Ze hebben daar een flip-over met "Today's excuses" staanquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hmm, ze hadden geen idee meer met wat voor smoes ze nog aan konden komen dus.
Maar waarom stel je geen goede DNS in je pc in?quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Het fundamentele is dat een hardware device een beperkte periode broadcast voor een verlenging van de lease. Komt er geen ack, vervalt de lease en stopt de zooi ermee. Je zal dan die router/modem actief moeten gaan vertellen op zoek te gaan naar een nieuwe lease. Ergo... rebooten.
Binnen vijf werkdagen krijg ik een één of ander pakket toegestuurd, dus geen idee.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Welk modem heb je toen gekregen. Wij hebben die van Arista. En ik draai al jaren @ full speed.
Sommigen mensen hebben de Motorola of Scientific Atlanta modem, deze kunnen de hoge snelheden niet zo goed aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:24 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Binnen vijf werkdagen krijg ik een één of ander pakket toegestuurd, dus geen idee.
Maakt op zich niet zoveel meer uit, want het is definitief dat ik per 31 november niet meer bij Ziggo zit. Ik twijfelde wel tijdje om het te doen, en denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom stel je geen goede DNS in je pc in?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Aangezien ik al maanden andere (non-recursive) DNS' heb ingesteld was dat nu niet niet het geval.
Ik was laatst bij een conferentie van multinationals (Heineken, Shell, Ahold, ING, etc) en daar werd letterlijk gezegd dat bedrijven maar voor 2 dingen bang zijn: Kassa en Radar.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Standaard riedeltje van boze klant
"Ik koop nooit meer iets van jullie!!"
"Ik bel kassa!"
"Ik ben lid van de consumentenbond!"
Ik had gisteravond ook weer de beschikbaarheid over de helft van mijn snelheidquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:08 schreef PDOA het volgende:
Wat is dat toch de laatste weken met Ziggo? Halve snelheden, downtime, traag ladende pagina's en server errors. Het lijkt wel alsof alles steeds slechter wordt, en het enige excuus dat we krijgen is 'excuses voor het ongemak' en dat ze er snoeihard mee bezig zijn. Maar waar zijn die lui eigenlijk mee bezig, want volgens mij zijn ze alleen maar bezig met reclame maken. Ziggo is een beetje het vijfde wiel aan het worden volgens mij.
En toch is het gewoon bagger.quote:
Baas betaald. En aangezien Ziggo een klant van ons is, is het wel handig om eens wat te controleren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 07:53 schreef Megumi het volgende:
Swetsenegger ik sta er van te kijken dat je bij Ziggo zit.
Heb je het als een extra verbinding? Lijkt me klote als je helemaal bij Ziggo zit?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Baas betaald. En aangezien Ziggo een klant van ons is, is het wel handig om eens wat te controleren.
Ik heb nog een alternatief UMTS lijntje en een router om die te delen. Maar das alleen bij downtime een alternatief.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Heb je het als een extra verbinding? Lijkt me klote als je helemaal bij Ziggo zit?
Wat een dom gelulquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:27 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Sommigen mensen hebben de Motorola of Scientific Atlanta modem, deze kunnen de hoge snelheden niet zo goed aan.
En je dacht zeker dat ik dat nog niet had geprobeerd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:58 schreef wannie87 het volgende:
Powercycle je modem, zo ik heb je net 5 euro bel kosten bespaard
Of haal je bagger router er tussen uit, das 10tje!
Ik heb anderhalve week geleden de overstap naar XS4ALL aangevraagd. In het verleden gehad en eerlijk gezegd met Casema nooit gezeik gehad, maar sinds een halfjaar is het Huilen Met De Pet Op.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
XS4ALL. Wel wat duurder, maar perfecte service en nooit off.
Lag er net weer 3 uur uit. Wat denk je zelf, daarvoor moet je een brief sturen of bellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
2 weken (![]()
![]()
) storing.
Krijgen die mensen ook geld terug?
Voor geld terug moet je contactformulier invullen en niet bellenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Lag er net weer 3 uur uit. Wat denk je zelf, daarvoor moet je een brief sturen of bellen.
Bellen kost je meer dan een maand internet kosten.
Brief zal nooit beantwoord worden...
Nee dan knippen ze zo de lijn door, met 3.3 miljoen klanten maakt een bedrijf (als ziggo) zich echt niet druk als je niet betaald.(incasso stopzet)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef PDOA het volgende:
Als ik twee weken geen internet zou hebben door toedoen van Ziggo dan zou ik de betaling stop laten zetten, totdat het probleem is opgelost. Nou, als ze geen poen binnen krijgen dan hangen ze zo aan de lijn hoor!
Nou... mij... Je zou toch denken dat het rete eenvoudig moet zijn om die ene goed internet te geven.quote:
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 @ 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... mij... Je zou toch denken dat het rete eenvoudig moet zijn om die ene goed internet te geven.
Snelheid zal mij aan mijn reet roesten, betrouwbaarheid en stabiliteit, dat is VEEL belangrijker.quote:
De maand uit plus een maand extra. In november opzeggen = per 1 januari beëindiging.quote:Op zondag 9 november 2008 22:07 schreef hupseflupse het volgende:
hoe lang zit je als gebruiker aan Ziggo vast dan? dit gepruts zou zo'n bedrijf eens in de zakelijke markt moeten proberen
ik heb eind oktober mijn internet opgezegd en ben er 30 november vanaf.quote:Op zondag 9 november 2008 22:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De maand uit plus een maand extra. In november opzeggen = per 1 januari beëindiging.
Dat is het enige goede aan de verandering van Casema naar Ziggo > opzegtermijn 1 maand ipv steeds verlenging met 1 jaar.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 november 2008 17:10 schreef Allan24 het volgende:
Heb op 30 oktober het internet gedeelte van mijn Alles-in-1 opgezegd.
In plaats van een bevestiging van de opzegging kreeg ik een (geadresseerd!) Ziggo pakketje in de bus; "Wij zien dat u nog geen internet van ons hebt; wilt u uw huidige losse telefoon- en televisie-abonnement niet omzetten naar een Alles-in-1 pakket?"
![]()
Dit is vast een vergissing en wordt straks ter compensatie 2 weken lang even op 100kb/s gezet.quote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef hoerezooi het volgende:
wel onaangekondigd een kleine snelheids verhoging van 490kb/s naar 640
Ik heb de bevestiging binnen! Het duurt zo'n drie weken, maar ik koester 'm!quote:Op zondag 16 november 2008 17:47 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Alleen nu begin ik te twijfelen of me abonnement wel degelijk stopgezet zal worden per 1 december![]()
Ik zou een schriftelijke bevestiging krijgen, en tot op heden heb ik behalve een hoge telefoonrekening van die teringlijers niks ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |