ach ik was er ook nietquote:Op zondag 16 november 2008 21:07 schreef 2cv het volgende:
Hoe was de Sinterklaas intocht ?
Best schandelijk trouwens, als er iets te beleven valt in Joure ben ik er niet bij
eh?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:17 schreef 2cv het volgende:
Die flat aan het Zand, is die leuk om in te wonen ?
Er staat een flat(je) aan Het Hand. Zo'n gebouw met heel veel kleine woninkjes er in en 1 centrale toegangsdeur jewaits. En de brievenbussen allemaal op een kluitje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja dat snap ik.. maar flat?
there you lost me enzo
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.970159,5.793504&spn=0.001192,0.002411&t=h&z=19quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er staat een flat(je) aan Het Hand. Zo'n gebouw met heel veel kleine woninkjes er in en 1 centrale toegangsdeur jewaits. En de brievenbussen allemaal op een kluitje.
je weets tuig enzo :pquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:38 schreef 2cv het volgende:
Bingo ! Waarom niet ?
Dat weets ik nietquote:
oh.. krijgen we dan een housewarming?quote:Op zondag 7 december 2008 00:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat weets ik nietMaar dan pas ik er leuk bij
als of ik dat weet?quote:Op zondag 7 december 2008 01:25 schreef 2cv het volgende:
De straat waar mijn BX ook in staat.
Achter een school, in de buurt van een hele berg bejaarden.quote:
hmm.. bejaarden, school.. hmm denkquote:Op zondag 7 december 2008 01:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Achter een school, in de buurt van een hele berg bejaarden.
Welke keuzes ?quote:Op zondag 7 december 2008 01:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm.. bejaarden, school.. hmm denk
houd ik effectief nog 2 keuzes over? :|
quote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
weet toch niet waarnaar ik zoeken moet?
je weets dr zijn best veel straten enzo :p
De Aak, Albert Einsteinwei, Aliehoeve, Ambachtswei, Anker, Appelhofleane, Appelwyk, Aukebaes, Hobbe van Baerdtstrjitte, Bakboard, Barte, It Beaken, Binnenpaad, Blaauwhofleane, De Bleek, Boech, De Boeier, Boekeleane, Bolder, Uilke Boonstraleane, Elias Annes Borgerstrjitte, Boulust, Titus Brandsmawei, Brêgestrjitte, De Brekken, Broeresleat, Bûterstrjitte, Bûtsingel, Madame Curiewei, Dek, Driessenstrjitte, Dûkdalf, Edisonwei, Eeltsjebaas, Douwe Egbertsplein, Elisabethhoeve, Fabrykswei, De Finne, Firmawei, Fok, Fokkestaach, Gaffel, Gieljittersstrjitte, Gyk, Grienedyk, Griene Dyk, Groenendalstrjitte, Groenhof, Dr Eeltsje Halbertsmastrjitte, Handelswei, Dodo van Haskastrjitte, Haskerfjildwei, Haverkamp, Hege Simmerdyk, De Helling, Helmhout, Heremastate, Hettebaas, It Hiem, De Hofcamp, Houtmolestrjitte, Ds. S Huismansstrjitte, Hurddraversdyk, Iepensteinleane, Ikenleane, Yndustrywei, It Jacht, Janesleat, Gysbert Japiksstrjitte, Johan Willem Frisostrjitte, Jol, Jonkersboskje, Kajút, De Kearingen, Keningin Julianaleane, Keningin Wilhelminaleane, Kyl, Klamp, Klokmakkerij, Geert Knolwei, Koaileane, Koarte Ekers, Kofskip, Kolkstrjitte, Kompas, Koperslaggerij, Krim, Krússtrjitte, Kuperij, Kwekerijstrjitte, Lycklemastrjitte, Lynbaanstrjitte, Lineleane, Lyts Luchtenveld, Ljouwerterdyk, Marconiwei, Maria Louisestrjitte, Martriehoeve, De Meente, Mercatorwei, De Merk, Midstrjitte, Mienskarwei, Molesleat, Molewei, Mûnekamp, Nipkowwei, Oer de Feart, De Oerspitting, Oksewei, Omkromte, Oosterstraat, Op de Bouwen, Pasteurweg, Pastoryleane, Pealskar, Pelmolesstrjitte, Pier Panderstrjitte, Polderboskdyk, Pottebakkersstrjitte, Pream, Prins Bernhardleane, Prins Willem-Alexanderstrjitte, Prinses Beatrixstrjitte, Prinses Christinastrjitte, Prinses Irenestrjitte, Prinses Margrietstrjitte, Produksjewei, Reade Molestrjitte, It Reidlân, Reling, Rinzemastrjitte, Roefke, Roer, Roggemolestrjitte, 't Sân, De Scharcamp, Sewei, Syl, Sinnebuorren, Harmen Sytstrastrjitte, Skien, Skou, Skroef, Skûtsje, Slachtedyk, Sleattemer Mar, Sloep, De Slûs, Slûsdyk, Snitser Mar, Spant, Spegel, Stasjonsstrjitte, Steiger, De Stelle, Steven, Stjoerboard, Suderfjildplantsoen, Suderfjildstrjitte, Sulversmidte, It Swurd, Wietske Tademaleane, Technykwei, Ter Huivra, Toerstrjitte, Tolhûswei, Touslaggerij, Transportwei, Tsjalk, Tsjerkestrjitte, De Tsjotter, Tsjûkemar, De Tunen, Túnkerij, De Ulekamp, Vegelinswei, Visstrjitte, Voltahof, Waachplein, Wâldfennen, Waling Dijkstrastrjitte, Want, De Warren, Warring, Westermarwei, De Wetterkamp, De Wielen, Wildehoarnstersingel, Willem Loadewykstrjitte en Dr. Wumkesstrjitte.
enzo
nee. helaasquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:39 schreef Lybo het volgende:
Het Jouster skutsje ligt weer verlicht in de Kolk, iemand gezien hoe het met het takelen ging?
Moest zelf helaas werken, anders was ik ff gaan kijken
Volgens mij is dat ding nu dichtquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar goed. anders ga je ff checken :p
En mij wel de kou in willen hebben !quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
nee want het is 0,4 graden buiten..?
Hoe lang denk je dat het duurt voor dat ding warm is ? Dan kan je beter fietsenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
jij hebt criezels! ik alleen een fiets
in zn vrij.. stuk gewicht op zn gas kachel aan... terug naar binnen .. 15 min later terug naar buiten. en dattie dan warm is!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat het duurt voor dat ding warm is ? Dan kan je beter fietsen
Bij die 2e verneuk je de motor al. Heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
in zn vrij.. stuk gewicht op zn gas kachel aan... terug naar binnen .. 15 min later terug naar buiten. en dattie dan warm is!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:27 schreef 2cv het volgende:
Trekt de accu niet. En al;s het een kachel met een snoer is dan vergeet ik geheid het snoer
1 bocht en de petroleum ligt door heel m'n auto. Daarbij heb ik geen petroleumkachel EN geeft zo'n ding nogal veel vervelende gasjes af (CO, CO2).quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]!!!!!
petrolium kachel dan?) 3.2kw
Je kent duidelijk mijn rijstijl niet. Ik kan in 60.000km een setje michelins wegslijten zonder te slippen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
rijd je zo ruig dan?![]()
0,3 graden intussen
ken ik ook nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kent duidelijk mijn rijstijl niet. Ik kan in 60.000km een setje michelins wegslijten zonder te slippen.
is volgens mij redelijk rustig buurtjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef 2cv het volgende:
Blaauwhoflaan, is het daar leuk wonen ? dan heb ik een 'echt' huis in plaats van een flatje.
Ik heb een schurfthekel aan voetbal. En een rustige buurt is wel fijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is volgens mij redelijk rustig buurtje
weet niet waar je dan exact terecht komt.. maar de voetbal velden enzo liggen er wel vlak bij![]()
alleen de overlast daarvan lijkt me relatief weinig
uhm. zover ik weet niet..quote:
Deur ombouwen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
mn zus heeft op de eeltje halbertsma een aardig kot
maar geen garage er bijdie kon je los bij huren :/
wel zit er een los schuurtje bij maar daar kan je ook niet veel mee door dat de deur raar zit
Volgens mij staat er in het huurcontract dat je het spul achter moet laten zoals je het 'vond'. Dus als ze er uit gaat: deur weer terug bouwenquote:
en de cooperatie ..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
Tenzij het een verbetering betreft waar de volgende bewoners akkoord mee gaan
Andere kant op laten scharnieren (je hebt nog 3 opties over) is geen optie ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en de cooperatie ..
maar om nou ff een deur van een schuurtje ( STEEN! ) te verzetten
blijft t deurgat op een onhandige plaatsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Andere kant op laten scharnieren (je hebt nog 3 opties over) is geen optie ?
Das dus ook mijn probleemquote:Op maandag 19 januari 2009 00:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik zou t niet weten, dr zal vast wel iemand zijn met geld teveel die een huis verhuurd.. alleen hoe je die moet vinden? :p
Ik ga eerst eens Marktplaats uitwringen.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
je kan altijd nog een GEZOCHT adje plaatsen
meende dat ik er 1 gezien hadquote:Op maandag 19 januari 2009 20:07 schreef 2cv het volgende:
OOk een paar huurwoningen. Maar niet in Joure zelf.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef 2cv het volgende:
Als jij stopt met Joure een dorp te noemen kan ik, wanneer ik weer beter ben, eens kijken wat ik voor je kan doen.
dat duurt nog wel even met AnsaldoStavoren :wquote:Op woensdag 15 april 2009 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Je mag blij zijn dat het geen railhummer was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook de rotonde van Joure is aanmerkelijk makkelijker dan die van Groningenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef kaggel het volgende:
ik kom redelijk vaak in joure!,
alleen die rotonde is kut..
Die is kut ja.... Hand bij de toeter daar...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:29 schreef LoudGirl het volgende:
Als jij straks weer mag rijden, mag je mij die bij de gasunie leren, daar durf ik nu niet langs
Die rijdt uitstekend!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
moettie eerst zn wagen nog repareren denk ik
JAMAAR! dan zit in waarsch nog in leeuwarden.. of ergens onderwegquote:Op donderdag 23 april 2009 22:17 schreef 2cv het volgende:
Morgen zo rond 16:00u Joure-meet op het DE-plein voor restaurant 't Plein, voor de ingang van het park, tegenover Randstad uitzendbureau.
geen idee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:58 schreef 2cv het volgende:
Hoe laat ben je wel in Joure ?
Goedemorgenquote:
dat had toch niet gewerkt als ik eerst naar huis moestquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:02 schreef 2cv het volgende:
Je zou je priveberichten eens na kunnen kijken
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:05 schreef 2cv het volgende:
Mag van mijMaar mijn collega's kunnen die beter zien dan ik.
gewoon ff hooveren.. en daar nieuwe gastanks binnen heisen en dan weer doorvliegen tot je vanzelf de wind terug vind naar nederland ;-)quote:Op maandag 27 april 2009 15:25 schreef 2cv het volgende:
Dan vlieg je toch gewoon door tot je in Polen kan landen ?
Japz.quote:
Tegelijkertijd ?quote:Ik ben met koninginnedag in Stiens, Minnertsga, Berlikum, Leeuwarden en Koarnjum. Misschien op nog meer plekken.
Dan ga jij toch ff met ons 2cvtje shoppen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:25 schreef Dangel het volgende:
Er komen geen Jouster vrouwen in het Juore toipc
Nou vergeten ze de belangrijkste info: merk/type/bouwjaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www1.omropfryslan.nl/Nijs_59202.aspx
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou vergeten ze de belangrijkste info: merk/type/bouwjaar.
Maak je fotos voor BB?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:15 schreef 2cv het volgende:
Dit jaar ga ik wel bij Vroem kijken. Denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
ja neequote:Op maandag 13 juli 2009 12:26 schreef 2cv het volgende:
Niet echt heel erg. Maar wat ik wel leuk vind is het commentaar op radio OF (Omrop Fryslân) van Gurbe Douwstra. Er gebeurt niets maar toch lijkt het alsof het superspannend is.
Overigens, zometeen ga ik de Jouwer even in. Iemand zin in een meet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
was het leuk in je 1tje?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:52 schreef 2cv het volgende:
Ik ben alweer terug.
Danke wol !quote:
Ik woon niet alleen in Jourequote:
nee maar je was wel in je 1tje de stad in?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Danke wol !![]()
[..]
Ik woon niet alleen in Joure
Joure is een vleckequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:27 schreef 2cv het volgende:
Nee, er waren wel meer mensen in de stad hoor.
Welke ? Er zijn er meerdere in Joure.quote:
de "DE" winkel? :wquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Welke ? Er zijn er meerdere in Joure.
Nepjouster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |