Zonder oortjes is het inderdaad lastiger, zeker als je ploegleider erg veel analyseert en je tactisch in grote mate van hem afhankelijk bent. Maar ik denk dat uiteindelijk Armstrong bergop wel de sterkste was en daarmee de Tour heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Onderschat Bruyneel niet. Die analyseert alles kapot. Zonder oortjes had Armstrong er veel harder voor moeten werken, zijn ploeg was niet altijd even sterk en ik ben er van overtuigd dan ze aan paar keer helemaal de controle waren kwijt geraakt, waardoor de uiteindelijke zege van Armstrong waarschijnlijk pas in de slottijdrit kon verzekerd worden (en niet na 10 dagen).
En misschien had hij er wel eens naast gegrepen, Hinault en Merckx hebben er ook verloren terwijl ze de beste waren, maar geen oortjes hadden.
Ik vind het ook raar. Ik zou voor Gilbert hebben gekozen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je hebt drie man die een klassieker gewonnen hebben dit jaar (Gilbert , Boonen & Devolder) en Van Avermaet wint. Ik vind het vreemd ...
Ik ook. Kun je dan de conclusie trekken dat de belgische renners de puntentrui in de Vuelta belangrijker vinden dan PR, PT of RVV?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je hebt drie man die een klassieker gewonnen hebben dit jaar (Gilbert , Boonen & Devolder) en Van Avermaet wint. Ik vind het vreemd ...
Als ze als ploeg een beetje nadenken zeggen ze natuurlijk we gaan allemaal stemmen op degene van ons team die het meest kans maakt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar Van den Broeck eindigde dan weer lager dan verwacht en die zit bij dezelfde ploeg.
die wordt zevende in een grote ronde, vooral door goede tijdritten. erg flandrien is dat natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar Van den Broeck eindigde dan weer lager dan verwacht en die zit bij dezelfde ploeg.
ja, zal wel, naast alle japanners, de enige zijn die naar deze wedstrijd heeft gepiekt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:29 schreef -skippybal- het volgende:
Basso schijnt daar ook wel indrukwekkend te hebben gefietst. Veelal het tempo bepalen op de klimmetjes, en zo.
Maar ja, als je al weet ik hoe lang bezig bent om goed te zijn in de Japan Cup...
Hoezoquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:29 schreef -skippybal- het volgende:
Maar ja, als je al weet ik hoe lang bezig bent om goed te zijn in de Japan Cup...
?quote:
tja, en dan ook nog eens weinig Concurrentie daar En wie zal zeggen waaRop hij dAar reed héquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:50 schreef placebeau het volgende:
[..]
die wordt zevende in een grote ronde, vooral door goede tijdritten. erg flandrien is dat natuurlijk niet.
Basso was ook een van mijn favorieten in 2005/ 2006, toen ie aanvallender ging koersen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
ja, zal wel, naast alle japanners, de enige zijn die naar deze wedstrijd heeft gepiekt.
Nu, ik blijf toch benieuwd naar Basso, was altijd een bijzonder leuke renner.
Dat soort zaken waren wel jammer inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef thettes het volgende:
Bij CSC had ie het een keer op een akkoordje met Armstrong gegooid voor plek 2. Verschrikkelijk vond ik dat, zeker omdat ik eigenlijk wel sympathie had voor Der Jan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |