Tijd om de FOK!knokploeg weer op te trommelenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:30 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook al tegen een vriend dat we contact moeten opnemen met mensen die op marktplaats hun kaartje voor teveel geld aanbieden, en ze dan in elkaar trappen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hm.. kom er net achter dat ik AC/DC niet eens zo'n goede band vind
0900-3001250quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:30 schreef LadyXochi het volgende:
Heeft ticketservice eigenlijk een telefoonnummer?
Ja, nog erger dan jijquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
jij bent wel een uberoldbie trouwens!
Trouwens, sowieso.... Ook als ze er niet uitzien als AC/DC fans.... Als ze kaartjes voor abnormale prijzen verkopen, mag je ze in elkaar trimmen. Een échte fan doet zoiets niet. Voor een echte fan gaat het om de muziek en je wil je mede-fans toch geen oor aannaaien? En zo wel, dan verdien je het om in elkaar getrapt te worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
willen de mensen die wel gaan iets van mij doen?
Mocht je rondom Ahoy mensen zien die niet lijken op AC/DC fans en die hun kaarten kwijt willen en dat voor onredelijke prijzen doen. Sla ze op hun gezicht. Zeg maar tegen hen dat Toffe_Ellende hun haat. Alvast bedankt.
Laptop en draadloos internetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:33 schreef Jack. het volgende:
Ik durf niet naar het toilet te gaan, stel dat ik er ineens doorkom....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |