Geen kopjes meer? Dan ga je maar afwassen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:05 schreef Runx het volgende:
sorry voor de mensen die koffie wilden , er waren geen kopjes meer , ik heb eer een uit een lopende vaatwasser gehaald en afgewassen , in zo'n apparaat wordt wel fakking heet zeg
Mannen en vrouwen gaan elkaar nooit begrijpen denk ik zomaarquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dusssswat ik hier uit begrijp is dat je liever je collega's hebt dan ons? Belachelijk
![]()
ja heb ik toch gedaanquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Geen kopjes meer? Dan ga je maar afwassen!
Das echt weer typisch allochtoon achtige actiesquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja heb ik toch gedaan, maar wel voor me zelf alleen natuurlijk
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das echt weer typisch allochtoon achtige acties
Egotripper
ik ga vandaag even alle opendagen op zoeken van hogescholen die mij interesseren , ik moet even kijken maar waarschijnlijk ga ik mee , behalve als de opendag van hku utrecht dan ook valtquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
runx, 14 en 15 november open dag windesheim in zwolle. Goaj mit?
Je gaat er anders niet tegeninquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen gaan elkaar nooit begrijpen denk ik zomaar
omdat je toen zei dat ej daar ook misschien naartoe wildequote:Op maandag 20 oktober 2008 09:07 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga vandaag even alle opendagen op zoeken van hogescholen die mij interesseren , ik moet even kijken maar waarschijnlijk ga ik mee , behalve als de opendag van hku utrecht dan ook valt
Gelukkig heb ik ondertussen ook maar voor mezelf gehaaldquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja heb ik toch gedaan, maar wel voor me zelf alleen natuurlijk
![]()
Hoooi p00pquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
* Da_p00pb0x has entered the building
*zwaai*
en daar zitten waarschijnlijk de meeste problemen inquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je gaat er anders niet tegeninik ga er gewoon vanuit dat ik gelijk heb
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das echt weer typisch allochtoon achtige acties
Egotripper
Mogguhquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
* Da_p00pb0x has entered the building
*zwaai*
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij ook precies waarom ik dat niet doe
morgenquote:
Ja zo doen wij dat hier in NL. Wij doen nog weleens wat voor een anderquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:09 schreef Runx het volgende:
[..], nee ik ga voor iedereen staan afwassen
ik heb voor je opgezochtquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:07 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga vandaag even alle opendagen op zoeken van hogescholen die mij interesseren , ik moet even kijken maar waarschijnlijk ga ik mee , behalve als de opendag van hku utrecht dan ook valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |