abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62557033
Rommedahl en missen?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62557093
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef _Mike_ het volgende:
Rommedahl en missen?
Ja kansen, die mist hij
pi_62557216
In Engeland zagen ze Rommedahl wel als één van de betere spelers van Ajax.
pi_62557266
Waarschijnlijk omdat hij de enige is die ze kennen naast Huntelaar.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62557305
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij heeft ook bij de topclub Charlton Athletic gespeeld dus ja, begrijpelijk

,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62557317
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:39 schreef versteegrob het volgende:
Is het geen optie om een keer 4-4-2 te spelen met Dario Cvitanich en Huntelaar als spiten?

Middenveld, vertonhen, gabri, lindgren en suarez

verdediger: urby, vermealen, oleguer en silva
Jij bent echt een ster in het schrijven van spelersnamen he .
pi_62557449
Zijn er mensen die via de AFCA Supportersclub reizen? Zo ja, weten jullie hoe laat de bus precies vertrekt woensdag en wat de verwachte tijd terug in Nederland op vrijdag is?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:25:34 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62557648
Kaartverkoop is trouwens wel een beetje tegengevallen met 800 verkochte kaartjes voor donderdag...terwijl Ajax toch wel uitging van 1500-2000 man.

Nouja, ik mag niks zeggen want ik ga niet mee, maar iedereen zal z'n geld wel sparen voor Hamburg..(ik ook nl.)
Gourmetten of steengrillen?
pi_62557751
Geld sparen voor Hamburg? Waarom? Zo duur is dat toch niet?

En 800 man valt me inderdaad enorm tegen ja.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:34:09 #210
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62557890
Ik probeer ook maar een verklaring te vinden, heb geen idee hoor. Of blijkbaar hebben de meesten in zo'n kort tijdsbestek geen vrij kunnen regelen..
pi_62558152
Moet iedereen ook voor zich weten hoor en vrij nemen lijkt me ook het grootste obstakel inderdaad. Maar het is wel jammer dat we maar met 800 man naar Engeland gaan.
pi_62558339
Hamburg 50 EUR voor een treinticket en 35 EUR voor een kaartje, daar hoef je niet voor te sparen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62558364
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Hamburg 50 EUR voor een treinticket en 35 EUR voor een kaartje, daar hoef je niet voor te sparen.
Of met de auto gaan. Ben je nog goedkoper uit.
pi_62558383
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Moet iedereen ook voor zich weten hoor en vrij nemen lijkt me ook het grootste obstakel inderdaad. Maar het is wel jammer dat we maar met 800 man naar Engeland gaan.
2 dagen vrij nemen is echt niet zo'n punt tenzij je gewoon een kutwerkgever hebt. Ze hebben liever dat je je vakantiedagen dit jaar opneemt ipv naar het volgende jaar meeneemt. Kost ze meer geld dan en dat kunnen ze met de kredietcrisis niet hebben.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62560734
Ik ben echt superblij dat Sulejmani waarschijnlijk tegen Twente zijn rentree gaat maken, dan is hij in ieder geval op tijd fit voor de uitwedstrijd tegen HSV!
pi_62560795
Het belangrijkste is dat hij fit is tegen psv. Het wordt godverdomme weer eens tijd dat we winnen van de lampkes!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:50:26 #217
164283 Luco
Buongiorno!
pi_62560870
Donderdag maar in de kroeg Aston-Ajax kijken !
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:50:52 #218
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62560879
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef BB-boy het volgende:
Het belangrijkste is dat hij fit is tegen psv. Het wordt godverdomme weer eens tijd dat we winnen van de lampkes!
Dat dus. En scoren. .
-
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:53:43 #219
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62560952
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sterker nog, hij stond met Aissati en Huntelaar genoemd als "key player". !
Aissati heeft nog geen minuut gespeeld, Rommedahl tja...... Dat Huntelaar nu niet in vorm is, is m.i. irrelevant. Kan opeens die wedstrijd de geest krijgen.
Maar wel leuk dat ze Suarez en Vertonghen over het hoofd zien. Kan nog leuk worden voor die supporters die dat hebben gelezen .
-
pi_62561020
Is er al meer info over het uitzenden van Aston villa? Eredivisie live?
pi_62561031
Keertje gek doen misschien en met Cvitanich als centrale spits spelen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:07:34 #222
51286 w00h00
Digital man!
pi_62561271
quote:
V/d Boog waarschijnlijk Ajax-directeur

Rik van den Boog wordt waarschijnlijk de nieuwe directeur van Ajax. Volgens bronnen rond de club zijn er serieuze gesprekken met hem om tot een overeenkomst te komen.
Van den Boog is een bekende naam in de telecom wereld. Hij was onder meer topman bij Vodafone.
Van den Boog heeft ook een voetbalverleden. Hij speelde in Jong Ajax.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:43:54 #223
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_62562165
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:45 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben echt superblij dat Sulejmani waarschijnlijk tegen Twente zijn rentree gaat maken, dan is hij in ieder geval op tijd fit voor de uitwedstrijd tegen HSV!
Laten we hopen dat de medische staf zich niet opnieuw verkijkt op de blessure van Sulejmani
pi_62562231
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 18:56 schreef _Mike_ het volgende:
Is er al meer info over het uitzenden van Aston villa? Eredivisie live?
RTL7 vanaf 22.45 uur.. niet live dus aangezien ze de kakkies gaan uitzenden..
pi_62562403
Terecht dat ze feyenoord uitzenden. Die supporters hadden geen keus. Ajacieden kunnen tenminste nog naar de wedstrijd toe
pi_62563064
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Terecht dat ze feyenoord uitzenden. Die supporters hadden geen keus. Ajacieden kunnen tenminste nog naar de wedstrijd toe
Ik had Ajax dan gewoon op RTL8 uitgezonden
pi_62563131
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

RTL7 vanaf 22.45 uur.. niet live dus aangezien ze de kakkies gaan uitzenden..
Ja dat weet ik, maar er werd hier verteld dat het op eredivisie live zou komen dat gebeurt dus niet?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:30:52 #228
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62563530
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 19:07 schreef w00h00 het volgende:

V/d Boog waarschijnlijk Ajax-directeur

Rik van den Boog wordt waarschijnlijk de nieuwe directeur van Ajax. Volgens bronnen rond de club zijn er serieuze gesprekken met hem om tot een overeenkomst te komen.
Van den Boog is een bekende naam in de telecom wereld. Hij was onder meer topman bij Vodafone.
Van den Boog heeft ook een voetbalverleden. Hij speelde in Jong Ajax.

Weet iemand hoe dit ontvangen wordt bij de grotere supportersclubs? Ik ken de beste man niet maar het C.V. lijkt aan te sluiten.
Maar goed, ik vond Fontein ook een goede keus.

[ Bericht 30% gewijzigd door Schanulleke op 21-10-2008 20:44:28 ]
Life is what you make it.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:13:58 #229
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_62565064
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Wel mooi hoor maar ik vind het formaat van die oorspronkelijke banner van Twi toch aangenamer.
Boeijend, de 1e paar posts in een topic zijn toch ruk
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:18:37 #230
164283 Luco
Buongiorno!
pi_62565204
Zet je even Juve-Madrid aan...

Grygera
Van der Vaart
Sneijder...

Crisis, wat zijn er toch godsgruwelijk veel Ajacieden uit de laatste 5 jaar bij topclubs terecht gekomen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_62565450
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:52 schreef BB-boy het volgende:
Ik wil niet nu al de loftrompet steken, maar dat is een stuk sneller dan ik had gedacht. Het zou sowieso geweldig zijn als hij psv haalt.
Die blessures kan je beter iets meer tijd geven dan die artsen je zeggen. 2 weken extra herstellen is niet erg.
pi_62565706
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar er werd hier verteld dat het op eredivisie live zou komen dat gebeurt dus niet?
oh.. geen idee Ouwe
pi_62565762
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die blessures kan je beter iets meer tijd geven dan die artsen je zeggen. 2 weken extra herstellen is niet erg.
Die kant lijkt het met Stekelenburg wel op te gaan...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62566000
Ik heb het vooral over de hamstring.. dat zijn nare blessures . Als je daar niet de tijd voor neemt en te gretig bent raak je weer geblesseerd.
pi_62566081
Is het niet ergens via een stream live te volgen?
pi_62566222
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef Chadi het volgende:
Ik heb het vooral over de hamstring.. dat zijn nare blessures . Als je daar niet de tijd voor neemt en te gretig bent raak je weer geblesseerd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62566329
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef Devz het volgende:
Is het niet ergens via een stream live te volgen?
Jawel, maar ik wilde het juist met een paari vrienden gaan kijken en niet achter een mini pc scherm
pi_62566671
Boh.. donderdagavond speelt Ajax en moet ik nog tyfus vee leren voor tentamens
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_62566834
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:57 schreef Black-Death het volgende:
Boh.. donderdagavond speelt Ajax en moet ik nog tyfus vee leren voor tentamens
Je kan toch pas om 22.45 uur kijken, dus je hebt alle tijd.
pi_62567154
quote:
Aston Villa-Ajax live bij de UEFA?

dinsdag 21 oktober, door Muslix, Capelle, 20:05u, UEFA
Voor de die-hard Ajax supporters (zonder abonnement op Eredivisie Live) is het waarschijnlijk tóch mogelijk om de wedstrijd Aston Villa-Ajax LIVE te bekijken.

Op UEFA.com worden naar alle waarschijnlijkheid morgen nieuwe pay-per-view streams geplaatst, die zo als de naam het al zegt; tegen betaling kunnen worden bekeken.

http://video.uefa.com/Vid(...)ry=NL/MatchList.html

Via de bovenstaande link zal het dan mogelijk zijn om tegenover een kleine vergoeding van drie euro de wedstrijd tussen Aston Villa en Ajax live te bekijken zoals men nu ook de Champions League wedstrijden online tegen betaling kan bekijken.

Ook is er goed nieuws voor supporters met een Eredivisie Live abonnement. RTL verhuurt hoogstwaarschijnlijk zijn rechten aan Eredivisie Live waardoor het UEFA Cup duel voor de fans met abonnement tóch nog live via tv kan worden bekeken. Houd de programmagids online goed in de gaten via:

http://www.eredivisielive.nl/Programmagids.htm

Teleurstellend is echter dat de wedstrijd niet bij de regiozender AT5 wordt uitgezonden. Over RTV Noord-Holland is op dit moment echter nog niets bekend maar naar verluidt wordt de wedstrijd hierop niet (live) uitgezonden.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62567526
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:11 schreef denthemen het volgende:

[..]

Hier wat meer over het hoe en waarom van RTL7: kilk
pi_62567607
Eredivisie live pl0x koop die rechten
pi_62567639
Super goed nieuws als eredivisie live de rechten koopt. Kan ik gelukkig toch nog live kijken
pi_62567768
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:11 schreef denthemen het volgende:

[..]

Hoe kan je bij UEFA betalen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:32:50 #245
51286 w00h00
Digital man!
pi_62567917
www.ajaxfilmsite.nl

Voor de mensen die nog willen nagenieten van Groningen thuis, wat een sfeer

Die zaterdagavond wedstrijden doen het qua sfeer altijd wel goed eigenlijk,
pi_62568101
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef w00h00 het volgende:

Die zaterdagavond wedstrijden doen het qua sfeer altijd wel goed eigenlijk,
Vond ik ook! Voor mij mogen er wel een paar extra in het jaar zijn
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:50:46 #247
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62568604
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:21 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hier wat meer over het hoe en waarom van RTL7: kilk
Wat een jankbericht zeg, die vergelijkingen ook.
pi_62569133
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ga terug naar je hol
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:18:07 #249
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62569489
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Slaat inderdaad compleet nergens op. Top Oss tegen Utrecht en de wedstrijden in de UEFA cup werden op een ander tijdstip uitgezonden.
shit happens, clubs als Heerenveen, NEC en Twente worden zelden uitgezonden. Nu eens een keer Ajax niet, nou en...
pi_62569568
Nou en voor jou.
pi_62569754
de OP is al af. Zal een preview geven. Heb er een stuk of 100 gemaakt. Moet ze alleen nog op een server zetten met een php bestandje.

graag jullie mening.
pi_62569799
quote:
woensdag 22 oktober 2008 door Ron Schiltmans

Aanmoedigen is een vak: 410!

We kijken elke week met een beetje meer respect naar de ranglijst. NAC, Groningen en AZ op de eerste drie plaatsen, met NEC, Heerenveen en FC Twente op het vinkentouw. Daartussenin PSV, maar dat is nog slechts een kwestie van tijd. Over de nederlaag van de Eindhovenaren in Breda kunnen we kort zijn: dat kan Ajax ook overkomen. Zeker als het regent op 22 maart. Ik twijfel nog of ik de huidige opmars van de subtop een zegen voor de Eredivisie vind, of juist een veeg teken. Zeker, het levert verrassende uitslagen op, hoewel je van een nederlaag van Feyenoord niet écht meer opkijkt.

Eigenlijk is het met de Rotterdammers al jaren behelpen en ik snap daarom ook helemaal niks van hun technisch directeur Peter Bosz. Tegen Voetbal International vertelde deze politicus dat hij graag zijn werk af wil maken. We kunnen weddenschappen afsluiten over wat hij met "zijn werk" nou eigenlijk precies bedoelt. Aan het bedroevende niveau sinds zijn aanstelling te zien, zou het kunnen betekenen dat hij Feyenoord naar de Eerste Divisie wil brengen. Dan is hij inderdaad bijna klaar en kan hij de weg vrijmaken voor Mario Been. Behalve de messcherpe columnist Lex Kroon gaat niemand hem missen, vrees ik.

In Amsterdam is het weer leuk om na de zwaarbevochten overwinning tegen koploper Groningen plannen te maken en naar boven te kijken. Niet alleen op de ranglijst, maar ook naar die prachtig deinende massa op Zuid. Wat een geweldenaren! Sinds Vak410 verhuisde naar de overkant, is de ArenA onherkenbaar. Positief onherkenbaar dan. Door het bijna constante zingen waan je je in de Premier League en is het nooit meer lang stil. "Vak410", zoals we ze gemakshalve blijven noemen, maakt op Zuid de F-Side sterker en andersom natuurlijk ook. Een kant waar je als verdediger van de tegenpartij niet graag staat, lijkt me. Als keeper al helemaal niet.

Ik blijf het daarom doodzonde vinden dat we de eerste helft altijd richting Noord spelen. Weg van die heerlijke herrie. Ik kan niet wachten tot we een keer de toss verliezen, als een echte thuisclub "van links naar rechts" beginnen en de tegenstander gelijk bij de strot grijpen. Ondersteund door het nieuwe vocale geweld van Zuid een opponent vanaf de eerste minuut overrompelen en ze na drie kwartier bibberend naar de kleedkamer sturen. Mocht na de rust de strijd onverhoopt nog niet beslist zijn, dan zal die knotsgekke, kolkende menigte de voorhoede van de gasten verder alle hoop ontnemen en onze verdediging meer dan een steun in de rug zijn. Zo was het tenminste ooit en zo zou het weer moeten zijn. Noem mij een romanticus, maar waarom dát veranderen wat in twee vorige stadions generaties lang een gouden formule bleek?

Met horten en stoten hebben we ons inmiddels in het linker rijtje gevochten en nu de geblesseerden langzaam terugkomen, kan het seizoen eindelijk beginnen. Nu blijkt hoe zeer we het cement van Gabri gemist hebben. Meer nog dan ik had verwacht eigenlijk. Je weet pas wat je hebt als het er niet meer is. Maar gelukkig was het tijdelijk. Met de terugkeer van de meteen weer onvermoeibare Catalaan, wordt het ook langzaam weer tijd voor wat meer vernuft op het middenveld. Voor iemand met een slimme steekpass, of een doordachte loopactie, die af en toe eens een mannetje mag laten lopen, zodat Gabri ook zijn energie kwijt kan. In principe is daar Aissati voor ingehuurd, maar totdat hij fit is kan daar Siem de Jong prima uit de voeten. Mochten beide inzetbaar zijn, dan is een duobaan een mooie mogelijkheid. Ieder een helft, of om de week een wedstrijd. Is in ieder geval geen optie waar ik tegenop zie.

Ik hoop en denk dat Siem zwaar beledigd is, dat ik hem een tijdje geleden vergeleek met Dick Schoenaker. Hij kan veel meer, maar dan moet eerst de schroom eraf. Is volgens mij slechts een kwestie van meer speelminuten. We mogen dan Europees alweer een hele tijd niet meetellen en nationaal elke week vol aan de bak moeten voor de punten, de potentie van De Jong bewijst dat er wel degelijk een toekomst is. Als het aanstekelijke enthousiasme van Zuid een voorbode is van wat die toekomst gaat brengen, dan is het einde van een lange, donkere tunnel in zicht. Tot dan is er nog veel werk te verzetten. Maar gelukkig hebben de jonge honden van Vak410, net als hun grote broers daaronder, een contract voor het leven.

bron: Ron Schiltmans
Fraai stukje tekst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:30:18 #253
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62569846
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:04 schreef toma het volgende:
Heeft iemand een high-quality versie van dit plaatje?
Ben bezig voor de OP.
[ afbeelding ]
Nee sorry .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:32:04 #254
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62569891
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef toma het volgende:
de OP is al af. Zal een preview geven. Heb er een stuk of 100 gemaakt. Moet ze alleen nog op een server zetten met een php bestandje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
graag jullie mening.
Ziet er erg strak uit toma ! Ik hoop dat je mooie platen gekozen hebt (lees de 100 soorten).
Verder lekker opvallend en lekker kort.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:32:34 #255
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62569909
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:20 schreef BB-boy het volgende:
Nou en voor jou.
Zonder te willen generaliseren maar "jullie" reageren alsof er iemand vermoord is door RTL. Terwijl je voor het eerst in jaren eens een wedstrijd niet live kunt zien op tv.
Jammerdebammer. Over 2 weken weer een kans, ongetwijfeld dat Ajax dan wel uitgezonden wordt.
pi_62569992
OP ziet er goed uit Toma.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62570097
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ziet er erg strak uit toma ! Ik hoop dat je mooie platen gekozen hebt (lees de 100 soorten).
Verder lekker opvallend en lekker kort.
Bedankt Het zijn er 103 om precies te zijn.
Wil met behulp van onderstaand figuur nog wat extra informatie toevoegen aan de OP. Als het klassement, speelschema en de prijzen.

Daarom heb ik gekozen voor een korter plaatje, dat ziet er netter uit
pi_62570125
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:38 schreef toma het volgende:

[..]

Wil met behulp van onderstaand figuur nog wat extra informatie toevoegen aan de OP. Als het klassement, speelschema en de prijzen.

[ afbeelding ]

Zo'n balkje met "Ziekenboeg" lijkt me ook wel nodig.
pi_62570144
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef Prosac het volgende:

[..]

Zonder te willen generaliseren maar "jullie" reageren alsof er iemand vermoord is door RTL. Terwijl je voor het eerst in jaren eens een wedstrijd niet live kunt zien op tv.
Jammerdebammer. Over 2 weken weer een kans, ongetwijfeld dat Ajax dan wel uitgezonden wordt.
Eredivisie live zend het gewoon uit
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:41:18 #260
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62570157
Goed bezig toma, echt .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:41:31 #261
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62570162
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Zo'n balkje met "Ziekenboeg" lijkt me ook wel nodig.
+1 .
pi_62570166
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:38 schreef toma het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De selectie foto is misschien ook wel leuk om toe te voegen
pi_62570211
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:41 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

De selectie foto is misschien ook wel leuk om toe te voegen
[ afbeelding ]
pi_62570241
Ziet er fraai uit toma. Dat wordt straks flink F5'en om ze allemaal te zien.
pi_62570367
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:44 schreef BB-boy het volgende:
Ziet er fraai uit toma. Dat wordt straks flink F5'en om ze allemaal te zien.
Denk wel dat ik ze blijf updaten met nieuwe versies als ik een leuke foto tegenkom.
pi_62570664
Ben nog wel opzoek naar een PHP bestandje waarmee je random een plaatje kiest. Dus als iemand mij daar mee zou willen helpen? >
pi_62570708
Stel de vraag anders in DIG.
pi_62570739
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:02 schreef toma het volgende:
Ben nog wel opzoek naar een PHP bestandje waarmee je random een plaatje kiest. Dus als iemand mij daar mee zou willen helpen? > [ [url=http://i.fokzine.net/templates/foksilver/i/pm.png]afbeelding ] [/url]
Ray gebruikte zo'n scriptje voor zijn Avatar toch? met de smurfen?

Edit: Misschien heb je hier wat aan?
http://www.alistapart.com/articles/randomizer/
  woensdag 22 oktober 2008 @ 00:12:09 #269
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62570866
Mooi gedaan Toma!
Hulde!!!
pi_62570895
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:06 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ray gebruikte zo'n scriptje voor zijn Avatar toch? met de smurfen?

Edit: Misschien heb je hier wat aan?
http://www.alistapart.com/articles/randomizer/
Thx die laatste werkt perfect
  Forum Admin woensdag 22 oktober 2008 @ 00:14:40 #271
35723 crew  GGMM
pi_62570920
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
graag jullie mening.
Iets te zwart, die eerste is wel prachtig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_62570944
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:13 schreef toma het volgende:

[..]

Topper
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62570977
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:13 schreef toma het volgende:

[..]

Mooizo
pi_62571126
Ik wil graag naar HSV - Ajax en kan ook makkelijk kaarten krijgen, alleen weet ik mijn schoolrooster nog niet :S. Zit dan wel in HSV vak met mijn neef maar dat boeit niet .

Mooie OP plaatjes. Zien er goed uit. Blij dat Eredivisie Live Aston Villa - Ajax uit gaat zenden, kan ik het tenminste nog kijken.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 00:56:47 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62571558
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik wil graag naar HSV - Ajax en kan ook makkelijk kaarten krijgen, alleen weet ik mijn schoolrooster nog niet :S. Zit dan wel in HSV vak met mijn neef maar dat boeit niet .

Mooie OP plaatjes. Zien er goed uit. Blij dat Eredivisie Live Aston Villa - Ajax uit gaat zenden, kan ik het tenminste nog kijken.
Hoe kom je via het HSV-vak aan kaarten dan? Lijkt me dat dat ook redelijk snel uitverkocht is..
pi_62571691
Misschien ook handig het schema van de wedstrijden, doelsaldo, stand en uitslagen dit seizoen
  Forum Admin woensdag 22 oktober 2008 @ 01:07:28 #277
35723 crew  GGMM
pi_62571721
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:05 schreef versteegrob het volgende:
Misschien ook handig het schema van de wedstrijden, doelsaldo, stand en uitslagen dit seizoen
Des te meer informatie des te beter. Wordt tijd voor een goede OP
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_62571740
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Des te meer informatie des te beter. Wordt tijd voor een goede OP
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Dat zoek je zelf maar OP.
Scrollops zijn .
Plaatje, programma is prima. Maar iets als het psv topic is gewoon kut
-
  Forum Admin woensdag 22 oktober 2008 @ 01:11:22 #279
35723 crew  GGMM
pi_62571769
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Scrollops zijn .
Die van PSV is ook ongelovelijk lelijk.
Moet kleiner/mooier kunnen.
pi_62571812
Zeg maar allemaal:

Gefeliciteerd Jasza.

Tot het topic vol is.
  Forum Admin woensdag 22 oktober 2008 @ 01:15:17 #281
35723 crew  GGMM
pi_62571814
Gefeliciteerd Jasza.
pi_62571821
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:15 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Jasza.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62571838
quote:
Gefeliciteerd Jasza.
pi_62571842
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Scrollops zijn .
Lekker boeiend even scrollen
pi_62571851
quote:
Gefeliciteerd Jasza.
pi_62571888
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Lekker boeiend even scrollen
Als je alles op 1 pagina hebt is dat kut.
Sowieso omdat nagenoeg iedereen hier al weet wat er in staat. Daarom is een plaatje voldoende.
-
pi_62571896
Gefeliciteerd met je toernooiwinst of verjaardag
-
pi_62571916
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gefeliciteerd met je toernooiwinst of verjaardag
Het 2e, anders zat ik nu met 40K niet thuis gok ik
  woensdag 22 oktober 2008 @ 01:24:20 #289
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_62571927
Heeft er trouwens nog een gesprek met plaatsgevonden met de harde kern? Ze hebben met tegen Fc Groningen nl. positief verrast.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_62572042
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Sowieso omdat nagenoeg iedereen hier al weet wat er in staat. Daarom is een plaatje voldoende.
wat info is toch fijn? Schema van de komende maand
pi_62572098
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:41 schreef versteegrob het volgende:

[..]

wat info is toch fijn? Schema van de komende maand
Jawel.
Speelschema is ook okay.. Maar niet een hele lijst aan info waar niemand wat aan heeft zoals een lijst met selectiespelers of gespeelde wedstrijden.

Volgende 2 a 3 wedstrijden, geschorste + blessures en een plaatje. Das prima toch? .
-
pi_62572118
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft er trouwens nog een gesprek met plaatsgevonden met de harde kern? Ze hebben met tegen Fc Groningen nl. positief verrast.

²
Ik dacht dat jij ze een harde kern cursus had gegeven?
  Forum Admin woensdag 22 oktober 2008 @ 01:55:16 #293
35723 crew  GGMM
pi_62572129
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jawel.
Speelschema is ook okay.. Maar niet een hele lijst aan info waar niemand wat aan heeft zoals een lijst met selectiespelers of gespeelde wedstrijden.

Volgende 2 a 3 wedstrijden, geschorste + blessures en een plaatje. Das prima toch? .
Dan zou je dat met tekst moeten doen ipv een plaatje, dat wordt lelijk ala PSV topic.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 07:39:02 #294
164283 Luco
Buongiorno!
pi_62572904
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:24 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Leef jij nog ? Dacht dat je in het Legioen geinfiltreerd was?
pi_62573060
Gefeliciteerd Jasza. Waar blijft m'n gratis bier?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 08:54:14 #296
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62573542
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Eens!

Gefeliciteerd Jasza.
pi_62573556
Jasza, gefeliciteerd

Tevens mooie OP, toma!
pi_62573606
Gefeliciteerd Jasza
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:15:41 #299
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_62573908
Wordt er Donderdag nou op geen enkele zender live Villa - ajax uitgezonden?????
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_62573956
Eredivisie Live misschien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')