Het spel is ook belabberd, dat zal wel niet aan Reker liggenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:05 schreef BOYS1985 het volgende:
Reker... dit is allemaal jouw fout ,grafzak
Zegt niks na 15 minuten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:06 schreef Grulez het volgende:
63% balbezit voor nac?
Je zegt het zelf al. Kromkamp.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:10 schreef SCH het volgende:
Wat is er met Kromkamp dan?
Zuiverloon, die doet het super bij WBA en speelde net ook goed tegen C. Ronaldo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Kromkamp ook voortaan niet meer oproepen voor NL aub. Melchiot speelt wekelijks in de Premier League, lijkt me een stuk beter.
"Twente kan meer van mij leren dan ik van Twente"quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:11 schreef venomsnake het volgende:
Perez wordt weer gewisseld....
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
"Twente kan meer van mij leren dan ik van Twente"
Dus je hoopt dat PSV wintquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:19 schreef Wooldoor het volgende:
tja als Psv verliest en Ajax kan inlopen speelt Ajax meestal gelijk of verliezen ze
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:19 schreef Wooldoor het volgende:
tja als Psv verliest en Ajax kan inlopen speelt Ajax meestal gelijk of verliezen ze
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch pmerkelijk dat Lurling, Reuser en Feher bij NAC helemaal opbloeien.
Je hebt het wel over van Basten héquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:24 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax eindelijk eens met dat gezeik kan breken en gewoon eens inloopt
Inderdaad. Net als Zwaanswijk en Kolkka. Het blijft me verbazen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch pmerkelijk dat Lurling, Reuser en Feher bij NAC helemaal opbloeien.
Maar ze verliezen wel met 4-0....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zuiverloon, die doet het super bij WBA en speelde net ook goed tegen C. Ronaldo.
Hier is men sneller dan 818 en een goal wordt nog in tienvoud gemeld ookquote:
Wel jammer dat hij niet goed genoeg was voor Feyenoord, en Lucius wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar Zuiverloon is gewoon aan een ijzersterke seizoensstart bezig in Engeland.
Lekker verdedigend middenveldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:28 schreef JeroenV het volgende:
Opstelling Ajax:
Vermeer; Silva, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Lindgren, Vertonghen; Suarez, Huntelaar, Sarpong.
Zozo eindelijk een logische opstelling. jammer de bammer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:28 schreef JeroenV het volgende:
Opstelling Ajax:
Vermeer; Silva, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Lindgren, Vertonghen; Suarez, Huntelaar, Sarpong.
Lurling ook niet maar bij NAC speelt hij echt super wat ik hierboven aan haalde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet goed genoeg was voor Feyenoord, en Lucius wel.![]()
gabri doet weer meequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:28 schreef JeroenV het volgende:
Opstelling Ajax:
Lurling krees de kans bij Feyenoord en faalde. Zuiverloon heeft nooit echt de kans gehad. Tevens is er een verschil tussen op 31-jarige leeftijd opbloeien bij een provincieclub of meteen in je eerste seizoen goed te beginnen bij een PL-club op jonge leeftjid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lurling ook niet maar bij NAC speelt hij echt super wat ik hierboven aan haalde.
Zal toch met instelling, mentale weerbaarheid en druk te maken hebben.
Een andere verklaring kan ik niet geven.
Gek hè, nadat je met 5-2 wordt afgedroogd in Fryslân.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:32 schreef Wooldoor het volgende:
Wel erg verdedigend met Gabri vertonghen en Lindgren
Ik zou niet weten wie je op 10 zou kunnen zetten, behalve Sarpong en dan Leo linksbuiten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:32 schreef Wooldoor het volgende:
Wel erg verdedigend met Gabri vertonghen en Lindgren
Siem de Jong.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie je op 10 zou kunnen zetten, behalve Sarpong en dan Leo linksbuiten.
zucht*quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:28 schreef JeroenV het volgende:
Opstelling Ajax:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |