Najaaa zegquote:
Alsofquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Najaaa zegWat is dat nou weer voor waardeloze bijdrage
niet waardeloos isquote:
Waarom heb ik het gevoel dat ik die link al vaker voorbij heb zien komen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja
Kok bijna dood na eten eigen fugu
Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beter gevonden dan blijven zoeken.Hoe erg het ook is.
ZIjn er al mensen gespot miljoenen jaren terug?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is toch altijd al zo geweest. Het gaat nu alleen sneller dan vroeger. Dat kan je ook als een goed punt zien.![]()
Maar moorden zijn toch al van miljoenen jaren terug.
Ik wil ook dat iemand langs komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
Terug van sporten. 't Was zowaar nog zonnig, wel een buitje gehad maar dat boeit niet echt.
Vanavond komt dinneje weer langs.
Ow pietje leut, je snapt me donders goed, stuk vis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIjn er al mensen gespot miljoenen jaren terug?
Sinds wanneer is een pinguin een vis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ow pietje leut, je snapt me donders goed, stuk vis.
Ik kan je ook geen vogel noemen, je kan niet eens vliegen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een pinguin een vis.
Zoveel vragen....
Pardon?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan je ook geen vogel noemen, je kan niet eens vliegen..
Als je aan de hand van een ava gelooft dat ik een pinguin ben moet ik wel met gelijk niveau terug komenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja tekenfilm , nu geloof ik je.
Ja nou, je komt wel over als een waggelende pinguin.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je aan de hand van een ava gelooft dat ik een pinguin ben moet ik wel met gelijk niveau terug komen
uhuh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja nou, je komt wel over als een waggelende pinguin.![]()
't Gaat wel goedquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil ook dat iemand langs komt.![]()
Gaat goed met vriendin en jou?
Geduld kerelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Gaat wel goed. Heb af en toe dat ik haar erg kan schieten (ze blijft voorzichtig) maar vind 't niet meer zo erg dan een tijdje geleden
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Gaat wel goed. Heb af en toe dat ik haar erg kan schieten (ze blijft voorzichtig) maar vind 't niet meer zo erg dan een tijdje geleden
Hoe durven ze.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:22 schreef qu63 het volgende:
zo, in de bus op weg naar Uitgeest!
Ik mocht niet eens zelf rijden
Jaquote:
quote:
Ik weet 't. En zal 't dus wel hebbenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak. Zolang jij je er ook maar goed bij voelt.
Cool.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Ik weet 't. En zal 't dus wel hebben
Ach tsja. Bekend verhaalquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:57 schreef qu63 het volgende:
Zo, ook weer thuis
Wat een gezeur zeg. Mensen die teveel drinken enzo![]()
Nouja, ik ga slapen![]()
Daarom ga ik nooit graag naar fam. feestjes.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:57 schreef qu63 het volgende:
Zo, ook weer thuis
Wat een gezeur zeg. Mensen die teveel drinken enzo![]()
Nouja, ik ga slapen![]()
Nee, ik ga nooit uit, dat scheelt.quote:
Oh?quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tijdens een meet kan anders ook aardig gedronken worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |