quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:04 schreef Lois het volgende:
Iris wil nog weleens vol fantasie iets beweren waarvan ik weet dat het niet waar is. Ik doe dat meestal met een grapje af "ik zie je neus groeien" en dan weet ze niet hoe snel ze de waarheid moet vertellen.
Als er iets gebeurd is benadruk ik ook altijd dat ik niet boos word als ze de waarheid gewoon verteld, maar wel erg boos kan worden als ik merk dat ze gaat jokken. Tot dusver helpt dat, en ik hoop dat dat besef een beetje blijft de komende jaren.
Zo doe ik het ook ja. Christan weet dat ik niet gauw boos wordt, maar wel als hij jokt. Tot nu toe werkt datquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:04 schreef Lois het volgende:
Als er iets gebeurd is benadruk ik ook altijd dat ik niet boos word als ze de waarheid gewoon verteld, maar wel erg boos kan worden als ik merk dat ze gaat jokken. Tot dusver helpt dat, en ik hoop dat dat besef een beetje blijft de komende jaren.
weet wel een goede, maar of die plek heeft.....quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:57 schreef moussy het volgende:
Beterschap voor de zieke kindjes
Gekke vraag misschien, maar ik ben op zoek naar een schoolfotograaf, iemand tips?
Niet voor nu hoor, ben aan het rondkijken voor een geschikte fotograaf voor volgend jaar juniquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:48 schreef chacama het volgende:
[..]
weet wel een goede, maar of die plek heeft.....
wij hebben net hele mooie van foto Kochquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:57 schreef moussy het volgende:
Beterschap voor de zieke kindjes
Gekke vraag misschien, maar ik ben op zoek naar een schoolfotograaf, iemand tips?
Ja, ik ben zachter geworden. Maar ook dat dingen me meer raken. Ik kan er echt verdriet van hebben als ik zie dat Priscil verdriet heeft. Waar ik voordat ik Jen had vaak wat afstandelijker was, ben ik nu gewoon echt een mama. In mijn ogen niet alleen voor Jen, maar in zeker opzicht ook echt voor Priscil.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:44 schreef Leah het volgende:
Kan me voorstellen hoor! Maar ik denk dat je het zo goed doet.
Merk je dat je anders op de dingen (niet persè dit) reageert nu je zelf ook moeder bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |