Er is maar één nummer waar ik echt kippevel van krijg bij hem... Mijn beste vriend stuurde hem naar me anderhalf jaar geleden, toen ik nogal met mezelf en vooral mijn situatie in de knoop zat:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hierna stop ik maar met YT links postenDit is het nummer waardoor ik als 16 jarig knulletje heb besloten kinderen te willen
Nog steeds trouwens
welterusten jortquote:
Die is inderdaad erg mooiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er is maar één nummer waar ik echt kippevel van krijg bij hem... Mijn beste vriend stuurde hem naar me anderhalf jaar geleden, toen ik nogal met mezelf en vooral mijn situatie in de knoop zat:
Het blijft een nummer met een speciale betekenis van me... en zo nog een paar:
.....
Als we het dan toch over gevoelig gaan hebben..
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik meld me btw gedeeltelijk af voor de komende weekOver 2 uur komt een van de aandeelhouders langs voor een weekje, dus ik zal vast wel bezig gehouden worden
Ik weet wat je denktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
dan dreigt het wel heel stil te worden in de KSCquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik meld me btw gedeeltelijk af voor de komende weekOver 2 uur komt een van de aandeelhouders langs voor een weekje, dus ik zal vast wel bezig gehouden worden
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik weet wat je denkt
neeje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Jullie hebben in 3 jaar 1057 topics zonder mij gered dus een weekje erbij moet lukkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan dreigt het wel heel stil te worden in de KSC
quote:
Waarom moet je dan gauw gaan slapenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Maar.... dan moet ik gauw gaan slapen! als mijn gitaar dat toelaat tenminste
Slaap zachtquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom moet je dan gauw gaan slapen. Zondag = uitslapen
.
ehhhh.. met twee kids van 5 en 6? Vergeet het maar!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom moet je dan gauw gaan slapen. Zondag = uitslapen
.
Sorryquote:
Da's misschien idd nog een beetje te jong...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhhh.. met twee kids van 5 en 6? Vergeet het maar!
In mijn geval betekent dat meestal dat ik wakker gebeld word voor een afspraak die ik vergeten ben, of omdat er iets bij de verbouwing niet goed looptquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's misschien idd nog een beetje te jong...
Ik werd vanochtend wakker omdat er aan de deur gebeld werd (10 over half 11). Was ff vergeten dat mijn moeder zou komen, alles was dus nog afgesloten
.
Ik lag er gewoon veel te laat inquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In mijn geval betekent dat meestal dat ik wakker gebeld word voor een afspraak die ik vergeten ben, of omdat er iets bij de verbouwing niet goed looptZo'n moment wil ik best met je ruilen
Denk maar gewoon Mertz ligt in Oostenrijk bij 98 lege bedden, dan voel je je vast wat beterquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik lag er gewoon veel te laat in. Een leeg bed is niet uitnodigend
.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Denk maar gewoon Mertz ligt in Oostenrijk bij 98 lege bedden, dan voel je je vast wat beter![]()
Ok was het proberen waardquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:58 schreef es70 het volgende:
[..]Dat helpt niet, sorry
. Heb graag in mijn eigen bed een lekker warm lijf naast me
. 1.80 is érg breed (en koud) in je eentje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |