abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62759954
Hier wordt ook regelmatig de boel bij elkaar gelogen..door alletwee de knullen. Ze steken elkaar aan blijkbaar Ik word ook boos als ze jokken, als ze eerlijk de waarheid vertellen dan blijft het bij een klein preekje
Saartje
  Jubileum moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:04:59 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62761708
Iris wil nog weleens vol fantasie iets beweren waarvan ik weet dat het niet waar is. Ik doe dat meestal met een grapje af "ik zie je neus groeien" en dan weet ze niet hoe snel ze de waarheid moet vertellen.
Als er iets gebeurd is benadruk ik ook altijd dat ik niet boos word als ze de waarheid gewoon verteld, maar wel erg boos kan worden als ik merk dat ze gaat jokken. Tot dusver helpt dat, en ik hoop dat dat besef een beetje blijft de komende jaren.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:19:59 #103
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62762297
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:04 schreef Lois het volgende:
Iris wil nog weleens vol fantasie iets beweren waarvan ik weet dat het niet waar is. Ik doe dat meestal met een grapje af "ik zie je neus groeien" en dan weet ze niet hoe snel ze de waarheid moet vertellen.
Als er iets gebeurd is benadruk ik ook altijd dat ik niet boos word als ze de waarheid gewoon verteld, maar wel erg boos kan worden als ik merk dat ze gaat jokken. Tot dusver helpt dat, en ik hoop dat dat besef een beetje blijft de komende jaren.
daar hoop ik ook op. Bij Fleur kun je het tot nu toe ook nog letterlijk zien aan d'r neus (of ogen), maar iets in d'r gezicht verandert als ze aan het jokken is. Ik probeer het nu alleen maar te signaleren en aan te geven dat het niet klopt wat ze zegt en dan zegt ze snel dat het een grapje was en hoe het wel is. Soms geef ik aan dat het geen leuk grapje was, maar vaak zijn het inderdaad ook echt grapjes die ze maakt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 oktober 2008 @ 07:12:42 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62772135
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:04 schreef Lois het volgende:

Zo doe ik het ook ja. Christan weet dat ik niet gauw boos wordt, maar wel als hij jokt. Tot nu toe werkt dat
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:08:23 #105
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62773433
Gisteren ben ik er dus wel op in gegaan was het zo zat maar kwam blijkbaar niet echt aan want een half uur later betrapte ik haar weer. Toen heb ik haar naar de gang gestuurd dat ze daar maar eens goed moest gaan nadenken. Dik drama ik hield niet meer van haar en ga zo maar door dus hopelijk heeft dat een beetje effect gehad.
pi_62773569
Ghehehe.... het tadium van grapjes maken en vertellen dat ik niet (of minder) boos wordt als ze de waarheid vertellen is hier allang voorbij!!
"Vroeger" hielp het nog wel ja.... zeggen dat ik blij was als er iets gebeurde en er werd gewoon de waarheid over verteld...Dan was het vaak...Nou ja, jammer, maar ik ben blij dat je het gewoon verteld hebt....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:47:32 #107
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_62797512
Onze junior lijkt gelukkig op zijn vader. Allebei kunnen ze niet liegen. vond het al moelijk om het hele Sinterklaasgebeuren in stand te houden, ondanks dat hij het feest zelf geweldig vindt.

Maar het grote Sinterklaasgesprek heeft zich afgelopen voorjaar voltrokken, dus dit jaar is het eerste jaar dat ze het alletwee weten.

Het eerste lijstje is al klaar en ook de dagen tot aan de intocht worden nog steeds afgeteld.

Lijstje:
  • Lego,
  • Xbox 360 spelletjes,
  • Nintendo DS spelletjes,
  • Gezelschapsspelletjes,
  • En net zo'n rare muts als jij hebt [nummer 1], maar dan met vlammen, want dat is stoerder voor jongens!

* Sjeekie_Beekie streept af:
  • Lego,
  • Xbox 360 spelletjes,
  • Nintendo DS spelletjes, lang leve de R4DS !
  • Gezelschapsspelletjes,
  • En net zo'n rare muts als jij hebt, maar dan met vlammen, *Vlammenmuts nummer 4*

Kortom... dit jaar zijn we weer snel klaar met cadeautjes kopen EN ben ik niet iedere keer mijn muts kwijt aan of junior.
  • Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
    Oudste, Jongste en Lara
    Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 oktober 2008 @ 22:49:20 #108
    13151 crew  Rewimo
    pi_62797571
    Ah, deze muts heeft ook zo'n muts
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      donderdag 30 oktober 2008 @ 04:27:08 #109
    133755 Insania
    Wederom kritisch
    pi_62801602
    Mijn zoon is dinsdag jarig
    10 jaar

Iemand suggesties voor cadeau's?
    Zelf weet hij niet wat hij wil hebben, en ik hoef nu niet meer met pokemon DVD's e.d aan te komen.
    Moeilijk
    Dunkelheit
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 07:15:38 #110
    13151 crew  Rewimo
    pi_62801815
    R4DS kaartje voor zijn DS (als hij een DS heeft dan)? Dat is een kaartje waarop je heel veel spelletjes kunt zetten (in GAM vind je er meer over).
      donderdag 30 oktober 2008 @ 08:07:06 #111
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_62802122
    Wordt tijd dat ik ook een afstreeplijstje ga maken....

Insania... doe je hem een plezier met boeken. Ik weet dat ik zelf gek was op lezen, dus daar was ik altijd super blij mee. Anders iets dat met zijn hobby te maken heeft. Of en dat vond ik altijd wel geweldig... kiezen waar we naar toe gingen qua pretpark of e.d. Succes in elk geval.

15 november komt sinterklaas aan.... 16 november verjaardag Maud. Zal een lekker weekend worden. Veel feest
      donderdag 30 oktober 2008 @ 16:02:16 #112
    133755 Insania
    Wederom kritisch
    pi_62814018
    Het gaat geld worden.
    Meneertje wil sparen voor een laptop!
    Toch bedankt!
    Dunkelheit
      donderdag 30 oktober 2008 @ 16:38:31 #113
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_62815211
    Dat is een mooi doel. Leuk dat ie dan echt kan 'krijgen' wat ie wil.

Fleur heeft vanochtend schoolontbijt gehad... ben erg nieuwsgierig hoe ze het heeft gehad.... nog een uurtje werken en dan kan ik de verhalen aanhoren. Als ze het uberhaupt wil vertellen natuurlijk, want regelmatig hoor ik alleen maar: leuk of weet ik niet meer.
      donderdag 30 oktober 2008 @ 20:39:44 #114
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_62821149
    Wat ingewikkeld Rottdog, ik zou ook niet weten wat ik daar mee zou moeten.

Jolie vindt het leuk dat ze weer naar school mag. Ik heb d'r nog geen enkele keer naar binnen hoeven te duwen deze week en ze gaf de juf (en de juffen van de BSO) bij het naar huis gaan steeds uit zichzelf een handje. Fijn en knap. En d'r juf heeft d'r goede gedrag geloof ik ook beloond 'Juffie zegt dat ik goed naar school ga daarom mocht ik vandaag extra afwasdienst!'
    Tis maar net waar je blij mee bent En voor de zomaar nog even een leuk schilderij over de herfst van Jolie

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 20:44:40 #115
    13151 crew  Rewimo
    pi_62821311
    Goed zo Jolie Fijn hoor, LB, dat het nu allemaal lekker loopt
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:55:55 #116
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_62833987
    LB wat goed dat het zo lekker gaat met Jolie. Hoe is het met jou?

Rottdog. Moeilijk hoor dat liegen en dan ook nog niet onder de indruk van de straffen... waarom wordt er gelogen...weet je dat?

Hier een meisje dat niet meer naar school wil. Ze gaat wel, maar ze vind het niet leuk meer, zegt ze. Ze wil bij mij zijn en leuke dingen doen. Daar heb ik ze nog nooit over gehoord en nu is de klas ook wel heel groot en klaagt ze over de andere kindjes... die duwt me en van hem mag ik er nooit langs, en die twee die willen niet dat ik mee speel ect. dus tijd dat ik eens een gesprekje ga voeren op school. En verder maar eens kijken wat mogelijk is. Ze voelt zich benadeelt t.o.v. haar kleine zusje. Die mag lekker met mama mee overal naar toe...al is het maar boodschappen doen of zo. Twijfel of ik haar de woensdag thuis ga houden voor een tijdje. Dan heeft ze weer wat meer mama-tijd. Of het een goede oplossing is weet ik nog niet, maar ja ze is nog zo klein....en aan de andere kant toch ook weer zo groot. Pfffff, tijd voor?????
    pi_62926741
    Hoe gaat het nu Chacama ?
    Wij hebben van daag 10 minuten gesprekjes. Ben benieuwd.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 november 2008 @ 08:38:04 #118
    13151 crew  Rewimo
    pi_62927092
    Lastig, Chacama, je weet niet waar je goed aan doet hè... Heb je al eens met juf overlegd? Die heeft wel ervaring met zulke dingen natuurlijk, misschien heeft ze tips voor je.

Hier waren de oudergesprekken vorige week. qltel is erheen geweest en op zich gaat het goed met Christan, de stof kan hij wel aan. Alleen zijn tempo en het indelen van het huiswerk waren nog niet goed. Inmiddels heeft hij het huiswerk beter onder controle, zo zei zijn juf al. Hij krijgt zijn huiswerk nu al vaak op school af onder de werktijd die ze daarvoor hebben Zijn tempo in de les moet ook omhoog, daar hebben wijzelf wat minder zicht op uiteraard. Maar hij lijkt de gesprekken die we erover gehad hebben begrepen te hebben
      dinsdag 4 november 2008 @ 08:56:02 #119
    7554 Spuuglokje
    Domestic Goddess
    pi_62927387
    Ik heb vandaag (vanavond) ook de tien-minutengesprekjes. Behalve dan die van Sterre, want daar heb ik 2 weken geleden al over gesproken tijdens het evaluatiegesprek van de plusklas. Ik ben vooral heel benieuwd naar hoe het met Tristan gaat. Van Wouter weet ik het wel, dat is iedere keer hetzelfde.
      † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 09:12:33 #120
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_62927706
    Chacama, lastig, maar ik zou haar neit thuis houden, maar juist tijd vrij maken na school voor 1 op 1 aandacht met mama.

Wij hebben volgende week ook de gesprekjes, ben wel benieuwd hoe ze het doen
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      dinsdag 4 november 2008 @ 09:54:03 #121
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_62928484
    Chaca, ik ga ook met moussy mee
    Anders loop je het risico dat ze straks helemaal niet meer naar school wil omdat het bij mama veel leuker is en zo hou je duidelijk dat school 'moet' en daarbuiten is het gezellig bij mama

Wij hebben over een week of twee de 10 minuten gesprekken, ik ben ook wel benieuwd
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      dinsdag 4 november 2008 @ 10:44:41 #122
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_62929648
    Heb met de juf gesproken. Zij merkte ook een verandering en het heeft met de drukte en de grote van de klas te maken. Ze hebben nu een stagaire op school en de klassenbegeleidster is ook meer in goep1/2 aanwezig, waarbij ze proberen Fleur zo veel mogelijk in een kleine overzichtelijke setting te laten werken. Hier zijn ze donderdag al mee begonnen, dus ze waren me voor. Fleur is zowel vrijdag als gisteren en vandaag weer rennend en huppelend naar school gegaan. Bij het binnengaan van de klas is het dan weer even moeilijk omdat het dan weer die grote kring is, maar door zo vroeg mogelijk op school te zijn kan ze wennen aan het steeds drukker worden en ze begint dan lekker bij de stagiaire of juf op schoot. Ik ben blij dat de juf het zelf ook al merkte en ik denk dat dit een prima oplossing is. Na school (lees: voor het naar bed gaan) probeer ik inderdaad zoveel mogelijk even een 1 op 1 momentje te creeren.

Heb hier nog niets over 10 minuten gespreken gehoord, maar zal vast nog wel komen. Iedereen veel succes en plezier met het horen van al die goede dingen die de kinderen doen....
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 november 2008 @ 10:46:33 #123
    13151 crew  Rewimo
    pi_62929689
    Toffe juf! Hartstikke goed dat ze het zelf al in de gaten had en er ook meteen iets aan gedaan heeft
    pi_62932913
    Myrthe mocht net met Juliette op de foto bij de schoolfotograaf, en die bood aan Juliette te retoucheren. Nooit eerder gehoord dat een schoolfotograaf dat doet

[ Bericht 20% gewijzigd door poemojn op 05-11-2008 00:50:28 (vwg info die zijdelings met anderen te maken had ) ]
    pi_62933118
    moest ze geretoucheerd worden dan??
    pi_62933281
    ja, ze lijkt op mij
    Ze heeft net waterpokken gehad en dat is nog goed zichtbaar. Vandaar.
      dinsdag 4 november 2008 @ 13:07:16 #127
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_62933400
    Aan de ene kant wel tof dat de fotograaf het aanbod, aan de andere kant vind ik het ook wel iets hebben dat je kunt zien dat je kind net de waterpokken gehad heeft. Fleur staat op 1 van de foto's ook met een enorme kras op d'r neus, die hadden ze weg kunnen halen, maar was wel sprekend voor mijn builen-kindje. Dus hij is blijven zitten en nu weet ze nog precies als ze die foto ziet hoe ze gevallen was.

En hoe zag de fotograaf eruit? Had ie een scheve neus? Vriend van me is schoolfotograaf
    pi_62933878
    Hij had een grote bos lang zilvergrijs haar. De vorm van zijn neus weet ik niet meer. En ik wil de waterpokken ook nog kunnen zien later maar had het aanbod ook niet echt verwacht. Ook met waterpokken vind ik haar mooi genoeg
      dinsdag 4 november 2008 @ 13:29:11 #129
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_62933961
    Nee, dan is het hem niet.
    Wel grappig dat het tegenwoordig allemaal gewoon kan dat retoucheren. Had het bij wat van mijn schoolfoto's wel op prijsgesteld... Fleur lijkt wat dat betreft wel erg op d'r moeder. Maar groter worden gaat hier dus letterlijk met vallen en opstaan. Allebei de meiden hebben sinds gisteren een flinke buil op hun hoofd. Maud had gekeken of de kast meegaf en Fleur heeft de tafel van dichtbij aanschouwd.
    pi_62934333
    De oudste wordt 7 jaar volgende week en nu vroeg ik me af wat leuker is voor haar; een nieuwe vtech vsmile pocket met pen of een nintendo ds? Wat zouden jullie aanraden?
      Jubileum moderator dinsdag 4 november 2008 @ 13:57:04 #131
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_62934612
    Ik zeg het vast voor iemand met de suggestie komt, het praten over flashkaartjes in samenhang met het downloaden van spelletjes is illegaal, en mag dus niet besproken worden op het forum.
    mag wel via pm
    Eva ♥ en Iris ♥
      dinsdag 4 november 2008 @ 13:59:36 #132
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_62934669
    Ik zou voor de DS gaan. Hebben ze denk ik langer plezier van.
      † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 14:03:37 #133
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_62934782
    de DS idd, de V-tech is denk ik leuk tot een 7-8 jaar.
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 november 2008 @ 14:05:42 #134
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_62934838
    Idd voor de DS, kijk ook eens in:
    [DS] Flashcards #2 en [Nintendo DS 85] Good morning, Chrono!
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_62935351
    Ze heeft al zo'n pocket ding en ze speelt er ook best wel veel mee, maar hij is nodig aan vervanging toe terwijl ie nog maar net een jaar oud is. Ik denk ook wel dat het uiteindelijk een DS zal worden, omdat er gewoon veel meer spelletjes voor zijn en ze er veel langer plezier van heeft.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 november 2008 @ 15:45:29 #136
    13151 crew  Rewimo
    pi_62937358
    DS is hier een grote hit sinds Christan er vorig jaar eentje van Sinterklaas kreeg. En verder het topic dat Ynske al noemde

O, en koop dan meteen van die velletjes ter bescherming van de schermpjes
    pi_62951894
    Als ik eraan denk zal ik ze kopen Rewimo *lichtelijk gestresst raakt door aankomende verjaardagen en een rap naderende klaas*
      Licht Ontvlambaar woensdag 5 november 2008 @ 13:36:02 #138
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_62967866
    We hebben een zeehondje in huis... Vannacht niet geslapen, Isa hoest zich de longen uit het lijf. Maar ze wilde percee naar school vanmorgen, omdat ik zou komen helpen. Dus toch gegaan samen, juf had het snel geschoten... We zijn meteen begonnen met de werkjes en na een klein uurtje heb ik haar maar weer mee naar huis genomen, wel eerst bij huisarts langsgegaan. Voor de verandering weer eens een kuur meegekregen van de huisarts, had gehoopt dat we daarvan verlost zouden zijn...

Sinterklaas zijn we hier nog nauwelijks mee bezig, geloof ook niet dat het Isa echt boeit. Ze wil graag een bepaalde pop, die krijgt ze ook... En verder misschien wat klein spul voor in de schoen, maar daar blijft het ook bij.
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_62968202
    Beterschap voor Isa.

Hier ook nog niet met sinterklaas bezig met de kinderen. Ik heb wel al wat inkopen gedaan maar we wachten nog even met liedjes en speelgoedfolders tot hij in het land is. Dan kunnen ze er nog lang genoeg mee bezig zijn vind ik.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      woensdag 5 november 2008 @ 14:53:27 #140
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_62970318
    Beterschap Isa.

Fleur was vandaag vrij. En van alle dagen dat ik een migraine-aanval kan krijgen, krijg ik hem vandaag. Ze kroop vanochtend om half 7 naast me en toen hebben we lekker een uurtje liggen kroelen. Daarna heb ik verteld dat ik ziek was en dat ik zodra Maud wakker was ze naar de oppas ging brengen. Dat vond ze niet erg, want als ik ziek was, dan kon ze maar beter daar zijn. Dus om half negen die kant op gegaan en daarna is ze met de oppas en anderen kinderen naar de dankdag dienst gegaan in de kerk. Ze heeft daar een fruitmandje gemaakt en dat bij een ouder iemand langs gebracht. Ze was er helemaal vol van toen ze het me eindelijk kon vertellen.

Nu zijn we weer thuis en Maud ligt net op bed. Fleur zit lekker voor de tv en ik ga zo nog even bijkomen op de bank. Over is het nog niet, maar wel beter dan vanochtend. (wijze les....bij het einde van de pilstrip is chocolade geen goed idee.)
    pi_62971872
    Anna vraagt elke ochtend en ook nog minimaal 10 keer per dag of Klaas er al is.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_62972018
    Chacama, heb je altijd last van migraine aan het eind van je cyclus? Dat lijkt me echt heel vervelend. M. was echt een migraine patientje en had meerder malen per maand een flinke aanval. Alles geprobeerd, van zuigtablet to spay... Niets werkt, behalve rust in zn hoofd. Sinds wij samen zijn heeft hij nog maar 2 aanvallen gehad (in het begin), verder niets meer.
    I am unconditionally and irrevocably in love with him.
    I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
    pi_62972102
    als ik aan (onze) anna laat zien dat er weer zo'n folder is gekomen, zegt ze 'sinterklaas is nog niet eens in nederland hoor!'
      woensdag 5 november 2008 @ 17:17:21 #144
    144006 chacama
    Ondernemend!
    pi_62975272
    @ticootje. Ik merk dat het veelal hormonaal aangestuurd wordt. Met het spiraaltje kon ik er geen pijl op trekken, maar nu met de pil is het altijd aan het eind van de strip. Moet het er nog met de HA over hebben.

Fleur is nadat ik een kalender gemaakt heb voor november en december een stuk rustiger. Overzicht is bij haar toch echt een key-woord.
      Licht Ontvlambaar woensdag 5 november 2008 @ 20:03:33 #145
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_62979563
    Snoopy, hadden jullie bij Morris de laatste keer ook zo'n problemen met de antibiotica? Of herinner ik het me helemaal verkeerd...

Net een groot drama hier, gewoon van de lepel wilde Isa het niet. Gemixt door de vla ging met pijn en moeite maar door het geforceer heeft ze toch weer een deel terug gespuugd. En we moeten morgen en overmorgen nog Ik was al blij dat het maar 3 dagen was ipv de standaard 7-10...
    pi_62980943
    Ja, dat was 2x drama. Ook kuurtjes van 3 dagen. De huisarts heeft het nu genoteerd zodat ze een eventuele volgende keer iets anders kunnen proberen. De apotheker beweerde dat er geen alternatief was Misschien moet je morgen toch maar even de huisarts bellen.

Vorig jaar had hij een kuur van 10 dagen ofzo en dat ging prima. Dat smaakte ook echt heel anders.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      Licht Ontvlambaar woensdag 5 november 2008 @ 20:51:00 #147
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_62981155
    Ik ga morgen inderdaad maar even bellen... Ik voorzie vannacht een lange nacht, ze heeft een klein uur heel vast geslapen en ligt nu in ons bed te hoesten en te huilen. Ik heb net laten puffen, maar verder weet ik niet hoe ik het haar prettiger kan maken. Ze ligt half rechtop, heeft hoestdrank met codeine gehad, zetpil paracetamol etc. Het lijkt allemaal niet te helpen...
      Jubileum moderator donderdag 6 november 2008 @ 08:53:30 #148
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_62990604
    Agossie Sjeen, heeft ze nog een beetje kunnen slapen? Er is niet veel meer wat je voor haar kunt doen als ik het zo lees heb je alles wel gedaan wat je kunt. Sterkte

Eva moest gisteren de griepprik. Nou had Jeroen dat per ongeluk dinsdag al verteld, normaal vertellen we dat pas een uur van tevoren, dus het kind was helemaal in paniek.
    Gistermiddag kreeg Jeroen ineens een briljant idee, hij prikte met een vorkje in haar arm om haar te laten zien hoe een prikje zou voelen. Nou dat vond ze wel grappig! En daarna wilde ze zelf graag naar de dokter om het achter de rug te hebben.
    Bij de dokter stak ze zelf haar armpje uit en liet zich zo prikken, en toen het klaar was moest ze wel eventjes huilen maar ook dat was zo over. De assistente stond met open mond te kijken want normaal moeten we haar met 3 man vasthouden en schreeuwt ze de hele praktijk bij elkaar. Iedereen was zo trots op Eva en gaf haar allemaal complimentjes, ze glom helemaal

Vandaag is ze ziek. Ze werd wakker met enorme diarree en huilde net van de pijn in haar buikje Ze ligt nu lekker op de bank een filmpje te kijken.
    Eva ♥ en Iris ♥
      donderdag 6 november 2008 @ 09:11:34 #149
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_62990898
    Wat goed dat het "voorprikken"met een vork heeft gewerkt! En wat fijn dat er nu een positieve ervaring is met het halen van de griepprik! Maar wel vervelend dat dit nu meteen weer gevolgd wordt door een griep. Beterschap voor Eva!

Hoe is het met Isa gegaan verder Sjeen? hebben jullie nog een beetje geslapen? En maneki's oudste? ook weer wat opgeknapt?
    Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
    pi_62990951
    Wat zijn er weer een hoop kindjes ziek.... Op het kdv heerst er ook al griep. Ik hoop dat we dit keer overslaan... Al begin Priscil gister over hoofdpijn. (Wat ik maar even heb afgedaan dat ze niet elke dag energy dinkjes moet drinken, dat je daar ook hoofdpijn van krijgt. )
    I am unconditionally and irrevocably in love with him.
    I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')