Bron: telegraafquote:Lichaam ligt half begraven in bosjes
De politie van Bonaire heeft het lichaam teruggevonden van de 24-jarige Marlies van der Kouwe. Zij lag begraven in dicht struikgewas bij de wijk Ambuana. Forensisch onderzoekers stellen nu haar lichaam veilig.
Marlies is gevonden door ploeg met speurhonden en prikstokken. Enkele delen waren bloot gespoeld. Bij haar lichaam werden ook een slipper en haar pinpassen gevonden. De familie van Marlies is net op de hoogte gesteld.
De verslaggevers van deze krant zagen gisteren dat de politie rondreed met de nicht van hoofdverdachte Rayan Pieters (24). Zij leek de politie bij de wijk Ambuana vanuit een pickuptruck aanwijzingen te geven. Ter plekke was duidelijk een graf zichtbaar op enkele meters van de weg, tussen twee diepe plassen.
Pieters zelf heeft niet bekend, zeggen bronnen bij de politie. Gisteravond werd begonnen met het uitgraven van haar lichaam. Het hoofd van Marlies is gescheiden geraakt van haar romp en is inmiddels veilig gesteld in het mortuarium.
Rayan Pieters, die eerder jaren vastzat voor gijzeling en verkrachting, is vannacht om twee uur (lokale tijd) in allerijl met een militair toestel naar de gevangenis van Curacao overgebracht. Over enkele uren zal de politie een officiële verklaring afleggen.
stuur maar een condoleance kaartje dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Haar vader is mijn huisarts![]()
Maargoed, verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef JohnDope het volgende:
In deze zaak zijn er tenminste ontwikkelingen in tegenstelling tot de Holloway-case, maar dat komt omdat deze dader of daders geen belangrijke pappie hebben die de dienst uit maakt op het eiland.
Dat was mijn gedachte ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef Greys het volgende:
Haar hoofd is gescheiden geraakt van haar romp.
Dat klinkt alsof dat bij het uitgraven is gebeurd
Wat vreselijk zeg.
De ouders hebben nu tenminste wel zekerheid over dat ze niet meer leeft. Maar het blijft afgrijselijk
iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef JohnDope het volgende:
In deze zaak zijn er tenminste ontwikkelingen in tegenstelling tot de Holloway-case, maar dat komt omdat deze dader of daders geen belangrijke pappie hebben die de dienst uit maakt op het eiland.
Iets te enthousiast gegraven?quote:Het hoofd van Marlies is gescheiden geraakt van haar romp en is inmiddels veilig gesteld in het mortuarium.
Dat zal in deze zaak makkelijker gaan denk ik zo.quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
nu hopen dat ze wel een dader vinden en we geen holloway achtige kutzaak krijgen :/
Hij had al levenslang vast moeten zien. Maar iedereen verdient een 2e kans volgens de politiek. Laat ze dat maar eens aan de nabestaanden uitleggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:42 schreef Fulca het volgende:
Ach wat vreselijk, ik hoop dat die gast de rest van zn leven vastgezet word.
Heel erg voor de nabestaanden. RIP Marlies.
levenslang + TBSquote:Op zondag 19 oktober 2008 08:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij had al levenslang vast moeten zien. Maar iedereen verdient een 2e kans volgens de politiek. Laat ze dat maar eens aan de nabestaanden uitleggen.
Onzinnnquote:
als het aan de linkse advocaten van islamieten ligt wel ja. maar nu heeft mohamed bouyeri gewoon levenslang. dat hij tbs nodig heeft behoeft geen vraag maar dat is te duur, dus laat hem maar lekker rotten in zijn cel.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
levenslang + TBS![]()
gewoon levenslang is 20 jaar :|
nee in nederland is levenslang zitten tot je sterftquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
levenslang + TBS![]()
Volgens mij roept iedereen al jaren bij elke gelegenheid dat dit niet zo is, en TOCH blijven mensen dit geloven. Heel curieus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
levenslang + TBS![]()
wie zegt dat dat zo is?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef johan555 het volgende:
Er is nog niks bewezen of deze Ryan schuldig is .
levenslang is gewoon levenslang hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
levenslang + TBS![]()
Ook de mijne. Kwam er pas net achter, toen ik hem en Sikkens achter de kist zag lopen. Komt wel erg dichtbij nu, en pas nu dringt de ernst van deze zaak tot me door. Mocht hij ooit weer aan het werk komen (dat hoop ik van harte, is de beste huisarts die ik ooit heb gehad) dan hoop -edit-quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Haar vader is mijn huisarts![]()
Maargoed, verschrikkelijk.
dus jij wenst een antiliaan een pijnlijke dood toe omdat EEN antiliaan een moord heeft gepleegd in een land ver hier vandaanquote:Op donderdag 13 november 2008 20:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ook de mijne. Kwam er pas net achter, toen ik hem en Sikkens achter de kist zag lopen. Komt wel erg dichtbij nu, en pas nu dringt de ernst van deze zaak tot me door. Mocht hij ooit weer aan het werk komen (dat hoop ik van harte, is de beste huisarts die ik ooit heb gehad) dan hoop ik-edit-
Sorry, ik liet me een beetje gaan. Natuurlijk niet, maar ene vermoord kind gun je godverdomme niemand. Zeker mijn huisarts niet, dat is een uiterst lieve en begrijpende man...quote:Op donderdag 13 november 2008 21:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dus jij wenst een antiliaan een pijnlijke dood toe omdat EEN antiliaan een moord heeft gepleegd in een land ver hier vandaan
dat geloof ik graag en natuurlijk gun je niemand dat, maar de reactie die jij poste kan behoorlijk aanstoot gevend zijn. dat naast het feit dat het nergens op sloeg moest ik reageren zoals ik deedquote:Op donderdag 13 november 2008 21:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me een beetje gaan. Natuurlijk niet, maar ene vermoord kind gun je godverdomme niemand. Zeker mijn huisarts niet, dat is een uiterst lieve en begrijpende man...
ondankS dat gewoneman al een erudiet antwoord gaf op deze idiote post. doe ik het ook maarquote:Op donderdag 13 november 2008 20:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ook de mijne. Kwam er pas net achter, toen ik hem en Sikkens achter de kist zag lopen. Komt wel erg dichtbij nu, en pas nu dringt de ernst van deze zaak tot me door. Mocht hij ooit weer aan het werk komen (dat hoop ik van harte, is de beste huisarts die ik ooit heb gehad) dan hoop ik -edit-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |