mazzelpikquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:09 schreef crazy987 het volgende:
ben er weer
lig nog lekker ziek op bed
yep, te zwak om fatsoenlijk te werkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
heb je ngo steeds last van dat verkeerd gevallen drankje?
om je te verzorgenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:14 schreef crazy987 het volgende:
oehw
* crazy987 heeft zin in vanmiddag
komt m`n liefje even aan m`n ziekenbed zitten
Maar dat hebben er wel meer hier hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
yep, te zwak om fatsoenlijk te werken
sponsbadquote:
denkt ook (A)quote:
Awwquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:15 schreef Logician het volgende:
blergh, volgens mij heb ik koortsoh ik vergeet de keelpijn.. m.a.w *ik voel me heul zielug*
awwwwquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:15 schreef Logician het volgende:
blergh, volgens mij heb ik koortsoh ik vergeet de keelpijn.. m.a.w *ik voel me heul zielug*
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
Ga nou voor mij geen excuses bedenken waarom ik iets niet zou moeten weten
Alweer??quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:15 schreef Logician het volgende:
quote:
ik voel me wel heel zielig, ik kan vrijdag geen vrij krijgen..omdat mijn collega dan zo nodig vakantie moet hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:15 schreef Logician het volgende:
Pics mag ook trouwensquote:
Die heb ik al gehadquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Aww![]()
Toch niet ook al keelontsteking he?
pics or it dint happenquote:
Laatste tijd erg weinig geslapen, stress, veel mensen in mijn directe omgeving die ziek zijn... zou het daar mee te maken hebben?quote:
of video beeldenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
laten we zo zeggen dat ik al een salamandertje op haar buik en een elfje op haar rug gevonden heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |