quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hier trouwens in het nieuws, Rotterdam (Nederland) geregeerd door moslims
Over meneer Abounogwattes als eerste moslimburgemeester
so what?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hier trouwens in het nieuws, Rotterdam (Nederland) geregeerd door moslims
Over meneer Abounogwattes als eerste moslimburgemeester
Wie?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
O laat maar, ik heb haar al gevonden volgens mij
Adelequote:
quote:
whehehe.. .nee, die zangeres waar een vriend van me naar op zoek was.quote:
wat een ongelofelijk zeikplaat zeg!quote:
Over zeikplaten gesproken..quote:
Zoals die met taart omgaatquote:
quote:
Ik dacht bij zeiknummers aan "gevoelige" nummers..quote:
Mijn favo gebroken geweertjequote:
Amy McDonald.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga wel weer zorgen dat ik minimaal 7 a 10 kg kwijtraak, maar dat doe ik wel op mijn manier. Hoeft niet binnen een maand.
Ik heb jullie hulp nodig... ik (of liever gezegd een vriend van me) ben (is) op zoek naar "een dikkere engelse zangeres die het laatste driekwart jaar verschillende hitjes gehad heeft... " Wie o wie?
Je wilt gevoelig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht bij zeiknummers aan "gevoelige" nummers..![]()
Maar dat nummer wil ik inderdaad wel overheen zeiken
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn favo gebroken geweertje![]()
Je loopt achter....quote:
Graag gedaan, ik moet mijn was ook nog doen. Maar daar lijkt me zondag een mooie dag voorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
damn... die pentatonische toonladder valt niet mee... En bedankt papier. Er staan nog drie manden was te wachten om gestreken en gevouwen te worden en ik zit weer te rommelen met mijn gitaar....
nee, van die zeurderige neh-neh-neh-liedjesquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht bij zeiknummers aan "gevoelige" nummers..![]()
Maar dat nummer wil ik inderdaad wel overheen zeiken
Dan wil ik de bossen inquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik moet mijn was ook nog doen. Maar daar lijkt me zondag een mooie dag voor
Het valt af en toe weg als ik Need for Speed speel?quote:
enquote:
Thumbs up for Pattyquote:
Ik ga dinsdag naar hem toe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Marco![]()
Hele oude cover, maar als ik deze hoor dan smelt ik..
quote:
Die is zo waanzinnig mooiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Marco![]()
Hele oude cover, maar als ik deze hoor dan smelt ik..
Sinds ik "Slaap maar" gehoord heb wil ik kinderenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken
[..]
Zoals meerdere liedjes van hem
Absoluutquote:
Gaan we kwartetten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zoek, uit de categorie Marco & Gevoelige liedjes,
Laat het gaan, het is zo lang geleden, maak een nieuw begin......
En verder weet ik het niet meer. Ik kan het nummer nergens vinden
quote:Laat het los
`T is al zo lang geleden
Maak een nieuw begin
Als een koele wind door je hart
Laat het gaan
Je bent al moe gestreden
Rust maar even uit
En kijk vooruit
Je hebt zoveel om te geven
En zoveel om voor te leven
Als je loskomt van de eenzaamheid
Blijf niet kwaad op het verleden
Maar wees dankbaar voor het heden
Zet je tranen en je zorgen opzij
En je maakt jezelf vrij
Alleen of met mij
Oh! Maak jezelf vrij
Laat het los
Het trekt je naar beneden
Kijk niet achterom
Maar volg de zon
Laat je gaan
En laat je hart weer spreken
Wie de weg bepaald, oh!
En de eindstreep haalt
Is vrij
Is vrij
Je hebt zoveel om te geven
En zoveel om voor te leven
Als je loskomt van de eenzaamheid
Blijf niet kwaad op het verleden
Maar wees dankbaar voor het heden
Zet je tranen en je zorgen opzij
En je maakt jezelf vrij
Alleen of met mij
En je maakt jezelf vrij
Alleen of met mij
Oh, je maakt jezelf vrij
Jaaaaaquote:
Jij bent snelquote:
Met dank aan google hoor... ik ben geen Marco-fan.. ken maar weinig nummers van hemquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent snelMaar inderdaad, ik verwarde hem met Laat maar los...
![]()
Dank u wel!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met dank aan google hoor... ik ben geen Marco-fan.. ken maar weinig nummers van hem
Er is maar één nummer waar ik echt kippevel van krijg bij hem... Mijn beste vriend stuurde hem naar me anderhalf jaar geleden, toen ik nogal met mezelf en vooral mijn situatie in de knoop zat:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hierna stop ik maar met YT links postenDit is het nummer waardoor ik als 16 jarig knulletje heb besloten kinderen te willen
Nog steeds trouwens
welterusten jortquote:
Die is inderdaad erg mooiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er is maar één nummer waar ik echt kippevel van krijg bij hem... Mijn beste vriend stuurde hem naar me anderhalf jaar geleden, toen ik nogal met mezelf en vooral mijn situatie in de knoop zat:
Het blijft een nummer met een speciale betekenis van me... en zo nog een paar:
.....
Als we het dan toch over gevoelig gaan hebben..
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik meld me btw gedeeltelijk af voor de komende weekOver 2 uur komt een van de aandeelhouders langs voor een weekje, dus ik zal vast wel bezig gehouden worden
Ik weet wat je denktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
dan dreigt het wel heel stil te worden in de KSCquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik meld me btw gedeeltelijk af voor de komende weekOver 2 uur komt een van de aandeelhouders langs voor een weekje, dus ik zal vast wel bezig gehouden worden
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik weet wat je denkt
neeje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Jullie hebben in 3 jaar 1057 topics zonder mij gered dus een weekje erbij moet lukkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan dreigt het wel heel stil te worden in de KSC
quote:
Waarom moet je dan gauw gaan slapenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Maar.... dan moet ik gauw gaan slapen! als mijn gitaar dat toelaat tenminste
Slaap zachtquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom moet je dan gauw gaan slapen. Zondag = uitslapen
.
ehhhh.. met twee kids van 5 en 6? Vergeet het maar!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom moet je dan gauw gaan slapen. Zondag = uitslapen
.
Sorryquote:
Da's misschien idd nog een beetje te jong...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhhh.. met twee kids van 5 en 6? Vergeet het maar!
In mijn geval betekent dat meestal dat ik wakker gebeld word voor een afspraak die ik vergeten ben, of omdat er iets bij de verbouwing niet goed looptquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's misschien idd nog een beetje te jong...
Ik werd vanochtend wakker omdat er aan de deur gebeld werd (10 over half 11). Was ff vergeten dat mijn moeder zou komen, alles was dus nog afgesloten
.
Ik lag er gewoon veel te laat inquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In mijn geval betekent dat meestal dat ik wakker gebeld word voor een afspraak die ik vergeten ben, of omdat er iets bij de verbouwing niet goed looptZo'n moment wil ik best met je ruilen
Denk maar gewoon Mertz ligt in Oostenrijk bij 98 lege bedden, dan voel je je vast wat beterquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik lag er gewoon veel te laat in. Een leeg bed is niet uitnodigend
.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Denk maar gewoon Mertz ligt in Oostenrijk bij 98 lege bedden, dan voel je je vast wat beter![]()
Ok was het proberen waardquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:58 schreef es70 het volgende:
[..]Dat helpt niet, sorry
. Heb graag in mijn eigen bed een lekker warm lijf naast me
. 1.80 is érg breed (en koud) in je eentje
.
Fijne dromenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ok was het proberen waardIk ga ervandoor, tot later en slaap lekker allemaal alvast!!
![]()
![]()
![]()
Halloquote:
Nog wel, maar ik denk dat ik ook zo mijn bedje maar 's in ga duiken (heel voorzichtigquote:
Veilige landingquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog wel, maar ik denk dat ik ook zo mijn bedje maar 's in ga duiken (heel voorzichtig).
Pas je wel opquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:53 schreef Muck het volgende:
een half topic met Marco borsato-filmpjes
*touw gaat zoeken
quote:
als of van?quote:Op zondag 19 oktober 2008 07:36 schreef Klonk het volgende:
Moggen allemaal
Zondagmorgen, net iets na 7 uur, wakker worden een kotsende kat...
awwwww.... sorry. Ik wilde KG helpen, geen idee dat ik anderen daarmee de dood zou injagenquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:53 schreef Muck het volgende:
een half topic met Marco borsato-filmpjes
*touw gaat zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |