Homer mag niet Democraat stemmen, Fox betaalt zijn loonquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:35 schreef Zith het volgende:
[..]
En dus voor dit nieuwsbericht gemaakt !
Dus: voorspelbare reps
Dat was ik. Ik zat in een M1A1 Abrams, wat moeten zij nou met een pistooltje?quote:
Ze hebben God aan hun kant dus wat moet je met een M1A1 Abrams?quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik zat in een M1A1 Abrams, wat moeten zij nou met een pistooltje?
deeltje 2:quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:47 schreef qonmann het volgende:
Sarah Palin haar optreden
http://www.nbc.com/Saturd(...)in-cold-open/773761/
Doet ze erg goed mi.
Powell neem ik al jaren niet meer serieus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:33 schreef Monidique het volgende:
Powells impact is dat het een gematigde Republikein is die door vrijwel iedereen serieus wordt genomen en veel respect geniet. Hij wordt gezien als zeer ervaren op het gebied van het leger en buitenlandse zaken (duh...). Hij was vrij expliciet?
??quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een Sovjet praktijken inderdaad
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:26 schreef henkway het volgende:
[..]
Zal wel laforest zijn die daar woont
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:34 schreef Bananenman het volgende:
Is toch krankzinnig dat zoiets mogelijk is in het land dat zogenaamd de 'verdediger van de democratie' is...
Dus in de US is het vrijheid van meningsuiting zolang het in een straatje van enkele mensen valt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:39 schreef laforest het volgende:
[..]
??
Je bent pro of anti amerika en als je anti amerika bent dan moet je hard aangepakt worden
Hij heeft dat zinnetje net geleerd op FOX nieuws en een goede troll kan het niet laten om zo'n geweldige zin na te praten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus in de US is het vrijheid van meningsuiting zolang het in een straatje van enkele mensen valt?
Hop, weer een amendement weg.
Aangezien jij de confederate flag in je user-icoon hebt, ben je dus anti - Verenigde Staten van Amerika. Oftewel, tijd om jou hard aan te pakken. Enkeltje Guantanamo Bay lijkt me wel een mooie oplossing.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:39 schreef laforest het volgende:
[..]
??
Je bent pro of anti amerika en als je anti amerika bent dan moet je hard aangepakt worden
Amendement my ass. Landverraad is geen democratisch recht hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus in de US is het vrijheid van meningsuiting zolang het in een straatje van enkele mensen valt?
Hop, weer een amendement weg.
Dat is gewoon 1 van mijn vele avatars, nu heb ik weer een ander en morgen weer een ander.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aangezien jij de confederate flag in je user-icoon hebt, ben je dus anti - Verenigde Staten van Amerika. Oftewel, tijd om jou hard aan te pakken. Enkeltje Guantanamo Bay lijkt me wel een mooie oplossing.
Omdat Powell wel een Republikein is maar kennelijk zijn ras belangrijker vindt. Althans zo lijkt het. Ik wil geen voorbarige conclusies trekken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:17 schreef cyber_rebel het volgende:
Als Powell voor Obama is waarom gaat hij dan niet over naar de Democratische partij? Dan heeft hij blijkbaar meer op met hun ideeen, die tenslotte voor een groot deel door Obama gevormd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |