abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:13:28 #51
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62513119
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Daar kunnen we lang over in discussie gaan maar als je te ver gaat dan is er ook voor jou een grens.
Dus je bepaalt dat inderdaad wel zelf maar je zal ook zelf de eventuele consequenties moeten dragen.

Iets van wie zijn billen brandt.....
Ik zal er van wakker liggen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62513166
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Onderneem dan eens actie tegen hem, smurf (blauwe kleur heb je, vandaar).
Waarom zou ik actie tegen hem moeten ondernemen?
Ik zie het merendeel van het gebash tegen hem in plaats van uit zijn "mond"
Ik neem aan dat deze waarschuwingspost in dit topic duidelijk was dus de gene die zich aangesproken voelen moeten maar eens nadenken of ze zo verder willen gaan.
Ben je het er niet mee eens dan kan je altijd langs komen in het Feedback topic.
pi_62513168
Het kan alleen maar beter gaan hopelijk gaan we door in Europa. En worden we minimaal 4e in de competitie
pi_62513183
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Het kan alleen maar beter gaan hopelijk gaan we door in Europa. En worden we minimaal 4e in de competitie
pi_62513203
Maar je hebt wel gelijk, sjimz. Negeren is alleen erg moeilijk.

Ik heb deze wedstrijd alleen in samenvatting gezien, maar dat Makaay en Tomasson er niet in stonden scheelt natuurlijk wel. De voorhoede van vanmiddag is een lachertje.

Tja, zoeken naar lichtpunten is nu lastig. Hopen dat Nancy een succesje wordt.
pi_62513244
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat moet je dan?De hoop opgeven?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62513320
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Wat moet je dan?De hoop opgeven?
Zeker niet, maar die dingen die hij noemt zijn echt veel te hoog gegrepen. Volgende week is het gewoon 4 uit 7. Met 4 uit 7 ga je echt nooit meer mee doen om de eerste 5 plekken.
pi_62513341
quote:
Feyenoord-fans willen bus blokkeren
ROTTERDAM - Feyenoord-fans hebben vanmorgen geprobeerd het vertrek van hun mede-supporters naar Tilburg te voorkomen, zo stelt de politie.

Zij baalden dat deze groep niet meedeed aan de boycot tegen de verplichte combi-regeling voor de uitwedstrijd tegen Willem II. Hierbij moeten in belang van de veiligheid kaartje en busreis tegelijkertijd worden gekocht.

De actievoerders probeerden de bus vanmorgen, tevergeefs, tegen te houden. Toen die via een andere route bij de Kuip vertrok, renden zij hierheen. Nadat de politie hen vorderde om te vertrekken, vertrok de bus naar Tilburg. Daar zagen zo’n 280 in plaats van 800 supporters hun club met 1-0 verliezen.

In de ogen van de actievoerders maakt de verplichte combi-regeling de reis naar Brabant onnodig duur en tijdrovend. De gemeente Tilburg wilde zo echter een ‘roerige wedstrijd’ zoals vorig jaar voorkomen, al zou dit niet de schuld van de Feyenoord-aanhang zijn geweest.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:26:39 #59
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62513471
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]
Minder...
Elite
Tegen TTIP
pi_62513541
Ach, kampioen worden we toch wel.
pi_62513575
quote:
Mols 'not amused' met keuze Verbeek

TILBURG - Feyenoord-spits Michael Mols was 'not amused' toen hij van trainer Verbeek hoorde dat hij tegen Willem II op de bank begon. ,,Ik was wel verbaasd,’’ aldus de 37-jarige routinier.

,,Als Makaay en Tomasson niet fit zijn en je bent een van de weinige spitsen, dan is het niet makkelijk te accepteren dat je niet speelt.’’

Verbeek hield Mols om taktische redenen buiten de ploeg. ,,Omdat ik een speler ben die naar de bal toe gaat en hij diepgang wilde hebben tegenover de centrale verdedigers van Willem II."

,,Ik heb die uitleg maar te accepteren. Maar je gaat op zo'n moment wel bij jezelf te rade. Als de trainer het niet in me ziet zitten, kan hij dat tegen me zeggen. Nee, ik heb hem daar niet naar gevraagd. Vlak voor een wedstrijd is het niet het moment om over dat soort zaken te beginnen. Dan stel je je boven de groep.’’

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:33:45 #62
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62513662
Mols moet lekker zijn muil houwe.
Elite
Tegen TTIP
pi_62513688
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:33 schreef Happel het volgende:
Mols moet lekker zijn muil houwe.
Inderdaad zeg. Een beetje en basisplaats gaan eisen
pi_62513762
Mols.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62513871
Mols is 37, hij weet dat hij niet is gekomen voor een basisplaats, en hij is niet meer zo scherp als vorig seizoen.

Daarom volkomen begrijpelijk dat Verbeek jongere spelers een kans geeft.

Kortom; Mols zeurt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:43:33 #66
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62513916
Mols.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:43:59 #67
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62513929
Mols valt me dit seizoen erg tegen inderdaad. Niet dat ik de ouderdom hem kwalijk neem, maar toch. Vorig seizoen was het beduidend beter.Ietsjes sneller en scherper vandaag en hij had er waarschijnlijk eentje gemaakt.
pi_62514521
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Hij heeft gelijk. Dan was de wedstrijd zeker anders verlopen voor Feyenoord.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:14:36 #69
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62514866
Mols .
2000 light years from home
pi_62514968
Mols zit wat mij betreft 3 wedstrijden thuis voor de buis Voor hem in de plaats kan Pedro wel op de bank zitten!
pi_62516281
Even een serieuze vraag: wat is jullie reactie ALS we de komende 5 a 6 wedstrijden ook niet weten te winnen? Nog steeds hetzelfde als nu?
  Forum Admin zondag 19 oktober 2008 @ 23:05:04 #72
35723 crew  GGMM
pi_62516420
Ik vraag me af wanneer de eerste mensen zullen gaan roepen dat Verbeek ontslagen moet worden.
Volgende week Heerenveen, wordt ook niet makkelijk..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_62516460
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:00 schreef Crane het volgende:
Even een serieuze vraag: wat is jullie reactie ALS we de komende 5 a 6 wedstrijden ook niet weten te winnen? Nog steeds hetzelfde als nu?
Kom met de vraag maar even terug over 5-6 wedstrijden dan weet je de reacties. Want ik kan me niet voorstellen dat we er dan nog steeds zo slecht voor staan. Mischien winnen we alles vanaf nu wel.
pi_62516480
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me af wanneer de eerste mensen zullen gaan roepen dat Verbeek ontslagen moet worden.
Volgende week Heerenveen, wordt ook niet makkelijk..
Mwoah, die discussie zou je voorlopig nog niet moeten voeren. Als Feyenoord begin 2009 nog steeds 15e staat dan zou het wel aan de orde moeten komen al vraag ik me af of het zin heeft.
pi_62516498
Hofs hadden we de afgelopen weken goed kunnen gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')