quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:36 schreef Grulez het volgende:
Jammer dat Sno niet meespeelt.
Lijkt wel een beetje het Ajax als tegen Heerenveen alleen heeft NAC nog niet zo heel erg veel gecreeerd.quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:35 schreef Wooldoor het volgende:
Ja dat had echt veel met de opstelling te maken
En afgelopen..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:36 schreef Whiteguy het volgende:
2-0 Twente
Wat is het toch dat wij vaak onderuit gaan bij subtop clubs?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:38 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje het Ajax als tegen Heerenveen alleen heeft NAC nog niet zo heel erg veel gecreeerd.
ze kunnen Marseille beter afbellen en de eer aan zichzelf houdenquote:
Ik vind de opstelling mischien te verdedigend en jij zeg:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Is het weer tijd voor 'Redeneren met kleuters'?
Kwam het door Hersi dat Twente beter ging spelen ? anders is dit niet de 1ste keer en zal Perez volgende week in Arnhem wel op de bank zitten. en in de Uefa Cup ook al wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:36 schreef Whiteguy het volgende:
2-0 Twente
4-3-3 is toch al lang niet heilig meer voor Ajax? Blind week er ook vaak genoeg van af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:40 schreef venomsnake het volgende:
Gaat Ajax nu van het heilige 4-3-3 systeem af, en 4-4-2 spelen?
Lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:40 schreef venomsnake het volgende:
Gaat Ajax nu van het heilige 4-3-3 systeem af, en 4-4-2 spelen?
Ze passen zich gewoon aan, de koploper komt op bezoek he..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
4-3-3 is toch al lang niet heilig meer voor Ajax? Blind week er ook vaak genoeg van af.
Heilig of niet, opstelling viel me ook al op ja..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
4-3-3 is toch al lang niet heilig meer voor Ajax? Blind week er ook vaak genoeg van af.
zijn de pleerollen op?quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en hij wou zo graag naar FC Groningen
![]()
, ja dan kun je dit ook tegenkomen
![]()
GGG?quote:
10-10quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maakt Nac er echt een avondje NAC van? ik zit een geweldige atlectio - real madrid te kijken dus zap niet veel
Hij moet in de spiegel kijken van Jans, maar daar is hij volgens mij juist wel goed in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Hij mag niet eens op de bank?
Zuiverloon wilde geen rechtsback meer spelen bij Feijenoord en vertrok en zie nu...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lurling krees de kans bij Feyenoord en faalde. Zuiverloon heeft nooit echt de kans gehad. Tevens is er een verschil tussen op 31-jarige leeftijd opbloeien bij een provincieclub of meteen in je eerste seizoen goed te beginnen bij een PL-club op jonge leeftjid.
Ik ben het met je eens dat Suarez redelijk vaak voor niets gaat liggen maar dit was geen schwalbe.quote:
psv is niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Sarpong gleed wat weg op het veld. Ligt dus aan de Arena. Maar waar is PSV nou verdomme te zien de 2de helft
: stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |