Mocht het bij vrienden van mij ook lukken om kaarten te kopen dan zal ik aan je denken.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wie had die tientallen schermpjes? fuck you klootzak.
ja, iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:52 schreef Apfelsaft het volgende:
Achteraf heb ik het idee dat de voorverkoop niet om 10 uur begon, maar pas om half 11 ofzo![]()
zondebok zondebok!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:53 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]Was ook een laastste wanhoopspoging na een uur wachten...
M'n pmbox is speciaal voor je geleegd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:52 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mocht het bij vrienden van mij ook lukken om kaarten te kopen dan zal ik aan je denken.
Sorry, maar uiteindelijk heb ik het dus via 1 scherm van IE gedaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wie had die tientallen schermpjes? fuck you klootzak.
Nee! je moet niet F5-en!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:48 schreef UncleSam het volgende:
help F-5'en nou wel of niet?
ik wil 2 kaarten voor ahoy... ruilen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme ik wil 2 kaarten voor Antwerpen
Als er zo'n vraag is zou je denken dat ze nog een datum prikken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:57 schreef deKevstert het volgende:
Beter plannen ze nog een concert en verkopen ze de kaartjes gewoon bij de Free Record Shop..
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
M'n pmbox is speciaal voor je geleegd.
Marktplaats??quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Can somebody tell me what the fuck is going on!?
ACDC 01-03-2009 - Staanplaatsen
Aanvang: 20.00 Prijs: ¤ 499.00 Euro (¤) : 499.00
Ik denk dat de eerste nog niet uitverkocht is, maar de kans op een 2e is inderdaad wel groot aangezien er staat: meerdere dataquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als er zo'n vraag is zou je denken dat ze nog een datum prikken.
Damn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien sta je in de strafrij, omdat je een half uur te vroeg begonnen bent.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:00 schreef wimbo het volgende:
Ik ben al ruim 1.5 uur aan het proberen en nog steeds die kut balk, springt steeds terug
FF, IE, Chrome, t gaat hier allemaal langzaam.
Ik wil kaarten, en ik heb een hekel aan wachten.
Maar wanneer? Ze hebben steeds 2 dagen tussen concerten in, dus als ze dat vast willen houden is er geen ruimte voor. De 11e en 15e spelen ze immers ook al.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als er zo'n vraag is zou je denken dat ze nog een datum prikken.
Anders ik wel..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:00 schreef wimbo het volgende:
Ik ben al ruim 1.5 uur aan het proberen en nog steeds die kut balk, springt steeds terug
FF, IE, Chrome, t gaat hier allemaal langzaam.
Ik wil kaarten, en ik heb een hekel aan wachten.
whehe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Misschien sta je in de strafrij, omdat je een half uur te vroeg begonnen bent.
Dood aan de zwarthandelaren!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2 achter elkaar, 6 uur AC/DC.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Maar wanneer? Ze hebben steeds 2 dagen tussen concerten in, dus als ze dat vast willen houden is er geen ruimte voor. De 11e en 15e spelen ze immers ook al.
Tussen 2 en 14 april zit nog ruimte.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Maar wanneer? Ze hebben steeds 2 dagen tussen concerten in, dus als ze dat vast willen houden is er geen ruimte voor. De 11e en 15e spelen ze immers ook al.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Misschien sta je in de strafrij, omdat je een half uur te vroeg begonnen bent.
Same herequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:02 schreef wimbo het volgende:
[..]
Toen op livenation de status veranderde van "om 10u start de voorverkoop" naar "Bestel hier je kaarten" heb ik daar op geklikt, dat was volgens mij iets voor 10-en, daarvoor heb ik zitten F5-en
Ja, dat zit er volgens mij wel in. En bij een volgend concert waar het zo moet denk ik dat die beslissing steeds vroeger genomen gaat wordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:03 schreef Mark het volgende:
Ik begin al aan het idee te wennen dat ik dit concert laat lopen
Haat aan de ICT!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:04 schreef BillyOcean het volgende:
Ik zit op een wachtbalk van de site zelf de homepage zegmaar en een vriend van mij heeft al op "kaartjes kopen" acdc geklikt en heeft nu dezelfde wachtbalk... :s Er komen er dus meer...
Ja, de 1e 15 minuten kreeg ik na "kaartjes kopen" nog zo'n bewegend balkje, warana je steeds werd teruggezet omdat het te druk was. Maar daarna kreeg ik ook een wachtbalk en daar zit ik nu al sinds die tijd in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:04 schreef BillyOcean het volgende:
Ik zit op een wachtbalk van de site zelf de homepage zegmaar en een vriend van mij heeft al op "kaartjes kopen" acdc geklikt en heeft nu dezelfde wachtbalk... :s Er komen er dus meer...
Niks mis met de ICT. Dit is zoals Ticketservice het wil. Het is prima mogelijk om een pakket te bouwen wat hier wel mee overweg kan, maar als dat geen prioriteit heeft omdat je toch wel uitverkoopt?quote:
Same story here..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, de 1e 15 minuten kreeg ik na "kaartjes kopen" nog zo'n bewegend balkje, warana je steeds werd teruggezet omdat het te druk was. Maar daarna kreeg ik ook een wachtbalk en daar zit ik nu al sinds die tijd in.
Reken maar van wel ja!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:05 schreef wimbo het volgende:
Zou er nu echt op Zaterdag morgen om 10u ruim 10.000 man zijn wekker hebben gezet?
Tis dat ik kaarten wil, anders had ik nog lekker liggen ronken...
Fuck.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Djaser het volgende:
STAANPLAATSEN ZIJN INMIDDELS UITVERKOCHT!
Feli!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Anton het volgende:
Yes! 2 Arena kaarten! Met maar 3 browsers open...
NEEEEEEEEEE!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Djaser het volgende:
Ok. Dan ga ik nu een IE en FF schermpje sluiten. Veel succes iedereen verderquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Djaser het volgende:
Hm ja, dood aan de monopoliepositie. Valt daar niks aan te doen? Nou ja, gezien de onbegonnen strijd van Pearl Jam in de jaren negentigquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met de ICT. Dit is zoals Ticketservice het wil. Het is prima mogelijk om een pakket te bouwen wat hier wel mee overweg kan, maar als dat geen prioriteit heeft omdat je toch wel uitverkoopt?.
Dan stop ik er nu mee. Ik heb 1 keer gezeten in Ahoy, nooit weer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Djaser het volgende:
Bij mij was dat dus precies omgekeerd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, de 1e 15 minuten kreeg ik na "kaartjes kopen" nog zo'n bewegend balkje, warana je steeds werd teruggezet omdat het te druk was. Maar daarna kreeg ik ook een wachtbalk en daar zit ik nu al sinds die tijd in.
Onlineticketshop.nlquote:
We zitten wel op 1 lijn zegquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik nu een IE en FF schermpje sluiten. Veel succes iedereen verder.
Nee. Niemand wil het. Nou ja, de fans, maar die zijn niet belangrijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hm ja, dood aan de monopoliepositie. Valt daar niks aan te doen?
Blijf nou nog ff in die rij, straks krijg je misschien toch de kans op veldkaarten bij een extra concert!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik nu een IE en FF schermpje sluiten. Veel succes iedereen verder.
Ook niet voor het eerstquote:
Ok.. waarom zijn er zo weinig artiesten die echt om hun fans geven zou je zeggen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Niemand wil het. Nou ja, de fans, maar die zijn niet belangrijk.
Zeker geen staanplek?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:13 schreef theclansman het volgende:
Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
AC/DC & SUPPORT ACT
Ahoy
Vr, 13/03/0920.00 uur
yes eindelijk ging hier eens even uit me dak toen ik er eindelijk door was
moet je wel op de site komenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:13 schreef deKevstert het volgende:
Laten we massaal een klachtenbrief achterlaten bij Ticketmaster..!
Oja.. :p K slaap nog half..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
moet je wel op de site komen
En bij Mojo, omdat ze met zulke prutsers in zee gaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:13 schreef deKevstert het volgende:
Laten we massaal een klachtenbrief achterlaten bij Ticketmaster..!
Ik heb wel eens geluk gehad door later nog eens te kijken of er rang 1 kaarten waren. Vaak waren er er dan nog wel rang 1 kaarten beschikbaar. Vraag me niet hoe dat kan...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef Djaser het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:15 schreef Broekpaling het volgende:
3x raden, heeft betrekking tot IE.
Mojo plant ook nog steeds concerten in Ahoy. Ik denk niet dat je al te veel op hun fanlievendheid moet rekenenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:16 schreef Perceptor het volgende:
[..]
En bij Mojo, omdat ze met zulke prutsers in zee gaan.
Niet echt meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:17 schreef beerten het volgende:
Heeft er iemand nu nog de ijdele hoop kaarten te kunnen bemachtigen overigens????
Dat zijn mensen die per-ongeluk-expres toch meerdere kaarten proberen te kopen per creditcard of huisadres. Die worden na de transactie verwijderd en die kaarten komen dan weer vrij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:16 schreef Zon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geluk gehad door later nog eens te kijken of er rang 1 kaarten waren. Vaak waren er er dan nog wel rang 1 kaarten beschikbaar. Vraag me niet hoe dat kan...
dat je nog durft te refreshen met een volle balk!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef LadyXochi het volgende:
Wow.... Balk vol.... 50 refreshes, balk weg, blijft refreshen, balk terug, blijft refreshen, maar ik kom niet verder...
Mooie quote..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef HugoBaas het volgende:
Yesssssssss!
Ik heb kaarten.
Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
AC/DC & SUPPORT ACT
Ahoy
Vr, 13/03/0920.00 uur
Helaas categorie 3 maar boeiend wil er gewoon heen.
Ja echt wel!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als AC/.DC klaar is in Ahoy.. steken we de boel in de hens
Meest ergerlijke is dat er nog steeds een button "Bestel kaarten" op livenation staat....quote:
Puick plan. En die smerige handelaars lynchen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als AC/.DC klaar is in Ahoy.. steken we de boel in de hens
Nee dat doet de browser. Continue. Alsof hij door wil, maar niet kan... Ik weet nu niet of ik hier op moet zitten wachten of dat ik het opnieuw moet proberen....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat je nog durft te refreshen met een volle balk!
zelfde dilemma hier, probeer jij het ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:22 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Nee dat doet de browser. Continue. Alsof hij door wil, maar niet kan... Ik weet nu niet of ik hier op moet zitten wachten of dat ik het opnieuw moet proberen....
Maak je niet druk, dat mailtje komt nog wel!!! Je hebt ze gewoon!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:22 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, wtf, AC/DC niet in mijn bestelgeschiedenis en ook geen bevestiging, maar geld wel afgeschreven!
bij mij precies hetzelfde. Nu ben ik even ver als om 10.20quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:22 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Nee dat doet de browser. Continue. Alsof hij door wil, maar niet kan... Ik weet nu niet of ik hier op moet zitten wachten of dat ik het opnieuw moet proberen....
Denk idd dat en soortgelijke situaties.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die per-ongeluk-expres toch meerdere kaarten proberen te kopen per creditcard of huisadres. Die worden na de transactie verwijderd en die kaarten komen dan weer vrij.
Ik durf niet, jij?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:22 schreef Jack. het volgende:
[..]
zelfde dilemma hier, probeer jij het ?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maak je niet druk, dat mailtje komt nog wel!!! Je hebt ze gewoon!!
Meestal loopt men niet te koop met hun jaloezie. Nu welquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:22 schreef theclansman het volgende:
pffff jongens tot in ahoy
dit word kicken
mensen die nog proberen veel succes ermee hoop dat je erdoor komt
Als hij dat doet druk ik hier wel zelf op refresh, dan komt hij weer "los".quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:27 schreef LadyXochi het volgende:
Geen refresh meer, maar nog wel "Wachten op www.ticketmaster.nl..."
Maar nu blijft hij die zoeken i.p.v. 1001x te refreshen....
Ja, idd, dat sowiesoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
willen de mensen die wel gaan iets van mij doen?
Mocht je rondom Ahoy mensen zien die niet lijken op AC/DC fans en die hun kaarten kwijt willen en dat voor onredelijke prijzen doen. Sla ze op hun gezicht. Zeg maar tegen hen dat Toffe_Ellende hun haat. Alvast bedankt.
Ja, ik zei ook al tegen een vriend dat we contact moeten opnemen met mensen die op marktplaats hun kaartje voor teveel geld aanbieden, en ze dan in elkaar trappen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mocht je rondom Ahoy mensen zien die niet lijken op AC/DC fans en die hun kaarten kwijt willen en dat voor onredelijke prijzen doen. Sla ze op hun gezicht. Zeg maar tegen hen dat Toffe_Ellende hun haat. Alvast bedankt.
Tijd om de FOK!knokploeg weer op te trommelenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:30 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook al tegen een vriend dat we contact moeten opnemen met mensen die op marktplaats hun kaartje voor teveel geld aanbieden, en ze dan in elkaar trappen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hm.. kom er net achter dat ik AC/DC niet eens zo'n goede band vind
0900-3001250quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:30 schreef LadyXochi het volgende:
Heeft ticketservice eigenlijk een telefoonnummer?
Ja, nog erger dan jijquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
jij bent wel een uberoldbie trouwens!
Trouwens, sowieso.... Ook als ze er niet uitzien als AC/DC fans.... Als ze kaartjes voor abnormale prijzen verkopen, mag je ze in elkaar trimmen. Een échte fan doet zoiets niet. Voor een echte fan gaat het om de muziek en je wil je mede-fans toch geen oor aannaaien? En zo wel, dan verdien je het om in elkaar getrapt te worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Laptop en draadloos internetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:33 schreef Jack. het volgende:
Ik durf niet naar het toilet te gaan, stel dat ik er ineens doorkom....
Tip voor degenen die nog niet zo ver in de wachtrij staan: ga pissen of zet vast een emmer neer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:33 schreef Jack. het volgende:
Ik durf niet naar het toilet te gaan, stel dat ik er ineens doorkom....
Precies. Ketter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]. Dat zei ik ook toen ik Pink Floyd ging zien met Live8 in #muziek. Volgens mij heb ik daar geen vrienden mee gemaakt
.
45ct per minuut met een maximum van ¤ 22,50 plus de kosten van mijn mobiele telefoonquote:
om dan te horen dat je toch echt wel op de website moet zijn voor tickets.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:36 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
45ct per minuut met een maximum van ¤ 22,50 plus de kosten van mijn mobiele telefoon
Nog meer servicekostenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:36 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
45ct per minuut met een maximum van ¤ 22,50 plus de kosten van mijn mobiele telefoon
Zitten komt er niet van, bij Metallica had ik ook zitplaatsen maar niemand die ik heb zien zitten toen ze speelde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:34 schreef Djaser het volgende:
Voor ik het vergeet:
Zitten bij AC/DC
Het is niet anders...
Die mensen MOETEN dood!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:38 schreef UncleSam het volgende:
Marktplaats staat al vol met de kaarten.. damn.. als ik er nu zo'n handelaar tegen kom.....
Ik wacht nu al 2 uur op een balkje
30.000 als ze alles gebruikenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:40 schreef Perceptor het volgende:
Hoeveel man gaan er eigenlijk in de Ahoy?
Ik heb er 's 2 bij het postkantoor gezien. Ik moest me echt inhouden. Het was een echtpaar, type Tokkie die vóór mij elk 8 kaarten voor Tiesto kochten... (Tiestoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:38 schreef UncleSam het volgende:
Marktplaats staat al vol met de kaarten.. damn.. als ik er nu zo'n handelaar tegen kom.....
Ik wacht nu al 2 uur op een balkje
Zo graag wil ik ze ook weer niet zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:40 schreef Sanne het volgende:
299 euro
http://www.tickets4events.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=144&category_id=1&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=33
via: http://link.marktplaats.nl/154730647
telnr aanbieder op Marktplaats: 010-2807222
Scheld ze maar verrot!
Ga daar maar wel van uit ja. Zit je ergens bovenin de tweede ring, kun je net zo goed thuis een dvd'tje opzetten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Broekpaling het volgende:
Er zijn als er überhaupt nog plaatsen zijn zeker alleen schijtplaatsen over?
Heb jij wel netjes een betalingsbevestiging enzo gehad?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Djaser het volgende:
Ik zit het kaartje van Ahoy eens te bekijken maar ik heb niet het idee dat ik nog veel kan zien vanaf vak AC.
Let's hope so....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Jack. het volgende:
Ik hoop gewoon keihard dat ze nu met 2de concert beginnen en dat ik staanplaatsen heb
Wou jij naar tiesto dan? Zolang het geen acdc kaarten waren boeit het mij vrij weinig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik heb er 's 2 bij het postkantoor gezien. Ik moest me echt inhouden. Het was een echtpaar, type Tokkie die vóór mij elk 8 kaarten voor Tiesto kochten... (Tiesto). Toen was ik aan de beurt voor een ander concert maar wat deden die 2 paupers! Die gingen na mij wéér elk 8 kaarten kopen! 32 f*cking kaarten!!! Terwijl je dus 8 kaarten pp mocht kopen en die eencellige verkoper van het postkantoor weigerde ze dus niet en gaf ze elk nóg 8 kaarten!
Ik heb de eer aan mezelf gehouden en ben weggelopen. Wat een trieste lui zeg... scum of the earth.
Volgens die gast van MOJO bij Giel is er geen mogelijkheid tot een 2e concert..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Jack. het volgende:
Ik hoop gewoon keihard dat ze nu met 2de concert beginnen en dat ik staanplaatsen heb
Verrekijkertje meenemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Djaser het volgende:
Ik zit het kaartje van Ahoy eens te bekijken maar ik heb niet het idee dat ik nog veel kan zien vanaf vak AC.
WTF IS DIT!?quote:Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid.
Je bedoelt dat er nu direct een 2e concert in de verkoop gaat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Jack. het volgende:
Jawel:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Heb jij wel netjes een betalingsbevestiging enzo gehad?
Heeft volgens mij niks met je browser te maken, had ik eerst ook. Maar je bent wel in de buurt dan!quote:
Nee natuurlijk wilde ik niet naar Tiesto. Het gaat om het idee dat dit soort lui het voor echte fans verpesten door kaarten voor een vermogen door te verkopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wou jij naar tiesto dan? Zolang het geen acdc kaarten waren boeit het mij vrij weinig.
En wat moet ik dan doen ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef Zon het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niks met je browser te maken, had ik eerst ook. Maar je bent wel in de buurt dan!
Had ik ook 1,5 uur geledenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef HeyFreak het volgende:
Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid.
WTF???
Ik hoop van wel, en dat al degene die al dik 2u wachten ook eerst geholpen worden ipv dat alles weer van 0 begint.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er nu direct een 2e concert in de verkoop gaat?
Ow, da's klote, ik kwam dan terug op de homepage. Daar kon ik dan 100X op de AC/DC link klikken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:50 schreef Jack. het volgende:
[..]
En wat moet ik dan doen ?
refreshen haalt niks uit want ik zit gewoon op een error pagina, teruggaan kan ook niet want dan kom ik bij google uit (mijn startpagina)
Mocht dat ene kaartje overblijven dan zal ik aan je denken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik had dit nadat ie vanuit de ideal bij de postbank weer terug wilde:
[ afbeelding ]
Geld is afgeschreven, heb ik gezien, maar van kaartjes nog geen mail of bevestiging in mijn account info, alleen de oude concerten waar ik heen ben geweest staan er.
Hoop dat het goed gegaan is.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:52 schreef Djaser het volgende:
[..]
Mocht dat ene kaartje overblijven dan zal ik aan je denken.
Die gast van MOJO zei bij Giel dat er helaas echt geen mogelijkheid was tot een 2e concert. Geen idee of het waar is natuurlijk, maar hij zei dat je maar 1 kans had om ze in NL te zien..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:51 schreef Jack. het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, en dat al degene die al dik 2u wachten ook eerst geholpen worden ipv dat alles weer van 0 begint.
Maar er is geen officieel bericht van een 2de concert, dus voorlopig blijft het alsnog bij dit ene.
In Belgie zijn er 2 dus het zou niet onlogisch zijn dat er in NL ook 2 komen.
Om ze de tyfus in te schelden mag ik hopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:52 schreef LadyXochi het volgende:
Tickets4events bieden de kaartjes aan
zitplaats categorie 2 ( = ¤285,00 )
zitplaats categorie 1 ( = ¤295,00 )
staanplaats ( = ¤299,00 )
tel. +31 (0) 10 280 7222
Ik ga meteen even bellen
toch niet om ze te bestellen hoop ik....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:52 schreef LadyXochi het volgende:
Tickets4events bieden de kaartjes aan
zitplaats categorie 2 ( = ¤285,00 )
zitplaats categorie 1 ( = ¤295,00 )
staanplaats ( = ¤299,00 )
tel. +31 (0) 10 280 7222
Ik ga meteen even bellen
Uiteraardquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:54 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Om ze de tyfus in te schelden mag ik hopen
Wel vreemd dan dat er op de site van ticketmaster "meerdere data" staat...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:54 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die gast van MOJO zei bij Giel dat er helaas echt geen mogelijkheid was tot een 2e concert. Geen idee of het waar is natuurlijk, maar hij zei dat je maar 1 kans had om ze in NL te zien..
Inderdaad tering lijers! Ik hoop dat ze daar bij mojo en ticketmaster er lekker in kapot pleuren! Niet normaal dit, ben al meer dan 2,5 uur op de site en krijg ook alleen maar balkjes en beveiligingswaarschuwen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:59 schreef HeyFreak het volgende:
schijt maar met die hele kutbende!!! Ik kap er mee, 2 uur wachten op die kutsite en dan komen ze pas met een beveiligingswaarschuwing, zelfs nadat ik alle beveiligingen op z'n laagst heb staan...
precies, in dit soort gevallen: fuck privacy.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:06 schreef LadyXochi het volgende:
Ik vraag me af wat AC/DC hier zelf van vind...
Kunnen ze niet invoeren dat je ticket aan je BSN gekoppeld wordt of zo?
Na 100X die melding kwam ik er doorheen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:06 schreef abcoude het volgende:
ik was erdoorheen maar nu continu melding "er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement",nog iemand hetzelfde?
Nee maar dat lijkt wel op je mening of zo. Maar goed wie zich de vorige voorverkoop nog herinnert.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:07 schreef Bait00 het volgende:
maar U2 is dan ook geen goede band!
ik zit op rij 16. ook stoel 40 en 41quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef Djaser het volgende:
[..]
Jawel:
Bedankt voor uw bestelling op Ticketmaster.nl
AC/DC & SUPPORT ACT
Ahoy
Vr, 13/03/09 20.00 uur
Rang 2
Plaatsomschrijving:
vak AC, rij 18, stoel 40 - Vak Ac, 1e ring
vak AC, rij 18, stoel 41 - Vak Ac, 1e ring
Omdat je een pauper pc hebt met veel spyware van de Aldi en geen Mac waar alles soepel oploopt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:07 schreef Siegfried het volgende:
Waarom springt dat godvergeten, stervende hoere kanker balkje de hele tijd terug?
Kon je er nu maar kaarten kopen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:14 schreef WheeleE het volgende:
Afijn, een uur verder en nog steeds maar ergens rond de 60%.
Ik heb genoeg tijd om naar het postkantoor te gaan, kaarten te kopen, weer terug te komen en de laatste 20% te zien verlopen *zucht*
Zegt iemand uit 1900quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:15 schreef spy08 het volgende:
[..]
Omdat je een pauper pc hebt met veel spyware van de Aldi en geen Mac waar alles soepel oploopt.
Hier lukt alles wel vanuit mokum dus waarom zou het bij jou in FC dorpje niet lukken? Daarbij,mensen die nu nog ACDC willen gaan zien sporen niet. Dat is hetzelfde als je nu nog wegloopt met The Rolling Stones. (mummies op het podium) Al die topbands had je moeten zien toen ze in hun heydays waren= toptijd! Niet tig jaar na dato wanneer ze uitgeteld zijn en alleen nog maar toeren om geld te vangen.
toch nog veldkaarten voor 1 maart? of zijn dat andere kaarten?quote:
Haha, ik zit op een MacBook te werken klootvioolquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:15 schreef spy08 het volgende:
[..]
Omdat je een pauper pc hebt met veel spyware van de Aldi en geen Mac waar alles soepel oploopt.
Hier lukt alles wel vanuit mokum dus waarom zou het bij jou in FC dorpje niet lukken? Daarbij,mensen die nu nog ACDC willen gaan zien sporen niet. Dat is hetzelfde als je nu nog wegloopt met The Rolling Stones. (mummies op het podium) Al die topbands had je moeten zien toen ze in hun heydays waren= toptijd! Niet tig jaar na dato wanneer ze uitgeteld zijn en alleen nog maar toeren om geld te vangen.
Niet iedereen was al uit het ei tijdens hun heydeyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:15 schreef spy08 het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik:quote:
KLINKT ALS HOOPquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:19 schreef Bait00 het volgende:
nou net, 5 minuten geleden. ik wilde er eigenlijk mee kappen, toen kwam dat scherm, en er waren nog deze plekken: INGANG: ARENA, VLOER Vrij zitten/staan
dat is toch gewoon staan op de vloer mag ik aannemen?
niveau: IA
omfgquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:19 schreef Bait00 het volgende:
nou net, 5 minuten geleden. ik wilde er eigenlijk mee kappen, toen kwam dat scherm, en er waren nog deze plekken: INGANG: ARENA, VLOER Vrij zitten/staan
Hmmm, is flame-baiten toegestaan op Fok?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:15 schreef spy08 het volgende:
[..]
Dat had ik net ook, ik kon ze alleen niet betalen, want dan kreeg ik een internal server error...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:19 schreef Bait00 het volgende:
ja is het concert van 13 maartquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Aan de datum te zien gaat het nog steeds om de 13e maart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |