nou, na dat hele verhaal van net ...quote:
hoe bedoel jequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook na 1985 geboren
hahahah XD deed ie vorige keer ook hoar , kaj dan helemaal dronken voordat we uit gingenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is hun probleem, jij hebt niet eens een stagebegeleider..
lol..ik wist niet wat ik zag trouwens zaterdag..erwin met een fakking sigaar
Hey joh, softie, het komt allemaal goed! Kop op!quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik doe de mededelingen
Ahum
Mededelnig..nog ff kijken...nog 6 uur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi!quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow okeejik wist gaar niet wie dat was
hehe niet fakken met de meldingen hey , debbie doet zequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey joh, softie, het komt allemaal goed! Kop op!![]()
Als we nou vieze plaatjes gaan posten ga je dan weer over je nek?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mwa k houd nu eindelijk wat binnen
dus vandaag weer even goed op krachten komen en morgen weer werken
Dan heb ik ook een mededeling; ik doe ze ook af en toe (alleen als het me uitkomt hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe niet fakken met de meldingen hey , debbie doet ze
wil je ook mijn mama zijn , dan heb ik een milf als moederquote:
dat was mie lachen.... we hadden ook gewoon bij die hele groep wijven moeten gaan staan...quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahah XD deed ie vorige keer ook hoar , kaj dan helemaal dronken voordat we uit gingen
Hallowquote:
Een mededelingen competitiequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een mededeling; ik doe ze ook af en toe (alleen als het me uitkomt hoor)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat was mie lachen.... we hadden ook gewoon bij die hele groep wijven moeten gaan staan...
dat was wel een fail
denk het welquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als we nou vieze plaatjes gaan posten ga je dan weer over je nek?
haha, gvd..wat triestquote:
quote:
Dan is me eigen vriend Barra een jonkiequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alles wat na haar geboren is vind ze een jonkie
Inruilen voor Barra danquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan is me eigen vriend een jonkie![]()
Ik bedoelde Barra schatquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Inruilen voor Barra dan![]()
Oh en hoe laat verwacht je ons vanaaf Debs
Wat cutequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan is me eigen vriend Barra een jonkie![]()
wel 1 jaar ja
ja komt wer door erwin héquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat was mie lachen.... we hadden ook gewoon bij die hele groep wijven moeten gaan staan...
dat was wel een fail
je moet wel goed lezenquote:
ik film het en post het hoorquote:
O kut de zuurkoolquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Inruilen voor Barra dan![]()
Oh en hoe laat verwacht je ons vanaaf Debs
welk cafe?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:36 schreef Runx het volgende:
[..]
ja komt wer door erwin hé
maar vrijdag met joris was ook lachen met duitse dames
zaterdag gingen we pas kwart voor 5 weg , we hebben ook nog in zo'n café gezeten draaiden ze haapy hardcore echt te vet , wij hele tijd met kaj nummers aanvragen , kregen we weer gratis drinken
ik weet niet meer hoe die heet , een paar café naast monly .quote:
p00p? Ik denk niet dat jullie vanavond zuurkool komen etenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef Logician het volgende:
Grmbl anders ben ik gewoon ff kotsmisselijk ineens
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef Logician het volgende:
fakking smerigquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke waar kan ik het 2 girls 1 cup filmpje vinden?
Of is die niet erg genoeg?
waag hetquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke waar kan ik het 2 girls 1 cup filmpje vinden?
Of is die niet erg genoeg?
best lekkerquote:
vinger in de keel komt alles er wel uitquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:37 schreef Logician het volgende:
dat probeerde ik zaterdag nacht dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Runx het volgende:
[..]
vinger in de keel komt alles er wel uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |