Geen kopjes meer? Dan ga je maar afwassen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:05 schreef Runx het volgende:
sorry voor de mensen die koffie wilden , er waren geen kopjes meer , ik heb eer een uit een lopende vaatwasser gehaald en afgewassen , in zo'n apparaat wordt wel fakking heet zeg

Mannen en vrouwen gaan elkaar nooit begrijpen denk ik zomaarquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dusssswat ik hier uit begrijp is dat je liever je collega's hebt dan ons? Belachelijk

ja heb ik toch gedaanquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Geen kopjes meer? Dan ga je maar afwassen!
 , maar wel voor me zelf alleen natuurlijk
 , maar wel voor me zelf alleen natuurlijk  

Das echt weer typisch allochtoon achtige actiesquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja heb ik toch gedaan, maar wel voor me zelf alleen natuurlijk

quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das echt weer typisch allochtoon achtige acties
Egotripper

ik ga vandaag even alle opendagen op zoeken van hogescholen die mij interesseren , ik moet even kijken maar waarschijnlijk ga ik mee , behalve als de opendag van hku utrecht dan ook valtquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
runx, 14 en 15 november open dag windesheim in zwolle. Goaj mit?

Je gaat er anders niet tegeninquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen gaan elkaar nooit begrijpen denk ik zomaar
 ik ga er gewoon vanuit dat ik gelijk heb
 ik ga er gewoon vanuit dat ik gelijk heb  

omdat je toen zei dat ej daar ook misschien naartoe wildequote:Op maandag 20 oktober 2008 09:07 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga vandaag even alle opendagen op zoeken van hogescholen die mij interesseren , ik moet even kijken maar waarschijnlijk ga ik mee , behalve als de opendag van hku utrecht dan ook valt
 is op een vrijdag 14e en 15 is op zat. maar dan kan ik niet, dussss......................
  is op een vrijdag 14e en 15 is op zat. maar dan kan ik niet, dussss......................

Gelukkig heb ik ondertussen ook maar voor mezelf gehaaldquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja heb ik toch gedaan, maar wel voor me zelf alleen natuurlijk

Hoooi p00pquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
* Da_p00pb0x has entered the building
*zwaai*

en daar zitten waarschijnlijk de meeste problemen inquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je gaat er anders niet tegeninik ga er gewoon vanuit dat ik gelijk heb

quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das echt weer typisch allochtoon achtige acties
Egotripper
 , nee ik ga voor iedereen staan afwassen
, nee ik ga voor iedereen staan afwassen  

Mogguhquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
*zwaai*

quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij ook precies waarom ik dat niet doe
 ja
 ja

morgenquote:

Ja zo doen wij dat hier in NL. Wij doen nog weleens wat voor een anderquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:09 schreef Runx het volgende:
[..], nee ik ga voor iedereen staan afwassen

ik heb voor je opgezochtquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:07 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga vandaag even alle opendagen op zoeken van hogescholen die mij interesseren , ik moet even kijken maar waarschijnlijk ga ik mee , behalve als de opendag van hku utrecht dan ook valt

vervolgens op snelweg: Files ........ wordt je niet vrolijk van. Ben je in Eindhoven: staat daar ook alles vast
 vervolgens op snelweg: Files ........ wordt je niet vrolijk van. Ben je in Eindhoven: staat daar ook alles vast 

Altijd fijn...quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we elkaar begrijpen

zeg dat die anders met de zweep ervan langs krijgt...quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zo doen wij dat hier in NL. Wij doen nog weleens wat voor een ander
Dus AFWASSEN!

lekker persoonlijk, houd ik wel van..quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh, Debs, Sm0kez (en alle anderen ofc)

Jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zeg dat die anders met de zweep ervan langs krijgt...
 maar wat nou als hij dat lekker vindt?
 maar wat nou als hij dat lekker vindt?

dan gaan we hem brandmerkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jamaar wat nou als hij dat lekker vindt?

hoi p00pquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
*zwaai*

nee, anders was ik wel conciërge geweestquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zo doen wij dat hier in NL. Wij doen nog weleens wat voor een ander
Dus AFWASSEN!

quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan gaan we hem brandmerken

morge barraquote:

gruwelijke shitquote:

Hey schatquote:

ey skillzquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lekker persoonlijk, houd ik wel van..
morgen p00p

mogge skillzquote:

ok maar ik ga in novemberquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb voor je opgezocht
open dag HKU
29 november welkom van 10.00 tot 16.00 uur!
Kun je niet op 29 november? Op 28 maart is er weer een open dag!

ook al is het vrijdag
 ook al is het vrijdag  

hoe was jullie date zaterdag?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey schat
Weet je..ze hebben hier nog niet eens gevraagd hoe het is geweest

quote:

Mogguh Barraquote:

Ik dacht dat jij een nederlander wasquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:11 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, anders was ik wel conciërge geweest
 die weleens wat voor andere over heeft
 die weleens wat voor andere over heeft 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |