quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek geen specifiek nummer, maar ik wil gewoon weten of er een nummer bestaat over een verliefd stelletje dat eerst uit elkaar gaat, maar na een tijdje weer verliefd op elkaar wordt.
Open dan zelf een topicquote:
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Just Jack - Starz in their Eyesquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:38 schreef irestmycase het volgende:
Dat nummer dat onder de intro van '3 Op Reis' zit. Weet iemand welk nummer dat is?
En bedankt.....nu zit weer het Protugal deuntje in mijn hoofd.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:50 schreef Tabloid het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ouden_Huis_s4_a3.xml
Vanaf 22:15 spelen ze een nummer af, wie weet welke nummer dit is?
Kun je nog iets herinneren daarvan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand welk liedje er op Radio 538 was ongeveer 20 minuten geleden?
Het is geen recent liedje, maar van ongeveer een paar jaar geleden.
Eigenlijk vrij weinig, maar het was geen rustig nummer.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je nog iets herinneren daarvan?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:52 schreef 013512 het volgende:
Hey..
Ik zoek een mix die ik laatst op de radio hoorde..
het is in ieder geval een mix van Natasha Beddingfield, I bruise easily..
ik vond het persoonlijke een mooie mix en wilde 'm downloaden .. alleen ik had 'm op de radio gehoord alleen weet niet meer welke zender.. volgens mij slam fm ofsow..
kan iemand mij helpen?
Volgens mij is het Amber Rubarth - Rough Cut, zo gauw even geen YT link, maar hier istie gratis te halen:quote:
Nieuw deel, nieuwe pogingquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:32 schreef TNA het volgende:
Ik zoek een dancenummer, gezongen door een vrouw, waarvan ik me alleen van de chorus herinner:
"Hey
....
....
... , continue"
De klemtoon ligt iedere regel op het laatste woord. Ik weet niet hoe onmogelijk dit is, maar meer herinner ik me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |