Ik zal er van wakker liggen...quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar kunnen we lang over in discussie gaan maar als je te ver gaat dan is er ook voor jou een grens.
Dus je bepaalt dat inderdaad wel zelf maar je zal ook zelf de eventuele consequenties moeten dragen.
Iets van wie zijn billen brandt.....
Waarom zou ik actie tegen hem moeten ondernemen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Onderneem dan eens actie tegen hem, smurf (blauwe kleur heb je, vandaar).
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Het kan alleen maar beter gaanhopelijk gaan we door in Europa. En worden we minimaal 4e in de competitie
Wat moet je dan?De hoop opgeven?quote:
Zeker niet, maar die dingen die hij noemt zijn echt veel te hoog gegrepen. Volgende week is het gewoon 4 uit 7. Met 4 uit 7 ga je echt nooit meer mee doen om de eerste 5 plekken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:17 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat moet je dan?De hoop opgeven?
quote:Feyenoord-fans willen bus blokkeren
ROTTERDAM - Feyenoord-fans hebben vanmorgen geprobeerd het vertrek van hun mede-supporters naar Tilburg te voorkomen, zo stelt de politie.
Zij baalden dat deze groep niet meedeed aan de boycot tegen de verplichte combi-regeling voor de uitwedstrijd tegen Willem II. Hierbij moeten in belang van de veiligheid kaartje en busreis tegelijkertijd worden gekocht.
De actievoerders probeerden de bus vanmorgen, tevergeefs, tegen te houden. Toen die via een andere route bij de Kuip vertrok, renden zij hierheen. Nadat de politie hen vorderde om te vertrekken, vertrok de bus naar Tilburg. Daar zagen zo’n 280 in plaats van 800 supporters hun club met 1-0 verliezen.
In de ogen van de actievoerders maakt de verplichte combi-regeling de reis naar Brabant onnodig duur en tijdrovend. De gemeente Tilburg wilde zo echter een ‘roerige wedstrijd’ zoals vorig jaar voorkomen, al zou dit niet de schuld van de Feyenoord-aanhang zijn geweest.
quote:Mols 'not amused' met keuze Verbeek
TILBURG - Feyenoord-spits Michael Mols was 'not amused' toen hij van trainer Verbeek hoorde dat hij tegen Willem II op de bank begon. ,,Ik was wel verbaasd,’’ aldus de 37-jarige routinier.
,,Als Makaay en Tomasson niet fit zijn en je bent een van de weinige spitsen, dan is het niet makkelijk te accepteren dat je niet speelt.’’
Verbeek hield Mols om taktische redenen buiten de ploeg. ,,Omdat ik een speler ben die naar de bal toe gaat en hij diepgang wilde hebben tegenover de centrale verdedigers van Willem II."
,,Ik heb die uitleg maar te accepteren. Maar je gaat op zo'n moment wel bij jezelf te rade. Als de trainer het niet in me ziet zitten, kan hij dat tegen me zeggen. Nee, ik heb hem daar niet naar gevraagd. Vlak voor een wedstrijd is het niet het moment om over dat soort zaken te beginnen. Dan stel je je boven de groep.’’
AD
Inderdaad zeg. Een beetje en basisplaats gaan eisenquote:
Hij heeft gelijk. Dan was de wedstrijd zeker anders verlopen voor Feyenoord.quote:
Kom met de vraag maar even terug over 5-6 wedstrijden dan weet je de reacties. Want ik kan me niet voorstellen dat we er dan nog steeds zo slecht voor staan. Mischien winnen we alles vanaf nu wel.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:00 schreef Crane het volgende:
Even een serieuze vraag: wat is jullie reactie ALS we de komende 5 a 6 wedstrijden ook niet weten te winnen? Nog steeds hetzelfde als nu?
Mwoah, die discussie zou je voorlopig nog niet moeten voeren. Als Feyenoord begin 2009 nog steeds 15e staat dan zou het wel aan de orde moeten komen al vraag ik me af of het zin heeft.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me af wanneer de eerste mensen zullen gaan roepen dat Verbeek ontslagen moet worden.
Volgende week Heerenveen, wordt ook niet makkelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |