De hype wel, maar het pokeren nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:48 schreef SCH het volgende:
Is die pokerhype nog niet afgelopen?
Coolquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:47 schreef dndiek het volgende:
* dndiek tapt in alle rust een biertje
Het boek van Martin Jol gewonnen
ik lach me kapot, Bos gaat over 2,5 jaar lekker cashen met al die aandelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:08 schreef Againzender het volgende:
Een weer een zondagavond waar de overheid ingrijpt bij een grote bank. Waar zijn die saaie zondagavonden met alleen maar voetbal gebleven?
liever dönnerquote:
ja ik vind het een beetje vreemdquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef tong80 het volgende:
Vreemsd om naar ER te kijken na het overlijden van Hasselbach
Lijkt mij op het eerste gezicht ook een prachtdeal. Heb het nooit gehad op Bos, maar vind hem toch doortastend optreden de laatste weken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik lach me kapot, Bos gaat over 2,5 jaar lekker cashen met al die aandelenhier komt de overheid goed uit denk ik
Wie weet ga je zelfs pvda stemmenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lijkt mij op het eerste gezicht ook een prachtdeal. Heb het nooit gehad op Bos, maar vind hem toch doortastend optreden de laatste weken.
Je kan overdrijvenquote:
waar stem je dan normaal gesproken op en wat overweeg je te stemmen? Als we dat mogen weten tenminstequote:Op zondag 19 oktober 2008 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je kan overdrijven
Al denk ik dat, indien er nu verkiezingen zouden zijn, ik op een andere partij zou stemmen dan ik tot nu toe gedaan heb. Maar dat heeft niets met die kredietcrisis te maken.
Natuurlijk mag je dat weten. Ik stem altijd VVD, maar heb op dit momment meer met D66, en zelfs Groenlinks (quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar stem je dan normaal gesproken op en wat overweeg je te stemmen? Als we dat mogen weten tenminste
D66 krijgt ook mijn voorkeurquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat weten. Ik stem altijd VVD, maar heb op dit momment meer met D66, en zelfs Groenlinks () heeft punten waar ik het erg mee eens ben. Dus dat wordt lekker zweven
Groenlinks is gewoon heel liberaal tegenwoordig en had voor de vorige verkiezingen hele goede plannen op werkgelegenheidsvlakquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat weten. Ik stem altijd VVD, maar heb op dit momment meer met D66, en zelfs Groenlinks () heeft punten waar ik het erg mee eens ben. Dus dat wordt lekker zweven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |