Volgens mij is dat ding nu dichtquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar goed. anders ga je ff checken :p
En mij wel de kou in willen hebben !quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
nee want het is 0,4 graden buiten..?
Hoe lang denk je dat het duurt voor dat ding warm is ? Dan kan je beter fietsenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
jij hebt criezels! ik alleen een fiets
in zn vrij.. stuk gewicht op zn gas kachel aan... terug naar binnen .. 15 min later terug naar buiten. en dattie dan warm is!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat het duurt voor dat ding warm is ? Dan kan je beter fietsen
Bij die 2e verneuk je de motor al. Heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
in zn vrij.. stuk gewicht op zn gas kachel aan... terug naar binnen .. 15 min later terug naar buiten. en dattie dan warm is!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:27 schreef 2cv het volgende:
Trekt de accu niet. En al;s het een kachel met een snoer is dan vergeet ik geheid het snoer
1 bocht en de petroleum ligt door heel m'n auto. Daarbij heb ik geen petroleumkachel EN geeft zo'n ding nogal veel vervelende gasjes af (CO, CO2).quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]!!!!!
petrolium kachel dan?) 3.2kw
Je kent duidelijk mijn rijstijl niet. Ik kan in 60.000km een setje michelins wegslijten zonder te slippen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
rijd je zo ruig dan?![]()
0,3 graden intussen
ken ik ook nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kent duidelijk mijn rijstijl niet. Ik kan in 60.000km een setje michelins wegslijten zonder te slippen.
is volgens mij redelijk rustig buurtjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef 2cv het volgende:
Blaauwhoflaan, is het daar leuk wonen ? dan heb ik een 'echt' huis in plaats van een flatje.
Ik heb een schurfthekel aan voetbal. En een rustige buurt is wel fijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is volgens mij redelijk rustig buurtje
weet niet waar je dan exact terecht komt.. maar de voetbal velden enzo liggen er wel vlak bij![]()
alleen de overlast daarvan lijkt me relatief weinig
uhm. zover ik weet niet..quote:
Deur ombouwen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
mn zus heeft op de eeltje halbertsma een aardig kot
maar geen garage er bijdie kon je los bij huren :/
wel zit er een los schuurtje bij maar daar kan je ook niet veel mee door dat de deur raar zit
Volgens mij staat er in het huurcontract dat je het spul achter moet laten zoals je het 'vond'. Dus als ze er uit gaat: deur weer terug bouwenquote:
en de cooperatie ..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
Tenzij het een verbetering betreft waar de volgende bewoners akkoord mee gaan
Andere kant op laten scharnieren (je hebt nog 3 opties over) is geen optie ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en de cooperatie ..
maar om nou ff een deur van een schuurtje ( STEEN! ) te verzetten
blijft t deurgat op een onhandige plaatsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Andere kant op laten scharnieren (je hebt nog 3 opties over) is geen optie ?
Das dus ook mijn probleemquote:Op maandag 19 januari 2009 00:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik zou t niet weten, dr zal vast wel iemand zijn met geld teveel die een huis verhuurd.. alleen hoe je die moet vinden? :p
Ik ga eerst eens Marktplaats uitwringen.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
je kan altijd nog een GEZOCHT adje plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |