ja.. al heb ik geen idee wat ik met die tijd doe.. lol..quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
2 uur per nacht maar?
Dan houw je tijd over ofniet
ik zit als enige dan hier, en anders is er niemand voor de servicedeskquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Amsterdam
Jij beverwijk ofzo toch?
Paas me je adres eens via pm please
das lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
OOOW Ik hoef zaterdag niet naar school![]()
![]()
Volgende week pas![]()
Dat had jij beloofdquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ben vergeten om van 't weekend een fobo te maken
heb jij een kawa?quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat doe je toch stiekem niet om m'n ZX9-R te bemachtigen he?
Anyway, ik zit nu zelfs in Amsterdam!
ja sorry, t spiet mie dondersquote:
Ja das echt een vette meevaller aangezien ik al 2 weken roep dat ik aanstaande zaterdag weer naar school moetquote:
Grtzquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
OOOW Ik hoef zaterdag niet naar school![]()
![]()
Volgende week pas![]()
Dan ga je het nu maar doen..je hebt toch '"reet te doen"quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja sorry, t spiet mie donders![]()
Goed hequote:Op maandag 20 oktober 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
De vaart zit er weer goed in deze morgen![]()
![]()
STFUquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan ga je het nu maar doen..je hebt toch '"reet te doen"
Wat ben je nog jongquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou vooruit, nog maar een keer dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GEIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi dingetjequote:Op maandag 20 oktober 2008 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi kleurtjequote:Op maandag 20 oktober 2008 08:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
GEIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
dit is mijn kawa[ afbeelding ]
Tja, da's een kwestie van vertrouwen natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik wil ook motorrijbewijs, maar dan maken mijn ouders mij dood, of ik hun omdat ze dan een hartaanval krijgen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik wil ook motorrijbewijs, maar dan maken mijn ouders mij dood, of ik hun omdat ze dan een hartaanval krijgen
Sorry, ik moest weer ff stoer doen bij de mensen die hem nog niet hadden gezienquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
Smokez, ik blijf niet zeggen dat je kawa erg vet is hoor
ik twijfelquote:
Ach kun je toch de hele dag met ons ouwehoerenquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Pffffffffffffff al m'n collega's hebben weer vrij/vakantie etc.
Zit ik hier in m'n eentje de hele dag
Je hebt ons toch nogquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach kun je toch de hele dag met ons ouwehoeren
Dat lukt sowieso wel, maar in tegenstelling tot wat men zou verwachten van een network operator, vind ik het meestal wel prettig om met mensen te praten zónder tussenkomt van toetsenbordquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach kun je toch de hele dag met ons ouwehoeren
je zou toch niet zomaar de hele dag vrij willen zijn.. dan mag je niet op Fok hangen enzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Nopequote:Op maandag 20 oktober 2008 08:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
je zou toch niet zomaar de hele dag vrij willen zijn.. dan mag je niet op Fok hangen enzo
Doe mij ook maar koffiequote:Op maandag 20 oktober 2008 08:58 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
ik ga maar eens koffie halen
Dussssquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat lukt sowieso wel, maar in tegenstelling tot wat men zou verwachten van een network operator, vind ik het meestal wel prettig om met mensen te praten zónder tussenkomt van toetsenbord
ja idd belachelijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dusssswat ik hier uit begrijp is dat je liever je collega's hebt dan ons? Belachelijk
![]()
Niet dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dusssswat ik hier uit begrijp is dat je liever je collega's hebt dan ons? Belachelijk
![]()
Vrijdag: tot 3;00 in de kroeg met veeeeeeeeel bierquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Iedereen beetje goed weekend gehad?
ik ben fakking moe
Lekker aan de pisang/jus d'orange gezeten?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vrijdag: tot 3;00 in de kroeg met veeeeeeeeel bier
Zaterdag: 7:00 opstaan. in de ochtend ruim 20 kinderen bezig houden, vervolgens in snel tempo naar huis, omkleden, auto springen en naar Belgie om ee nfabriekshal om te bouwen tot evenementen hal. Avond weer stappen tot ruim 3:00 met weinig bier en veel mix drankjes (bier smaakte niet)
Zondag: Lam op de bank film kijken
doe mij ook maarquote:
wodka redbull en 1 of ander drankje van de prinsquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lekker aan de pisang/jus d'orange gezeten?
Crazzyyy!!!![]()
![]()
![]()
Nee tuurlijk niet!quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Jongen, nog een beetje zin in vandaag ?
Brabantse pimp !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |