Was wel mijn jarenlange ambitie jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:03 schreef bvvt het volgende:
O, jij had em willen doen?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was wel mijn jarenlange ambitie ja
Ik zat aan de fles.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:59 schreef bvvt het volgende:
en nu durft er niemand meer te reageren omdat ie dan een nieuw topic moet openen
Toen zat ik bij m'n omaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je loopt al meer dan 2 uur achter.![]()
[..]
[..]
nais maar zeeeeer appartquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat aan de fles.
Had nog wel wat zeer mooiOP materiaal achter de hand.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohwja natuurlijk die andere fles, dacht alquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat aan de fles.
Had nog wel wat zeer mooiOP materiaal achter de hand.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Designwijs' is er over nagedacht.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:02 schreef Geerd het volgende:
Ohwja natuurlijk die andere fles, dacht al
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:06 schreef bvvt het volgende:
was een strakke qualify
Zit je ook niet op te wachten als je naar huis wilquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
Net apart rit terug vanuit college met het koekblik. Bij Zoetermeer ziet een opa volledig een remmend vrachtwagentje over het hoofd. Vol erin en zo geschrokken dat hij zelfs daarna nog geen eens remt. De vrachtwagen heeft hem maar afgeremd met de achterbumper.
Bel ik 112 om de politie te waarschuwen (rijbanen lagen vol met troep, etc) is die muts daar zo in paniek dat ze me doorverbind met de ambulance-dienst en hun vertelt dat er voor mijn deur een ongeluk is gebeurd. Alsof ik op de A12 woon
Kon trouwens ook niet hard remmen omdat een bosuil op de TDM 10 meter achter me reed.
Ik neen aan dat het niet jouw opa was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:38 schreef Den_Haag het volgende:
Geen idee. gebeurde precies onder de Mandela brug. Kon dus niet stoppen om ff te kijken, ivm de oprit. Zeker niet met die brommer zo kort achter me.
Ah okay, ik dacht je was gestopt om te helpenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:38 schreef Den_Haag het volgende:
Geen idee. gebeurde precies onder de Mandela brug. Kon dus niet stoppen om ff te kijken, ivm de oprit. Zeker niet met die brommer zo kort achter me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |