geen twijfel dat dit het walhalla is voor daghandelarenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:56 schreef pberends het volgende:
[..]
ING knalde in eerste instantie omhoog maandag.
En eindigde vrijdag lager dan de vrijdag voor de injectie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:56 schreef pberends het volgende:
ING knalde in eerste instantie omhoog maandag.
Wat was dat scenario dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:56 schreef henkway het volgende:
[..]
maar het begint wel aardig op een dertiger jaren scenario te lijken
Als ING weer 20% ofzo omhoog spuit verkoop ik m'n 25 aandelen ook weer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
geen twijfel dat dit het walhalla is voor daghandelaren
Doe dat nou niet, van die winst kun je nog geen zak drop dalen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ING weer 20% ofzo omhoog spuit verkoop ik m'n 25 aandelen ook weer.
Ik wacht dan nog wat maanden, en koop weer ING. Ik ben een flipflopper.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, van die winst kun je nog geen zak drop dalen.
Als ING overleeft komt er binnen een jaar wel 200% bij.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ING weer 20% ofzo omhoog spuit verkoop ik m'n 25 aandelen ook weer.
Ik denk dat ik gewoon de helft ga verkopen bij een eventuele stijging maandag want ik was altijd wel heel stellig dat ING niet gaat omvallen maar ik weet het nu echt niet meer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
De reden dat ING zo onwaarschijnlijk laag staat is juist dat er zoveel angst in de markt zit. Dus ook bij jou!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik gewoon de helft ga verkopen bij een eventuele stijging maandag want ik was altijd wel heel stellig dat ING niet gaat omvallen maar ik weet het nu echt niet meer.
Maarja wat is nu verstandig om te doen of hang dat van het aantal af?
lijkt me wel heel erg optimistischquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
6,50 -> 13,00 -> 26. Hmm is dat niet bijna even hoger (of hoger?) dan voor de crisis? Ja, dat is inderdaad erg optimistischquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:06 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
lijkt me wel heel erg optimistisch
Of de reden is dat je jarenlang verneukt bent. Of niet. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
De reden dat ING zo onwaarschijnlijk laag staat is juist dat er zoveel angst in de markt zit. Dus ook bij jou!
Nu komt het op stalen zenuwen aan. Volhouden en overwinnen! Of niet.
De pest is dat je het niet weet. Ik niet en jij ook niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Of de reden is dat je jarenlang verneukt bent. Of niet. Natuurlijk.
Graag gedaan.
Of ING gedeeltelijk verkopen en in andere aandelen stappen. Ben je iig beter nationalisatie-proof dan wanneer je bij ING blijft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
De reden dat ING zo onwaarschijnlijk laag staat is juist dat er zoveel angst in de markt zit. Dus ook bij jou!
Volhouden gaan we! Nee ik weet niet kijken wel even wat maandag doetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt. Maar als het toch 1 dag omhoog spuit is het een mooi verkoopmoment.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
En eindigde vrijdag lager dan de vrijdag voor de injectie.
je bedoelt 19.50quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:12 schreef existenz het volgende:
[..]
6,50 -> 13,00 -> 26. Hmm is dat niet bijna even hoger (of hoger?) dan voor de crisis? Ja, dat is inderdaad erg optimistisch
30% meer aandelen dus het dividend moet onder 130% aandeelhouders verdeeld wordenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:05 schreef Amokzaaier het volgende:
de grote vraag: in hoeverre verandert ING door inmenging van de staat. Is daar al wat duidelijkheid over? en wat gebeurt er als de staat haar aandelen weer verkopen wil ( als de rust er weer is?)
Kijk nu eens wat een koersbewegingen het aandeel afgelopen jaar gemaakt heeft. En dan wil jij het binnen één dag verkopen? Dat is toch waanzin, een pure gok.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopt. Maar als het toch 1 dag omhoog spuit is het een mooi verkoopmoment.
Ik kijk morgen ook even en mocht het dan toch weer stijgen dan verkoop ik ook wel een gedeelte! Want je weet het nu toch niet meer de een zegt er is niets aan de hand en de ander zegt dat ING voor de kerst is genationaliseerdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kijk nu eens wat een koersbewegingen het aandeel afgelopen jaar gemaakt heeft. En dan wil jij het binnen één dag verkopen? Dat is toch waanzin, een pure gok.
Op de kast leggen. Niet meer aankomen. Over vijf jaar weer eens naar kijken.
Of je gelooft niet in het aandeel, dan dump je het ongeacht het stijgt of daalt. Of je gelooft er wel in en je houdt het. Maar om het nu voor één dag te verkopen... En zeker met het uiterst geringe aantal aandelen dat jij hebt, je betaalt meer aan transactiekosten dan je verdient!
nee omvallen gebeurt niet meer, een van de grootste banken ter wereldquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kijk morgen ook even en mocht het dan toch weer stijgen dan verkoop ik ook wel een gedeelte! Want je weet het nu toch niet meer de een zegt er is niets aan de hand en de ander zegt dat ING voor de kerst is genationaliseerd![]()
Als ik zeker wist dat die niet omviel dan gooi ik ze idd op de plank en kijk ik over 5 jaar nog eens wat het is!
Dus gewoon afwachten? Verwacht je trouwens dat die morgen nog fors gaat dalen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:38 schreef henkway het volgende:
[..]
nee omvallen gebeurt niet meer, een van de grootste banken ter wereld
Het probleem is alleen dat als ING hun aandeelhouders een schadevergoeding moet betalen, deze aandeelhouders dat natuurlijk gewoon zelf betalenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:44 schreef Bankfurt het volgende:
Het bestuur van ING heeft de ING groep verkwanselt door hun hachje te redden middels de regeling met Wouter Bos.
De Nederlandse belastingbetaler heeft hier zeer wellicht een groot voordeel van ten koste van de aandeelhouders van ING.
Dat de aandeelhouders van ING dit zomaar over hun kant laten gaan lijkt mij onwaarschijnlijk.
Ik verwacht dat diverse instanties zoals Amerikaanse beleggers, VEB en SOBI van Pieter Lakeman voor de aandeelhouders een keiharde lijn gaan volgen met wellicht strafrechtelijke consequenties voor een deel van de top van ING, nog veel verder dan wat er met grote bedrijven in Amerika is gebeurd.
Die Tilmant van ING zal niet meer lang lachen denk ik.
Hoeft niet hoor, een beetje slimme groep beleggers kan het ING-bestuur persoonlijk aansprakelijk stellen en al hun prive vermogens in beslag nemen. Amerikaanse beleggers zullen dit zeker overwegen,.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat als ING hun aandeelhouders een schadevergoeding moet betalen, deze aandeelhouders dat natuurlijk gewoon zelf betalen
Ze kunnen proberen om wat bonussen terug te vorderen enzo, maar dat is maar een druppel op een gloeiende plaat.
Nog los van de vraag hoe groot de kans is dat dat gaat lukken in het geval van ING (nihil imo, hooguit als je ronduit fraude kunt bewijzen), hoeveel cent levert dat op per aandeel, na aftrek van processkosten e.d.?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, een beetje slimme groep beleggers kan het ING-bestuur persoonlijk aansprakelijk stellen en al hun prive vermogens in beslag nemen. Amerikaanse beleggers zullen dit zeker overwegen,.
ik geloof het niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus gewoon afwachten? Verwacht je trouwens dat die morgen nog fors gaat dalen?
Ik verwacht dat ING morgen niet fors gaat dalen, waarschijnlijk stijgt het zelfs. Dit omdat veel beleggers hun aandelen vrijdag dumpten juist om ze niet mee het weekeinde in durfden te nemen, uit angst voor een Fortis-deal. Die is achterwege gebleven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus gewoon afwachten? Verwacht je trouwens dat die morgen nog fors gaat dalen?
Het gaat al lang niet meer om het stijgen of dalen van afzonderlijke aandelen. Dat is geheel afhankelijk van het sentiment van de totale markt.quote:
En die is slecht, want Azie is eindelijk wakker geworden...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:01 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Het gaat al lang niet meer om het stijgen of dalen van afzonderlijke aandelen. Dat is geheel afhankelijk van het sentiment van de totale markt.
Inderdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:04 schreef existenz het volgende:
[..]
En die is slecht, want Azie is eindelijk wakker geworden...
Zie de nieuwsberichten van gisteren over de olie landjes en de reacties op de aziatische beurzen de afgelopen dagen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Eindelijk wakker geworden? Wat bedoel je? 26-year-low voor de Nikkei en 65% verlies voor de Hang Seng in een jaar?
Nou ja, dat is ieg het sentiment op de europeze beursen momenteel blijkbaar, want het werd gisteren als groot nieuws gebracht.... En verrassend (not) blijkt het dus al een lange trend te zijn aldus jou. Wel in lijn met het tot op heden gespeelde paniekvoetbal.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt... De Aziatische markten zakken al het hele jaar net zo hard (of nog harder) als wij in Europa. Waarom zijn ze nu "wakker geworden"
Hij doelde niet op vandaag oid, maar de afgelopen periode, denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt... De Aziatische markten zakken al het hele jaar net zo hard (of nog harder) als wij in Europa. Waarom zijn ze nu "wakker geworden"
Japanners zijn gewoon helelangetermijnbeleggers (geworden).quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:40 schreef SeLang het volgende:
Die arme Japanners stonden in 1989 nog op bijna 40.000, nu 19 (!) jaar later op 7163
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:55 schreef henkway het volgende:
alle broekpoepers zijn uitgestapt en de echte mannen hebben bij gekocht
Een voordeel is, is dat we echt met zn allen gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:40 schreef SeLang het volgende:
Die arme Japanners stonden in 1989 nog op bijna 40.000, nu 19 (!) jaar later op 7163
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |