Zo te lezen mag je niet zelf kiezen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:24 schreef ThE_ED het volgende:
Zit er wel een logica in de verkoop van die tickets?
Dat is al dagen uitverkocht. Sneller dan Ahoy, ook het 2e concert.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:25 schreef Siegfried het volgende:
Waar koop je die kaarten voor antwerpen, en kun je die nog kopen?
GRMBL..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat is al dagen uitverkocht. Sneller dan Ahoy, ook het 2e concert.
Cookies verwijderenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:26 schreef LadyXochi het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik in FF die beveiliging naar beneden zet?
Ben je wel ingelogd?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:57 schreef HeyFreak het volgende:
ik krijg nu steeds die beveiligingspagina
Uur of 9.30?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe laat ben je online gegaan? Fucking onmogelijk om er nu nog door te komen lijkt het.
That's it.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:35 schreef rulerofdeath het volgende:
zie dit
http://link.marktplaats.nl/201532593
Ik zeggen dat ik ook wel 150 euro zou betalen, maar 600 euro.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:35 schreef rulerofdeath het volgende:
zie dit
Gaat hard omhoog die prijs. Mensen raken in paniek nu.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:35 schreef rulerofdeath het volgende:
zie dit
Abnormaal. 600 euro?! Godverdomme man wat is ditquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:35 schreef rulerofdeath het volgende:
zie dit
dan ben je toch knettergek als je zo'n prijs betaaldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:36 schreef Djaser het volgende:
[..]
That's it.
Fuck AC/DC, ik ga mijn kaarten gewoon verkopen voor het tienvoudige!
quote:
Zo hou je dus die handel in stand!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:35 schreef rulerofdeath het volgende:
zie dit
Welke plaatsen?quote:
Wat heb je nu gedaan om hier van af te komen?quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
WAT TE doen met deze melding:Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid.
Iedereenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:42 schreef abcoude het volgende:
dit is wat ik krijg sinds anderhalf uur (nadat ik de wachtrij er doorheen was), elke keer als ik klik op tickets kopen krijg ik dit
[ afbeelding ]
ik vraag me af hoeveel mensen hetzelfde hebben (of hadden voordat ze ticket wisten te bemachtigen)?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat heb je nu gedaan om hier van af te komen?
[..]
Nee, zo krijg je een krediet crisis. Producten en diensten veel hoger prijzen dan ze waard zijn. Op een gegeven moment komen mensen erachter dat ze belazerd zijn en stort alles in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zo hou je dus die handel in stand!!
Het eenvoudige principe van vraag en aanbod.
Als mensen niet meer op het aanbod ingaan, zal de handel vanzelf verdwijnen.
Maar ja, dat is een utopische gedachte ben ik bang...
Die schieten zo de lucht in joh, je maakt geen kans als je geen achterlijk bedrag wilt spenderen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:45 schreef Sanne het volgende:
1000 euro nu geboden op die 2 Marktplaats kaarten
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http://tickets-kaartjes.marktplaats.nl/concerten-rock-en-metal/201532593-2-veldkaarten-ac-dc-ahoy-13-3-09.html
misschien kunnen we beter die handelaar schietenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die schieten zo de lucht in joh, je maakt geen kans als je geen achterlijk bedrag wilt spenderen.
Bespottelijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:45 schreef Sanne het volgende:
Inderdaad, want nu moet je maar hopen dat er geen louche postbodes zijn, die die ticketmaster-envelopjes uit de post vissen... Ik vertrouw niemand meer AAAAARRRGGHH!!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Bespottelijk.
Is dit een soort experiment ofzo ? Als ze dat doen met concerten a la ACDC, kan dat natuurlijk nooit goed gaan, veel te druk. Kunnen ze beter met wat kleinere bands doen. Overigens vind ik het zelf fijner om gewoon in de rij te gaan staan zodat je in ieder geval je kaarten uiteindelijk in handen hebt.
Dan moet je natuurlijk ook even verklappen hoe..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:54 schreef marq het volgende:
Ticketmaster wachtrij kun je `schijnbaar` manipuleren!
Het is gelukt de tijdbalk flink vooruit te laten lopen zonder te wachten, alleen is het niet gelukt helemaal aan het einde van de balk te komen. Ben in ieder geval al een 2 uur in de tijd verder
Of dit aan het einde ook gaat werken is nog de vraag, daarom staan er twee computers in de wachtrij waar 1 valsspeelt en de ander netjes wacht !
Vertel vertel!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:54 schreef marq het volgende:
Het is gelukt de tijdbalk flink vooruit te laten lopen zonder te wachten, alleen is het niet gelukt helemaal aan het einde van de balk te komen. Ben in ieder geval al een 2 uur in de tijd verder
Of dit aan het einde ook gaat werken is nog de vraag, daarom staan er twee computers in de wachtrij waar 1 valsspeelt en de ander netjes wacht !
Door de hele tijd als een gek te F5'en lukte dit bij mij ook, tot ik een belachelijke error kreeg na de 100%....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:54 schreef marq het volgende:
Hoe?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:54 schreef marq het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:45 schreef Sanne het volgende:
Woehoehaahaaa! JIj boef!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:02 schreef marq het volgende:
Schijnbaar gaat het niet o.b.v. IP adres en zo te zien houden ze het op de server niet bij. Dus staat de wachtrij informatie op je computer, in je cookies dus!
Je moet de cookie met de naam cq-tmnl hebben en heeft ongeveer deze waarde: 1224317000!18656!b!abd0cdb4ec240468bf630a00a5984fad!
Deze waarde bestaat zo te zien uit 4 segmenten gescheiden door een uitroepteken. Het eerste segment is een UNIX timestamp (aantal seconden vanaf 1 jan 1970). Deze waarde blijft hetzelfde en je tijdbalk rekent vanaf dat getal.
Bij mij zie je dus 1224317000 wat eigenlijk 10:03:20 is. Ik wacht dus al vanaf 10:03 ! Terwijl mijn oorspronkelijke starttijd 1224325553 was (12:25:53). Door dit getal te verlagen zal de tijdbalk verspringen. Ga hierin niet te ver want dan zal het zich opnieuw instellen op je huidige tijd.
Succes
er gaan nog kaarten in vooverkoop voor Barcelona en Madrid op 21ste, waarom zou iemand zoveel willen neertellen voor het concert in Ahoy?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:00 schreef Djaser het volgende:
[..]
2.000
Ik geloof het niet, dit moet een grap zijn!
En anders ga ik serieus overwegen om mijn eigen kaarten te verkopen.
Led Zeppelin daarentegen wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:02 schreef MASD het volgende:
MafketelsNo offence maar AC/DC is geen 2.000 euro band.
Nee, ik moet ook wachten. Ik krijg hem niet tot het einde (dan zal deze terug springen).quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Woehoehaahaaa! JIj boef!![]()
Maar is het jou nu al gelukt om wat te bestellen of sta je ook nog te wachten?
Jesus Christ! Haha intussen wordt ticketmaster hier ff gehacktquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:02 schreef marq het volgende:
Schijnbaar gaat het niet o.b.v. IP adres en zo te zien houden ze het op de server niet bij. Dus staat de wachtrij informatie op je computer, in je cookies dus!
Je moet de cookie met de naam cq-tmnl hebben en heeft ongeveer deze waarde: 1224317000!18656!b!abd0cdb4ec240468bf630a00a5984fad!
Deze waarde bestaat zo te zien uit 4 segmenten gescheiden door een uitroepteken. Het eerste segment is een UNIX timestamp (aantal seconden vanaf 1 jan 1970). Deze waarde blijft hetzelfde en je tijdbalk rekent vanaf dat getal.
Bij mij zie je dus 1224317000 wat eigenlijk 10:03:20 is. Ik wacht dus al vanaf 10:03 ! Terwijl mijn oorspronkelijke starttijd 1224325553 was (12:25:53). Door dit getal te verlagen zal de tijdbalk verspringen. Ga hierin niet te ver want dan zal het zich opnieuw instellen op je huidige tijd.
Succes
Sjah, maar die kutgrap die ze jullie flikken, flikken ze mij ook! Ik mag met de valsspeel computer ook weer opnieuw beginnen (met valsspelen dan)...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:05 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Jesus Christ! Haha intussen wordt ticketmaster hier ff gehackt
Mooi..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:06 schreef Sanne het volgende:
De advertentie op marktplaats van de aangeboden dikke middelvinger spreekt mij het meest aan.
ik heb deze waarden in tm.nl cookie:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:02 schreef marq het volgende:
Succes
lijkt erop dat dat Drizzt_Dourden isquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:06 schreef Sanne het volgende:
De advertentie op marktplaats van de aangeboden dikke middelvinger spreekt mij het meest aan.
that's mequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:13 schreef Sanne het volgende:
Er is inmiddels 1000 euro geboden op de dikke middelvinger.
Zullen we de prijs nog even verder opjagen?
Ja zeg.. Maak het evenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:13 schreef feedmyfear het volgende:
Uitverkocht:
Er zijn geen of te weinig tickets beschikbaar in de door u gekozen categorie.
ow en ik ben degene met dat dubbeltje meer.quote:
Wat is uitverkocht? Alles nu voor 13 maart?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:13 schreef feedmyfear het volgende:
Uitverkocht:
Er zijn geen of te weinig tickets beschikbaar in de door u gekozen categorie.
Ach.. je weet nooit hoe een koe een haas vangt....... Met een dubbelloops.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:17 schreef Siegfried het volgende:
Ik zou maar niet gokken op een 2e concert. Er is gezegd dat die er niet komt.. Geen idee of het waar is, maar dat zei die MOJO-gast toen ie het concert aankondigde bij Giel..
hun kaarten zijn verkocht, dus voor hen is er geen enkel probleem...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:26 schreef Felixa het volgende:
Bij ticketmaster gaan een paar IT-koppen rollen.
Er zit in maart geen ruimte meer in het tourschema.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:28 schreef Kroy het volgende:
In Belgie komt er ook een 2de concert. Dan toch zeker bij ons ook ?
Maar dan had je ook nuttigere dingen kunnen doen de afgelopen uren, want dan wist je na 10secs al dat je te laat was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:29 schreef TNA het volgende:
Is het werkelijke probleem niet gewoon dat er veel te weinig kaarten zijn? Als de website had gewerkt waren alle kaartjes waarschijnlijk in tien seconde uitverkocht geweest
Raar gedoe.... Op Livenation staat ook nog steeds: "bestel kaarten".quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:32 schreef Jack. het volgende:
Waarom blijf ik in die wachtrij zitten als alles toch uitverkocht is, lijkt me dat ik er dan pijlsnel uitkom om die prachtige mededeling te lezen ?
Dat komt wel goed dan, jij hebt dan je tickets hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:33 schreef Fonz_k het volgende:
Ik heb een bankafschrijving gekregen, maar mijn tickets staan niet in mijn lijst met eerder verkochte tickets.......
Die wordt waarschijnlijk maandag pas ge-update.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:35 schreef Felixa het volgende:
[..]
Raar gedoe.... Op Livenation staat ook nog steeds: "bestel kaarten".
Ik heb al een mail gestuurd, meneer van dale wacht gewoon op antwoord.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat komt wel goed dan, jij hebt dan je tickets hoor.
Het is gewoon nog druk met de verwerking.
Als dat zo is, valt dat goed te combineren met het Arrow Classic Rock festival. Stel je voor.....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er zit in maart geen ruimte meer in het tourschema.
Maar er gaan geruchten over de Goffert dus in de zomer. Daar gaan er 60.000 in.
Schoot mij ook te binnen. Dan graag volgend jaar wat beter weer met Arrow.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:41 schreef Votz het volgende:
[..]
Als dat zo is, valt dat goed te combineren met het Arrow Classic Rock festival. Stel je voor.....
Heb ik net ook geprobeerd. Ging niet lukken helaas.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:50 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik heb nog 1 laatste redmiddel om m'n vrienden ook mee te krijgen, en dat is een connectietje bij MojoHopen dat dat nog lukt.
Waarom niet meteen je connectie bij Mojo gebruikt? Was een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:50 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik heb nog 1 laatste redmiddel om m'n vrienden ook mee te krijgen, en dat is een connectietje bij MojoHopen dat dat nog lukt.
doe ik!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:47 schreef Chinjirusu het volgende:
Het vraagteken in de OP mag weg achter mijn naam, ik heb kaartjes voor Antwerpen
Omdat, zoals Snakey al zei, het niet gegarandeerd is dat die connectie ook daadwerkelijk aan kaartjes kan komenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:58 schreef Fonz_k het volgende:
[..]
Waarom niet meteen je connectie bij Mojo gebruikt? Was een stuk makkelijker.
Erg populaire show, dus weinig comps. Helaas.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:00 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Omdat, zoals Snakey al zei, het niet gegarandeerd is dat die connectie ook daadwerkelijk aan kaartjes kan komen
Als 1 of andere tokkie mij bij de ingang een kaartje voor 10 keer de prijs probeert aan te smeren, zal ik zeker niet sympathiek zijn tegenover diegenequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Wie doet er mee, handelaartje beroven bij de Ahoy!!! Mobbing heet dat geloof ik, met een hele groep 1 persoon lastig vallen. Kutzooi!!!!!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat heb je nu gedaan om hier van af te komen?
[..]
quote:
Sorry, dat ik hier geen antwoord op heb gegeven. Ik zat te stressen omdat ik mijn trein moest halen...quote:
Ik heb helaas ook niks over, ben de enige die het gelukt is om kaartjes te kopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:28 schreef Broekpaling het volgende:
Ben echt bummed out, ik wil ze zien!![]()
Kan alleen met creditcard betalen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:07 schreef NG het volgende:
Yes!! Nadat ik vanochtend 4 uur online heb gewacht voor kaartjes had ik het min of meer al opgegeven... Totdat ik net zag dat ik lid kon worden bij acdc.com en daarmee 2 kaartjes mocht bestellen.. Gedaan en de kaartjes zijn inmiddels besteld, gewoon lekker staanplaatsen! \o/
Ja, maar zoals ik al zei, je moet met creditcard betalen. En dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:32 schreef rwessel het volgende:
Wellicht zijn er via de fanclub (zie acdc.com) nog kaarten. Kost je wel $40 om lid te worden, maar voor Oberhausen waren er dagen later nog fanclub-kaartjes.
Nope.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:36 schreef wieringer het volgende:
en er is niemand die je kent met een creditcard?
Nee.. rang 6 of zo.. dat is zeker achter een dikke pilaar of zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:37 schreef BOKA het volgende:
Ik heb gelukkig wel een kaartje hoor, Sanne geloof ik ook.
Was gewoon benieuwd of je nog een veldplaats had.
Oh oh... rang 6 zijn staanplaatsen 1e ring.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee.. rang 6 of zo.. dat is zeker achter een dikke pilaar of zo
Vreemd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:41 schreef Djaser het volgende:
http://www.ticket2.nl/acdc-nederland-p-1565.html
Waren ze er voor 13 maart ook te vroeg bij? Zo ja; dan is er nog hoop voor een hoop mensen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:41 schreef Djaser het volgende:
Wist je dat nog niet? Had ik dat nog niet ergens gepost?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:41 schreef Djaser het volgende:
Dat was voor 5 uur hoop ik? Twee uur terug gaf ie bij mij aan dat die sta plaatsen uitverkocht waren..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:19 schreef RickO het volgende:
Na vanmorgen 3 uur geprobeerd te hebben om kaartjes te bemachtigen, had ik eigenlijk de moed al opgegeven. Totdat ik die link zag naar de membership area op www.acdc.com. Dit kost wel 40 dollar, maar heb na veel refreshen nu 2 x 2 sta plaatsen (met 2 accounts) kunnen bemachtigen.
Might be worth a try?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:51 schreef xiphi het volgende:
[..]
Dat was voor 5 uur hoop ik? Twee uur terug gaf ie bij mij aan dat die sta plaatsen uitverkocht waren..
Ik zit in de 2e ring. Is dat wel een beetje leuk? Ziet er erg ver uit vanaf het podium, ben er verder ook nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Oh oh... rang 6 zijn staanplaatsen 1e ring.
Dus op de gang tussen de 1e en 2e ring waar iedereen bier haalt.
Echt geen leuke plaatsen, je moet er vroeg zijn, anders staat het er vol met andere mensen en als de mensen vóór je (dus de zitplaatsen op de hoogste rij stoelen van de 1e ring) gaan staan dan zie je zelf niks meer.
Maar ja, "je bent er wel bij" zeggen ze dan altijd...
oh.. maar wel bij de bar zeg jequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Echt geen leuke plaatsen, je moet er vroeg zijn, anders staat het er vol met andere mensen en als de mensen vóór je (dus de zitplaatsen op de hoogste rij stoelen van de 1e ring) gaan staan dan zie je zelf niks meer.
Ik heb 3x op de 2e ring gezeten en het is eerlijk gezegd gewoon niet zo leuk... Er zijn maar weinig bands waarvoor ik naar Ahoy' ga laat staan ervoor op de 2e ring ga zitten. Het feit dat je zit is al minder natuurlijk, en als je gaat staan, heb je maar weinig ruimte om te bewegen en het is ook nog erg steil. Als je beneden aan de 2e ring zit valt het nog wel mee denk ik, maar ik zat alledrie die keren op rij 2, en dat is dus de 2e rij van boven. Verder scheelt het natuurlijk ook of je dichterbij het podium zit of helemaal achterin op de 2e ring.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:26 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik zit in de 2e ring. Is dat wel een beetje leuk? Ziet er erg ver uit vanaf het podium, ben er verder ook nog nooit geweest.
Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Ik zou juist zeggen dat de grote plus is dat je kunt zitten en dat je wat kunt zien, waar je staand op de arenavloer nog wel eens problemen mee kunt hebben. En het weinig ruimte hebben is ook maar relatief, want op de Arena-vloer zul je niet veel meer, zoniet minder, ruimte hebben. Ik ben ook niet zo'n fan ben van mensen die in je nek hangen, schreeuwen, zweten als je moet staan.quote:Ik heb 3x op de 2e ring gezeten en het is eerlijk gezegd gewoon niet zo leuk... Er zijn maar weinig bands waarvoor ik naar Ahoy' ga laat staan ervoor op de 2e ring ga zitten. Het feit dat je zit is al minder natuurlijk, en als je gaat staan, heb je maar weinig ruimte om te bewegen en het is ook nog erg steil. Als je beneden aan de 2e ring zit valt het nog wel mee denk ik, maar ik zat alledrie die keren op rij 2, en dat is dus de 2e rij van boven. Verder scheelt het natuurlijk ook of je dichterbij het podium zit of helemaal achterin op de 2e ring.
Hopelijk neemt de band videoschermen mee, maar voor de zekerheid kun je een verrekijkertje meenemen.
Je bent er bij, maar toch is het net of je tv zit te kijken van een grote afstand.
hoezo op mijn tweede kaart? kheb 'm zelf mogen dokken, dutsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:33 schreef theclansman het volgende:
zet in de op bij ahoy
dermeister er ook maar bij die gaat mee op mijn tweede kaart
Monsters of Rock met Metallica?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:41 schreef Djaser het volgende:
Sorry hč, tis rock and roll.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:07 schreef rwessel het volgende:
[..]
. Ik ben ook niet zo'n fan ben van mensen die in je nek hangen, schreeuwen, zweten als je moet staan.
Wees niet bang, 'I paid my dues in the pit'. Nu kies ik voor een rustigere manier van rock 'n roll-beleving, zeker als ik mijn zoontje meeneem.quote:
ja kan zo je geld terug geven hoor:Pquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:49 schreef DerMeister het volgende:
[..]
hoezo op mijn tweede kaart? kheb 'm zelf mogen dokken, duts
ja de AC/DC fan zal toch ook wel geinteresseerd zijn in Gerard Joling kaarten!quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:15 schreef Tokus het volgende:
de google-ads bij dat artikel zijn ook wel erg passend.
Laatste stukje van dat artikel vind ik het meest interessant.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:08 schreef Zon het volgende:
Bestelsite urenlang vertraagd
Kaartverkoop AC/DC loopt uit op debacle
www.telegraaf.nl/binnenland/2228910/__Kaartverkoop_AC_DC_loopt_uit_op_debacle__.html
quote:Juist om zwarthandel tegen te gaan, had organisator Mojo Concerts besloten om de kaartjes alleen via internet te verkopen. "Wij zijn er ook teleurgesteld over", zegt Rob Trommelen van Mojo. "We gaan de verkoop evalueren, maar ik vrees dat je dit soort dingen nooit helemaal kunt ondervangen. De vraag naar de kaartjes is nu eenmaal vele malen groter dan het aanbod. Ik ben hier niet blij mee."
Extra concert
Toch kan Trommelen de AC/DC-fans misschien nog wat hoop bieden: "Er wordt over gesproken om de groep in de zomer voor een groter, extra concert naar Nederland te halen. Ik sluit niet uit dat dat gaat gebeuren."
Ik zag er ads voor AC/DC kaarten, voor schandalige prijzenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:55 schreef Houtworm het volgende:
[..]
ja de AC/DC fan zal toch ook wel geinteresseerd zijn in Gerard Joling kaarten!
quote:Concert AC/DC vanaf 190¤
Bestel nu veilig je kaarten voor het concert van AC/DC in Rotterdam
www.4alltickets.nl/ACDC
AC/DC Concert 189 euro
Kaarten voor het AC/DC Concert Locatie: Ahoy 13 maart 2009
www.StadionTickets.nl/AC-DC
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik zag er ads voor AC/DC kaarten, voor schandalige prijzen
[..]
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik zag er ads voor AC/DC kaarten, voor schandalige prijzen
[..]
Normaal heb je ook een mail ontvangen met login informatie (gebruikersnaam/wachtwoord).quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:20 schreef baard8 het volgende:
hoe zit het trouwens met de kaarten voor antwerpen... ik heb een bevestiging op de mail gekregen dat ik 2 kaarten besteld heb... heeft iemand er verder al meer van gehoord / gekregen?
.pdf kan alvast worden opgehaald vanaf de website goformusic.be (nadat je bent ingelogd en dan op je eigen "status tickets" klikt), blijkbaar pdf-je moet worden getoond aan de kassa van Sportpaleis om kaartje te kunnen halen, volgens de melding:quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:27 schreef Jack. het volgende:
[..]
Normaal heb je ook een mail ontvangen met login informatie (gebruikersnaam/wachtwoord).
Hiermee kan je inloggen op de teleticketservice website, en kan je doorklikken naar "ticket status" om te zien of je tickets op status "betaald" staan, als dat zo is dan krijg je de tickets binnenkort via email (pdf) aan.
Vandaag hoef je dat niet te proberen, want vandaag is de voorverkoop van Metallica begonnen. Dus die website ligt er weer makkelijk tot morgenmiddag uit.
Je kan ook altijd mailen naar info@teleticketservice.com om te vragen of alles in orde is, maar duurt wel paar dagen voor ze antwoorden.
diegene die ze kopen. Als die dat niet deden, dan was er ook geen markt voorquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:14 schreef kriele het volgende:
[..]
Wie zijn erger? Dit soort sites die ze aanbieden tegen woekerprijzen of de mensen die ze voor die prijzen kopen?
M.A.W. de rijke en/of de domme mensenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
diegene die ze kopen. Als die dat niet deden, dan was er ook geen markt voor
Andersomquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:53 schreef abcoude het volgende:
is goformusic.be eigenlijk een mirror-site van teleticketservice.com?
jupquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
M.A.W. de rijke en/of de domme mensen
dan ga ik daar heen en verkoop ik mijn kaarten voor 300 euro/stukquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Andersom
En ja ze staan dus waarschijnlijk in de Goffert, maar goed oud nieuws
Bij mij is het wel al verrekend op de creditcard.quote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 20:27 schreef tarzan1 het volgende:
Iemand zijn acceptgiro voor de kaarten in sportpaleis al ontvangen? Ik nog niet namelijk...
Ik hoorde dat ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:33 schreef Sanne het volgende:
Aanstaande zaterdag Metallica in de voorverkoop 30 maart Ahoy. Ook alleen via internet.
Vanaf januari alle kaarten alleen nog via internet.
was net op de radio.
Dit kan toch niet waar zijn?
Als je die nu nog niet hebt zou ik maar een keer inloggen op teleticketservice.com. Doorklikken naar "ticket status" en op de PDF onder "overschrijving" klikken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:27 schreef tarzan1 het volgende:
Iemand zijn acceptgiro voor de kaarten in sportpaleis al ontvangen? Ik nog niet namelijk...
bronquote:Metallica krijgt dan volgend jaar zijn eigen spel in de Guitar Hero reeks, volgens MTV krijgt AC/DC een eigen versie van het concurrerende spel Rock Band, op de XBox 360, Playstation 2 en 3, en Wii. Hierin zouden de achttien nummers van de dvd Live at Donington zitten, live opgenomen op het Monsters Of Rock festival in 1991. Ondanks dat er voor Rock Band, net als voor Guitar Hero, losse nummers zijn te downloaden, zou de AC/DC uitbreiding een losstaand spel zijn. Wel heb je natuurlijk de Rock Band instrumenten er voor nodig.
Tracklist:
1. Thunderstruck
2. Shoot to Thrill
3. Back in Black
4. Hell Ain't a Bad Place to Be
5. Heatseeker
6. Fire Your Guns
7. Jailbreak
8. The Jack
9. Dirty Deeds Done Dirt Cheap
10. Moneytalks
11. Hells Bells
12. High Voltage
13. Whole Lotta Rosie
14. You Shook Me All Night Long
15. T.N.T.
16. Let There Be Rock
17. Highway To Hell
18. For Those About to Rock (We Salute You)
Tuurlijk wel. Het concert voor AC/DC is uitverkocht, dśs het systeem werkt voor alle partijen met inspraak meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:33 schreef Sanne het volgende:
Aanstaande zaterdag Metallica in de voorverkoop 30 maart Ahoy. Ook alleen via internet.
Vanaf januari alle kaarten alleen nog via internet.
was net op de radio.
Dit kan toch niet waar zijn?
En ondertussen lachen de zwarthandelaren zich de lul uit de broek...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:42 schreef Litpho het volgende:
Tuurlijk wel. Het concert voor AC/DC is uitverkocht, dśs het systeem werkt voor alle partijen met inspraak meer dan voldoende.
Bij mij is het groen! Status: betaling ontvangenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:26 schreef feedmyfear het volgende:
Peri wat staat er bij jou als je kijkt op de site naar de ticketstatus? Bij mij staat er 'gereserveerd' (oranje), maar ik zou graag willen dat er staat 'betaling ontvangen' (groen)....
wat ik hoorde op de radio is dat de lui van ticketmaster.nl zelf niet helemaal tevreden warenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het concert voor AC/DC is uitverkocht, dśs het systeem werkt voor alle partijen met inspraak meer dan voldoende.
het is ook info@ticketservice.nl, dus misschien moet je die even proberenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:25 schreef ThE_ED het volgende:
De mail aan info@ticketservice.com is ondertussen gebounced...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:03 schreef DSGamer het volgende:
Heb de cd verwijders vandaag van m'n hd, wat een standaard saaie zooi, geen enkel nummer wat eruit springt zoals sommige nummers vroeger.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:03 schreef DSGamer het volgende:
Heb de cd verwijders vandaag van m'n hd, wat een standaard saaie zooi, geen enkel nummer wat eruit springt zoals sommige nummers vroeger.
Ik weet niet welke cd jij geluisterd hebt, maar dit is een geweldige AC/DC cd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:03 schreef DSGamer het volgende:
Amen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:58 schreef goldhorn het volgende:
[..]
Ik weet niet welke cd jij geluisterd hebt, maar dit is een geweldige AC/DC cd.
Zodra je de cd aan zet, herken je gelijk het geluid van AC/DC. Geweldig!!...
Niet zoals veel van de bands die proberen met de tijd mee te gaan en dan gigantisch falen.
Dit is gewoon lekkere rock zoals rock hoort te zijn
Ik wacht nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:18 schreef Zon het volgende:
Iemand wel al zn kaarten binnen voor Ahoy?
Klote man!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef ThE_ED het volgende:
Net gebeld met ticketservice 070-4169333, want op mijn vraag via het contactformulier en de email heb ik nog steeds geen reactie.
Nou die foutmelding was dus niet voor niets, de bestelling was "not processed" na de betaling, lekker is dat.
Ze gaan nu wel het geld terugstorten, maar ook dat kan twee weken duren! Klachten daarover moest ik maar mailen.
Ik doe dit dus echt nooit meer zo heh! Ze bekijken het maar.
Wat erg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef ThE_ED het volgende:
Net gebeld met ticketservice 070-4169333, want op mijn vraag via het contactformulier en de email heb ik nog steeds geen reactie.
Nou die foutmelding was dus niet voor niets, de bestelling was "not processed" na de betaling, lekker is dat.
Ze gaan nu wel het geld terugstorten, maar ook dat kan twee weken duren! Klachten daarover moest ik maar mailen.
Ik doe dit dus echt nooit meer zo heh! Ze bekijken het maar.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:16 schreef BOKA het volgende:
Start toevallig vandaag de vvk van Metallica?
En dat is omdat ticketmaster hier niets van hoeft te leren. Tot mensen massaal dit soort concerten gaan boycotten komt het geld evengoed binnenrollen, dus waarom zouden ze dan wat veranderen? Voor de fans?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef Spyronius het volgende:
Goh krijg hier direct een dejavu, gelukkig wil ik geen metallica kaartjes, maar dan nog, weer de zelfde ellende als vorige week. Ik denk dat ze het bij ticketmaster nooit zullen leren
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat is omdat ticketmaster hier niets van hoeft te leren. Tot mensen massaal dit soort concerten gaan boycotten komt het geld evengoed binnenrollen, dus waarom zouden ze dan wat veranderen? Voor de fans?.
.
.
Ik zou er eigenlijk wel bij willen zijn, maar ik had echt geen zin in weer hetzelfde gedoequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef Spyronius het volgende:
Goh krijg hier direct een dejavu, gelukkig wil ik geen metallica kaartjes, maar dan nog, weer de zelfde ellende als vorige week. Ik denk dat ze het bij ticketmaster nooit zullen leren
Nee, ook nog steeds nie!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:03 schreef theclansman het volgende:
hmmm hier nog geen kaarten binnen .
iemand al wel >??
Nou als ze nog naar keulen komen, dan ga ik het toch nog eens proberen, is maar ongeveer 1 1/2 uur rijden van m'n huis. Hopelijk werkt die sms service van hun een beetje voor buitenlandse mobiele nummers, dan hoef ik tenminste niet constant die website in de gaten te houden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef feedmyfear het volgende:
Van de Duitse ticketverkoopsite Eventim:
http://www.eventim.de/cgi(...)cdc_2008_02/kreg_sta
AC/DC Open Air-Tour bald im Vorverkauf!
AC/DC kommt Mitte 2009 für einige Open Air-Termine nach Deutschland!
Aufgrund der vorliegenden Location-Reservierungen gehen wir davon aus, dass in folgenden Städten gespielt wird:
• München • Dresden • Hamburg • Berlin
• Hockenheim • Köln • Stuttgart
Nope, ga morgen maar eens bellen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:03 schreef theclansman het volgende:
hmmm hier nog geen kaarten binnen .
iemand al wel >??
Stelletje lamballen.quote:De tickets voor AC/DC zijn nog niet verzonden. Wij zullen de tickets eind deze week of begin volgende week opsturen.
Met vriendelijke groet,
Marianne vd Broek,
Ticket Service Nederland
Oh, bij mij is het normaal altijd wel vrij snel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:56 schreef Djaser het volgende:
Mensen rustig aan zeg. Zo snel zijn ze nooit bij ticketmaster
Nu wou ik al helemaal dat ik kaartjes had!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:34 schreef theclansman het volgende:
net even een beetje op youtube rondgezocht ::D
intro gevonden van de show..
ik vind het prachtig
Ik ben pas gerust zodra ik de kaartjes ook echt in mijn handen heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:56 schreef Djaser het volgende:
Mensen rustig aan zeg. Zo snel zijn ze nooit bij ticketmaster en het concert is pas in Maart hoor.
Ik heb er wel eens een maand op moeten wachten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het normaal altijd wel vrij snel.
Wat een kutpubliek, zit totaal geen beweging inquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:34 schreef theclansman het volgende:
net even een beetje op youtube rondgezocht ::D
intro gevonden van de show..
ik vind het prachtig
Ah vandaarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef feedmyfear het volgende:
Het was een "dress rehearsal", tryout dus, voor een select groepje mensen (pers)
Ik heb ook nog steeds niks binnen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:08 schreef theclansman het volgende:
ik wacht hier nog steeds op de postbode![]()
voor metallica en ac/dc
De dag waarop ik ticketmaster blindelings vertrouw is de dag waarop ik sterfquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:48 schreef Klingon het volgende:
Boeiend wanneer die kaarten komen. Als ze maar komen, maak je niet zo druk. Je hebt een bevestiging van je bestelling![]()
ghehe.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:07 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
De dag waarop ik ticketmaster blindelings vertrouw is de dag waarop ik sterf
quote:Verzending tickets uitgesteld.
Beste klant
De concerten van AC/DC (1 en 3 maart) en Metallica (5 maart) in Antwerpse Sportpaleis zijn volledig uitverkocht.
Op vraag van de Belgische Federale Overheidsdienst Economie en de diensten van de Economische Inspectie zal de verzending van de tickets nog even worden uitgesteld.
Net als elke rechtgeaarde muziekfan maken ook zij zich zorgen over de tickets die via diverse kanalen, illegaal en tegen soms exuberante prijzen, worden doorverkocht. Deze ‘sper’-periode zal ons en hen helpen deze doorverkoop beter in kaart te brengen, de verkopers aan te spreken en de nodige stappen tegen hen te ondernemen.
Wij betreuren het namelijk dat sommige echte fans geen ticket kunnen kopen omdat deze woekeraars tickets uit de markt halen. Samen met de overheden willen we deze problematiek aanpakken.
We houden u op de hoogte van het verdere verloop van deze actie.
Met vriendelijke groeten,
Tele Ticket Service/Proximus Go For Music
Wauw, dat is een goed initiatief, wel irritant dat je dan op je kaartjes moet wachten, maar wel goed.quote:
Wat heeft Ticketservice te maken met de kaarten voor Antwerpen?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:07 schreef Jack. het volgende:
Ik heb gemaild naar ticketservice om te vragen waar m'n tickets bleven (voor Antwerpen).
Wat een raar verhaal van ticketservice.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:47 schreef Jgxworker het volgende:
Blegh @ ticketservice. Heb ik staanplaatsen arena vloer vrij zitten/staan besteld. Wat krijg ik binnen Staanplaatsen 1e ring. Stuur je ze een mailtje dat het niet klopt krijg je dit terug:
Staanplaats 1e ring is betekent staanplaats op de vloer, dus veldplaatsen.
Het klopt dus wel.
U kunt dit ook zien op de plattegrond die op onze site www.ticketservice.nl
te vinden is.
Heb ze maar teruggemailed dat er zelfs op die plattegrond staat dat het niet klopt.
Heeft vast wel nut, je kan toch via je bevestigingsmail/nummer aantonen dat je recht hebt op veldkaarten.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:00 schreef Jgxworker het volgende:
Jah inderdaad. Heb nog geen mail terug gehad. Als ik morgen nog niets heb ga ik ze bellen. Of zou dat geen nut hebben? Vind het wel naaistreek van ze...
Sorry, teleticketservicequote:Op woensdag 5 november 2008 08:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
Wat heeft Ticketservice te maken met de kaarten voor Antwerpen?
Even een hele rare opmerking misschien, maar wordt hier niet de klassieke vergissing 1e rang en 1e ring gemaakt??quote:Op donderdag 6 november 2008 15:19 schreef Jgxworker het volgende:
Zucht. Bel je ze krijg je te horen dat ze er niets aan kunnen doen omdat ze er niets vanaf weten... Ben benieuwd of ik nog een mail terug krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |