Het spel is ook belabberd, dat zal wel niet aan Reker liggenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:05 schreef BOYS1985 het volgende:
Reker... dit is allemaal jouw fout ,grafzak
Zegt niks na 15 minuten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:06 schreef Grulez het volgende:
63% balbezit voor nac?
Je zegt het zelf al. Kromkamp.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:10 schreef SCH het volgende:
Wat is er met Kromkamp dan?
Zuiverloon, die doet het super bij WBA en speelde net ook goed tegen C. Ronaldo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Kromkamp ook voortaan niet meer oproepen voor NL aub. Melchiot speelt wekelijks in de Premier League, lijkt me een stuk beter.
"Twente kan meer van mij leren dan ik van Twente"quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:11 schreef venomsnake het volgende:
Perez wordt weer gewisseld....
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
"Twente kan meer van mij leren dan ik van Twente"
Dus je hoopt dat PSV wintquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:19 schreef Wooldoor het volgende:
tja als Psv verliest en Ajax kan inlopen speelt Ajax meestal gelijk of verliezen ze
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:19 schreef Wooldoor het volgende:
tja als Psv verliest en Ajax kan inlopen speelt Ajax meestal gelijk of verliezen ze
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch pmerkelijk dat Lurling, Reuser en Feher bij NAC helemaal opbloeien.
Je hebt het wel over van Basten héquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:24 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax eindelijk eens met dat gezeik kan breken en gewoon eens inloopt
Inderdaad. Net als Zwaanswijk en Kolkka. Het blijft me verbazen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch pmerkelijk dat Lurling, Reuser en Feher bij NAC helemaal opbloeien.
Maar ze verliezen wel met 4-0....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zuiverloon, die doet het super bij WBA en speelde net ook goed tegen C. Ronaldo.
Hier is men sneller dan 818 en een goal wordt nog in tienvoud gemeld ookquote:
Wel jammer dat hij niet goed genoeg was voor Feyenoord, en Lucius wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar Zuiverloon is gewoon aan een ijzersterke seizoensstart bezig in Engeland.
Lekker verdedigend middenveldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:28 schreef JeroenV het volgende:
Opstelling Ajax:
Vermeer; Silva, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Lindgren, Vertonghen; Suarez, Huntelaar, Sarpong.
Zozo eindelijk een logische opstelling. jammer de bammer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:28 schreef JeroenV het volgende:
Opstelling Ajax:
Vermeer; Silva, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Lindgren, Vertonghen; Suarez, Huntelaar, Sarpong.
Lurling ook niet maar bij NAC speelt hij echt super wat ik hierboven aan haalde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet goed genoeg was voor Feyenoord, en Lucius wel.![]()
gabri doet weer meequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:28 schreef JeroenV het volgende:
Opstelling Ajax:
Lurling krees de kans bij Feyenoord en faalde. Zuiverloon heeft nooit echt de kans gehad. Tevens is er een verschil tussen op 31-jarige leeftijd opbloeien bij een provincieclub of meteen in je eerste seizoen goed te beginnen bij een PL-club op jonge leeftjid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lurling ook niet maar bij NAC speelt hij echt super wat ik hierboven aan haalde.
Zal toch met instelling, mentale weerbaarheid en druk te maken hebben.
Een andere verklaring kan ik niet geven.
Gek hè, nadat je met 5-2 wordt afgedroogd in Fryslân.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:32 schreef Wooldoor het volgende:
Wel erg verdedigend met Gabri vertonghen en Lindgren
Ik zou niet weten wie je op 10 zou kunnen zetten, behalve Sarpong en dan Leo linksbuiten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:32 schreef Wooldoor het volgende:
Wel erg verdedigend met Gabri vertonghen en Lindgren
Siem de Jong.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie je op 10 zou kunnen zetten, behalve Sarpong en dan Leo linksbuiten.
zucht*quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:28 schreef JeroenV het volgende:
Opstelling Ajax:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:36 schreef Grulez het volgende:
Jammer dat Sno niet meespeelt.
Lijkt wel een beetje het Ajax als tegen Heerenveen alleen heeft NAC nog niet zo heel erg veel gecreeerd.quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:35 schreef Wooldoor het volgende:
Ja dat had echt veel met de opstelling te maken
En afgelopen..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:36 schreef Whiteguy het volgende:
2-0 Twente
Wat is het toch dat wij vaak onderuit gaan bij subtop clubs?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:38 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje het Ajax als tegen Heerenveen alleen heeft NAC nog niet zo heel erg veel gecreeerd.
ze kunnen Marseille beter afbellen en de eer aan zichzelf houdenquote:
Ik vind de opstelling mischien te verdedigend en jij zeg:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Is het weer tijd voor 'Redeneren met kleuters'?
Kwam het door Hersi dat Twente beter ging spelen ? anders is dit niet de 1ste keer en zal Perez volgende week in Arnhem wel op de bank zitten. en in de Uefa Cup ook al wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:36 schreef Whiteguy het volgende:
2-0 Twente
4-3-3 is toch al lang niet heilig meer voor Ajax? Blind week er ook vaak genoeg van af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:40 schreef venomsnake het volgende:
Gaat Ajax nu van het heilige 4-3-3 systeem af, en 4-4-2 spelen?
Lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:40 schreef venomsnake het volgende:
Gaat Ajax nu van het heilige 4-3-3 systeem af, en 4-4-2 spelen?
Ze passen zich gewoon aan, de koploper komt op bezoek he..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
4-3-3 is toch al lang niet heilig meer voor Ajax? Blind week er ook vaak genoeg van af.
Heilig of niet, opstelling viel me ook al op ja..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
4-3-3 is toch al lang niet heilig meer voor Ajax? Blind week er ook vaak genoeg van af.
zijn de pleerollen op?quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en hij wou zo graag naar FC Groningen
![]()
, ja dan kun je dit ook tegenkomen
![]()
GGG?quote:
10-10quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maakt Nac er echt een avondje NAC van? ik zit een geweldige atlectio - real madrid te kijken dus zap niet veel
Hij moet in de spiegel kijken van Jans, maar daar is hij volgens mij juist wel goed in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Hij mag niet eens op de bank?
Zuiverloon wilde geen rechtsback meer spelen bij Feijenoord en vertrok en zie nu...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lurling krees de kans bij Feyenoord en faalde. Zuiverloon heeft nooit echt de kans gehad. Tevens is er een verschil tussen op 31-jarige leeftijd opbloeien bij een provincieclub of meteen in je eerste seizoen goed te beginnen bij een PL-club op jonge leeftjid.
Ik ben het met je eens dat Suarez redelijk vaak voor niets gaat liggen maar dit was geen schwalbe.quote:
psv is niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Sarpong gleed wat weg op het veld. Ligt dus aan de Arena. Maar waar is PSV nou verdomme te zien de 2de helft
: stream
Klopt maar hij draaide iets te ver in waardoor hij ook met zijn elleboog Suarez raakte.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zet gewoon een blok, vrije trap was logisch, meer niet.
de link staat in het stream topic http://www.dondj.nl/voetbal/quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Sarpong gleed wat weg op het veld. Ligt dus aan de Arena. Maar waar is PSV nou verdomme te zien de 2de helft
: stream
hevige rellen! karton op het veld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Bij nac gaan ze nog even wat karton opruimen en dan kunnen we beginnen aan de 2de helft.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
hevige rellen! karton op het veld.
Morgen gooien jullie zeker ook weer propjes op het veld , boefjes !quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
hevige rellen! karton op het veld.
kanaal 33547 op sopcastquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:55 schreef Yi-Long het volgende:
Is er ook ergens een fatsoenlijke stream van Ajax-Groningen?
Ik ben u zeer dankbaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
de link staat in het stream topic http://www.dondj.nl/voetbal/
Probeer je voor één keertje niet als een 12-jarig blaagje te gedragen, het zal de sfeer ten goede komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:58 schreef Fiskus het volgende:
Rustig hier zeg, de mooiste en grootste club van Nederland speelt man
Echt kutten ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
PSV gaat maar door... met kutten
Dat hoop ik niet, dat is meestal geen goed teken voor de standquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Morgen gooien jullie zeker ook weer propjes op het veld , boefjes !
Als je ziet hoe PSV speelt vast niet meerquote:
Rustig? jij bent een 12-jarig blaagjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:04 schreef Grulez het volgende:
Lekker rustig topic zo. Ken je nog een leuke mop sjimz?
direct of indirect?quote:
als Ajax scoort is het topic zo volquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:04 schreef Grulez het volgende:
Lekker rustig topic zo. Ken je nog een leuke mop sjimz?
als groningen scoort ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
als Ajax scoort is het topic zo vol
quote:
zitten de kakkerlakken dan toch niet in de kroeg?quote:
Jorge Campos Style..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:11 schreef sjimz het volgende:
Daar zat de keeper van Groningen even flink naast
Leuke keeper vind ik het.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:12 schreef Damzkieee het volgende:
bah kuttwente :[ weer laatste tien minuten verloren. en wegereef gare thuisfluiter man, alles kregen we tegen. Dit ws reporter damzkieee vanuit de bus.
wacht maar tot in almelo rooie natnek!quote:
www.livescore.comquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:17 schreef Damzkieee het volgende:
Tussenstanden aub :p
http://teletekst.nos.nl/gif/images/818-01.gifquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:17 schreef Damzkieee het volgende:
Tussenstanden aub :p
De laatste keer zat hij er inderdaad naast.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Nijhuis blijft die ingooien maar aan Ajax geven..
TELETEKST SUPPORTER!!!111EINZZ!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/gif/images/818-01.gif
Ik mag hem idd ook welquote:
Ach, nu werden jullie gematst met een 100% strafschop die niet wordt gegevenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Nijhuis blijft die ingooien maar aan Ajax geven..
Ach gossie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:24 schreef Grulez het volgende:
Nou kom maar op met de poststormloop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |