Ja kansen, die mist hijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef _Mike_ het volgende:
Rommedahl en missen?
Hij heeft ook bij de topclub Charlton Athletic gespeeld dus ja, begrijpelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In Engeland zagen ze Rommedahl wel als één van de betere spelers van Ajax.
Jij bent echt een ster in het schrijven van spelersnamen hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:39 schreef versteegrob het volgende:
Is het geen optie om een keer 4-4-2 te spelen met Dario Cvitanich en Huntelaar als spiten?
Middenveld, vertonhen, gabri, lindgren en suarez
verdediger: urby, vermealen, oleguer en silva
Of met de auto gaan. Ben je nog goedkoper uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Hamburg 50 EUR voor een treinticket en 35 EUR voor een kaartje, daar hoef je niet voor te sparen.
2 dagen vrij nemen is echt niet zo'n punt tenzij je gewoon een kutwerkgever hebt. Ze hebben liever dat je je vakantiedagen dit jaar opneemt ipv naar het volgende jaar meeneemt. Kost ze meer geld dan en dat kunnen ze met de kredietcrisis niet hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Moet iedereen ook voor zich weten hoor en vrij nemen lijkt me ook het grootste obstakel inderdaad. Maar het is wel jammer dat we maar met 800 man naar Engeland gaan.
Dat dus. En scoren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef BB-boy het volgende:
Het belangrijkste is dat hij fit is tegen psv. Het wordt godverdomme weer eens tijd dat we winnen van de lampkes!
Sterker nog, hij stond met Aissati en Huntelaar genoemd als "key player".quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In Engeland zagen ze Rommedahl wel als één van de betere spelers van Ajax.
quote:V/d Boog waarschijnlijk Ajax-directeur
Rik van den Boog wordt waarschijnlijk de nieuwe directeur van Ajax. Volgens bronnen rond de club zijn er serieuze gesprekken met hem om tot een overeenkomst te komen.
Van den Boog is een bekende naam in de telecom wereld. Hij was onder meer topman bij Vodafone.
Van den Boog heeft ook een voetbalverleden. Hij speelde in Jong Ajax.
Laten we hopen dat de medische staf zich niet opnieuw verkijkt op de blessure van Sulejmaniquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:45 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben echt superblij dat Sulejmani waarschijnlijk tegen Twente zijn rentree gaat maken, dan is hij in ieder geval op tijd fit voor de uitwedstrijd tegen HSV!
RTL7 vanaf 22.45 uur.. niet live dus aangezien ze de kakkies gaan uitzenden..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:56 schreef _Mike_ het volgende:
Is er al meer info over het uitzenden van Aston villa? Eredivisie live?
Ik had Ajax dan gewoon op RTL8 uitgezondenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Terecht dat ze feyenoord uitzenden. Die supporters hadden geen keus. Ajacieden kunnen tenminste nog naar de wedstrijd toe
Ja dat weet ik, maar er werd hier verteld dat het op eredivisie live zou komen dat gebeurt dus niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
RTL7 vanaf 22.45 uur.. niet live dus aangezien ze de kakkies gaan uitzenden..
Weet iemand hoe dit ontvangen wordt bij de grotere supportersclubs? Ik ken de beste man niet maar het C.V. lijkt aan te sluiten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:07 schreef w00h00 het volgende:
V/d Boog waarschijnlijk Ajax-directeur
Rik van den Boog wordt waarschijnlijk de nieuwe directeur van Ajax. Volgens bronnen rond de club zijn er serieuze gesprekken met hem om tot een overeenkomst te komen.
Van den Boog is een bekende naam in de telecom wereld. Hij was onder meer topman bij Vodafone.
Van den Boog heeft ook een voetbalverleden. Hij speelde in Jong Ajax.
Boeijend, de 1e paar posts in een topic zijn toch rukquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wel mooi hoor maar ik vind het formaat van die oorspronkelijke banner van Twi toch aangenamer.
Die blessures kan je beter iets meer tijd geven dan die artsen je zeggen. 2 weken extra herstellen is niet erg.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:52 schreef BB-boy het volgende:
Ik wil niet nu al de loftrompet steken, maar dat is een stuk sneller dan ik had gedacht. Het zou sowieso geweldig zijn als hij psv haalt.
oh.. geen idee Ouwequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar er werd hier verteld dat het op eredivisie live zou komen dat gebeurt dus niet?
Die kant lijkt het met Stekelenburg wel op te gaan...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die blessures kan je beter iets meer tijd geven dan die artsen je zeggen. 2 weken extra herstellen is niet erg.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef Chadi het volgende:
Ik heb het vooral over de hamstring.. dat zijn nare blessures . Als je daar niet de tijd voor neemt en te gretig bent raak je weer geblesseerd.
Jawel, maar ik wilde het juist met een paari vrienden gaan kijken en niet achter een mini pc schermquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef Devz het volgende:
Is het niet ergens via een stream live te volgen?
Je kan toch pas om 22.45 uur kijken, dus je hebt alle tijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:57 schreef Black-Death het volgende:
Boh.. donderdagavond speelt Ajax en moet ik nog tyfus vee leren voor tentamens
quote:Aston Villa-Ajax live bij de UEFA?
dinsdag 21 oktober, door Muslix, Capelle, 20:05u, UEFA
Voor de die-hard Ajax supporters (zonder abonnement op Eredivisie Live) is het waarschijnlijk tóch mogelijk om de wedstrijd Aston Villa-Ajax LIVE te bekijken.
Op UEFA.com worden naar alle waarschijnlijkheid morgen nieuwe pay-per-view streams geplaatst, die zo als de naam het al zegt; tegen betaling kunnen worden bekeken.
http://video.uefa.com/Vid(...)ry=NL/MatchList.html
Via de bovenstaande link zal het dan mogelijk zijn om tegenover een kleine vergoeding van drie euro de wedstrijd tussen Aston Villa en Ajax live te bekijken zoals men nu ook de Champions League wedstrijden online tegen betaling kan bekijken.
Ook is er goed nieuws voor supporters met een Eredivisie Live abonnement. RTL verhuurt hoogstwaarschijnlijk zijn rechten aan Eredivisie Live waardoor het UEFA Cup duel voor de fans met abonnement tóch nog live via tv kan worden bekeken. Houd de programmagids online goed in de gaten via:
http://www.eredivisielive.nl/Programmagids.htm
Teleurstellend is echter dat de wedstrijd niet bij de regiozender AT5 wordt uitgezonden. Over RTV Noord-Holland is op dit moment echter nog niets bekend maar naar verluidt wordt de wedstrijd hierop niet (live) uitgezonden.
Hier wat meer over het hoe en waarom van RTL7: kilkquote:
Vond ik ook! Voor mij mogen er wel een paar extra in het jaar zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef w00h00 het volgende:
Die zaterdagavond wedstrijden doen het qua sfeer altijd wel goed eigenlijk,
Wat een jankbericht zeg, die vergelijkingen ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hier wat meer over het hoe en waarom van RTL7: kilk
Ga terug naar je holquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat een jankbericht zeg, die vergelijkingen ook.
Slaat inderdaad compleet nergens op. Top Oss tegen Utrecht en de wedstrijden in de UEFA cup werden op een ander tijdstip uitgezonden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat een jankbericht zeg, die vergelijkingen ook.
Fraai stukje tekst.quote:woensdag 22 oktober 2008 door Ron Schiltmans
Aanmoedigen is een vak: 410!
We kijken elke week met een beetje meer respect naar de ranglijst. NAC, Groningen en AZ op de eerste drie plaatsen, met NEC, Heerenveen en FC Twente op het vinkentouw. Daartussenin PSV, maar dat is nog slechts een kwestie van tijd. Over de nederlaag van de Eindhovenaren in Breda kunnen we kort zijn: dat kan Ajax ook overkomen. Zeker als het regent op 22 maart. Ik twijfel nog of ik de huidige opmars van de subtop een zegen voor de Eredivisie vind, of juist een veeg teken. Zeker, het levert verrassende uitslagen op, hoewel je van een nederlaag van Feyenoord niet écht meer opkijkt.
Eigenlijk is het met de Rotterdammers al jaren behelpen en ik snap daarom ook helemaal niks van hun technisch directeur Peter Bosz. Tegen Voetbal International vertelde deze politicus dat hij graag zijn werk af wil maken. We kunnen weddenschappen afsluiten over wat hij met "zijn werk" nou eigenlijk precies bedoelt. Aan het bedroevende niveau sinds zijn aanstelling te zien, zou het kunnen betekenen dat hij Feyenoord naar de Eerste Divisie wil brengen. Dan is hij inderdaad bijna klaar en kan hij de weg vrijmaken voor Mario Been. Behalve de messcherpe columnist Lex Kroon gaat niemand hem missen, vrees ik.
In Amsterdam is het weer leuk om na de zwaarbevochten overwinning tegen koploper Groningen plannen te maken en naar boven te kijken. Niet alleen op de ranglijst, maar ook naar die prachtig deinende massa op Zuid. Wat een geweldenaren! Sinds Vak410 verhuisde naar de overkant, is de ArenA onherkenbaar. Positief onherkenbaar dan. Door het bijna constante zingen waan je je in de Premier League en is het nooit meer lang stil. "Vak410", zoals we ze gemakshalve blijven noemen, maakt op Zuid de F-Side sterker en andersom natuurlijk ook. Een kant waar je als verdediger van de tegenpartij niet graag staat, lijkt me. Als keeper al helemaal niet.
Ik blijf het daarom doodzonde vinden dat we de eerste helft altijd richting Noord spelen. Weg van die heerlijke herrie. Ik kan niet wachten tot we een keer de toss verliezen, als een echte thuisclub "van links naar rechts" beginnen en de tegenstander gelijk bij de strot grijpen. Ondersteund door het nieuwe vocale geweld van Zuid een opponent vanaf de eerste minuut overrompelen en ze na drie kwartier bibberend naar de kleedkamer sturen. Mocht na de rust de strijd onverhoopt nog niet beslist zijn, dan zal die knotsgekke, kolkende menigte de voorhoede van de gasten verder alle hoop ontnemen en onze verdediging meer dan een steun in de rug zijn. Zo was het tenminste ooit en zo zou het weer moeten zijn. Noem mij een romanticus, maar waarom dát veranderen wat in twee vorige stadions generaties lang een gouden formule bleek?
Met horten en stoten hebben we ons inmiddels in het linker rijtje gevochten en nu de geblesseerden langzaam terugkomen, kan het seizoen eindelijk beginnen. Nu blijkt hoe zeer we het cement van Gabri gemist hebben. Meer nog dan ik had verwacht eigenlijk. Je weet pas wat je hebt als het er niet meer is. Maar gelukkig was het tijdelijk. Met de terugkeer van de meteen weer onvermoeibare Catalaan, wordt het ook langzaam weer tijd voor wat meer vernuft op het middenveld. Voor iemand met een slimme steekpass, of een doordachte loopactie, die af en toe eens een mannetje mag laten lopen, zodat Gabri ook zijn energie kwijt kan. In principe is daar Aissati voor ingehuurd, maar totdat hij fit is kan daar Siem de Jong prima uit de voeten. Mochten beide inzetbaar zijn, dan is een duobaan een mooie mogelijkheid. Ieder een helft, of om de week een wedstrijd. Is in ieder geval geen optie waar ik tegenop zie.
Ik hoop en denk dat Siem zwaar beledigd is, dat ik hem een tijdje geleden vergeleek met Dick Schoenaker. Hij kan veel meer, maar dan moet eerst de schroom eraf. Is volgens mij slechts een kwestie van meer speelminuten. We mogen dan Europees alweer een hele tijd niet meetellen en nationaal elke week vol aan de bak moeten voor de punten, de potentie van De Jong bewijst dat er wel degelijk een toekomst is. Als het aanstekelijke enthousiasme van Zuid een voorbode is van wat die toekomst gaat brengen, dan is het einde van een lange, donkere tunnel in zicht. Tot dan is er nog veel werk te verzetten. Maar gelukkig hebben de jonge honden van Vak410, net als hun grote broers daaronder, een contract voor het leven.
bron: Ron Schiltmans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Nee sorryquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:04 schreef toma het volgende:
Heeft iemand een high-quality versie van dit plaatje?
Ben bezig voor de OP.
[ afbeelding ]
Ziet er erg strak uit tomaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef toma het volgende:
de OP is al af. Zal een preview geven. Heb er een stuk of 100 gemaakt. Moet ze alleen nog op een server zetten met een php bestandje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
graag jullie mening.
Zonder te willen generaliseren maar "jullie" reageren alsof er iemand vermoord is door RTL. Terwijl je voor het eerst in jaren eens een wedstrijd niet live kunt zien op tv.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:20 schreef BB-boy het volgende:
Nou en voor jou.
Bedanktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ziet er erg strak uit toma! Ik hoop dat je mooie platen gekozen hebt (lees de 100 soorten).
Verder lekker opvallend en lekker kort.
Zo'n balkje met "Ziekenboeg" lijkt me ook wel nodig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:38 schreef toma het volgende:
[..]
BedanktHet zijn er 103 om precies te zijn.
Wil met behulp van onderstaand figuur nog wat extra informatie toevoegen aan de OP. Als het klassement, speelschema en de prijzen.
[ afbeelding ]
Daarom heb ik gekozen voor een korter plaatje, dat ziet er netter uit
Eredivisie live zend het gewoon uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zonder te willen generaliseren maar "jullie" reageren alsof er iemand vermoord is door RTL. Terwijl je voor het eerst in jaren eens een wedstrijd niet live kunt zien op tv.
Jammerdebammer. Over 2 weken weer een kans, ongetwijfeld dat Ajax dan wel uitgezonden wordt.
+1quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo'n balkje met "Ziekenboeg" lijkt me ook wel nodig.
De selectie foto is misschien ook wel leuk om toe te voegenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:38 schreef toma het volgende:
[..]
BedanktHet zijn er 103 om precies te zijn.
Wil met behulp van onderstaand figuur nog wat extra informatie toevoegen aan de OP. Als het klassement, speelschema en de prijzen.
[ afbeelding ]
Daarom heb ik gekozen voor een korter plaatje, dat ziet er netter uit
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De selectie foto is misschien ook wel leuk om toe te voegen
[ afbeelding ]
Denk wel dat ik ze blijf updaten met nieuwe versies als ik een leuke foto tegenkom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:44 schreef BB-boy het volgende:
Ziet er fraai uit toma. Dat wordt straks flink F5'en om ze allemaal te zien.
Ray gebruikte zo'n scriptje voor zijn Avatar toch? met de smurfen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:02 schreef toma het volgende:
Ben nog wel opzoek naar een PHP bestandje waarmee je random een plaatje kiest. Dus als iemand mij daar mee zou willen helpen? > [ [url=http://i.fokzine.net/templates/foksilver/i/pm.png]afbeelding ] [/url]
Thx die laatste werkt perfectquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ray gebruikte zo'n scriptje voor zijn Avatar toch? met de smurfen?
Edit: Misschien heb je hier wat aan?
http://www.alistapart.com/articles/randomizer/
Iets te zwart, die eerste is wel prachtig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef toma het volgende:
de OP is al af. Zal een preview geven. Heb er een stuk of 100 gemaakt. Moet ze alleen nog op een server zetten met een php bestandje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
graag jullie mening.
Mooizoquote:
Hoe kom je via het HSV-vak aan kaarten dan? Lijkt me dat dat ook redelijk snel uitverkocht is..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik wil graag naar HSV - Ajax en kan ook makkelijk kaarten krijgen, alleen weet ik mijn schoolrooster nog niet :S. Zit dan wel in HSV vak met mijn neef maar dat boeit niet.
Mooie OP plaatjes. Zien er goed uit. Blij dat Eredivisie Live Aston Villa - Ajax uit gaat zenden, kan ik het tenminste nog kijken.
Des te meer informatie des te beter. Wordt tijd voor een goede OPquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:05 schreef versteegrob het volgende:
Misschien ook handig het schema van de wedstrijden, doelsaldo, stand en uitslagen dit seizoen
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Dat zoek je zelf maar OP.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Des te meer informatie des te beter. Wordt tijd voor een goede OP
Die van PSV is ook ongelovelijk lelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Dat zoek je zelf maar OP.
Scrollops zijn.
Plaatje, programma is prima. Maar iets als het psv topic is gewoon kut
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:15 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Jasza.
Lekker boeiend even scrollenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Dat zoek je zelf maar OP.
Scrollops zijn.
Plaatje, programma is prima. Maar iets als het psv topic is gewoon kut
quote:
Als je alles op 1 pagina hebt is dat kut.quote:
Het 2e, anders zat ik nu met 40K niet thuis gok ikquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gefeliciteerd met je toernooiwinst of verjaardag
wat info is toch fijn? Schema van de komende maandquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je alles op 1 pagina hebt is dat kut.
Sowieso omdat nagenoeg iedereen hier al weet wat er in staat. Daarom is een plaatje voldoende.
Jawel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:41 schreef versteegrob het volgende:
[..]
wat info is toch fijn? Schema van de komende maand
Ik dacht dat jij ze een harde kern cursus had gegeven?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft er trouwens nog een gesprek met plaatsgevonden met de harde kern? Ze hebben met tegen Fc Groningen nl. positief verrast.²
Dan zou je dat met tekst moeten doen ipv een plaatje, dat wordt lelijk ala PSV topic.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel.
Speelschema is ook okay.. Maar niet een hele lijst aan info waar niemand wat aan heeft zoals een lijst met selectiespelers of gespeelde wedstrijden.
Volgende 2 a 3 wedstrijden, geschorste + blessures en een plaatje. Das prima toch?.
Leef jij nogquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft er trouwens nog een gesprek met plaatsgevonden met de harde kern? Ze hebben met tegen Fc Groningen nl. positief verrast.²
Eens!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je alles op 1 pagina hebt is dat kut.
Sowieso omdat nagenoeg iedereen hier al weet wat er in staat. Daarom is een plaatje voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |