ja.. nu niet opeens fantasieen over een ander gaan lopen vertellen natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:01 schreef Californium het volgende:
Nu hoop ik dat hij er was en dat we naar de donkere kamer gingen![]()
pics!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb geen bril maar voor de rest loop ik er dagelijks wel zo bijals ik bezig ben dan...niet nu
Ik ben niet zo van het Nana Mouskouri-type eigenlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
pics!![]()
En je kan vast voor voor weinig ergens een montuur zonder glazen vinden joh. En dan wel zo'n hele grote natuurlijk
ik zal wel een keer pics makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja.. nu niet opeens fantasieen over een ander gaan lopen vertellen natuurlijk!
[..]
pics!![]()
En je kan vast voor voor weinig ergens een montuur zonder glazen vinden joh. En dan wel zo'n hele grote natuurlijk
neeeee, maar het moet toch juist van niet echt aantrekkelijk naar superlekker gaan? Er moet wel een beetje een overgang in zitten. Kijk maar naar die ouderwetse por.. uhm.. romantische films!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het Nana Mouskouri-type eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zal wel een keer pics maken
quote:
Ah, zoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
neeeee, maar het moet toch juist van niet echt aantrekkelijk naar superlekker gaan? Er moet wel een beetje een overgang in zitten. Kijk maar naar die ouderwetse por.. uhm.. romantische films!
Hoeft nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:07 schreef Californium het volgende:
moet ik de OP in mijn Post zetten?
Uiteraardquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hier blijf ik je aan herinneren totdat je je belofte bent nagekomen natuurlijk
gelukkigquote:
waarom insane? Klinkt juist goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:10 schreef Californium het volgende:
Ja serieus had en vaag gesprek vorige week vrijdag in een dronken bui....en toen zei iemand dat ik m mee moest sleuren naar de donkere kamer en hem dan op z'n bek moest pakken... Het idee is insane, maar krijg het niet uit mijn hoofd
Die Paint je er maar bij danquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Uiteraardbril is dan nog even afwachten
Zo kan het ookquote:
neem ik genoegen meequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Uiteraardbril is dan nog even afwachten
Dat doet het ookquote:
hmm.. ja, het is ook totaal niet iets wat ik zomaar zou durven, maar goed het is wel leuk om aan te denken natuurlijk. Anders moet je voorstellen dat hij jou moet meesleurenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat doet het ookserieus....Ken de hele kerel niet...Maar hij is zo leuk en zo'n schatje dat ik wel even met m zou willen zoenen
maar ik durf dat gewoon nou eenmaal niet nuchter
Dat zou zo gaaf zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. ja, het is ook totaal niet iets wat ik zomaar zou durven, maar goed het is wel leuk om aan te denken natuurlijk. Anders moet je voorstellen dat hij jou moet meesleuren
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
Van allemaal dat meegesleur krijg ik maar een slappe lul![]()
quote:
spontaan gebeuren ook vaak hele leuke dingen.. En als er een beetje bij opengetrokken wordt komt het vaak goed heb ik wel gemerkt..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Eigenlijk nog geen solide plan kunnen trekken voor vanavond
Waarschijnlijk dadelijk een biertje en een gehaktbrood met wat vrienden daarna bier en poker waarschijnlijk
Gewoon wachten tot de goede dag daar is en m meesleuren. Anders moet je je ochtend thee maar eens Irischenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef Californium het volgende:
was iik weerjammer dat hij er niet is
Deden Sjoerd en ik in het eerste jaar, kwamen we een kwartier eerder op school en gooiden we een scheut whiskey in onze koffie om de dag te beginnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Californium het volgende:
irischen?
Jij was mijn tip gelijk uitproberen door hem te vertellen dat hij jouw moest meesleuren?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef Californium het volgende:
was iik weerjammer dat hij er niet is
mannen en subtiel gaat (meestal) niet werken he.. dat weet je vast welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:32 schreef Californium het volgende:
nee....dat ga ik m wel heeel subtiel aan het verstand brengen
joh echt? dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
sailliant detail, in het buitenland noemen ze zoiets "Dutch Courage"
Nu je toch in Schotland zit moet je dat leren drinken, lijkt me sterk dat ze er liter glazen Hoegaarden met witte wijn hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
joh echt? dat wist ik nog nietmaar dat is vaak zonder de koffie maar alleen een flinke slok whiskey..
Bourbon Whiskey wordt anders gemaakt dan Malt Whiskey.. lekker fucking boeiend, is goed te zuipen ja...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:26 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom staat er ook whiskey op het etiket zeker?
Johnny Walker dan
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bourbon Whiskey wordt anders gemaakt dan Malt Whiskey.. lekker fucking boeiend, is goed te zuipen ja...
En walker drink ik geen red maar voornamelijk Black
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:40 schreef Deansensitized het volgende:
Geeft niks man
Ja, ging echt vet goed
Gaaf man, dolenthousiaste kindertjes, erg gaaf![]()
Nog hard werken dusquote:Nu knap gaar, inladen, uitladen, inladen, uitladen, inladen en weer uitladen: complete band gear zooi, pffff!
quote:Lekker met een biertje chillen achter de laptop, zo hapje eten en verhuizen richting bank. Beetje vroeg slapen, morgen ritje naar Rotterdam
Joah, maar dat is het wel waard hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Nog hard werken dus
[..]
![]()
Weer optreden morgen?
Even naar Rotterdamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:19 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, morgen niet optreden, even een gitaar afleveren.
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:46 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, nja, Schiedam eigenlijk, maar dat ligt er tegenaan... en daarna nog even de stad in naar een gitaarshop
bofkontquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel plezier alvast![]()
Ik mag morgen gewoon weer tot 17.00 uur werken![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bofkont
Maar daarna heb je toch weer weekend tot en met donderdag?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Maandag mag ik gewoon weer tot kwart voor 6
En woensdag en vrijdag mag ik ook gewoon weer
Oh, dat welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:02 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker toch Piles? Arbeit macht euro's
Ik wou iets heel fouts gaan zeggen..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:02 schreef Deansensitized het volgende:
Pieter
liever niets hoeven doen en er toch betaald voor krijgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:02 schreef Deansensitized het volgende:
Pieter
Dat natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
liever niets hoeven doen en er toch betaald voor krijgentoch Piles
Dit zijn juist de opmerkingen.. waarvan ik deze opmerkingen gaat maken..quote:
Omdat. Dronken mensenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ik dat nog mee mag maken
Maar hoezo?
quote:
aah het is alweer over zo te zienquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Juist
Nu cola chips en een slechte film![]()
einz!!~!~!!1!quote:
Zeker. Bij u ook?quote:
Ja, wel redelijk.quote:
Al met al een rustig weekje dus...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk.
53 yyr gewerkt deze week, gister borrel gehad, 0400 thuis,half 9 weer op zaak
Klein katertje, moe etc
Verder alles voorspoedig.
Ja, was goed te doenquote:
Hmmm, vaag...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, was goed te doen
Opzich is 50 uur werken best te doen, maar dan meot je er niet bij uitgaan tot 04:00.
That didn't work.
Want ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:11 schreef eer-ik het volgende:
Och, welnee.
Wat haal ik mezelf toch in m'n hoofd.
Slapen kan hier niet, even vergeten.
Ja, apart he, ik had het ook nooit verwachtquote:
Vanwege de apatische bezoekers van mijn welbekende overburen.quote:
Nog steeds last van die debielen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vanwege de apatische bezoekers van mijn welbekende overburen.
Schijtvolk.
Ik kan me er nog steeds verschrikkelijk kwaad om maken
Ja, dat houdt nooit meeer op denk ik.quote:
Wat moet je doen in Schiedamned.....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean
Ben je al in de buurt van Schiedam?
Dean moest daar toch evenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:18 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
[..]
Wat moet je doen in Schiedamned.....
Daar lijkt het wel op, hèquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:36 schreef mash_ het volgende:
Het is wel een beetje erg stil hier heheeft zelfs piles een leven vandaag?
wat is pzc ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, hè
Bel de PZC
Dat betekend meestal wel dat je leuke avond gehad hebtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:12 schreef nicomart het volgende:
tering ik ben brak zeg..
Dat is mooiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:22 schreef nicomart het volgende:
dat klopt ja![]()
Goed naar me zin gehad. Weer eens goed gelachen me oud-klasgenoten.
Provinciale Zeeuwse Courant oftewel de lokale krant hierquote:
Ik? Nooitquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:36 schreef mash_ het volgende:
Het is wel een beetje erg stil hier heheeft zelfs piles een leven vandaag?
Ik bedoelde ook.. nog gefeliciteerd.. maar ben helemaal in de war door Piles geraaktquote:
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Schandalig dat bijna niemand 't wist gisterochtend trouwens![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik bedoelde ook.. nog gefeliciteerd.. maar ben helemaal in de war door Piles geraakt
Dat bedoel jje toch piles?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
Schandalig dat bijna niemand 't wist gisterochtend trouwens ik je niet gisterochtend al gefeliciteerd heb![]()
Dat is te hopen voor jequote:
Ben blij dat ik jouw verjaardag nog nooit heb kunnen vergetenquote:
Volgens mij kende ik je bij m'n vorige verjaardag nog niet..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:21 schreef Piles het volgende:
Ben blij dat ik jouw verjaardag nog nooit heb kunnen vergeten
Nee, daaromquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij kende ik je bij m'n vorige verjaardag nog niet..
Ook maar met een paar dagen, want toen begon ik ong net met m'n stage en kwam ikhier terechtquote:
Zat toch 4 maanden tussenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook maar met een paar dagen, want toen begon ik ong net met m'n stage en kwam ikhier terecht
echt!?quote:
PILES WÁT?!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom mn bed niet uit om haar te feliciteren![]()
Ze is weg toch?
Hoi Ref!quote:
Pilesquote:
Waaromquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga naar bed.Morgen weer vroeg op
Iet's van grote fail,quote:
No shitquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:25 schreef nicomart het volgende:
pff.. dat op een zaterdag, dat sucked echt big time inderdaad..
Kloptquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean moest daar toch eveneen gitaar afgeven?
Van Dijk bedoel je zeker?quote:
Ja, ik had wel een flinke strijd verwacht tussen Massa en Hamilton...quote:
Ajax won ook niet van Willem IIquote:
Klopt. Maar Ajax heeft dan net weer wel wat meer punten dan 4quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ajax won ook niet van Willem II
Oh wacht, ik ben zelf ook Ajax fan
Nog even en dan zijn ze degratiekandidaat... dat gun ik Feyenoord ook weer niet...quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar Ajax heeft dan net weer wel wat meer punten dan 4ook niet veel meer maar ok
lekke band daardoor reed hij op de 15e plek en kon hij toch geen punten meer binnenhalen, dus waarschijnlijk daarom naar binnengeroepen, zodat hij in Brazilië met een verse motor kan startenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik had wel een flinke strijd verwacht tussen Massa en Hamilton...
Wat gebeurde er nou met Heikki? Toen zat ik net ff op de wc..
Detailsquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die is ook koning ja
Maar die had er nu weinig mee te maken
Koffie met mosterdsaus?quote:
Lekkerrrquote:
Nog welquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar het ziet er welg oed uit.
en m'n plu ligt nog op werk
Dat zal ze leren.
Ja mooi he!quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:36 schreef OA het volgende:
[..]
Net ff een foto gemaakt met m'n mobiel...
[ link | afbeelding ]
Foto is van voor 8 uur. Nu zijn de wolken weer wit...quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja mooi he!
Vroeg opstaan heeft ook nog wel z'n voordelen! In ieder geval, bij mij is het nu niet rood meer..
Maar ik ben lekker twee uur klaarquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zeker, 4 uur is niet gezond.. Dat is niet eens ochtend joh!
Alles hef zien veurs en zien noasquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik ben lekker twee uur klaar
Suh ist moar netquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Alles hef zien veurs en zien noas
Reactie op bovenaan de pagina...quote:
NEC??quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Reactie op bovenaan de pagina...
Hoe ist met nico?
haiquote:
aaahquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Reactie op bovenaan de pagina...
Hoe ist met nico?
en?quote:
Workaholicquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:25 schreef Californium het volgende:
[..]
en?gister even een uurtje gewerkt weer
neequote:
nee hoorquote:
Vreselijk. Vitesse begon redelijk met 1-0 maar dat het dan weer zo moet aflopen.. Triest eigenlijk dat ze het gewoon niet voor elkaar krijgen om te scoren. Zat kansen, maar geen enkele benut. Daarnaast vond ik veldhuizen wel echt slecht spelen. Vorig seizoen toen ik instroomde was hij nog best in de laatste wedstrijden, maar gisteren wel echt te rampzaligquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja was groot feest in het Goffert
Maar hij was kansloos toen Youssef die penalty echt foutloos binnen schoot. Ik heb die jongen nog leren voetballen in de jeugd en het blijft een aardige gozer. Kom hem nog wel eens tegen en hij is nooit te groot voor een praatje. Anders dan Danny Buys die ook in datzelfde elftal met mij zat, maar die doet net alsof hij mij niet kent.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Vreselijk. Vitesse begon redelijk met 1-0 maar dat het dan weer zo moet aflopen.. Triest eigenlijk dat ze het gewoon niet voor elkaar krijgen om te scoren. Zat kansen, maar geen enkele benut. Daarnaast vond ik veldhuizen wel echt slecht spelen. Vorig seizoen toen ik instroomde was hij nog best in de laatste wedstrijden, maar gisteren wel echt te rampzalig
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik blijf het topic alleen daarom nog volgen
Met het EK en WK wil ik ook wel voetbal kijkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
Plus natuurlijk tijdens EK's en WK's dan ben ik de grootste fan
Nou ik heb liever een keeper die geen praatje maakt maar goed speelt (waarom stond hij op een gegeven moment een paar meter voor het goal en moest een verdediger de bal uit het goal houden?) als een keeper die zo traag is als dikke stront tegen de berg op en daarom gele kaarten krijgt en gewoon een praatje maakt hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar hij was kansloos toen Youssef die penalty echt foutloos binnen schoot. Ik heb die jongen nog leren voetballen in de jeugd en het blijft een aardige gozer. Kom hem nog wel eens tegen en hij is nooit te groot voor een praatje. Anders dan Danny Buys die ook in datzelfde elftal met mij zat, maar die doet net alsof hij mij niet kent.
Buh, etterbakquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
Voetbal zuigt ben alleen blij dat NEC hun rivaal verpletterd heeft
Zo hoor ik me te gedragen als Nijmegenaar, tenminste dat vertelt iedereen me altijdquote:
Dus als zij zeggen spring in de waal dan doe je dat ook?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo hoor ik me te gedragen als Nijmegenaar, tenminste dat vertelt iedereen me altijd
Nee, begrijp ook wel dat het praatje jouw weinig interesseert, maar als je met elkaar gevoetbald hebt en bij elkaar op school hebt gezeten, dan merk je hoe snel succes je arrogant zou kunnen maken. Ging dus ook even niet over het voetbal.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik heb liever een keeper die geen praatje maakt maar goed speelt (waarom stond hij op een gegeven moment een paar meter voor het goal en moest een verdediger de bal uit het goal houden?) als een keeper die zo traag is als dikke stront tegen de berg op en daarom gele kaarten krijgt en gewoon een praatje maakt hoor![]()
En Danny buys zegt me weinig (moet ik me al schamen?).
Ben maar import, woon hier pas een kleine 4 jaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus als zij zeggen spring in de waal dan doe je dat ook?![]()
Maar oke, wist niet dat je uit Nijmegen kwam
maakt niet uitquote:
ja, dat is suf... Maar je hebt ons toch?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:41 schreef Reflectionne het volgende:
Alleen op kantoor zitten is saai!!
OKquote:
Er is in de media ook wel negatieve aandacht over veldhuizen, maar het klopt veelal wel eigenlijk. Ik denk dat het vooral is aan Westerhof om veldhuizen meer te wijzen op zijn rol in het spel. Ach ik zie wel hoe de volgende wedstrijd gaat. Mag hopen dat we een keer winnen, want het word wel erg saai zo in het Gelredome. Steeds minder mensen en ook een steeds slechtere sfeer.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee, begrijp ook wel dat het praatje jouw weinig interesseert, maar als je met elkaar gevoetbald hebt en bij elkaar op school hebt gezeten, dan merk je hoe snel succes je arrogant zou kunnen maken. Ging dus ook even niet over het voetbal.
Maar ik zag Veldhuizen ook als talent voor de toekomst. Iemand die na Stekelenburg het Nederlandse doel zou kunnen gaan verdedigen, maar in die situatie die jij schets was hij inderdaad niet op de juiste plek. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Vitesse te weinig live zie om echt te oordelen over hem, maar ik heb hem dit seizoen in ieder geval nog niet zien excelleren en dan is het een keeper die iets extra's brengt.
Danny Buys was een hele goede voetballer bij Groningen 2 seizoenen geleden en is nu een B-voetballer bij Feyenoord.Schamen is niet geheel noodzakelijk
I know. En import, waar kom je anders vandaan dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben maar import, woon hier pas een kleine 4 jaar.
Ik zit je natuurlijk gewoon een beetje te stangen
bitchfightquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus als zij zeggen spring in de waal dan doe je dat ook?![]()
Maar oke, wist niet dat je uit Nijmegen kwam
Partyquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond trouwens partay
Huisgenootje is jarig
LimboLand, Venlo, the asshole of the worldquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
I know. En import, waar kom je anders vandaan dan?
Ibuprofen, mijn roze homeboy in tijd van noodquote:
Van mij mag vitesse ook geen winnen hoor!quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is in de media ook wel negatieve aandacht over veldhuizen, maar het klopt veelal wel eigenlijk. Ik denk dat het vooral is aan Westerhof om veldhuizen meer te wijzen op zijn rol in het spel. Ach ik zie wel hoe de volgende wedstrijd gaat. Mag hopen dat we een keer winnen, want het word wel erg saai zo in het Gelredome. Steeds minder mensen en ook een steeds slechtere sfeer.
En succes maakt arrogant. Dat is overal al bewezen en dat geld ook voor het voetbal. Misschien bij de een iets meer als de ander, maar dat blijft altijd zo. Laatst was hier ook dat frans bauer niet arrogant was geworden en dat sommige anderen dat wel zijn..
Die werkte gisteren niet eens (moet je nagaan hoe veel ik gezopen hadquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ibuprofen, mijn roze homeboy in tijd van nood
Whaha, ach van ajax winnen ze toch niet zo gauw dus volgens mij heb jij niets te vrezen dan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
Van mij mag vitesse ook geen winnen hoor!
Het duurt tenslotte toch weer even voordat ze weer tegen ajax moeten, dus voorlopig mag vitesse winnen
Aw... zuur.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Die werkte gisteren niet eens (moet je nagaan hoe veel ik gezopen had)
En nu zit er een migraine aanval aan te komen en voel ik me beroerd. Wilde thuis blijven, maar ben als een klein kind naar stage gestuurd
In deze competitie weet je het toch niet. Iedereen kan zo ongeveer van iedereen winnen, hoewel er een paar clubs zijn die echte klappen vangen. Maar als ajacied in Rotterdam, heb ik vandaag weer een topdag. Ik mag vandaag niet over voetbal pratenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Whaha, ach van ajax winnen ze toch niet zo gauw dus volgens mij heb jij niets te vrezen dan.
Het enige waarvan ik Venlo goed ken is mijn laptop die er vandaan komtquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
LimboLand, Venlo, the asshole of the world
Maarre ik heb VBL niet voor niets uit mijn AT geschrapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het beste van het weekend was dat mijn vriend ging dansen. Echt mannen en bier.. ze weten ineens hoe ze moeten dansen dan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aw... zuur.
Je hebt iig een goed weekend gehad
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Het enige waarvan ik Venlo goed ken is mijn laptop die er vandaan komt
Blijf er weg, raad ik aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bijster veel te doen buiten de zomermaanden
En VBL staat voor het voetbal subforum, AT is active topics
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Wat doe je ook als ajacied in Rotterdam. Dat is vragen om dat soort dingen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
In deze competitie weet je het toch niet. Iedereen kan zo ongeveer van iedereen winnen, hoewel er een paar clubs zijn die echte klappen vangen. Maar als ajacied in Rotterdam, heb ik vandaag weer een topdag. Ik mag vandaag niet over voetbal praten
Welke man danst er nouquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja het beste van het weekend was dat mijn vriend ging dansen. Echt mannen en bier.. ze weten ineens hoe ze moeten dansen dan.
Ben nog niet zo lang hier actief dat ik helemaal ingeburgerd ben. Moest ook eerst 4x zoeken voor ik wist wat tvp betekendequote:Op maandag 20 oktober 2008 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijf er weg, raad ik aan
Niet bijster veel te doen buiten de zomermaanden
En VBL staat voor het voetbal subforum, AT is active topics
leuke mannenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben nog niet zo lang hier actief dat ik helemaal ingeburgerd ben. Moest ook eerst 4x zoeken voor ik wist wat tvp betekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |