Wil jij soms suggereren dat onze medische staf niet goed is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sulejmani zou 8 weken uitgeschakeld zijn. Hij verwacht op het einde van zijn 6e week al zijn rentree te kunnen maken.
Ik geloof er geen snars van.
Oh nee hoor, het vlees dat ik er altijd haal is verrukkelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
Wil jij soms suggereren dat onze medische staf niet goed is?
je bedoelt anti-successupporter. Zo eentje die je alleen ziet als alles kut gaat en dan de boel helemaal de grond in afkraken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:19 schreef Nashje het volgende:
Waar was HeatWave trouwens na de 1-0 overwinning van zaterdag? Ik heb hem niet gezien in ieder geval.... Jullie wel?
Wat een successupporter zeg.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
For shizzle my dizzle .
Ja dat bedoel ik eigenlijk. Je kunt het van 2 kanten zien. Dat is HW zijn succes natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
je bedoelt anti-successupporter. Zo eentje die je alleen ziet als alles kut gaat en dan de boel helemaal de grond in afkraken.
Waarom zit jij nu al in Groot-Brittanie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 04:36 schreef Jasza het volgende:
Zin in Birmingham
In Dublin is het elke dag feest, gekke ieren.
ja heb hem gisteren gekeken, mijn complimenten aan 410!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:01 schreef Nashje het volgende:
Zijn er al mensen die de nieuwe 410 dvd hebben gezien?
Uiteraard. Top DVD. Veel beter ook dan de eerste twee. Interview met Johnny is mooi en met Bobby is kippenvel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:01 schreef Nashje het volgende:
Zijn er al mensen die de nieuwe 410 dvd hebben gezien?
ik ben erbij dus dan is het altijd gezelligquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb me door wat spelers die ik train laten verleiden tot een bezoek aan Ajax-SlaviaWordt dat nog een beetje volle bak of is het animo voor de UEFAcup niet zo groot?
Klopt. Als Suarez er niet zou zijn zou het echt drama zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:43 schreef Pritt het volgende:
Erg belangrijk dat Miralem snel terug is. Op dit moment ontbreekt het voorin aan creativiteit, alleen Suarez zorgt daar voor impulsen.
Ik denk niet dat ik ga. Birmingham en Hamburg kosten me deze ronde wel weer even genoeg. En ik ga er vanuit dat we de volgende ronde halen, dus daar moet ik ook weer wat geld voor opzij leggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb me door wat spelers die ik train laten verleiden tot een bezoek aan Ajax-SlaviaWordt dat nog een beetje volle bak of is het animo voor de UEFAcup niet zo groot?
Ik denk dat we blij mogen zijn als er 30.000 man zitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom zit jij nu al in Groot-Brittanie?
Jammer, want Slavia is in vorm, dus kan nog een lastige wedstrijd worden en dan kan je de steun juist gebruiken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat we blij mogen zijn als er 30.000 man zitten.
Scheids voor zondag is trouwens onze geliefde Ruudje Bossen. (En woensdag tegen Heracles is het Liesveld)
Die wedstrijd is pas over twee maanden. Dan staan Ajax en Slavia er beiden alweer heel anders voor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jammer, want Slavia is in vorm, dus kan nog een lastige wedstrijd worden en dan kan je de steun juist gebruiken.
Slavia thuis lastig? Dat kan ik me toch nauwelijks voorstellen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jammer, want Slavia is in vorm, dus kan nog een lastige wedstrijd worden en dan kan je de steun juist gebruiken.
Wat een sfeer afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ga. Birmingham en Hamburg kosten me deze ronde wel weer even genoeg. En ik ga er vanuit dat we de volgende ronde halen, dus daar moet ik ook weer wat geld voor opzij leggen.
Lekker filmpje van zaterdag:
NEEE Liesveldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat we blij mogen zijn als er 30.000 man zitten.
Scheids voor zondag is trouwens onze geliefde Ruudje Bossen. (En woensdag tegen Heracles is het Liesveld)
Dat weet Jasza toch nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]Dublin hoort niet bij Groot-Brittannie...
Laten we het hopen. Slavia zie ik nog wel stunten thuis tegen Aston Villa en HSV en dan is Ajax-Slavia hopelijk niet meer van belang.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die wedstrijd is pas over twee maanden. Dan staan Ajax en Slavia er beiden alweer heel anders voor.
quote:'Tegen Ajax tonen dat Villa progressie heeft geboekt'
Curtis Davies wil zich met Aston Villa laten zien in het UEFA Cup-toernooi, te beginnen met de thuiswedstrijd van donderdag tegen Ajax. 'Dit soort duels zijn de reden dat veel spelers voor Villa hebben gekozen.'
'Met alle respect voor Litex Lovech en Odense BK (twee van de tegenstanders die Villa eerder dit Europese seizoen trof, red.), maar nu gaat het pas echt beginnen', zegt Davies (foto) op de website van zijn club. 'Het is fantastisch dat we clubs als Ajax en Hamburger SV hebben geloot.'
'Met goede resultaten in het UEFA Cup-toernooi willen we Europa laten zien dat Aston Villa progressie heeft geboekt', vervolgt de 23-jarige verdediger. 'Op Villa Park presteren we dit seizoen erg goed, dus we zijn vol vertrouwen.'
Manager Martin O'Neill heeft verklapt dat linksback Nicky Shorey tegen Ajax in de basis zal beginnen. De tweevoudig Engels international was zaterdag tegen Portsmouth nog gepasseerd door de Schotse coach.
Het wordt inderdaad weleens tijd voor Aissatiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:09 schreef versteegrob het volgende:
Op naar donderdag!
Is Aissati er nou over 2/3 weken bij? Hij heeft nog geen wedstrijd voor ajax gespeeld in de competitie he? Ben echt benieuwd
En nou mag Ajax ook wel eens weer gaan knallen in Europa. Leuk dat ze zo onder de indruk zijn van Ajax, maar als wij daar winnen zal heel Europa dat toch wel enigzins 'verbazen'.quote:
Denk je? Volgens mij valt dat wel mee hoor. Het zou ons misschien verbazen, Europa niet zo denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
En nou mag Ajax ook wel eens weer gaan knallen in Europa. Leuk dat ze zo onder de indruk zijn van Ajax, maar als wij daar winnen zal heel Europa dat toch wel enigzins 'verbazen'.
Ik denk toch lichtjes. In ieder geval degene die Ajax volgen. Als Villa wint, zullen ze zich koning voelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij valt dat wel mee hoor. Het zou ons misschien verbazen, Europa niet zo denk ik.
Niveautje..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:56 schreef versteegrob het volgende:
Enoy? Aisatti? Sulejami
Missen we nog iemand?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
De volledige wedstrijdselectie voor donderdag:
[...]
Beetje vertrouwen in onze medische staf hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Laat Miralem nog maar twee weekjes langer revalideren zodat ie er tegen PSV weer bij is.
Neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:39 schreef versteegrob het volgende:
Is het geen optie om een keer 4-4-2 te spelen met Dario Cvitanich en Huntelaar als spiten?
Middenveld, vertonhen, gabri, lindgren en suarez
verdediger: urby, vermealen, oleguer en silva
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |