! Als je moeder aan de huisdeur naar je zwaaide was je een watje!
Als je problemen veroorzaakt had waren je ouders het eens met de politie. Ze kwamen wel om je te halen, maar niet om je eruit te lullen.
Onze vrijheid, mislukkingen, succes en verantwoordelijkheid. We hebben moeten leren er mee om te gaan. Onze generatie heeft veel mensen voortgebracht die problemen kunnen oplossen, innovatief bezig zijn en daarbij risico durven nemen en instaan voor de gevolgen.
Hoor jij ook daarbij?
Gefeliciteerd, wij waren helden!
Geboren na 1985? Stront eigenwijs en toch doorlezen he? Nu weet jij, zacht wattenkind, ook weer eens wat helden zijn
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
wij zaten helemaal amper achter de pc..wij SPEELDE NOG BUITEN EN VOCHTEN MET BLOTE HANDEN.
Helden!!!!!!!!
Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat wij als geborenen in de 70-er/80-er jaren nog leven?
Wij zaten in auto's zonder veiligheidsstoeltjes, gordel of airbag. Onze bedden en speelgoed waren geschilderd met verf vol lood en cadmium.
Als je wakker werd in bed hoorde niemand dat en als er echt iets was moest je hard schreeuwen voor je ouders het merkten.
Flessen met gevaarlijke stoffen en alle apotheekflessen konden we gewoon met onze handjes en beperkte motoriek openen.
Poorten en deuren gingen gewoon dicht en als je met je vingers er tussen zat waren ze weg. Op de fiets zat je met je gat achterop de bagagedrager en probeerde je vast te houden aan de schroefveren van het zadel voor je.
Water dronken we uit de kraan, niet uit de fles. Brood stond stijf van de conserveringsmiddelen, na 2 weken was een half bruin nog net zo vers als in de winkel.
Kleur en smaakstoffen moeten toen ook al bestaan hebben, want zo rood, groen of geel als die limonade toen was, zie ik ze nu ook echt niet meer.
Een kauwgum legde je 's avonds op het nachtkastje en stak je 's morgens weer in je mond. Op school hadden ze maar een maat bank en met zo'n heerlijk gevaarlijke klep eraan.
Schoenen waren meestal al ingedragen door broer, zus, neef of zo, en ook je fiets was te groot of te klein.
Een fiets had geen versnellingen en als je band kapot was leerde je vader je zo snel mogelijk om hem zelf te plakken. We gingen 's morgens weg van huis en we kwamen terug als de straatverlichting aan ging.
Niemand wist in de tussentijd waar we waren en we hadden geen GSM mee! Het bos of een park was een plek om te spelen en geen vieze-mannetjes-verzamelplek.
Als we naar een vriendje gingen, liep je er gewoon naar toe, je hoefde niet aan te bellen en ook geen afspraak te maken. Er ging ook geen volwassene met je mee.
Wij aten ook al koekjes en kregen brood met heel veel boter en werden toch niet dik. We dronken uit dezelfde fles als onze vrienden en niemand werd er ziek van. Wij hadden geen Playstation, Nintendo, X-box, 64 televisiekanalen, videofilms, dvd, surround sound, eigen televisies, computer of internet. Wij hadden vrienden!
De TV begon pas om 18.00 uur. Dan kwam er een uurtje wat leuks voor kinderen en oh wee als je daarna durfde op te staan om op een knopje van een andere zender te duwen (die zaten aan het toestel vast).
Pa bepaalde wat en hoe lang je daarna nog keek. We hebben ons gesneden, botten gebroken, tanden uitgevallen en hier werd niemand voor naar de rechter gesleept. Dat waren gewoon 'ongelukken' en soms kreeg je er ook nog zelf een extra pak slaag voor.
Wij vochten en sloegen elkaar soms groen en blauw, er was geen volwassene die zich er druk over maakte, laat staan dat je een lieveheersbeestje op je jas knoopte. Pedagogisch verantwoord speelgoed maakte we zelf. Met stokken sloegen we naar ballen, we bouwden zeepkisten en merkten onder aan de heuvel dat we de rem vergeten waren.
We voetbalden op straat, en alleen wie goed was mocht mee doen; wie niet goed genoeg was moest maar blijven kijken en leren omgaan met teleurstellingen.
Op school zaten ook domme kinderen. Zij gingen en kwamen op dezelfde tijd als wij en kregen dezelfde lessen. Zij deden soms nog een klas nog een jaar en daarover waren ook geen discussies op ouderavonden. De leraar had altijd gelijk.
We smeerden onze boterhammen zelf, met grote-mensen mes, en als je ze vergeten was kon je op school niets kopen! Als je de korst niet at had je een beetje meer honger de rest van de dag. Wij gingen met de fiets naar school, helemaal zelf, ook in de winter! Als je moeder aan de huisdeur naar je zwaaide was je een watje!
Als je problemen veroorzaakt had waren je ouders het eens met de politie. Ze kwamen wel om je te halen, maar niet om je eruit te lullen.
Onze vrijheid, mislukkingen, succes en verantwoordelijkheid. We hebben moeten leren er mee om te gaan. Onze generatie heeft veel mensen voortgebracht die problemen kunnen oplossen, innovatief bezig zijn en daarbij risico durven nemen en instaan voor de gevolgen.
Hoor jij ook daarbij?
Geboren na 1985? Stront eigenwijs en toch doorlezen he? Nu weet jij, zacht wattenkind, ook weer eens wat helden zijn
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
aslof ik dat helemaal ga lezen, ook al ben ik na 85 geboren, en als ik voor 85 geboren ben had ik het ook niet gelezen
spiderman, superman en het a-team.. dat zijn pas heldenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
Helden!!!!!!!!
Hoor jij ook daarbij?
dat heet nou lui zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Serieus he, hoe lang ik ook slaap...volgens mij heb ik gewoon last van chronische moeheid ofzoik blijf de hele dag gapen
ik een softy, ik werk me de pleuris voor mijn centen..quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude hijs wel leuk..jullie worden gewoon afgezeken..jullie zijn namelijk softies
Ik ben niet van na 1985 hoor, omaquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:57 schreef debbie_19 het volgende:
Merk wel dat er hier veel kinderen zitten na 1985
Daar gaat het niet om..jullie zijn softiesquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik een softy, ik werk me de pleuris voor mijn centen..![]()
daarnaast sport ik paar dagen in de week, en doe ik thuis van alles om mijn moeder het makkelijk te maken..
dus ik vind dat ik wel wat respect verdien
m.a.w Softiequote:Op maandag 20 oktober 2008 09:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik een softy, ik werk me de pleuris voor mijn centen..![]()
daarnaast sport ik paar dagen in de week, en doe ik thuis van alles om mijn moeder het makkelijk te maken..
dus ik vind dat ik wel wat respect verdien
Eindelijk iemand die het kan waarderenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:58 schreef Logician het volgende:
@debs: Ik blijf dat een geweldig stukje vinden
gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Serieus he, hoe lang ik ook slaap...volgens mij heb ik gewoon last van chronische moeheid ofzoik blijf de hele dag gapen
doe ik tochquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om..jullie zijn softies![]()
Ga er anders ff lekker serieus op in
quote:
hehe ik heb ook buiten gespeeld etc hoar als het daar over ging , ik kreeg pas op mijn 15 mijn eerste computerquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude hijs wel leuk..jullie worden gewoon afgezeken..jullie zijn namelijk softies
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:01 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe ik heb ook buiten gespeeld etc hoar als het daar over ging , ik kreeg pas op mijn 15 mijn eerste computer
maar jij bent allochtoon, dat telt nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:01 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe ik heb ook buiten gespeeld etc hoar als het daar over ging , ik kreeg pas op mijn 15 mijn eerste computer
Nu al?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
so true debs so true
ohh sorryquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude daar gaat het niet om je moet alles lezen voordat je wat zegt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debbie en ik hebben ook buiten gespeeld!
het verhaal op jou fobo is langerquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debbie en ik hebben ook buiten gespeerd!
Dat klopt jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debbie en ik hebben ook buiten gespeeld!
ik ookquote:
quote:
de rest wil het wel horenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tsss eerst er naar vragen en dan het niet willen horen
Barra niet alles vertellen hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tsss eerst er naar vragen en dan het niet willen horen
Moozzeh!quote:
wrom niet?quote:
Dude heul niet, maar jij hoeft toch niet alles te wetenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Omdat debs zo lekker oud(erwets) is dat alles taboe is enzo, en dat noemt ons softies
precies, kom op, gooi het in de groepquote:
awwww beterschapquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:09 schreef crazy987 het volgende:
ben er weer
lig nog lekker ziek op bed
heb je ngo steeds last van dat verkeerd gevallen drankje?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:09 schreef crazy987 het volgende:
ben er weer
mazzelpikquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:09 schreef crazy987 het volgende:
ben er weer
yep, te zwak om fatsoenlijk te werkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
heb je ngo steeds last van dat verkeerd gevallen drankje?
om je te verzorgenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:14 schreef crazy987 het volgende:
oehw
* crazy987 heeft zin in vanmiddag
komt m`n liefje even aan m`n ziekenbed zitten
Maar dat hebben er wel meer hier hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
yep, te zwak om fatsoenlijk te werken
sponsbadquote:
denkt ook (A)quote:
Awwquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:15 schreef Logician het volgende:
blergh, volgens mij heb ik koortsoh ik vergeet de keelpijn.. m.a.w *ik voel me heul zielug*
awwwwquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:15 schreef Logician het volgende:
blergh, volgens mij heb ik koortsoh ik vergeet de keelpijn.. m.a.w *ik voel me heul zielug*
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
Ga nou voor mij geen excuses bedenken waarom ik iets niet zou moeten weten
Alweer??quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:15 schreef Logician het volgende:
quote:
ik voel me wel heel zielig, ik kan vrijdag geen vrij krijgen..omdat mijn collega dan zo nodig vakantie moet hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:15 schreef Logician het volgende:
Pics mag ook trouwensquote:
Die heb ik al gehadquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Aww![]()
Toch niet ook al keelontsteking he?
pics or it dint happenquote:
Laatste tijd erg weinig geslapen, stress, veel mensen in mijn directe omgeving die ziek zijn... zou het daar mee te maken hebben?quote:
of video beeldenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
laten we zo zeggen dat ik al een salamandertje op haar buik en een elfje op haar rug gevonden heb
quote:
Jeroen is een heulllll goede vriend van mij (ex-collega ook btw).quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk? Is hij collega van jou Logi?
Ooow okeejquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Jeroen is een heulllll goede vriend van mij (ex-collega ook btw).
pffffquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb me cam wel meegenomen alleen mijn accu was leeg!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
laten we zo zeggen dat ik al een salamandertje op haar buik en een elfje op haar rug gevonden heb
Ja dat was dan wel weer een beetje jammerquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goede voorbereiding is het halve werkquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja en morgen niet al om 8 uur op zal ook helpen.. hoop ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:17 schreef Logician het volgende:
Jemig ik hoop het toch niet, denk gewoon wat grieperig
Vanavond vroeg naar bed zal vast een hoop goeds doen
and your very good with your tonguequote:
er komt steeds meer losquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
and your very good with your tongue
hey de belangrijke dingen waren goed voorbereid!quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
goede voorbereiding is het halve werk
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik ziek ben blijft ik voortaan wel uit je directe omgevingquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Laatste tijd erg weinig geslapen, stress, veel mensen in mijn directe omgeving die ziek zijn... zou het daar mee te maken hebben?
Net zoals lassie..oh wait...quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik ga vragen of ik van 12u kan werken, moet nl wel inhalen van vrijdag.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja en morgen niet al om 8 uur op zal ook helpen.. hoop ik
wat wou je vrijdag doen dan ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik voel me wel heel zielig, ik kan vrijdag geen vrij krijgen..omdat mijn collega dan zo nodig vakantie moet hebben![]()
![]()
runx, spring je mee van een brug af?
ik wilde vrijdag graag een dag hebben dat de wekker niet om 7 uur gaatquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:22 schreef Runx het volgende:
[..]
wat wou je vrijdag doen dan ?
nee ik heb hoogtevrees
en je maakte me ook verlegen btw dat heb ik niet snelquote:
Hey Moozzie mijn favoriete jonkiequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:23 schreef Moozzie het volgende:
En hey BarraCupraCuda, debbie, crazy-987-p, Sm0keZ
Lekker relaxed, lekker rustigquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey Da_p00pb0x
Hoe was je weekend?
ja ok.. als je maar zorgt dat je niet weer ziek op werk zit!quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:22 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ga vragen of ik van 12u kan werken, moet nl wel inhalen van vrijdag.
pussyquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wilde vrijdag graag een dag hebben dat de wekker niet om 7 uur gaat
Aaaah Logi gadverrrrquote:
hey moozquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:23 schreef Moozzie het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:23 schreef Moozzie het volgende:
O neee jezus wie is dat?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:26 schreef debbie_19 het volgende:
Die middelste..das toch die gast van uuhshit hoe heet dat ook alweer
ik begon net m`n voedsel binnen te houdenquote:
Hey debbie favo omaquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey Moozzie mijn favoriete jonkiealles goed?
ugly bitches united?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:26 schreef debbie_19 het volgende:
Die middelste..das toch die gast van uuhshit hoe heet dat ook alweer
Jij bent zeker ook na 1985 geborenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik begon net m`n voedsel binnen te houden
maar nu
dat is hun probleem, jij hebt niet eens een stagebegeleider..quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:24 schreef Runx het volgende:
[..]
pussy![]()
als ik vrij neem is er niemand meer van ict
mwa k houd nu eindelijk wat binnenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey crazy, voel je je alweer beter?
Dude ik doe de mededelingenquote:
nou, na dat hele verhaal van net ...quote:
hoe bedoel jequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook na 1985 geboren
hahahah XD deed ie vorige keer ook hoar , kaj dan helemaal dronken voordat we uit gingenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is hun probleem, jij hebt niet eens een stagebegeleider..
lol..ik wist niet wat ik zag trouwens zaterdag..erwin met een fakking sigaar
Hey joh, softie, het komt allemaal goed! Kop op!quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik doe de mededelingen
Ahum
Mededelnig..nog ff kijken...nog 6 uur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi!quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow okeejik wist gaar niet wie dat was
hehe niet fakken met de meldingen hey , debbie doet zequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey joh, softie, het komt allemaal goed! Kop op!![]()
Als we nou vieze plaatjes gaan posten ga je dan weer over je nek?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mwa k houd nu eindelijk wat binnen
dus vandaag weer even goed op krachten komen en morgen weer werken
Dan heb ik ook een mededeling; ik doe ze ook af en toe (alleen als het me uitkomt hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe niet fakken met de meldingen hey , debbie doet ze
wil je ook mijn mama zijn , dan heb ik een milf als moederquote:
dat was mie lachen.... we hadden ook gewoon bij die hele groep wijven moeten gaan staan...quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahah XD deed ie vorige keer ook hoar , kaj dan helemaal dronken voordat we uit gingen
Hallowquote:
Een mededelingen competitiequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een mededeling; ik doe ze ook af en toe (alleen als het me uitkomt hoor)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat was mie lachen.... we hadden ook gewoon bij die hele groep wijven moeten gaan staan...
dat was wel een fail
denk het welquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als we nou vieze plaatjes gaan posten ga je dan weer over je nek?
haha, gvd..wat triestquote:
quote:
Dan is me eigen vriend Barra een jonkiequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alles wat na haar geboren is vind ze een jonkie
Inruilen voor Barra danquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan is me eigen vriend een jonkie![]()
Ik bedoelde Barra schatquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Inruilen voor Barra dan![]()
Oh en hoe laat verwacht je ons vanaaf Debs
Wat cutequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan is me eigen vriend Barra een jonkie![]()
wel 1 jaar ja
ja komt wer door erwin héquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat was mie lachen.... we hadden ook gewoon bij die hele groep wijven moeten gaan staan...
dat was wel een fail
je moet wel goed lezenquote:
ik film het en post het hoorquote:
O kut de zuurkoolquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Inruilen voor Barra dan![]()
Oh en hoe laat verwacht je ons vanaaf Debs
welk cafe?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:36 schreef Runx het volgende:
[..]
ja komt wer door erwin hé
maar vrijdag met joris was ook lachen met duitse dames
zaterdag gingen we pas kwart voor 5 weg , we hebben ook nog in zo'n café gezeten draaiden ze haapy hardcore echt te vet , wij hele tijd met kaj nummers aanvragen , kregen we weer gratis drinken
ik weet niet meer hoe die heet , een paar café naast monly .quote:
p00p? Ik denk niet dat jullie vanavond zuurkool komen etenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef Logician het volgende:
Grmbl anders ben ik gewoon ff kotsmisselijk ineens
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef Logician het volgende:
fakking smerigquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke waar kan ik het 2 girls 1 cup filmpje vinden?
Of is die niet erg genoeg?
waag hetquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke waar kan ik het 2 girls 1 cup filmpje vinden?
Of is die niet erg genoeg?
best lekkerquote:
vinger in de keel komt alles er wel uitquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef Logician het volgende:
dat probeerde ik zaterdag nacht dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Runx het volgende:
[..]
vinger in de keel komt alles er wel uit![]()
en dan die reactie filmpjes op dat filmpje..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |