Najaaa zegquote:
Alsofquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Najaaa zegWat is dat nou weer voor waardeloze bijdrage
niet waardeloos isquote:
Waarom heb ik het gevoel dat ik die link al vaker voorbij heb zien komen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja
Kok bijna dood na eten eigen fugu
Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beter gevonden dan blijven zoeken.Hoe erg het ook is.
ZIjn er al mensen gespot miljoenen jaren terug?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is toch altijd al zo geweest. Het gaat nu alleen sneller dan vroeger. Dat kan je ook als een goed punt zien.![]()
Maar moorden zijn toch al van miljoenen jaren terug.
Ik wil ook dat iemand langs komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
Terug van sporten. 't Was zowaar nog zonnig, wel een buitje gehad maar dat boeit niet echt.
Vanavond komt dinneje weer langs.
Ow pietje leut, je snapt me donders goed, stuk vis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIjn er al mensen gespot miljoenen jaren terug?
Sinds wanneer is een pinguin een vis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ow pietje leut, je snapt me donders goed, stuk vis.
Ik kan je ook geen vogel noemen, je kan niet eens vliegen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een pinguin een vis.
Zoveel vragen....
Pardon?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan je ook geen vogel noemen, je kan niet eens vliegen..
Als je aan de hand van een ava gelooft dat ik een pinguin ben moet ik wel met gelijk niveau terug komenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja tekenfilm , nu geloof ik je.
Ja nou, je komt wel over als een waggelende pinguin.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je aan de hand van een ava gelooft dat ik een pinguin ben moet ik wel met gelijk niveau terug komen
uhuh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja nou, je komt wel over als een waggelende pinguin.![]()
't Gaat wel goedquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil ook dat iemand langs komt.![]()
Gaat goed met vriendin en jou?
Geduld kerelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Gaat wel goed. Heb af en toe dat ik haar erg kan schieten (ze blijft voorzichtig) maar vind 't niet meer zo erg dan een tijdje geleden
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Gaat wel goed. Heb af en toe dat ik haar erg kan schieten (ze blijft voorzichtig) maar vind 't niet meer zo erg dan een tijdje geleden
Hoe durven ze.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:22 schreef qu63 het volgende:
zo, in de bus op weg naar Uitgeest!
Ik mocht niet eens zelf rijden
Jaquote:
quote:
Ik weet 't. En zal 't dus wel hebbenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Zolang jij je er ook maar goed bij voelt.
Cool.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Ik weet 't. En zal 't dus wel hebben
Ach tsja. Bekend verhaalquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:57 schreef qu63 het volgende:
Zo, ook weer thuis
Wat een gezeur zeg. Mensen die teveel drinken enzo![]()
Nouja, ik ga slapen![]()
Daarom ga ik nooit graag naar fam. feestjes.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:57 schreef qu63 het volgende:
Zo, ook weer thuis
Wat een gezeur zeg. Mensen die teveel drinken enzo![]()
Nouja, ik ga slapen![]()
Nee, ik ga nooit uit, dat scheelt.quote:
Oh?quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tijdens een meet kan anders ook aardig gedronken worden.
Wat weet jij er nou weer van?quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
Tijdens een meet kan anders ook aardig gedronken worden.
Dat zag ik op die ene meet wat ik met een groep heb gedaan.quote:
Zie boven en als jij er bij bent, ga ik er iig vanuit.quote:
Dit was met jeugd, en dan ook nog met een touringcar terugquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit graag naar fam. feestjes.![]()
Goedemorgen![]()
16+, dat wel hoop ik?quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dit was met jeugd, en dan ook nog met een touringcar terug
Neequote:
Kon je het nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je had ook maar 1 baantje kunnen zwemmen en dan weer stoppenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet meer posten he
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht Centraal, 19 oktober 2008. Op dezelfde dag als 2.889e bordje toegevoegd aan de collectie
* qu63 het eens is met je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Het is tegenwoordig een binnenbad. Er staat zoeen opblaaskap overheen van vrachtwagenzeil en zo. Alleen mijn abo pasje is nog niet klaar blijbaar, vaag. Maar het is nu dus tot eind april een binnenbad van 27 graden (lucht) en 25 graden (water).quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo.Fles weer aan het zwemmen? In dat buitenbad?
Lijkt me verstandig, dadelijk krijg je nog een kou.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig een binnenbad. Er staat zoeen opblaaskap overheen van vrachtwagenzeil en zo. Alleen mijn abo pasje is nog niet klaar blijbaar, vaag. Maar het is nu dus tot eind april een binnenbad van 27 graden (lucht) en 25 graden (water).
Dus ondanks de zweterigheid toch maar meteen de jas aan voordat je naar buiten gaat
"kijk ons vogels eens kunnen zwemmen"quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:37 schreef Pheno het volgende:
Binnenkort nog maar eens het meer in duiken, letterlijk
Wel leuk, alleen een beetje drukquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo.Fles weer aan het zwemmen? In dat buitenbad?
Qutie.Leuk weekend?? Behalve dat met die beschonken lui.
Ons vogels?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"kijk ons vogels eens kunnen zwemmen"
De meeste pubers zijn druk en begin twintigers.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wel leuk, alleen een beetje druk
Gisteren op het werk allemaal gestress (krijg van 4 mensen opdrachten, en dan hoef ik er maar naar 1 te luisteren officieel. Dus die andere 3 over de zeik) en miscommunicatie. Vandaag wel een beetje uit kunnen slapen, dus nu weer fris bezig met schoolwerk
En ik ga zo frietjes bakken
En jouw weekend?
Jij bent slim genoeg om te weten wat ik bedoelquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
bedoel je nu vogels kijken of wat anders.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent slim genoeg om te weten wat ik bedoel
Wij gaan voorlopig ook nog niet vogelen hoor B. Niet meer dit jaarquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Ik wou het voor de verandering eens netjes houden.
Vreselijk, hoe kan je me dit aan doen, wat moet ik nu. Zomaar iemand anders nemen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij gaan voorlopig ook nog niet vogelen hoor B. Niet meer dit jaar
Jij lurkt daar dat je dat "weet"?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
De Sex SC zit vol met geile honden, dat is eens wat anders dan vogelen.
Ik zag fles en toen dacht ik, die ken ikquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"kijk ons vogels eens kunnen zwemmen"
Hoi, waarom zou je hier niet mogen posten. Dus ja tuurlijk mag dat.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zag fles en toen dacht ik, die ken ik
Hoi ik ben Nijn, mag ik hier ook posten?
Tevens mag ik tot 14 december niet zwemmen
Ynske.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:22 schreef Ynske het volgende:
T was zo gezellig vandaag
hebben een rondvaart gedaan, zijn naar van speelklok tot piernement geweest, lekker gegeten en gewandeld en ik ben nu weer zo ontzettend moe
Even kijken: fok + mensen die een grote bek hebben maar een oh zo klein hartje. Ja, dat weet ik zonder te lurken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij lurkt daar dat je dat "weet"?
Welke van die fokkers daar heeft volgens jou dan een grote bek?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even kijken: fok + mensen die een grote bek hebben maar een oh zo klein hartje. Ja, dat weet ik zonder te lurken.
Yns!quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:22 schreef Ynske het volgende:
T was zo gezellig vandaag
hebben een rondvaart gedaan, zijn naar van speelklok tot piernement geweest, lekker gegeten en gewandeld en ik ben nu weer zo ontzettend moe
idd lekker t bed in, kruikje erbij, bakkie thee en Joseph kijkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ynske.
Kan je zometeen toch lekker naar bedje en wegdromen over vandaag.
utrecht met mamsquote:
Das wel gezellig danquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd lekker t bed in, kruikje erbij, bakkie thee en Joseph kijken
[..]
utrecht met mams
Welke fokker heeft dat nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke van die fokkers daar heeft volgens jou dan een grote bek?
Kruik goed plan, pannetje gaat opzetten voor compres.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd lekker t bed in, kruikje erbij, bakkie thee en Joseph kijken
[..]
utrecht met mams
O alleen de mannelijke bedoel je, maar daar val jij toch ook onder?quote:
Zeg ik dan dat ik een uitzondering benquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kruik goed plan, pannetje gaat opzetten voor compres.
[..]
O alleen de mannelijke bedoel je, maar daar val jij toch ook onder?
Autch, ik lurk in zoveel topics.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ik een uitzondering ben
Maar goed, lurken lijkt me het meest kansloos van allemaal, dan heb je echt een sociofobie.
Maar jij hebt dan ook een fobie, je wilt niet eens meetenquote:
Niet met enge mannen nee.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een fobie, je wilt niet eens meeten
Wie zijn dat dan?quote:
Ik ben de aardigheid en stilte zelve, maar ja, geen hond die het gelooftquote:
Herstel: even naar bed gegaan, ik kon het even niet meer houden van de pijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me, ik ga maar even richting mijn ouders
Ik ga ook slapenquote:
He, hij is fapmod, wat dacht je dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:16 schreef Kuukske het volgende:
TMI Sjow.
Morgen Bengelsquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:07 schreef Bengeltje het volgende:
Zo eigenlijk naar de controlerende arts, nu is ze ziek dus ik kan een uurtje ofzo langer thuis blijven.![]()
Goedemorgen.
Qutie.quote:
Nouja, tijd voor een bakkie dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Niks uitslapen.Ben meestal wel tussen 8 en 9 buiten geweest met de hond.
Kruip dan niet snel terug mijn bed in.
Drink smakelijk danquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik dus net klaar gemaakt.
Geen idee hoe het bij jou gaatquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:31 schreef nijnja het volgende:
Hoe gaat het hier
?
En waar gaat het hier -meestal- over?
Ik denk dat ik hier dan wel thuis benquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij jou gaat![]()
Hier wel ok
En het gaat eigenlijk niet vaak echt ergens over
Ynske.quote:
Dat zul je snel genoeg merken. Je kan dagen wegblijven zonder iets te missen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier dan wel thuis ben
Ja hier gaat het ook goed hoor
En soms gaat het in eens heel snel en heb je vanalles gemistquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ynske.![]()
Goed begin van de ochtend?
[..]
Dat zul je snel genoeg merken. Je kan dagen wegblijven zonder iets te missen.
ik merk het vanzelf inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ynske.![]()
[..]
Dat zul je snel genoeg merken. Je kan dagen wegblijven zonder iets te missen.
Dat zou ook nog eens kunnenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
En soms gaat het in eens heel snel en heb je vanalles gemist
quote:
echt heerlijk geslapen, dat doet een mens goed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ynske.![]()
En daar krijg je voor betaald?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:49 schreef Ynske het volgende:
ow enne ik heb 83 nabestellingen van de foto's van de theatervoorstelling83!!!
Hoiquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:52 schreef nijnja het volgende:
Zal ik mij toch even kort [s]voorstellen[/] aanbieden, aangezien dr nu een aantal menschen zijn
Léon, man, woonachtig in Deventer, 19, waterpolo (geschorst), Pabo, Albert heijn
AHquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:52 schreef nijnja het volgende:
Zal ik mij toch even kort [s]voorstellen[/] aanbieden, aangezien dr nu een aantal menschen zijn
Léon, man, woonachtig in Deventer, 19, waterpolo (geschorst), Pabo, Albert heijn
Wees blij dat je ze niet zelf hoeft te tekenenquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:49 schreef Ynske het volgende:
ow enne ik heb 83 nabestellingen van de foto's van de theatervoorstelling83!!!
ja, hoezo niet?quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wees blij dat je ze niet zelf hoeft te tekenen
Maar dat is wel mooi!
Helloquote:
True true, maar moet toch aan mn geld komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
True true, maar moet toch aan mn geld komenNee, ik ben van Vomar VoordeelmarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Daar heb ik een heleboel boodschappen gedaan in Haarlem, toen ik daar 3 weken zat afgelopen zomervakantiequote:
Oke, oke, jij mag het bestek hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:05 schreef Ynske het volgende:
hmmm zou best wel een ontbijtje lusten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |